Eftermonteret, hvad mener I det betyder?

Stedet hvor der snakkes VAG biler
Besvar
Brugeravatar
Mtinus
Nyt medlem
Indlæg: 365
Tilmeldt: 29. maj 2010, 06:59
Geografisk region: Sønderjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: fredericia
Has thanked: 96 times
Been thanked: 30 times

Re: Eftermonteret, hvad mener I det betyder?

Indlæg af Mtinus » 30. nov 2018, 19:46

Spændende om de har solgt lånebilen som hun skriver....

Så kan ny ejer overtage gps tracker

Og måske endda få Ib’s DAB system med i prisen


Sent from my iPhone using Tapatalk
Mercedes GLB
Konebil: The Beetle 1,2 TSI Design
Tidligere VAG: Passat 2,0, Skoda Citigo, Golf VII 1,6, Golf VII 2,0, Skoda Octavia, Golf V, Audi A3, Golf II

Brugeravatar
Frederik DH
Medlem
Indlæg: 988
Tilmeldt: 15. jun 2008, 13:01
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: 6731
Has thanked: 35 times
Been thanked: 104 times

Re: Eftermonteret, hvad mener I det betyder?

Indlæg af Frederik DH » 30. nov 2018, 19:50

SorenR skrev:Hvis VW Ishøj ikke har oplyst kunden om at der er GPS overvågning i bilen hun har fået udleveret, så er VW Ishøj så meget på spanden... Persondataloven skal man IKKE fucke med, specielt ikke i disse GPDR tider.
Uden at kende den specifikke sag, så tror jeg samtlige at vores kunder skriver under på lejebil uden at læse vilkår og betingelser for leje som står på kontrakten.
Frederik DH

'22 ID.5 Pro Performance
'17 move up!

Brugeravatar
Ice Fox
Aktiv medlem
Indlæg: 3453
Tilmeldt: 21. mar 2011, 12:35
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Vejle Amt..
Has thanked: 1 time
Been thanked: 32 times

Re: Eftermonteret, hvad mener I det betyder?

Indlæg af Ice Fox » 30. nov 2018, 20:14

Der er altid 3 sider af sandheden.
Men det skulle ikke undre mig, hvis VW Ishøj laver sådanne løjer.

Murphhs
Helt nyt medlem
Indlæg: 28
Tilmeldt: 11. apr 2018, 17:58
Geografisk region: Midtjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 2 times
Been thanked: 6 times

Re: Eftermonteret, hvad mener I det betyder?

Indlæg af Murphhs » 30. nov 2018, 20:33

SorenR skrev:
30. nov 2018, 18:37
Hvis VW Ishøj ikke har oplyst kunden om at der er GPS overvågning i bilen hun har fået udleveret, så er VW Ishøj så meget på spanden... Persondataloven skal man IKKE fucke med, specielt ikke i disse GPDR tider.
GDPR er overhovedet ikke i spil i sådan en sag. Må henvise dig til lovgivningen på området.
https://www.datatilsynet.dk/generelt-om ... lysninger/
https://eur-lex.europa.eu/legal-content ... 79&from=EN

GDPR er for at skulle beskytte individer/enkeltmands virksomheder mod deling/indsamling af deres personoplysninger meget groft sagt. Det udspecificeret i lovgivningen hvilke og under hvilke forhold at loven gælder.

At en virksomhed udlejer en bil med aktivt sporing for at sikre bilen mod tyveri er ikke et brud på nogen persondatalov. Et muligt efterspil kunne være brugen af den aktive sporing på denne virksomheds ejendom.

Rent hypotetisk hvis personen har haft en aftale med forhandleren om at aflevere deres ejendom tilbage på et givent tidspunkt uden at gøre eller informere forhandeleren, hvorfor personen ikke har afleveret deres ejendom tilbage snakker man om straffeloven. At de så har valgt at tage deres ejendom tilbage uden at inddrage myndigheder skulle denne person nok være glad for i stedet for at udstille sig selv og andre.

