Eller også er du offer for den kendte placebo-effekt.
Shell V-Power kontra OK oktan 100
-
- Helt nyt medlem
- Indlæg: 73
- Tilmeldt: 8. mar 2016, 21:59
- Geografisk region: Vestjylland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 0
- Been thanked: 7 times
Re: Shell V-Power kontra OK oktan 100
2018 VW Polo GTI 2.0 DSG
2017 Skoda Octavia Combi Style 1.0 DSG
2017 Skoda Octavia Combi Style 1.0 DSG
-
- Aktiv medlem
- Indlæg: 1966
- Tilmeldt: 13. nov 2009, 20:10
- Geografisk region: Vestjylland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 14 times
- Been thanked: 29 times
Re: Shell V-Power kontra OK oktan 100
Min bmw er opgivet til 306hk på højoktan, jeg har kørt på oktan 95, 99, 102 og jeg ved faktisk ikke om jeg kan mærke en forskel.
Ja det skulle da lige være på pengepungen så den får lov til at tykke lidt oktan 95
Men min g2 får nu lov til at køre på oktan 102, men det er den så også kørt ind til
- Ztrejfer
- Medlem
- Indlæg: 943
- Tilmeldt: 20. apr 2015, 12:35
- Geografisk region: København
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 253 times
- Been thanked: 79 times
Re: Shell V-Power kontra OK oktan 100
Nu har jeg jo ikke selv drukket V-Power, det har bilen og det i ikke ringe mængder. Men jeg forstår naturligvis, hvad du (og sikkert mange andre ) mener.
Hvis min kørefornemmelse spiller mig et puds her, så fred være med det. Ét er dog faktum: på trods af den ret meget dyrere V-Power benzin, er mine udgifter til brændstof målt på kr. pr. kilometer ret præcis den samme nu, som dengang bilen kun fik billigste Uno-X benzin (og vi taler literpriser på under 10 kr. der). Det er jo bemærkelsesværdigt og et faktum som fremgår af både tal og grafik i min app Biludgifter.
Jeg tror ikke, at min fantasi spiller mig et puds mht. den forøgede livlighed i motoren pga. V-Power, men det vil jo altid forblive et åbent spørgsmål, når det bygger på oplevelse - det er klart.
Senest rettet af Ztrejfer 27. aug 2018, 20:18, rettet i alt 1 gang.
Audi A3
-
- Aktiv medlem
- Indlæg: 1966
- Tilmeldt: 13. nov 2009, 20:10
- Geografisk region: Vestjylland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 14 times
- Been thanked: 29 times
Re: Shell V-Power kontra OK oktan 100
Det skulle da heller ikke undre mig hvis sådan en 1.4 tsi 150hk er kørt ind på højoktan og er den det så vil du godt kunne mærke en forskelZtrejfer skrev: ↑27. aug 2018, 20:01Nu at jeg jo ikke selv drukket V-Power, det har bilen og det i ikke ringe mængder. Men jeg forstår naturligvis, hvad du (og sikkert mange andre ) mener.
Hvis min kørefornemmelse spiller mig et puds her, så fred være med det. Ét er dog faktum: på trods af den ret meget dyrere V-Power benzin, er mine udgifter til brændstof målt på kr. pr. kilometer ret præcis den samme nu, som dengang bilen kun fik billigste Uno-X benzin (og vi taler literpriser på under 10 kr. her). Det er jo bemærkelsesværdigt og et faktum som fremgår af både tal og grafik i min app Biludgifter.
Jeg tror ikke, at min fantasi spiller mig et puds mht. den forøgede livlighed i motoren pga. V-Power, men det vil jo altid forblive et åbent spørgsmål, når det bygger på oplevelse - det er klart.
