Shell V-Power kontra OK oktan 100

Stedet hvor der snakkes VAG biler
hanstosti
Helt nyt medlem
Indlæg: 73
Tilmeldt: 8. mar 2016, 21:59
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 7 times

Re: Shell V-Power kontra OK oktan 100

Indlæg af hanstosti » 27. aug 2018, 17:43

Ztrejfer skrev:
27. aug 2018, 16:29
Interessant. Så må undertegnedes vogn altså have en eller anden form for indbygget auto-ecu Light ;)
Eller også er du offer for den kendte placebo-effekt. :mrgreen:
These users thanked the author hanstosti for the post (total 2):
DanielB12kbkl
2018 VW Polo GTI 2.0 DSG
2017 Skoda Octavia Combi Style 1.0 DSG

m power
Aktiv medlem
Indlæg: 1966
Tilmeldt: 13. nov 2009, 20:10
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 14 times
Been thanked: 29 times

Re: Shell V-Power kontra OK oktan 100

Indlæg af m power » 27. aug 2018, 18:57

Ztrejfer skrev:
27. aug 2018, 16:29
Interessant. Så må undertegnedes vogn altså have en eller anden form for indbygget auto-ecu Light ;)
Min bmw er opgivet til 306hk på højoktan, jeg har kørt på oktan 95, 99, 102 og jeg ved faktisk ikke om jeg kan mærke en forskel.
Ja det skulle da lige være på pengepungen 😉 så den får lov til at tykke lidt oktan 95 😂

Men min g2 får nu lov til at køre på oktan 102, men det er den så også kørt ind til 😋

Brugeravatar
Ztrejfer
Medlem
Indlæg: 943
Tilmeldt: 20. apr 2015, 12:35
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 253 times
Been thanked: 79 times

Re: Shell V-Power kontra OK oktan 100

Indlæg af Ztrejfer » 27. aug 2018, 20:01

hanstosti skrev:
27. aug 2018, 17:43
Ztrejfer skrev:
27. aug 2018, 16:29
Interessant. Så må undertegnedes vogn altså have en eller anden form for indbygget auto-ecu Light ;)
Eller også er du offer for den kendte placebo-effekt. :mrgreen:
Nu har jeg jo ikke selv drukket V-Power, det har bilen og det i ikke ringe mængder. Men jeg forstår naturligvis, hvad du (og sikkert mange andre :lol: ) mener.

Hvis min kørefornemmelse spiller mig et puds her, så fred være med det. Ét er dog faktum: på trods af den ret meget dyrere V-Power benzin, er mine udgifter til brændstof målt på kr. pr. kilometer ret præcis den samme nu, som dengang bilen kun fik billigste Uno-X benzin (og vi taler literpriser på under 10 kr. der). Det er jo bemærkelsesværdigt og et faktum som fremgår af både tal og grafik i min app Biludgifter.

Jeg tror ikke, at min fantasi spiller mig et puds mht. den forøgede livlighed i motoren pga. V-Power, men det vil jo altid forblive et åbent spørgsmål, når det bygger på oplevelse - det er klart.
Senest rettet af Ztrejfer 27. aug 2018, 20:18, rettet i alt 1 gang.
These users thanked the author Ztrejfer for the post:
motley
Audi A3

m power
Aktiv medlem
Indlæg: 1966
Tilmeldt: 13. nov 2009, 20:10
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 14 times
Been thanked: 29 times

Re: Shell V-Power kontra OK oktan 100

Indlæg af m power » 27. aug 2018, 20:06

Ztrejfer skrev:
27. aug 2018, 20:01
hanstosti skrev:
27. aug 2018, 17:43
Ztrejfer skrev:
27. aug 2018, 16:29
Interessant. Så må undertegnedes vogn altså have en eller anden form for indbygget auto-ecu Light ;)
Eller også er du offer for den kendte placebo-effekt. :mrgreen:
Nu at jeg jo ikke selv drukket V-Power, det har bilen og det i ikke ringe mængder. Men jeg forstår naturligvis, hvad du (og sikkert mange andre :lol: ) mener.