Ved intet om sagen ud fra denne lille tekst.

Derudover sådan en sag med en misfornøjet kunde som udstiller sin forlægning offentligt, styrker ikke hendes eventuelle klage i et retslig efterspil. Injurie lovgivning er stadig gældende i Danmark.

Det er ikke et forsvar i Danmark at være uvidende om den gældende lovgivning i Danmark.

SkodiaqDK
Medlem
Indlæg: 645
Tilmeldt: 26. apr 2018, 11:15
Geografisk region: Nordjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 72 times
Been thanked: 163 times

Re: Eftermonteret, hvad mener I det betyder?

Indlæg af SkodiaqDK » 30. nov 2018, 20:55

Murphhs skrev:
30. nov 2018, 20:33
SorenR skrev:
30. nov 2018, 18:37
Hvis VW Ishøj ikke har oplyst kunden om at der er GPS overvågning i bilen hun har fået udleveret, så er VW Ishøj så meget på spanden... Persondataloven skal man IKKE fucke med, specielt ikke i disse GPDR tider.
GDPR er overhovedet ikke i spil i sådan en sag. Må henvise dig til lovgivningen på området.
https://www.datatilsynet.dk/generelt-om ... lysninger/
https://eur-lex.europa.eu/legal-content ... 79&from=EN

GDPR er for at skulle beskytte individer/enkeltmands virksomheder mod deling/indsamling af deres personoplysninger meget groft sagt. Det udspecificeret i lovgivningen hvilke og under hvilke forhold at loven gælder.

At en virksomhed udlejer en bil med aktivt sporing for at sikre bilen mod tyveri er ikke et brud på nogen persondatalov. Et muligt efterspil kunne være brugen af den aktive sporing på denne virksomheds ejendom.

Rent hypotetisk hvis personen har haft en aftale med forhandleren om at aflevere deres ejendom tilbage på et givent tidspunkt uden at gøre eller informere forhandeleren, hvorfor personen ikke har afleveret deres ejendom tilbage snakker man om straffeloven. At de så har valgt at tage deres ejendom tilbage uden at inddrage myndigheder skulle denne person nok være glad for i stedet for at udstille sig selv og andre.

Ved intet om sagen ud fra denne lille tekst.

Derudover sådan en sag med en misfornøjet kunde som udstiller sin forlægning offentligt, styrker ikke hendes eventuelle klage i et retslig efterspil. Injurie lovgivning er stadig gældende i Danmark.

Det er ikke et forsvar i Danmark at være uvidende om den gældende lovgivning i Danmark.
Det er lidt bla. bla... Hvis de havde mulighed for at melde hende for noget, så var det garanteret gjort. De har solgt en lånebil (før eller imens den blev brugt som lånebil?) og har lovet den klar til levering i denne måned. Måske de så kunne nå deres provisionmål. Who knows. Men har man en låneaftale hvor der står man låner bilen til 300,- pr. dag indtil den reparerede bil er klar til afhentning, hvorefter prisen stiger til 1200,-pr dag. Så ville jeg godt nok også blive forarget hvis de stjæler den efter 2 ekstra dage. For at redde deres egen røv.

Men vi ved ikke nok. Måske er der en grund til hun ikke nævner specifikt hvor forsinket hun er med returnering. Måske har den været klar i 3 uger og hun reagerer ikke på deres kontaktforsøg.

Jeg mener bare stadig det er en drastisk måde at gøre det på, overfor en "ældre" dame..... Hun virker ikke til at være 100% ren ondskab. Så kunne de idet mindste vente til hun kom ud til bilen. Men det er en typisk "min tid er vigtigere end din tid" -holdning. Fuck det, jeg vil ikke vente... Jeg tager den og så må hun finde en måde at komme hjem på.