-
- Aktiv medlem
- Indlæg: 1966
- Tilmeldt: 13. nov 2009, 20:10
- Geografisk region: Vestjylland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 14 times
- Been thanked: 29 times
Re: Shell V-Power kontra OK oktan 100
Det kan være jeg skal prøve at hælde oktan 100 på konens aygo, så kan den måske trække skindet af en kop "varm" kakao
-
- Aktiv medlem
- Indlæg: 1777
- Tilmeldt: 9. mar 2010, 13:08
- Geografisk region: Nordjylland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 180 times
- Been thanked: 281 times
Re: Shell V-Power kontra OK oktan 100
Min 1,4 med S-Tronic er chippet og jeg kan ikke mærke forskel på 95vs99. Udlæsning på vejen af engine torque giver også samme resulterer.m power skrev: ↑27. aug 2018, 20:06Det skulle da heller ikke undre mig hvis sådan en 1.4 tsi 150hk er kørt ind på højoktan og er den det så vil du godt kunne mærke en forskelZtrejfer skrev: ↑27. aug 2018, 20:01Nu at jeg jo ikke selv drukket V-Power, det har bilen og det i ikke ringe mængder. Men jeg forstår naturligvis, hvad du (og sikkert mange andre ) mener.
Hvis min kørefornemmelse spiller mig et puds her, så fred være med det. Ét er dog faktum: på trods af den ret meget dyrere V-Power benzin, er mine udgifter til brændstof målt på kr. pr. kilometer ret præcis den samme nu, som dengang bilen kun fik billigste Uno-X benzin (og vi taler literpriser på under 10 kr. her). Det er jo bemærkelsesværdigt og et faktum som fremgår af både tal og grafik i min app Biludgifter.
Jeg tror ikke, at min fantasi spiller mig et puds mht. den forøgede livlighed i motoren pga. V-Power, men det vil jo altid forblive et åbent spørgsmål, når det bygger på oplevelse - det er klart.
- Ztrejfer
- Medlem
- Indlæg: 943
- Tilmeldt: 20. apr 2015, 12:35
- Geografisk region: København
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 253 times
- Been thanked: 79 times
Re: Shell V-Power kontra OK oktan 100
Rabatten gælder tilsyneladende kun V-Power, både benzin og diesel.
Audi A3
- senorkaka
- Nyt medlem
- Indlæg: 103
- Tilmeldt: 28. apr 2016, 05:18
- Geografisk region: Vestjylland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 0
- Been thanked: 5 times
Re: Shell V-Power kontra OK oktan 100
Jep var derfor jeg skrev det i denne trådZtrejfer skrev:Rabatten gælder tilsyneladende kun V-Power, både benzin og diesel.
Sendt fra min SM-G965F med Tapatalk
- Dikal
- Medlem
- Indlæg: 934
- Tilmeldt: 15. feb 2010, 23:30
- Geografisk region: Sønderjylland
- VCDS ejer: Nej
- Geografisk sted: Gårslev
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 124 times
Re: Shell V-Power kontra OK oktan 100
Så må du lige dele den inde i Black Friday tråden også
Dælme en skam jeg tankede fredag eftermiddag. Nåh, så lå der brændes næsten en hel tank af de næste 3 dage.
Dælme en skam jeg tankede fredag eftermiddag. Nåh, så lå der brændes næsten en hel tank af de næste 3 dage.
Nuværende: Volvo XC60 D5 R-design Polestar
Tidligere øser: 7x Italienere, 2x Riskogere, 1x Tjekke
Tidligere øser: 7x Italienere, 2x Riskogere, 1x Tjekke
- Nicklas123456
- Aktiv medlem
- Indlæg: 2181
- Tilmeldt: 17. feb 2014, 22:16
- Geografisk region: København
- VCDS ejer: Nej
- Geografisk sted: Amager
- Has thanked: 160 times
- Been thanked: 187 times
Re: Shell V-Power kontra OK oktan 100
Belastende man skal have Shell kort
Ville ellers være lækkert, når man tanker 5 gange om måneden til 800kr. ad gangen og samtidig er på SU
Ville ellers være lækkert, når man tanker 5 gange om måneden til 800kr. ad gangen og samtidig er på SU
Fordi livet er for kort til andet end VAG
Nuværende bil:
VW Passat B8 2.0 TSI 280HK 4Motion Variant R-Line
Tidligere biler:
VW Passat 3C 2.0 TFSI 200HK Variant Highline
Audi A4 1.8T Quattro 1999
VW Vento 1.8 1997
Nuværende bil:
VW Passat B8 2.0 TSI 280HK 4Motion Variant R-Line
Tidligere biler:
VW Passat 3C 2.0 TFSI 200HK Variant Highline
Audi A4 1.8T Quattro 1999
VW Vento 1.8 1997
- Dikal
- Medlem
- Indlæg: 934
- Tilmeldt: 15. feb 2010, 23:30
- Geografisk region: Sønderjylland
- VCDS ejer: Nej
- Geografisk sted: Gårslev
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 124 times
Re: Shell V-Power kontra OK oktan 100
Det er gratis at have Shell kort. Så er vel ikke et problem?