Hvis min kørefornemmelse spiller mig et puds her, så fred være med det. Ét er dog faktum: på trods af den ret meget dyrere V-Power benzin, er mine udgifter til brændstof målt på kr. pr. kilometer ret præcis den samme nu, som dengang bilen kun fik billigste Uno-X benzin (og vi taler literpriser på under 10 kr. her). Det er jo bemærkelsesværdigt og et faktum som fremgår af både tal og grafik i min app Biludgifter.

Jeg tror ikke, at min fantasi spiller mig et puds mht. den forøgede livlighed i motoren pga. V-Power, men det vil jo altid forblive et åbent spørgsmål, når det bygger på oplevelse - det er klart.
Det skulle da heller ikke undre mig hvis sådan en 1.4 tsi 150hk er kørt ind på højoktan ;-) og er den det så vil du godt kunne mærke en forskel ;-)

m power
Aktiv medlem
Indlæg: 1966
Tilmeldt: 13. nov 2009, 20:10
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 14 times
Been thanked: 29 times

Re: Shell V-Power kontra OK oktan 100

Indlæg af m power » 27. aug 2018, 20:09

Det kan være jeg skal prøve at hælde oktan 100 på konens aygo, så kan den måske trække skindet af en kop "varm" kakao :roll:

claussor
Aktiv medlem
Indlæg: 1777
Tilmeldt: 9. mar 2010, 13:08
Geografisk region: Nordjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 180 times
Been thanked: 281 times

Re: Shell V-Power kontra OK oktan 100

Indlæg af claussor » 28. aug 2018, 11:48

m power skrev:
27. aug 2018, 20:06
Ztrejfer skrev:
27. aug 2018, 20:01
hanstosti skrev:
27. aug 2018, 17:43

Eller også er du offer for den kendte placebo-effekt. :mrgreen:
Nu at jeg jo ikke selv drukket V-Power, det har bilen og det i ikke ringe mængder. Men jeg forstår naturligvis, hvad du (og sikkert mange andre :lol: ) mener.

Hvis min kørefornemmelse spiller mig et puds her, så fred være med det. Ét er dog faktum: på trods af den ret meget dyrere V-Power benzin, er mine udgifter til brændstof målt på kr. pr. kilometer ret præcis den samme nu, som dengang bilen kun fik billigste Uno-X benzin (og vi taler literpriser på under 10 kr. her). Det er jo bemærkelsesværdigt og et faktum som fremgår af både tal og grafik i min app Biludgifter.

Jeg tror ikke, at min fantasi spiller mig et puds mht. den forøgede livlighed i motoren pga. V-Power, men det vil jo altid forblive et åbent spørgsmål, når det bygger på oplevelse - det er klart.
Det skulle da heller ikke undre mig hvis sådan en 1.4 tsi 150hk er kørt ind på højoktan ;-) og er den det så vil du godt kunne mærke en forskel ;-)
Min 1,4 med S-Tronic er chippet og jeg kan ikke mærke forskel på 95vs99. Udlæsning på vejen af engine torque giver også samme resulterer.

Brugeravatar
senorkaka
Nyt medlem
Indlæg: 103
Tilmeldt: 28. apr 2016, 05:18
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 5 times

Re: Shell V-Power kontra OK oktan 100

Indlæg af senorkaka » 19. nov 2018, 09:09

På torsdag kører shell med ekstra 50øre i rabat til folk med shell card, det står i deres nyhedsmail


Sendt fra min SM-G965F med Tapatalk

These users thanked the author senorkaka for the post (total 4):
FlamiqZtrejferhodelJepsen

Brugeravatar
Ztrejfer
Medlem
Indlæg: 943
Tilmeldt: 20. apr 2015, 12:35
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 253 times
Been thanked: 79 times