Det virker som om at hver gang vw ishøj har en chance for at være serviceminded så flopper de.
Senest rettet af SkodiaqDK 30. nov 2018, 21:11, rettet i alt 1 gang.
These users thanked the author SkodiaqDK for the post:
Mtinus

Murphhs
Helt nyt medlem
Indlæg: 28
Tilmeldt: 11. apr 2018, 17:58
Geografisk region: Midtjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 2 times
Been thanked: 6 times

Re: Eftermonteret, hvad mener I det betyder?

Indlæg af Murphhs » 30. nov 2018, 21:07

Aner intet om sagen udover den sparsomme tekst fra en misfornøjet kunde.

Så at den pågældende virksomhed skulle have fejlet i at være service orienteret i den pågældende sag har jeg ingen som helst forudsætninger for at vide noget om.

Synes bare man skal være kilde kritisk i alle aspekter af sit liv, da mennesker har det med gerne at ville presse deres egen dagsorden igennem.

Siger ikke den ene eller anden part har ret. Bare at have en formodning/overbevisning om noget er ikke det samme som en realitet.
Senest rettet af Murphhs 30. nov 2018, 21:08, rettet i alt 1 gang.
These users thanked the author Murphhs for the post:
holberg19

Cyppen
Nyt medlem
Indlæg: 424
Tilmeldt: 8. apr 2013, 20:31
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Køge
Has thanked: 9 times
Been thanked: 74 times

Re: Eftermonteret, hvad mener I det betyder?

Indlæg af Cyppen » 30. nov 2018, 21:07

Jeg har haft en bil til service, og garanti arbejde hos dem.
Jeg må indrømme at jeg har fået vanvittig god behandling, og service helt i top.

Så jeg kan kun anbefale dem.

At alt kommunikation var fra min arbejds mail (FDM), måske gjorde at tingene spillede kan jeg ikke udelukke :roll:

ID Buzz Style 204 hk
Renault Megane e-Tech
Peugeot E-208

Tidligere
BMW IX3 Fully charged 286 hk
Skoda Enyaq Sportline 80X 265 hk

SkodiaqDK
Medlem
Indlæg: 645
Tilmeldt: 26. apr 2018, 11:15
Geografisk region: Nordjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 72 times
Been thanked: 163 times

Re: Eftermonteret, hvad mener I det betyder?

Indlæg af SkodiaqDK » 30. nov 2018, 21:18

Cyppen skrev:
30. nov 2018, 21:07
Jeg har haft en bil til service, og garanti arbejde hos dem.
Jeg må indrømme at jeg har fået vanvittig god behandling, og service helt i top.

Så jeg kan kun anbefale dem.

At alt kommunikation var fra min arbejds mail (FDM), måske gjorde at tingene spillede kan jeg ikke udelukke :roll:
Det skader nok ikke. Så er du nok også grunden til fdm ikke ville hjælpe Ib. 👿 😆

Du har ikke problemer med dsg i din bil så? Eller er det en diesel?

Cyppen
Nyt medlem
Indlæg: 424
Tilmeldt: 8. apr 2013, 20:31
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Køge
Has thanked: 9 times
Been thanked: 74 times

Re: Eftermonteret, hvad mener I det betyder?

Indlæg af Cyppen » 30. nov 2018, 21:20

Der er aldrig problemer med DSG. Det er det danske klima der er et problem, og blot en egenskab, og ikke en fejl :lol:

Juraen er jo et helvede nogen gange - Man kan jo mene at fornuftigen siger noget, men kan det bevises juridisk er noget andet. Desværre.

ID Buzz Style 204 hk
Renault Megane e-Tech
Peugeot E-208

Tidligere
BMW IX3 Fully charged 286 hk
Skoda Enyaq Sportline 80X 265 hk

Brugeravatar
9had
Medlem
Indlæg: 942
Tilmeldt: 15. maj 2011, 09:41
Geografisk region: Vestsjælland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Slagelse
Has thanked: 15 times
Been thanked: 25 times
Kontakt:

Re: Eftermonteret, hvad mener I det betyder?