Nuværende: Volvo XC60 D5 R-design Polestar
Tidligere øser: 7x Italienere, 2x Riskogere, 1x Tjekke
Tidligere øser: 7x Italienere, 2x Riskogere, 1x Tjekke
- DanielB12
- Aktiv medlem
- Indlæg: 4931
- Tilmeldt: 24. apr 2016, 12:22
- Geografisk region: Sydsjælland
- VCDS ejer: Nej
- Geografisk sted: Køge
- Has thanked: 4409 times
- Been thanked: 1944 times
- Kontakt:
Re: Shell V-Power kontra OK oktan 100
Er jo ikke givet, at han bruger Danske Bank i Estland...
Man skal tage hensyn til miljøet og den næsten ikke-eksisterende, hypotetiske mulighed for, at en havskildpadde kan blive kvalt.
- Nicklas123456
- Aktiv medlem
- Indlæg: 2181
- Tilmeldt: 17. feb 2014, 22:16
- Geografisk region: København
- VCDS ejer: Nej
- Geografisk sted: Amager
- Has thanked: 160 times
- Been thanked: 187 times
Re: Shell V-Power kontra OK oktan 100
Jo for man kan ikke betale kontant med et Shell kort
Fordi livet er for kort til andet end VAG
Nuværende bil:
VW Passat B8 2.0 TSI 280HK 4Motion Variant R-Line
Tidligere biler:
VW Passat 3C 2.0 TFSI 200HK Variant Highline
Audi A4 1.8T Quattro 1999
VW Vento 1.8 1997
Nuværende bil:
VW Passat B8 2.0 TSI 280HK 4Motion Variant R-Line
Tidligere biler:
VW Passat 3C 2.0 TFSI 200HK Variant Highline
Audi A4 1.8T Quattro 1999
VW Vento 1.8 1997
-
- Helt nyt medlem
- Indlæg: 31
- Tilmeldt: 14. sep 2015, 11:20
- Geografisk region: Sønderjylland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 1 time
Re: Shell V-Power kontra OK oktan 100
Så kan man jo alternativt overføre det beløb der er tanket for, til ens budget konto pr. tankning, så er pengene der til når regningen kommer
- Charlimike
- Aktiv medlem
- Indlæg: 3244
- Tilmeldt: 2. jan 2013, 16:36
- Geografisk region: Sydsjælland
- VCDS ejer: Ja
- Kommerciel bruger: Forum Chiptuning Danmark
- Has thanked: 17 times
- Been thanked: 210 times
Re: Shell V-Power kontra OK oktan 100
Tænker at man blot lukker øjenene og svinger shell kortet.
