Golf 4 GTI stjålet

Kun til efterlysning af stjålne eller glemte biler/bilting
Besvar
Brugeravatar
Dennis J
Medlem
Indlæg: 1066
Tilmeldt: 18. jun 2008, 22:03
Geografisk region: København
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Golf 4 GTI stjålet

Indlæg af Dennis J » 14. jan 2015, 13:34

Hej VAG,

Min "baby" er blevet stjålet - se vedhæftet link til min tråd - http://www.vagcars.dk/phpbb/viewtopic.p ... &start=330

Beskrivelse:

Sort Golf 4 GTI 3 dørs med komplet R-line skørtesæt/kit.
BBS CH 18" fælge i sølv
Røde kaliber
Originale 25 års Jubi sorte forlygter og GTI-emblem i fronten
Fuld Recaro læderkabine
R32 interiør alustyling
VW Scirroco rat
Milltek jubiafgang på udstødning

Phillip

Det håber jeg også den bliver!!!! - Den er uerstattelig og affektionsværdien ubetalig!!

Du har selvfølgelig ret med billeder, og håber det snart lykkes - men jeg knokler lidt med teknikken for at få lagt billeder op, da jeg ikke har brugt photobucket i en menneskealder :( og har lidt begrænsninger på arbejdspc.

Så lykkes det

Billede
Senest rettet af Dennis J 19. jan 2015, 16:13, rettet i alt 3 gange.

Ny bil Golf 6R 2.0 4motion, 2011 APR+DSG software
Golf 4 1.8T AGU, årgang 2000 APR stage 3+ GTX2867R (Stjålet)

Brugeravatar
Philip
Aktiv medlem
Indlæg: 3088
Tilmeldt: 16. jun 2008, 11:00
Geografisk region: Nordjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Arden
Has thanked: 5 times
Been thanked: 24 times

Re: Golf 4 GTI stjålet

Indlæg af Philip » 14. jan 2015, 13:43

Hvor ærgerligt!

Tror det ville hjælpe hvis du i denne tråd kunne sætte billede ind af bilen, samt beskrive specielle kendetegn.
Jeg har lige hurtigt bladret dine 12 sider igennem i projekttråden - 90% af billeder er af motor - med mindre den, gud forbyde det, er ved at blive hugget op, så ser man ikke motoren, når den kommer kørende på vejen..

Håber du finder den igen - i hel tilstand!

Brugeravatar
Dennis J
Medlem
Indlæg: 1066
Tilmeldt: 18. jun 2008, 22:03
Geografisk region: København
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Golf 4 GTI stjålet

Indlæg af Dennis J » 14. jan 2015, 15:50

Rettet med beskrivelse for du har ret philip, men jeg har knoklet med at få lagt billeder i indlægget, så kig i aften :).

Iøvrigt glemte jeg orignale sorte Hella lygter.

Ny bil Golf 6R 2.0 4motion, 2011 APR+DSG software
Golf 4 1.8T AGU, årgang 2000 APR stage 3+ GTX2867R (Stjålet)

Jabbe
Medlem
Indlæg: 679
Tilmeldt: 20. jan 2009, 12:38
Geografisk region: Sydsjælland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Køge
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Golf 4 GTI stjålet

Indlæg af Jabbe » 15. jan 2015, 20:55

Skriv lige nummerpladen - Så kan man finde denne tråd, hvis folk søger på nummerpladen på nettet.. Det plejer jeg selv at gøre , hvis jeg ser en bil holde længe på en p plads :-)
Skoda Octavia Combi 2.0 FSI 2006

Brugeravatar
KBoesen
Aktiv medlem
Indlæg: 3356
Tilmeldt: 26. okt 2009, 19:45
Geografisk region: Sydsjælland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Lowland
Has thanked: 376 times
Been thanked: 261 times

Re: Golf 4 GTI stjålet

Indlæg af KBoesen » 15. jan 2015, 22:25

Det er satme trist. Det virker i hvert fald som om, at der er brugt uendeligt meget tid på denne fine vogn.

Blev helt grebet af din tråd om bilen, så har brugt lidt over en time, på at kigge den igennem, og blev ski lidt skuffet over ingen billeder af selve bilen.

Men håber satme du ser den igen, i hel tilstand. :)
1994 VW Passat Variant GL VR6 - Børnelokkeren

Brugeravatar
Dennis J
Medlem
Indlæg: 1066
Tilmeldt: 18. jun 2008, 22:03
Geografisk region: København
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Golf 4 GTI stjålet

Indlæg af Dennis J » 15. jan 2015, 23:32

Tak til jer begge og ja der er brugt uendelige mange timer og penge på den bil, og den er efter min optik uerstattelig, kan simpelthen ikke se med hvad :?: :(!!!!, selve opbygningen var fuldstændig gennemarbejdet til mindste detalje, og den var konstruktiv godkendt, i stil med HGP bilerne. Så der er virkelig brugt penge og tid på den, for at alt skulle fungere og være efter bogen. Derfor ville jeg heller ikke have identificerbare billeder af den i min tråd, for det ville jo bare vække interesse hos de forkerte/svage sjæle, men ligelidt hjalp det åbenbart i sidste ende :( !!!!

reg. nr. på bilen er YD58035.