Indlæg af 9had » 30. nov 2018, 21:28

Hun er pyramide sælger... der kunne vel godt tænkes at hun har været så besværlig ved indlevering af hendes bil, at de har lånt hende en bil der var i udstilling og ikke en lejebil. Som de måske ikke havde lige på det tidspunkt.
Derfor var der måske heller ikke lavet en kontrakt for lejen. Men lån som en service for kunden eller virksomheden for at ikke hære på hende mere.

Og da hun så ikke afleverede bilen, hun har fået lånt, efter hendes bil var klar og måske endda nogle dage senere. Og samtidig at bilen er blevet solgt... ja så henter man da bilen.
Der er ikke indgået en kontrakt men en ekstra service som kunden har misbrugt.

Hun lever af at fuppe sig til sin løn... (yes i know andre har en anden opfattelse) så mon ikke hun har fuppet sig til den bil til at starte med.

Mon ikke vi få svar på hvad der er oppe og nede i sagen... på et tidspunkt.
These users thanked the author 9had for the post (total 3):
CyppenOzonajansom
Billede
Har du problemer med din DSG7 gearkasse? Se facebook siden!
VW Touran Highline (2011) 1.6 TDI 105 hk DSG7, Teknik/DK/Sport/Vinter-pakke, DeepBlack Perle Effekt, 7 sæder, RCD310, tonede ruder bag, Michelin HP Primacy 17" 225/45/R17 bonus pakker gratis upgrade :: DSG7gate + Dieselgate

Cyppen
Nyt medlem
Indlæg: 424
Tilmeldt: 8. apr 2013, 20:31
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Køge
Has thanked: 9 times
Been thanked: 74 times

Re: Eftermonteret, hvad mener I det betyder?

Indlæg af Cyppen » 30. nov 2018, 21:31

insider viden? :P

ID Buzz Style 204 hk
Renault Megane e-Tech
Peugeot E-208

Tidligere
BMW IX3 Fully charged 286 hk
Skoda Enyaq Sportline 80X 265 hk

Brugeravatar
9had
Medlem
Indlæg: 942
Tilmeldt: 15. maj 2011, 09:41
Geografisk region: Vestsjælland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Slagelse
Has thanked: 15 times
Been thanked: 25 times
Kontakt:

Re: Eftermonteret, hvad mener I det betyder?

Indlæg af 9had » 30. nov 2018, 21:35

Cyppen skrev:insider viden? :P
Nej.
Men en mulig scenarie.
Arbejder på et hotel, hvor service er alfa og omega og nogle kunder misbruger det.
Så kan genkende en støjskaber i mængden.
Billede
Har du problemer med din DSG7 gearkasse? Se facebook siden!
VW Touran Highline (2011) 1.6 TDI 105 hk DSG7, Teknik/DK/Sport/Vinter-pakke, DeepBlack Perle Effekt, 7 sæder, RCD310, tonede ruder bag, Michelin HP Primacy 17" 225/45/R17 bonus pakker gratis upgrade :: DSG7gate + Dieselgate

SkodiaqDK
Medlem
Indlæg: 645
Tilmeldt: 26. apr 2018, 11:15
Geografisk region: Nordjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 72 times
Been thanked: 163 times

Re: Eftermonteret, hvad mener I det betyder?

Indlæg af SkodiaqDK » 30. nov 2018, 21:41

9had skrev:
30. nov 2018, 21:35
Cyppen skrev:insider viden? :P
Nej.
Men en mulig scenarie.
Arbejder på et hotel, hvor service er alfa og omega og nogle kunder misbruger det.
Så kan genkende en støjskaber i mængden.
Hvis det er helt ved siden af hvad hun har oplevet, så har vw ishøj heldigvis mulighed for at give deres side af sagen på hendes Facebook anmeldelse.

Brugeravatar
9had
Medlem
Indlæg: 942
Tilmeldt: 15. maj 2011, 09:41
Geografisk region: Vestsjælland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Slagelse
Has thanked: 15 times
Been thanked: 25 times
Kontakt:

Re: Eftermonteret, hvad mener I det betyder?