2022 Mercedes C300 d 2,0 AMG Line stc.
2023 Toyota Yaris 1.5 hybrid style
VCDS HEX NET PRO
Forum Chiptuning Danmark
VAG in my heart
"A problem shared is a problem halved"
2023 Toyota Yaris 1.5 hybrid style
VCDS HEX NET PRO
Forum Chiptuning Danmark
VAG in my heart
"A problem shared is a problem halved"
- Nicklas123456
- Aktiv medlem
- Indlæg: 2181
- Tilmeldt: 17. feb 2014, 22:16
- Geografisk region: København
- VCDS ejer: Nej
- Geografisk sted: Amager
- Has thanked: 160 times
- Been thanked: 187 times
Re: Shell V-Power kontra OK oktan 100
Som jeg skrev er jeg på SU 6000kr. før skat
Og jeg tanker for 3-4000kr. om måneden
Derfor er de penge jeg tanker for ikke på kontoen, men derimod i hånden
Og jeg skal ikke til at rende i banken i tide og utide og sætte penge ind, hvertfald ikke til at tanke - De stiller også så mange spørgsmål
Og jeg tanker for 3-4000kr. om måneden
Derfor er de penge jeg tanker for ikke på kontoen, men derimod i hånden
Og jeg skal ikke til at rende i banken i tide og utide og sætte penge ind, hvertfald ikke til at tanke - De stiller også så mange spørgsmål
Fordi livet er for kort til andet end VAG
Nuværende bil:
VW Passat B8 2.0 TSI 280HK 4Motion Variant R-Line
Tidligere biler:
VW Passat 3C 2.0 TFSI 200HK Variant Highline
Audi A4 1.8T Quattro 1999
VW Vento 1.8 1997
Nuværende bil:
VW Passat B8 2.0 TSI 280HK 4Motion Variant R-Line
Tidligere biler:
VW Passat 3C 2.0 TFSI 200HK Variant Highline
Audi A4 1.8T Quattro 1999
VW Vento 1.8 1997
-
- Aktiv medlem
- Indlæg: 2733
- Tilmeldt: 28. apr 2014, 19:27
- Geografisk region: Fyn
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 26 times
- Been thanked: 497 times
Re: Shell V-Power kontra OK oktan 100
Var du ikke trikker?Nicklas123456 skrev: ↑20. nov 2018, 18:15Som jeg skrev er jeg på SU 6000kr. før skat
Og jeg tanker for 3-4000kr. om måneden
Derfor er de penge jeg tanker for ikke på kontoen, men derimod i hånden
Og jeg skal ikke til at rende i banken i tide og utide og sætte penge ind, hvertfald ikke til at tanke - De stiller også så mange spørgsmål
- Nicklas123456
- Aktiv medlem
- Indlæg: 2181
- Tilmeldt: 17. feb 2014, 22:16
- Geografisk region: København
- VCDS ejer: Nej
- Geografisk sted: Amager
- Has thanked: 160 times
- Been thanked: 187 times
Re: Shell V-Power kontra OK oktan 100
Jo men er ved at læse til El-installatørNicklossi skrev: ↑20. nov 2018, 21:21Var du ikke trikker?Nicklas123456 skrev: ↑20. nov 2018, 18:15Som jeg skrev er jeg på SU 6000kr. før skat
Og jeg tanker for 3-4000kr. om måneden
Derfor er de penge jeg tanker for ikke på kontoen, men derimod i hånden
Og jeg skal ikke til at rende i banken i tide og utide og sætte penge ind, hvertfald ikke til at tanke - De stiller også så mange spørgsmål
- These users thanked the author Nicklas123456 for the post:
- magre
Fordi livet er for kort til andet end VAG
Nuværende bil:
VW Passat B8 2.0 TSI 280HK 4Motion Variant R-Line
Tidligere biler:
VW Passat 3C 2.0 TFSI 200HK Variant Highline
Audi A4 1.8T Quattro 1999
VW Vento 1.8 1997
Nuværende bil:
VW Passat B8 2.0 TSI 280HK 4Motion Variant R-Line
Tidligere biler:
VW Passat 3C 2.0 TFSI 200HK Variant Highline
Audi A4 1.8T Quattro 1999
VW Vento 1.8 1997
- DanielB12
- Aktiv medlem
- Indlæg: 4931
- Tilmeldt: 24. apr 2016, 12:22
- Geografisk region: Sydsjælland
- VCDS ejer: Nej
- Geografisk sted: Køge
- Has thanked: 4409 times
- Been thanked: 1944 times
- Kontakt:
Re: Shell V-Power kontra OK oktan 100
Hvis man har FDM Shell-kort er rabatten oven i den normale.
- Vedhæftede filer
-
- D03AF292-1510-4F36-9E65-F5A6C6BB879B.png (134.42 KiB) Vist 1669 gange
Man skal tage hensyn til miljøet og den næsten ikke-eksisterende, hypotetiske mulighed for, at en havskildpadde kan blive kvalt.
- N
- Medlem
- Indlæg: 624
- Tilmeldt: 30. jan 2014, 17:52
- Geografisk region: Nordjylland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 38 times
- Been thanked: 20 times
Re: Shell V-Power kontra OK oktan 100
De 15 øre på Shell koret er jo en joke
Er der noget som giver en permanent rabat, der er besværet værd?