Ny bil Golf 6R 2.0 4motion, 2011 APR+DSG software
Golf 4 1.8T AGU, årgang 2000 APR stage 3+ GTX2867R (Stjålet)

Brugeravatar
Martin1986
Aktiv medlem
Indlæg: 2361
Tilmeldt: 4. feb 2011, 16:01
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Herning
Has thanked: 36 times
Been thanked: 105 times

Re: Golf 4 GTI stjålet

Indlæg af Martin1986 » 16. jan 2015, 09:44

Uden at læse hele den anden tråd, Hvis det altså står der i, hvordan blev den stjålet så?
Nuværende bil: BMW F11 530D

Brugeravatar
Dennis J
Medlem
Indlæg: 1066
Tilmeldt: 18. jun 2008, 22:03
Geografisk region: København
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Golf 4 GTI stjålet

Indlæg af Dennis J » 16. jan 2015, 22:03

Martin1986 skrev:Uden at læse hele den anden tråd, Hvis det altså står der i, hvordan blev den stjålet så?
Beskrivelsen jeg har fået af parkeringsfirmaet i ørestaden, og må nøjes med dette fordi by&havn ikke vil udlevere videomaterialet til hverken mig eller forsikringen, men kun politiet. I fredags havde politiet stadig ikke henvendt sig??!! :cry: By&havn har oplyst mig at man kan se 2 sortklædte fyrer bryde ind i bilen, og derefter bruges der nogen minutter på at få bilen startet. Den ene kører ud af anlægget og den anden går væk fra området, men nu kommer det virkelig groteske!!!! :evil: Tyven kunne bare kører ud af anlægget og igennem bom-systemet, ved at kører frem og presse bommen indover bilen. Der er en sikkerhed indbygget i bommen fik jeg oplyst, som skal forhindre at bommen bliver kørt af ?????? :?: :?: :?: :?: What!!!!! De penge til at sikre at ens bil holdt videovervåget og trygt, er virkelig bare godt givet ud!!!.

Til skræk så jeg så lige idag den video, som er lagt i den tråd "Audi Rs4 Stjålet" hvor der en youtube video af "den polske" nøgle, og tænker straks det lyder som fremgangsmåden jeg har fået beskrevet af parkeringsfirmaet, og især fordi parkeringsanlægget ligger klods op af skurvognene til nybyggeri ørestaden, som med garanti indeholder polske håndværker!!! Ja ja uden at være fordumsfuld! Helt ærlig hvornår bliver paskontrollen indført i EU på ny????!! shit man bliver så arrig over nogen kan have så lidt respekt for andres ting!!!

Ny bil Golf 6R 2.0 4motion, 2011 APR+DSG software
Golf 4 1.8T AGU, årgang 2000 APR stage 3+ GTX2867R (Stjålet)

Brugeravatar
SteffenR
Meget aktiv medlem
Indlæg: 8650
Tilmeldt: 13. jun 2008, 13:11
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 54 times
Been thanked: 259 times

Re: Golf 4 GTI stjålet

Indlæg af SteffenR » 18. jan 2015, 11:23

By&Havn er til, at lukke op og skide i, offentligstyrrelse i forklædning.
"Living on Earth is expensive, but it does include a free trip around the sun every year."


Ironi kan forekomme

marek
Helt nyt medlem
Indlæg: 7
Tilmeldt: 13. apr 2009, 21:34
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Golf 4 GTI stjålet

Indlæg af marek » 18. jan 2015, 19:44

Kender følesen

fik som sagt stjålet en Passat før jul

Lad dig ik nare at dusør rytter , især hvis de er fra farum

og tro mig, efter ren sherlock dedektiv arbejde, i ind og udland

kan jeg fortælle, at Ingen er int i din gl. golf 4 i Polen , men nyre Audi´er Vil de dog gerne ha :-)

Håber du finder den ,

Marek

RIX
Meget aktiv medlem
Indlæg: 6809
Tilmeldt: 18. jun 2008, 12:12
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: GALTEN
Has thanked: 220 times
Been thanked: 69 times

Re: Golf 4 GTI stjålet

Indlæg af RIX » 18. jan 2015, 21:26

du må presse politiet til og få hente den optagelse for de sltter automatisk efter nogle uger, ellers kan man håbe på de har lidt hjerne når nu du har henvendt dig/forsikringen, at de har lavet en kopi, men jeg mener nu du har krav på og få det udleveret.