Indlæg af 9had » 30. nov 2018, 21:43

SkodiaqDK skrev:
9had skrev:
30. nov 2018, 21:35
Cyppen skrev:insider viden? :P
Nej.
Men en mulig scenarie.
Arbejder på et hotel, hvor service er alfa og omega og nogle kunder misbruger det.
Så kan genkende en støjskaber i mængden.
Hvis det er helt ved siden af hvad hun har oplevet, så har vw ishøj heldigvis mulighed for at give deres side af sagen på hendes Facebook anmeldelse.
Ikke just.
Det ses som dårlig stil at udstille kunden på deres klage, med mindre man pakker det godt i sjovt-guf.
Billede
Har du problemer med din DSG7 gearkasse? Se facebook siden!
VW Touran Highline (2011) 1.6 TDI 105 hk DSG7, Teknik/DK/Sport/Vinter-pakke, DeepBlack Perle Effekt, 7 sæder, RCD310, tonede ruder bag, Michelin HP Primacy 17" 225/45/R17 bonus pakker gratis upgrade :: DSG7gate + Dieselgate

Cyppen
Nyt medlem
Indlæg: 424
Tilmeldt: 8. apr 2013, 20:31
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Køge
Has thanked: 9 times
Been thanked: 74 times

Re: Eftermonteret, hvad mener I det betyder?

Indlæg af Cyppen » 30. nov 2018, 21:44

Men det gør man jo ikke normalt.

Selvom kunderne er fulde er BS, så hænger man dem jo ikke ud.
Man kan jo ikke ændre på kundens oplevelse, selvom man måske ikke er enig i den.

ID Buzz Style 204 hk
Renault Megane e-Tech
Peugeot E-208

Tidligere
BMW IX3 Fully charged 286 hk
Skoda Enyaq Sportline 80X 265 hk

Brugeravatar
SorenR
Aktiv medlem
Indlæg: 1851
Tilmeldt: 5. apr 2009, 20:54
Geografisk region: Vestsjælland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Føllenslev Græsmark
Has thanked: 12 times
Been thanked: 75 times

Re: Eftermonteret, hvad mener I det betyder?

Indlæg af SorenR » 30. nov 2018, 22:00

9had skrev:
30. nov 2018, 21:28
Hun er pyramide sælger...
Sikkert ... Du har ingen ide hvad Network Marketing (Multi-level Marketing) dækker over, vel ?

En af årsagerne til forvirringen og anklagerne mod firmaer baseret på network marketing skyldes, at mange sammenligner MLM med pyramidespil. Forskellen er dog, at pyramidespil er ulovlige. Pyramideforetagender tilbyder heller ingen fysiske eller håndgribelige produkter. Herudover opererer pyramidespil ofte kun online og lukkes ned efter kort tid. Mange pyramideforetagender giver sig imidlertid ofre ud for at være et network marketing firma – og deraf opstår der ofte forvirring og uklarhed.

F.eks. TupperWare, Herbalife m.fl. er MLM/Network Marketing.
'82 Audi Quattro WR 2.1T I5 10V Alpine White
'92 Audi Cabriolet NG 2.3L I5 10V

We say it is about 330 hp between 7,200 and 7,700 rpm but I must tell you these are strong Bavarian beer-carrying horses, not the smaller ones from Italy.
- Ferdinand Piëch

Brugeravatar
9had
Medlem
Indlæg: 942
Tilmeldt: 15. maj 2011, 09:41
Geografisk region: Vestsjælland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Slagelse
Has thanked: 15 times
Been thanked: 25 times
Kontakt:

Re: Eftermonteret, hvad mener I det betyder?