Er der noget som giver en permanent rabat, der er besværet værd?
-
- Medlem
- Indlæg: 681
- Tilmeldt: 29. nov 2013, 08:25
- Geografisk region: Vestjylland
- VCDS ejer: Nej
- Geografisk sted: Esbjerg - DK
- Has thanked: 155 times
- Been thanked: 114 times
Re: Shell V-Power kontra OK oktan 100
Hvis man i forvejen er medlem af FDM så kan man få et FDM/Shell kort som giver hhv. 20/25 øres rabat på standerpris på benzin/diesel på alle stationer, bemandet/ubemandet. Men hvis man ikke er FDM medlem så skal man køre sin del km, FDM medlemskab koster kr. 640,- hvilket svarer til hhv. 3.200/2.560 L benzin/diesel før medlemsskabs prisen er hentet hjem via rabatten.
- Ztrejfer
- Medlem
- Indlæg: 943
- Tilmeldt: 20. apr 2015, 12:35
- Geografisk region: København
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 253 times
- Been thanked: 79 times
Re: Shell V-Power kontra OK oktan 100
Ja. Joke.
Nej. Well, måske? Jeg bruger ca. 1.400 liter bamsin årligt. Er ikke medlem af FDM, har alligevel Shellkortet med 15 øres rabat pr. liter på bemandede stationer, ingen rabat på ubemandede stationer.Er der noget som giver en permanent rabat, der er besværet værd?
Jeg tanker nok ca. 1.000 liter årligt på bemandede stationer. Det giver så en rabat på kr. 150 årligt.
Så alligevel joke. Afgjort, men ligegyldigt, fordi som erklæret Cookie Monster går jeg efter lækkert V-Power 100 bamsin.
Måske også en joke
Audi A3
- DanielB12
- Aktiv medlem
- Indlæg: 4931
- Tilmeldt: 24. apr 2016, 12:22
- Geografisk region: Sydsjælland
- VCDS ejer: Nej
- Geografisk sted: Køge
- Has thanked: 4409 times
- Been thanked: 1944 times
- Kontakt:
Re: Shell V-Power kontra OK oktan 100
Det var ikke meget benzin du bruger.. vi kører 30.000 årligt ca, og tanker 40 liter om ugen i snit, og kun på Express ø, hvor prisen enten er lige så lav/høj som på ok, UNux og bonus, eller lavere.. vi har FDM Shell-kort, så det svarer rundt regnet til en gratis tank om året. Måske latterligt, men er da åndssvage penge at spare hvis man altså ikke skal brænde nogle uvaskede penge af.. FDM abonnementet har tjent sig hjem via rabatter andre steder..Ztrejfer skrev: ↑25. nov 2018, 15:30Ja. Joke.Nej. Well, måske? Jeg bruger ca. 1.400 liter bamsin årligt. Er ikke medlem af FDM, har alligevel Shellkortet med 15 øres rabat pr. liter på bemandede stationer, ingen rabat på ubemandede stationer.Er der noget som giver en permanent rabat, der er besværet værd?
Jeg tanker nok ca. 1.000 liter årligt på bemandede stationer. Det giver så en rabat på kr. 150 årligt.
Så alligevel joke. Afgjort, men ligegyldigt, fordi som erklæret Cookie Monster går jeg efter lækkert V-Power 100 bamsin.
Måske også en joke
Man skal tage hensyn til miljøet og den næsten ikke-eksisterende, hypotetiske mulighed for, at en havskildpadde kan blive kvalt.
- bretti
- Medlem
- Indlæg: 882
- Tilmeldt: 25. jul 2013, 21:21
- Geografisk region: Vestjylland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 0
- Been thanked: 6 times
Re: Shell V-Power kontra OK oktan 100
Vi sparer små 200kr / måned ved 15 øre rabat. Det er da værd at tage med.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
R36 fra 06/2010 -> byttet til 911 Targa fra 1979
Cayenne S (958)
Cayenne S (958)
- Hurtigud
- Nyt medlem
- Indlæg: 132
- Tilmeldt: 12. aug 2016, 06:37
- Geografisk region: Nordsjælland
- VCDS ejer: Ja
- Geografisk sted: Slangerup
- Has thanked: 54 times
- Been thanked: 13 times
Re: Shell V-Power kontra OK oktan 100
Fik et FDM Shell kort efter at have fået meget billig forsikring igennem FDM og det er også med lavere selvrisiko samt glasforsikring. Var forsikret før i Alka med 10. % rabat medlemskab i en bestemt fagforening.
