Forumregler Værkstedet - Galleri/Show off - Seat > Tilføjelse til de generelle regler
Billeder eller video er et krav i galleriet.
Emnetitel skal indeholde [Årgang] [Mærke][Model]
Bilen skal være indenfor VAG-gruppen.
Bilen skal være din egen.
Er du sikker? Min fra 2014 har ikke.... eller i så fald kan jeg ikke få det til at virke. Jeg har gjort alt hvad manualen siger og hvad der bliver skrevet på nettet, men der kommer ingen "Launch control aktivret" op i instrumentbrættet.....
Jeg vil også godt lige melde ind, at det er standard på alle Leon med DQ250 gearkasse, som er dem der bliver brugt i 2,0 TDI samt 2,0 TSI. (også 1,8 TSI i udlandet med 4x4, men knapt så relevant herhjemme. )
Men som Morten skriver, så skal olie have driftstemperatur, før du får lov at aktivere det.
Er du sikker? Min fra 2014 har ikke.... eller i så fald kan jeg ikke få det til at virke. Jeg har gjort alt hvad manualen siger og hvad der bliver skrevet på nettet, men der kommer ingen "Launch control aktivret" op i instrumentbrættet.....
Jeg vil også godt lige melde ind, at det er standard på alle Leon med DQ250 gearkasse, som er dem der bliver brugt i 2,0 TDI samt 2,0 TSI. (også 1,8 TSI i udlandet med 4x4, men knapt så relevant herhjemme. )
Men som Morten skriver, så skal olie have driftstemperatur, før du får lov at aktivere det.
Hvad skal olietemperaturen så være føre den giver mig lov? Jeg prøvede igen idag uden held og der var den 95 grader i olien....
Er du sikker? Min fra 2014 har ikke.... eller i så fald kan jeg ikke få det til at virke. Jeg har gjort alt hvad manualen siger og hvad der bliver skrevet på nettet, men der kommer ingen "Launch control aktivret" op i instrumentbrættet.....
Jeg vil også godt lige melde ind, at det er standard på alle Leon med DQ250 gearkasse, som er dem der bliver brugt i 2,0 TDI samt 2,0 TSI. (også 1,8 TSI i udlandet med 4x4, men knapt så relevant herhjemme. )
Men som Morten skriver, så skal olie have driftstemperatur, før du får lov at aktivere det.
Hvad skal olietemperaturen så være føre den giver mig lov? Jeg prøvede igen idag uden held og der var den 95 grader i olien....
Kan du ikke bekræfte at du gør som i videoen her, + at dsg skal stå i S som ikke vises i videoen.
Jeg bruger det aldrig da 520nm er alt for meget til fwd uden rigtig diff.
2022 Mercedes C300 d 2,0 AMG Line stc.
2023 Toyota Yaris 1.5 hybrid style
VCDS HEX NET PRO
Forum Chiptuning Danmark
VAG in my heart
Jeg vil også godt lige melde ind, at det er standard på alle Leon med DQ250 gearkasse, som er dem der bliver brugt i 2,0 TDI samt 2,0 TSI. (også 1,8 TSI i udlandet med 4x4, men knapt så relevant herhjemme. )
Men som Morten skriver, så skal olie have driftstemperatur, før du får lov at aktivere det.
Hvad skal olietemperaturen så være føre den giver mig lov? Jeg prøvede igen idag uden held og der var den 95 grader i olien....
Kan du ikke bekræfte at du gør som i videoen her, + at dsg skal stå i S som ikke vises i videoen.
Jeg bruger det aldrig da 520nm er alt for meget til fwd uden rigtig diff.
Jo det er lige præsic det jeg gør både sports mode, S gear i DSG og ESC Sport, bremsen helt ned så den ikke kan komme mere ned og så speederen, men den tager bare omdrejninger så tosset den vil men der kommer ingen LC aktiveret op i displayet...
Men dog har jeg nok ikke gjort det i samme rækkefølge som han gør, ved ikke om det gør forskellen
Hvad skal olietemperaturen så være føre den giver mig lov? Jeg prøvede igen idag uden held og der var den 95 grader i olien....
Kan du ikke bekræfte at du gør som i videoen her, + at dsg skal stå i S som ikke vises i videoen.
Jeg bruger det aldrig da 520nm er alt for meget til fwd uden rigtig diff.
Jo det er lige præsic det jeg gør både sports mode, S gear i DSG og ESC Sport, bremsen helt ned så den ikke kan komme mere ned og så speederen, men den tager bare omdrejninger så tosset den vil men der kommer ingen LC aktiveret op i displayet...
Men dog har jeg nok ikke gjort det i samme rækkefølge som han gør, ved ikke om det gør forskellen
Og hvor mange omdrejninger tager den? Og hvad så når du slipper bremsen?
Jeg har haft en magen til og den skrev ingenting om LC aktiveret. Men den tog 3000 omdrejninger og når jeg slap bremsen, skød den afsted.... ish
2500 rpm, og det er enda meget i min optik. Kan huske WD tuning sætter deres til 3500 rpm på diesel, det er helt sort. 2000rpm vil jeg mene er optimalt.
2022 Mercedes C300 d 2,0 AMG Line stc.
2023 Toyota Yaris 1.5 hybrid style
VCDS HEX NET PRO
Forum Chiptuning Danmark
VAG in my heart
Oplever i at få noget ud af launch control ud over hjulspind? Efter at min 150hk TDI blev optimeret til ca. 450NM, havde den svært ved at undgå hjulspind selv ved normal kraftig acceleration fra fx. lyskryds.
Nuværende bil: 2016 Audi A4 Avant 3.0 TDI Quattro
Næste bil: ?
Drømmebil: RSQ8-R
Realistisk drømmebil: A6 Allroad BiTDI
Tidligere: 2017 Seat Leon ST 2.0TDI, 2014 Polo Blue GT, Ford S-max, Ford Fiesta og et par (eller 3) Skoda Fabia Combi.
Fed bil men det skal jeg jo sige når min er mage til.
Samme farve og udstyr men med læder og Alcantara.
dog ikke facelift men også cuna motor.
Min er ikke optimeret men den jeg fandt til min datter erfuck den er rask
Fandme en fin kasse vi fik sat sammen til dig. Den har dæleme ikke holdt stille siden Morten.
De skal vel bruges
Meget stabil. Har kørt 130.000 på de zimmermann bremser jeg har på nu, og kun de bagerste klodser måtte jeg skifte i sommer med et nyt sæt ATE ceramic. Ingen kant på skiverne endnu.
2022 Mercedes C300 d 2,0 AMG Line stc.
2023 Toyota Yaris 1.5 hybrid style
VCDS HEX NET PRO
Forum Chiptuning Danmark
VAG in my heart
Er rimelig glad for dyret her. Men har bestemt mig for at stadig stå til rådighed med kodning, datalogs ifm tuning og hvor jeg ellers kan bidrage på vag biler. Helbredet er godt nok ikke 100%, men der arbejdes på det.
IMG_3398.jpeg (272.53 KiB) Vist 2517 gange
IMG_3375.jpeg (406.8 KiB) Vist 2517 gange
These users thanked the author Charlimike for the post (total 4):