Re: Shell V-Power kontra OK oktan 100

Indlæg af Ztrejfer » 19. nov 2018, 09:21

Rabatten gælder tilsyneladende kun V-Power, både benzin og diesel.
Audi A3

Brugeravatar
senorkaka
Nyt medlem
Indlæg: 103
Tilmeldt: 28. apr 2016, 05:18
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 5 times

Re: Shell V-Power kontra OK oktan 100

Indlæg af senorkaka » 19. nov 2018, 09:24

Ztrejfer skrev:Rabatten gælder tilsyneladende kun V-Power, både benzin og diesel.
Jep var derfor jeg skrev det i denne tråd Billede

Sendt fra min SM-G965F med Tapatalk


Billede
These users thanked the author senorkaka for the post:
Flamiq

Brugeravatar
Dikal
Medlem
Indlæg: 934
Tilmeldt: 15. feb 2010, 23:30
Geografisk region: Sønderjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Gårslev
Has thanked: 7 times
Been thanked: 124 times

Re: Shell V-Power kontra OK oktan 100

Indlæg af Dikal » 19. nov 2018, 21:38

Så må du lige dele den inde i Black Friday tråden også
Dælme en skam jeg tankede fredag eftermiddag. Nåh, så lå der brændes næsten en hel tank af de næste 3 dage.
Nuværende: Volvo XC60 D5 R-design Polestar
Tidligere øser: 7x Italienere, 2x Riskogere, 1x Tjekke

Brugeravatar
Nicklas123456
Aktiv medlem
Indlæg: 2181
Tilmeldt: 17. feb 2014, 22:16
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Amager
Has thanked: 160 times
Been thanked: 187 times

Re: Shell V-Power kontra OK oktan 100

Indlæg af Nicklas123456 » 19. nov 2018, 22:46

Belastende man skal have Shell kort 😏

Ville ellers være lækkert, når man tanker 5 gange om måneden til 800kr. ad gangen og samtidig er på SU 😂😂
Fordi livet er for kort til andet end VAG :P

Nuværende bil:
VW Passat B8 2.0 TSI 280HK 4Motion Variant R-Line
Tidligere biler:
VW Passat 3C 2.0 TFSI 200HK Variant Highline
Audi A4 1.8T Quattro 1999
VW Vento 1.8 1997

Brugeravatar
Dikal
Medlem
Indlæg: 934
Tilmeldt: 15. feb 2010, 23:30
Geografisk region: Sønderjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Gårslev
Has thanked: 7 times
Been thanked: 124 times

Re: Shell V-Power kontra OK oktan 100

Indlæg af Dikal » 20. nov 2018, 00:05

Det er gratis at have Shell kort. Så er vel ikke et problem?
Nuværende: Volvo XC60 D5 R-design Polestar
Tidligere øser: 7x Italienere, 2x Riskogere, 1x Tjekke

Brugeravatar
DanielB12
Aktiv medlem
Indlæg: 4931
Tilmeldt: 24. apr 2016, 12:22
Geografisk region: Sydsjælland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Køge
Has thanked: 4409 times
Been thanked: 1944 times
Kontakt:

Re: Shell V-Power kontra OK oktan 100

Indlæg af DanielB12 » 20. nov 2018, 07:12

Dikal skrev:
20. nov 2018, 00:05
Det er gratis at have Shell kort. Så er vel ikke et problem?
Er jo ikke givet, at han bruger Danske Bank i Estland... :mrgreen:
Man skal tage hensyn til miljøet og den næsten ikke-eksisterende, hypotetiske mulighed for, at en havskildpadde kan blive kvalt.