Efter forsikringsskift mener jeg nu der er råd til V Power og har kørt 3 tanke og tror ikke jeg nogen sinde skal køre andet brændstorf. Hos ok har de godt nok også oktan 100, men mener at forstå det sådan at hvis den person der tanker før mig fylder 95 oktan på, så selvom jeg fylder 100 oktan på lige efter er der en del af brændstoffet stadigvæk 95 oktan fra pumpe og slangen.
Efter forsikringsskift mener jeg nu der er råd til V Power og har kørt 3 tanke og tror ikke jeg nogen sinde skal køre andet brændstorf. Hos ok har de godt nok også oktan 100, men mener at forstå det sådan at hvis den person der tanker før mig fylder 95 oktan på, så selvom jeg fylder 100 oktan på lige efter er der en del af brændstoffet stadigvæk 95 oktan fra pumpe og slangen.
VW PASSAT B8 4 motion TSI 272 DSG7
VW Polo 1,2 TSI DSG7
VW Polo 1,2 TSI DSG7
-
- Aktiv medlem
- Indlæg: 2733
- Tilmeldt: 28. apr 2014, 19:27
- Geografisk region: Fyn
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 26 times
- Been thanked: 497 times
Re: Shell V-Power kontra OK oktan 100
Arh, skal selv til installatør eksamen her i januarNicklas123456 skrev: ↑20. nov 2018, 21:42Jo men er ved at læse til El-installatørNicklossi skrev: ↑20. nov 2018, 21:21Var du ikke trikker?Nicklas123456 skrev: ↑20. nov 2018, 18:15Som jeg skrev er jeg på SU 6000kr. før skat
Og jeg tanker for 3-4000kr. om måneden
Derfor er de penge jeg tanker for ikke på kontoen, men derimod i hånden
Og jeg skal ikke til at rende i banken i tide og utide og sætte penge ind, hvertfald ikke til at tanke - De stiller også så mange spørgsmål
- These users thanked the author Nicklossi for the post:
- Nicklas123456
- DanielB12
- Aktiv medlem
- Indlæg: 4931
- Tilmeldt: 24. apr 2016, 12:22
- Geografisk region: Sydsjælland
- VCDS ejer: Nej
- Geografisk sted: Køge
- Has thanked: 4409 times
- Been thanked: 1944 times
- Kontakt:
Re: Shell V-Power kontra OK oktan 100
Ekstra 50 øre i rabat pr liter Vpower fra den 20/12
Man skal tage hensyn til miljøet og den næsten ikke-eksisterende, hypotetiske mulighed for, at en havskildpadde kan blive kvalt.
-
- Nyt medlem
- Indlæg: 175
- Tilmeldt: 29. mar 2014, 00:24
- Geografisk region: Vestjylland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 0
- Been thanked: 26 times
Re: Shell V-Power kontra OK oktan 100
Der er så tydelig forskel takket være den enestående tilsætning af optimat+ for slet ikke at tale om den enestående rene samfunds nygtige tilsætning af economat.
- DanielB12
- Aktiv medlem
- Indlæg: 4931
- Tilmeldt: 24. apr 2016, 12:22
- Geografisk region: Sydsjælland
- VCDS ejer: Nej
- Geografisk sted: Køge
- Has thanked: 4409 times
- Been thanked: 1944 times
- Kontakt:
Re: Shell V-Power kontra OK oktan 100
Hvis man ikke har flere sorte penge, så kan bruge sit FDM Shell-kort på fredag og få 50 øre/l i ekstra rabat
- Vedhæftede filer
-
- 40AF4EDD-2C4B-4006-A662-BC1CE87A1D97.png (244.77 KiB) Vist 1076 gange
Man skal tage hensyn til miljøet og den næsten ikke-eksisterende, hypotetiske mulighed for, at en havskildpadde kan blive kvalt.