Indlæg af 9had » 30. nov 2018, 22:15

Jeg tror nok jeg har.
Pyramide som i... den som har flest venner/godtroende under sit sælger id, får mest. Dvs dem på toppen af pyramide få mest. Da for hver ny medlem/køb skaber % for hele stigen opad. Dem på toppen få naturligvis mest i det at alle andre arbejder for dem.
Mens de andre må kæmpe for håndører eller miste penge i sit iver.
Mlm i min verden er pyramide 2.0.
Ikke andet.
De måtte jo finde på andet da deres første ide blev dømt ulovlig. Så må man videreudvikle på det, og så blev det til mlm.

Din indtjening afhænger af at du få flere og flere du lokker til systemet. De på niveau 0 få ingenting. Men skal skabe sit eget “netværk”. Som typisk er venner og godtroende der egentlig bare vil hjælpe vedkommende til at starte “virksomheden”.

Havde en ven der investerede i dubli. måtte så lige forklare ham at hans penge er forsvundet. Jeg tog med ham til et møde... stillede kristiske spørgsmål, og blev smidt ud.
These users thanked the author 9had for the post (total 2):
MKayBrianDS
Billede
Har du problemer med din DSG7 gearkasse? Se facebook siden!
VW Touran Highline (2011) 1.6 TDI 105 hk DSG7, Teknik/DK/Sport/Vinter-pakke, DeepBlack Perle Effekt, 7 sæder, RCD310, tonede ruder bag, Michelin HP Primacy 17" 225/45/R17 bonus pakker gratis upgrade :: DSG7gate + Dieselgate

SkodiaqDK
Medlem
Indlæg: 645
Tilmeldt: 26. apr 2018, 11:15
Geografisk region: Nordjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 72 times
Been thanked: 163 times

Re: Eftermonteret, hvad mener I det betyder?

Indlæg af SkodiaqDK » 30. nov 2018, 22:19

Cyppen skrev:
30. nov 2018, 21:44
Men det gør man jo ikke normalt.

Selvom kunderne er fulde er BS, så hænger man dem jo ikke ud.
Man kan jo ikke ændre på kundens oplevelse, selvom man måske ikke er enig i den.
Hvis man undlader at gå ned på børnehaveniveau, så kan man sagtens svare på en anstændig måde uden at fremstå pigefornærmet. Som minimum kan de jo skrive. "hej trunte - vi vil først og fremmest gerne beklage at du har fået en dårlig oplevelse hos os. Selve forløbet kan vi dog ikke helt genkende, men er du interesseret i at høre hvordan vi oplevede det, må du gerne kontakte os på blabla@ish0jautoriseretDAB.dk Mvh vw.


Hvis de slet ikke reagerer, så fremstår de også som om de skider på kritikken.
These users thanked the author SkodiaqDK for the post:
Passatg 3c

Brugeravatar
SorenR
Aktiv medlem
Indlæg: 1851
Tilmeldt: 5. apr 2009, 20:54
Geografisk region: Vestsjælland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Føllenslev Græsmark
Has thanked: 12 times
Been thanked: 75 times

Re: Eftermonteret, hvad mener I det betyder?

Indlæg af SorenR » 30. nov 2018, 22:42

9had skrev:
30. nov 2018, 22:15
Jeg tror nok jeg har.
Pyramide som i... den som har flest venner/godtroende under sit sælger id, får mest. Dvs dem på toppen af pyramide få mest. Da for hver ny medlem/køb skaber % for hele stigen opad. Dem på toppen få naturligvis mest i det at alle andre arbejder for dem.
De MLM jeg har arbejdet med har det IKKE været dem der startede først, der fik mest, det har været dem der lagde mest tid i projektet. Desuden er der typisk en grænse for hvor langt tilbage fortjenesten går.