Brugeravatar
Nicklas123456
Aktiv medlem
Indlæg: 2181
Tilmeldt: 17. feb 2014, 22:16
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Amager
Has thanked: 160 times
Been thanked: 187 times

Re: Shell V-Power kontra OK oktan 100

Indlæg af Nicklas123456 » 20. nov 2018, 11:13

Dikal skrev:
20. nov 2018, 00:05
Det er gratis at have Shell kort. Så er vel ikke et problem?
Jo for man kan ikke betale kontant med et Shell kort 🤷🏼‍♂️
Fordi livet er for kort til andet end VAG :P

Nuværende bil:
VW Passat B8 2.0 TSI 280HK 4Motion Variant R-Line
Tidligere biler:
VW Passat 3C 2.0 TFSI 200HK Variant Highline
Audi A4 1.8T Quattro 1999
VW Vento 1.8 1997

mikr84
Helt nyt medlem
Indlæg: 31
Tilmeldt: 14. sep 2015, 11:20
Geografisk region: Sønderjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 5 times
Been thanked: 1 time

Re: Shell V-Power kontra OK oktan 100

Indlæg af mikr84 » 20. nov 2018, 12:28

Så kan man jo alternativt overføre det beløb der er tanket for, til ens budget konto pr. tankning, så er pengene der til når regningen kommer

Brugeravatar
Charlimike
Aktiv medlem
Indlæg: 3244
Tilmeldt: 2. jan 2013, 16:36
Geografisk region: Sydsjælland
VCDS ejer: Ja
Kommerciel bruger: Forum Chiptuning Danmark
Has thanked: 17 times
Been thanked: 210 times

Re: Shell V-Power kontra OK oktan 100

Indlæg af Charlimike » 20. nov 2018, 14:24

Tænker at man blot lukker øjenene og svinger shell kortet.
2022 Mercedes C300 d 2,0 AMG Line stc.
2023 Toyota Yaris 1.5 hybrid style
VCDS HEX NET PRO
Forum Chiptuning Danmark
VAG in my heart ❤️

"A problem shared is a problem halved"

Brugeravatar
Nicklas123456
Aktiv medlem
Indlæg: 2181
Tilmeldt: 17. feb 2014, 22:16
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Amager
Has thanked: 160 times
Been thanked: 187 times

Re: Shell V-Power kontra OK oktan 100

Indlæg af Nicklas123456 » 20. nov 2018, 18:15

Som jeg skrev er jeg på SU 6000kr. før skat

Og jeg tanker for 3-4000kr. om måneden

Derfor er de penge jeg tanker for ikke på kontoen, men derimod i hånden

Og jeg skal ikke til at rende i banken i tide og utide og sætte penge ind, hvertfald ikke til at tanke 😅 - De stiller også så mange spørgsmål 😂
Fordi livet er for kort til andet end VAG :P

Nuværende bil:
VW Passat B8 2.0 TSI 280HK 4Motion Variant R-Line
Tidligere biler:
VW Passat 3C 2.0 TFSI 200HK Variant Highline
Audi A4 1.8T Quattro 1999
VW Vento 1.8 1997

Nicklossi
Aktiv medlem
Indlæg: 2733
Tilmeldt: 28. apr 2014, 19:27
Geografisk region: Fyn
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 26 times
Been thanked: 497 times

Re: Shell V-Power kontra OK oktan 100

Indlæg af Nicklossi » 20. nov 2018, 21:21

Nicklas123456 skrev:
20. nov 2018, 18:15
Som jeg skrev er jeg på SU 6000kr. før skat

Og jeg tanker for 3-4000kr. om måneden

Derfor er de penge jeg tanker for ikke på kontoen, men derimod i hånden

Og jeg skal ikke til at rende i banken i tide og utide og sætte penge ind, hvertfald ikke til at tanke 😅 - De stiller også så mange spørgsmål 😂
Var du ikke trikker? :P

Brugeravatar
Nicklas123456
Aktiv medlem
Indlæg: 2181
Tilmeldt: 17. feb 2014, 22:16
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Amager
Has thanked: 160 times
Been thanked: 187 times