VH.

RIX
Meget aktiv medlem
Indlæg: 6809
Tilmeldt: 18. jun 2008, 12:12
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: GALTEN
Has thanked: 220 times
Been thanked: 69 times

Re: Golf 4 GTI stjålet

Indlæg af RIX » 18. jan 2015, 21:33

marek skrev:Kender følesen

fik som sagt stjålet en Passat før jul

Lad dig ik nare at dusør rytter , især hvis de er fra farum

og tro mig, efter ren sherlock dedektiv arbejde, i ind og udland

kan jeg fortælle, at Ingen er int i din gl. golf 4 i Polen , men nyre Audi´er Vil de dog gerne ha :-)

Håber du finder den ,

Marek
der var da en der fandt sin bil den vej, men man skal nok være varsom med og tage alene af sted med massere af penge på lommen

VH:

Brugeravatar
Dennis J
Medlem
Indlæg: 1066
Tilmeldt: 18. jun 2008, 22:03
Geografisk region: København
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Golf 4 GTI stjålet

Indlæg af Dennis J » 18. jan 2015, 22:06

RIX skrev:du må presse politiet til og få hente den optagelse for de sltter automatisk efter nogle uger, ellers kan man håbe på de har lidt hjerne når nu du har henvendt dig/forsikringen, at de har lavet en kopi, men jeg mener nu du har krav på og få det udleveret.

VH.
Hej Rix,

By&havn har videon på USB fil til politiet, når de har tid til at hente og se den! :cry:

Marek jeg tror nu nok, som min G4 så ud mm., og jo på ingen måder er almindelig G4 på alle måder, at den sp har interesse alle steder og ikke kun i polen, men jeg sætter pris på du har forhørt dig.

Det er ikke for at være fordumsfuld, men nu har jeg haft den i 8 år og den har holdt i aflåst i parkeringskælder på amager indtil jeg flyttede sammen med min kæreste i ørestaden for knap 1,5 måned siden og så forsvinder den. I lang tid har nogen af de håndværker, som ligger mindre end 400m i skurer fra parkeringspladsen set interesseret ud når jeg kom og parkeret, så jeg har mine mistanker og mener de er begrundet! Men derfor kan det godt være på anden vis naturligvis, men alligevel skal man have set den an på en eller anden måde og kende parkeringsanlægget - det skal lige siges at håndværkerne også parkere på denne p-plads.

Ny bil Golf 6R 2.0 4motion, 2011 APR+DSG software
Golf 4 1.8T AGU, årgang 2000 APR stage 3+ GTX2867R (Stjålet)

kevin_20
Helt nyt medlem
Indlæg: 11
Tilmeldt: 8. dec 2011, 21:13
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Golf 4 GTI stjålet

Indlæg af kevin_20 » 18. jan 2015, 23:32

Hej Dennis , faldt lige over din tråd nu her, og hvor er det sørgeligt folk ikk kan kende forskel på dit og mit. Jeg kan udemærket huske din G4 og du kan sikkert også huske min, vi mødtes nede hos Martin (smeden) for et godt stykke tid siden. Min bil har nydt samme skæbne for 3 måneder siden :(
Jeg holder øjnene åbne på Vestegnen. Held og lykke !

Jabbe
Medlem
Indlæg: 679
Tilmeldt: 20. jan 2009, 12:38
Geografisk region: Sydsjælland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Køge
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Golf 4 GTI stjålet

Indlæg af Jabbe » 27. jan 2015, 09:37

ER DER NOGET NYT?
Skoda Octavia Combi 2.0 FSI 2006

Brugeravatar
Dennis J
Medlem
Indlæg: 1066
Tilmeldt: 18. jun 2008, 22:03
Geografisk region: København
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Golf 4 GTI stjålet

Indlæg af Dennis J » 27. jan 2015, 11:38

Jabbe skrev:ER DER NOGET NYT?
Absolut intet desværre.

Der var dog nogen dusørjægere, som havde kontaktet nordsjællandspoliti for at få mine oplysninger, men ville ikke oplyse politiet. Skummelt. Hvis reelt har oplysninger, så kan de jo stå frem herinde og kontakte mig direkte, men jeg ville jo aldrig være så dum at overfører penge uden at have set bilen, så ved man ihvertfald det.

Ny bil Golf 6R 2.0 4motion, 2011 APR+DSG software
Golf 4 1.8T AGU, årgang 2000 APR stage 3+ GTX2867R (Stjålet)

Besvar

Tilbage til "Efterlysning"