Den successfulde MLM sælger er den der motiverer dem under sig til at yde mere. Når man yder mere, får man mere - win-win.
Man er ret hurtig til at skære de dovne fra i kontaktlisten.
Senest rettet af SorenR 30. nov 2018, 22:44, rettet i alt 1 gang.
'82 Audi Quattro WR 2.1T I5 10V Alpine White
'92 Audi Cabriolet NG 2.3L I5 10V

We say it is about 330 hp between 7,200 and 7,700 rpm but I must tell you these are strong Bavarian beer-carrying horses, not the smaller ones from Italy.
- Ferdinand Piëch

Lars - Sound2Vision
Medlem
Indlæg: 518
Tilmeldt: 21. sep 2009, 20:44
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Ja
Kommerciel bruger: Sound2Vision A/S, Viborg
Has thanked: 14 times
Been thanked: 62 times

Re: Eftermonteret, hvad mener I det betyder?

Indlæg af Lars - Sound2Vision » 30. nov 2018, 22:43

SkodiaqDK skrev:
30. nov 2018, 22:19
Cyppen skrev:
30. nov 2018, 21:44
Men det gør man jo ikke normalt.

Selvom kunderne er fulde er BS, så hænger man dem jo ikke ud.
Man kan jo ikke ændre på kundens oplevelse, selvom man måske ikke er enig i den.
Hvis man undlader at gå ned på børnehaveniveau, så kan man sagtens svare på en anstændig måde uden at fremstå pigefornærmet. Som minimum kan de jo skrive. "hej trunte - vi vil først og fremmest gerne beklage at du har fået en dårlig oplevelse hos os. Selve forløbet kan vi dog ikke helt genkende, men er du interesseret i at høre hvordan vi oplevede det, må du gerne kontakte os på blabla@ish0jautoriseretDAB.dk Mvh vw.


Hvis de slet ikke reagerer, så fremstår de også som om de skider på kritikken.
"Den der tier, Samtykker"
---
If it work's, don't fxxx with it...

- I øvrigt nu osse eneste autoriserede Mark Levinson værksted i Danmark, Sverige, Finland og Norge. ...

Brugeravatar
SteffenR
Meget aktiv medlem
Indlæg: 8650
Tilmeldt: 13. jun 2008, 13:11
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 54 times
Been thanked: 259 times

Re: Eftermonteret, hvad mener I det betyder?

Indlæg af SteffenR » 30. nov 2018, 22:57

SorenR skrev:
30. nov 2018, 22:00

F.eks. TupperWare, Herbalife m.fl. er MLM/Network Marketing.

Har du set betting on Zero på Netflix? Hvis den dokumentar passer, så vil jeg sige herbalife har fuldplade på pyramidscam.

https://www.netflix.com/title/80108609? ... d=13752289
"Living on Earth is expensive, but it does include a free trip around the sun every year."


Ironi kan forekomme

Brugeravatar
Ozona
Medlem
Indlæg: 1094
Tilmeldt: 3. dec 2008, 19:11
Geografisk region: Nordsjælland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 94 times
Been thanked: 62 times

Re: Eftermonteret, hvad mener I det betyder?

Indlæg af Ozona » 1. dec 2018, 09:11

Lars - Sound2Vision skrev:
30. nov 2018, 22:43
SkodiaqDK skrev:
30. nov 2018, 22:19


Hvis de slet ikke reagerer, så fremstår de også som om de skider på kritikken.
"Den der tier, Samtykker"
Både og ikke... For man skal ALDRIG tage en reklamation..whatever på de sociale medier, det kommer der aldrig noget godt ud af. Jeg tager ALTID vores reklamationer i telefonen
Jan 2024 ID7 Style + Eksteriørpakke Plus(Bestilt) - Midlertidig firmabil: Mercedes A220 D
Apr 2022 - Dec. 2023 VW Passat B8 DSG R-Line 190 HK, Highlights: Matrix, Panorama, Fyr, Massage, DCC O.M.A
Apr 2018 - Mar 2022 VW Passat B8 Variant Comfortline Premium 2.0 150 HK DSG + DK. LED Pakke
Jan 2014- Mar 2018 VW Passat 3C Variant Sportline Individual 2010 170 Hk. TDI DSG "Mit the ganze molevitten!"

Besvar

Tilbage til "Generel bilsnak om VAG"