Re: Shell V-Power kontra OK oktan 100

Indlæg af Nicklas123456 » 20. nov 2018, 21:42

Nicklossi skrev:
20. nov 2018, 21:21
Nicklas123456 skrev:
20. nov 2018, 18:15
Som jeg skrev er jeg på SU 6000kr. før skat

Og jeg tanker for 3-4000kr. om måneden

Derfor er de penge jeg tanker for ikke på kontoen, men derimod i hånden

Og jeg skal ikke til at rende i banken i tide og utide og sætte penge ind, hvertfald ikke til at tanke 😅 - De stiller også så mange spørgsmål 😂
Var du ikke trikker? :P
Jo men er ved at læse til El-installatør 😅
These users thanked the author Nicklas123456 for the post:
magre
Fordi livet er for kort til andet end VAG :P

Nuværende bil:
VW Passat B8 2.0 TSI 280HK 4Motion Variant R-Line
Tidligere biler:
VW Passat 3C 2.0 TFSI 200HK Variant Highline
Audi A4 1.8T Quattro 1999
VW Vento 1.8 1997

Brugeravatar
DanielB12
Aktiv medlem
Indlæg: 4931
Tilmeldt: 24. apr 2016, 12:22
Geografisk region: Sydsjælland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Køge
Has thanked: 4409 times
Been thanked: 1944 times
Kontakt:

Re: Shell V-Power kontra OK oktan 100

Indlæg af DanielB12 » 21. nov 2018, 06:43

Hvis man har FDM Shell-kort er rabatten oven i den normale.
Vedhæftede filer
D03AF292-1510-4F36-9E65-F5A6C6BB879B.png
D03AF292-1510-4F36-9E65-F5A6C6BB879B.png (134.42 KiB) Vist 1669 gange
Man skal tage hensyn til miljøet og den næsten ikke-eksisterende, hypotetiske mulighed for, at en havskildpadde kan blive kvalt.

Brugeravatar
N
Medlem
Indlæg: 624
Tilmeldt: 30. jan 2014, 17:52
Geografisk region: Nordjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 38 times
Been thanked: 20 times

Re: Shell V-Power kontra OK oktan 100

Indlæg af N » 25. nov 2018, 14:47

De 15 øre på Shell koret er jo en joke :lol:
Er der noget som giver en permanent rabat, der er besværet værd?
These users thanked the author N for the post:
Ztrejfer

magre
Medlem
Indlæg: 681
Tilmeldt: 29. nov 2013, 08:25
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Esbjerg - DK
Has thanked: 155 times
Been thanked: 114 times

Re: Shell V-Power kontra OK oktan 100

Indlæg af magre » 25. nov 2018, 14:54

N skrev:
25. nov 2018, 14:47
De 15 øre på Shell koret er jo en joke :lol:
Er der noget som giver en permanent rabat, der er besværet værd?
Hvis man i forvejen er medlem af FDM så kan man få et FDM/Shell kort som giver hhv. 20/25 øres rabat på standerpris på benzin/diesel på alle stationer, bemandet/ubemandet. Men hvis man ikke er FDM medlem så skal man køre sin del km, FDM medlemskab koster kr. 640,- hvilket svarer til hhv. 3.200/2.560 L benzin/diesel før medlemsskabs prisen er hentet hjem via rabatten.
Tesla Model Y Performance, kongeblå :mrgreen:
[Afleveret] Opel Crossland :?
[Solgt] Skoda Superb Combi Elegance 3.6 FSI V6 4x4 DSG 3T Billede
[Solgt] Skoda Octavia Combi Elegance 2.0 TDI DSG 1Z Billede

Brugeravatar
Ztrejfer
Medlem
Indlæg: 943
Tilmeldt: 20. apr 2015, 12:35
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 253 times
Been thanked: 79 times

Re: Shell V-Power kontra OK oktan 100

Indlæg af Ztrejfer » 25. nov 2018, 15:30

N skrev:
25. nov 2018, 14:47
De 15 øre på Shell koret er jo en joke :lol:
Ja. Joke.
Er der noget som giver en permanent rabat, der er besværet værd?
Nej. Well, måske? Jeg bruger ca. 1.400 liter bamsin årligt. Er ikke medlem af FDM, har alligevel Shellkortet med 15 øres rabat pr. liter på bemandede stationer, ingen rabat på ubemandede stationer.

Jeg tanker nok ca. 1.000 liter årligt på bemandede stationer. Det giver så en rabat på kr. 150 årligt.

Så alligevel joke. Afgjort, men ligegyldigt, fordi som erklæret Cookie Monster går jeg efter lækkert V-Power 100 bamsin.

Måske også en joke :lol:
Audi A3

Brugeravatar
DanielB12
Aktiv medlem
Indlæg: 4931
Tilmeldt: 24. apr 2016, 12:22
Geografisk region: Sydsjælland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Køge
Has thanked: 4409 times
Been thanked: 1944 times
Kontakt:

Re: Shell V-Power kontra OK oktan 100

Indlæg af DanielB12 » 25. nov 2018, 20:04

Ztrejfer skrev:
25. nov 2018, 15:30
N skrev:
25. nov 2018, 14:47
De 15 øre på Shell koret er jo en joke :lol:
Ja. Joke.
Er der noget som giver en permanent rabat, der er besværet værd?
Nej. Well, måske? Jeg bruger ca. 1.400 liter bamsin årligt. Er ikke medlem af FDM, har alligevel Shellkortet med 15 øres rabat pr. liter på bemandede stationer, ingen rabat på ubemandede stationer.

Jeg tanker nok ca. 1.000 liter årligt på bemandede stationer. Det giver så en rabat på kr. 150 årligt.

Så alligevel joke. Afgjort, men ligegyldigt, fordi som erklæret Cookie Monster går jeg efter lækkert V-Power 100 bamsin.

Måske også en joke :lol:
Det var ikke meget benzin du bruger.. vi kører 30.000 årligt ca, og tanker 40 liter om ugen i snit, og kun på Express ø, hvor prisen enten er lige så lav/høj som på ok, UNux og bonus, eller lavere.. vi har FDM Shell-kort, så det svarer rundt regnet til en gratis tank om året. Måske latterligt, men er da åndssvage penge at spare hvis man altså ikke skal brænde nogle uvaskede penge af.. FDM abonnementet har tjent sig hjem via rabatter andre steder..
Man skal tage hensyn til miljøet og den næsten ikke-eksisterende, hypotetiske mulighed for, at en havskildpadde kan blive kvalt.

Brugeravatar
bretti
Medlem
Indlæg: 882
Tilmeldt: 25. jul 2013, 21:21
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 6 times

Re: Shell V-Power kontra OK oktan 100

Indlæg af bretti » 25. nov 2018, 20:08

Vi sparer små 200kr / måned ved 15 øre rabat. Det er da værd at tage med.


Sent from my iPhone using Tapatalk
R36 fra 06/2010 -> byttet til 911 Targa fra 1979
Cayenne S (958)

Brugeravatar
Hurtigud
Nyt medlem
Indlæg: 132
Tilmeldt: 12. aug 2016, 06:37
Geografisk region: Nordsjælland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Slangerup
Has thanked: 54 times
Been thanked: 13 times

Re: Shell V-Power kontra OK oktan 100

Indlæg af Hurtigud » 25. nov 2018, 20:35

Fik et FDM Shell kort efter at have fået meget billig forsikring igennem FDM og det er også med lavere selvrisiko samt glasforsikring. Var forsikret før i Alka med 10. % rabat medlemskab i en bestemt fagforening.
Efter forsikringsskift mener jeg nu der er råd til V Power og har kørt 3 tanke og tror ikke jeg nogen sinde skal køre andet brændstorf. Hos ok har de godt nok også oktan 100, men mener at forstå det sådan at hvis den person der tanker før mig fylder 95 oktan på, så selvom jeg fylder 100 oktan på lige efter er der en del af brændstoffet stadigvæk 95 oktan fra pumpe og slangen.
VW PASSAT B8 4 motion TSI 272 DSG7
VW Polo 1,2 TSI DSG7

Nicklossi
Aktiv medlem
Indlæg: 2733
Tilmeldt: 28. apr 2014, 19:27
Geografisk region: Fyn
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 26 times
Been thanked: 497 times

Re: Shell V-Power kontra OK oktan 100

Indlæg af Nicklossi » 26. nov 2018, 00:34

Nicklas123456 skrev:
20. nov 2018, 21:42
Nicklossi skrev:
20. nov 2018, 21:21
Nicklas123456 skrev:
20. nov 2018, 18:15
Som jeg skrev er jeg på SU 6000kr. før skat

Og jeg tanker for 3-4000kr. om måneden

Derfor er de penge jeg tanker for ikke på kontoen, men derimod i hånden

Og jeg skal ikke til at rende i banken i tide og utide og sætte penge ind, hvertfald ikke til at tanke 😅 - De stiller også så mange spørgsmål 😂
Var du ikke trikker? :P
Jo men er ved at læse til El-installatør 😅
Arh, skal selv til installatør eksamen her i januar 😅
These users thanked the author Nicklossi for the post:
Nicklas123456

Brugeravatar
DanielB12
Aktiv medlem
Indlæg: 4931
Tilmeldt: 24. apr 2016, 12:22
Geografisk region: Sydsjælland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Køge
Has thanked: 4409 times
Been thanked: 1944 times
Kontakt:

Re: Shell V-Power kontra OK oktan 100

Indlæg af DanielB12 » 15. dec 2018, 08:36

Ekstra 50 øre i rabat pr liter Vpower fra den 20/12
D41FDBC8-A8F0-4DCD-AD52-258B00A349E5.png
D41FDBC8-A8F0-4DCD-AD52-258B00A349E5.png (241.73 KiB) Vist 1396 gange
Man skal tage hensyn til miljøet og den næsten ikke-eksisterende, hypotetiske mulighed for, at en havskildpadde kan blive kvalt.

Oliefyret
Nyt medlem
Indlæg: 175
Tilmeldt: 29. mar 2014, 00:24
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 26 times

Re: Shell V-Power kontra OK oktan 100

Indlæg af Oliefyret » 15. dec 2018, 11:22

Der er så tydelig forskel takket være den enestående tilsætning af optimat+ for slet ikke at tale om den enestående rene samfunds nygtige tilsætning af economat.
These users thanked the author Oliefyret for the post (total 3):
kennyBmikr84Ztrejfer

Brugeravatar
DanielB12
Aktiv medlem
Indlæg: 4931
Tilmeldt: 24. apr 2016, 12:22
Geografisk region: Sydsjælland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Køge
Has thanked: 4409 times
Been thanked: 1944 times
Kontakt:

Re: Shell V-Power kontra OK oktan 100

Indlæg af DanielB12 » 23. feb 2019, 07:00

Hvis man ikke har flere sorte penge, så kan bruge sit FDM Shell-kort på fredag og få 50 øre/l i ekstra rabat
Vedhæftede filer
40AF4EDD-2C4B-4006-A662-BC1CE87A1D97.png
40AF4EDD-2C4B-4006-A662-BC1CE87A1D97.png (244.77 KiB) Vist 1076 gange
Man skal tage hensyn til miljøet og den næsten ikke-eksisterende, hypotetiske mulighed for, at en havskildpadde kan blive kvalt.

Besvar

Tilbage til "Generel bilsnak om VAG"