Eftermonteret, hvad mener I det betyder?

Stedet hvor der snakkes VAG biler
Besvar
Ib T
Nyt medlem
Indlæg: 101
Tilmeldt: 29. jul 2018, 13:58
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 9 times
Been thanked: 64 times

Re: Eftermonteret, hvad mener I det betyder?

Indlæg af Ib T » 30. jul 2018, 06:58

SkodiaqDK skrev:Super, så melder jeg mig ikke ind i fdm. Havde ellers besluttet mig. Synes fdm har været skuffende i flere sager, bl.a. også med dq200 gearkassen. Så meget for de Forenede danske motorejere.

Giv lyd hvis de ændrer holdning.
Det skal jeg nok

Sent from my SM-G935F using Tapatalk


SzleeperDK
Medlem
Indlæg: 518
Tilmeldt: 6. aug 2012, 13:19
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 17 times
Been thanked: 56 times

Re: Eftermonteret, hvad mener I det betyder?

Indlæg af SzleeperDK » 30. jul 2018, 07:09

DanielB12 skrev:Gå til ekstrabladet - de kører jævnligt artikler med utilfredse Bilkunder der er blevet snydt...
Det er en decideret klam løsning de har lavet, og en endnu klammere håndtering af sagen bagefter..
En ting er at de har lavet en lorte løsning, enig, det skal de have hug for. Men at gå i en national avis for 2700 kroner - stop nu, jeg håber sgu verden har større problemer der skal dækkes i medierne.

Brugeravatar
Henrik2800
Medlem
Indlæg: 1386
Tilmeldt: 19. jul 2011, 14:07
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 23 times
Been thanked: 218 times

Re: Eftermonteret, hvad mener I det betyder?

Indlæg af Henrik2800 » 30. jul 2018, 07:21

erlingvj skrev:
30. jul 2018, 05:22
Juridisk set mener jeg ikke der er noget i sagen overhovedet.
Man kan mene hvad man har lyst til.

Det originale radio-display fungerer ikke længere, det er en mangel.
Sælger har forevist en demo-bil med fungerende radio-display.
Køber må have en forventning om, at det er hvad han køber, når sælger ikke oplyser andet.

Sælger er fagmand, og har oplysningspligt.
Køber er lægmand, og har ikke teknisk indsigt.

Muligheder:
A. Brug retshjælpsforsikring via din bilforsikring. Find en advokat og få ham til at stævne sælger.
B. Udtag selv stævning. Småsag koster 500kr. (www.domstol.dk)

En stævning kan ofte få firmaer til fornuft.
These users thanked the author Henrik2800 for the post (total 3):
Passatg 3cedbepOct3DanielB12
VW Caddy 1.2 TSI, 2011.

DMJ
Nyt medlem
Indlæg: 489
Tilmeldt: 16. jun 2008, 11:06
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 7 times
Been thanked: 43 times

Re: Eftermonteret, hvad mener I det betyder?

Indlæg af DMJ » 30. jul 2018, 07:37

Selvom det "kun" er 2700,- så var jeg sgu gået all in på dem. Det værste der kan ske er jo at du ikke får noget ud af det, men at de tænker sig lidt bedre om næste gang de overvejer at montere lort i folks biler.

Ib T
Nyt medlem
Indlæg: 101
Tilmeldt: 29. jul 2018, 13:58
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 9 times
Been thanked: 64 times

Re: Eftermonteret, hvad mener I det betyder?

Indlæg af Ib T » 30. jul 2018, 07:42

DMJ skrev:Selvom det "kun" er 2700,- så var jeg sgu gået all in på dem. Det værste der kan ske er jo at du ikke får noget ud af det, men at de tænker sig lidt bedre om næste gang de overvejer at montere lort i folks biler.
Der gør vi også.
Vi kontaktede dem jo direkte(mange gange) for at finde en løsning i al fordragelighed.
Derefter skrev vi til VW Danmark, men her melder de også hus forbi.
Dette var sidste mulighed og vi var bare interesseret i at vide om det var os der var helt galt på den og synes, at det er noget af en alternativ løsning. . . .

Sent from my SM-G935F using Tapatalk


EsbenJ
Medlem
Indlæg: 607
Tilmeldt: 4. mar 2010, 17:15
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Varde
Has thanked: 147 times
Been thanked: 147 times

Re: Eftermonteret, hvad mener I det betyder?

Indlæg af EsbenJ » 30. jul 2018, 08:04

Det lader til at opslaget på facebook er taget ned.


Sent from my iPhone using Tapatalk
2018 Volvo V90 D4 Inscription
2022 Polestar 2 Long Range Single Engine

Brugeravatar
DanielB12
Aktiv medlem
Indlæg: 4951
Tilmeldt: 24. apr 2016, 12:22
Geografisk region: Sydsjælland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Køge
Has thanked: 4440 times
Been thanked: 1957 times
Kontakt:

Re: Eftermonteret, hvad mener I det betyder?

Indlæg af DanielB12 » 30. jul 2018, 09:00

SzleeperDK skrev:
30. jul 2018, 07:09
DanielB12 skrev:Gå til ekstrabladet - de kører jævnligt artikler med utilfredse Bilkunder der er blevet snydt...
Det er en decideret klam løsning de har lavet, og en endnu klammere håndtering af sagen bagefter..
En ting er at de har lavet en lorte løsning, enig, det skal de have hug for. Men at gå i en national avis for 2700 kroner - stop nu, jeg håber sgu verden har større problemer der skal dækkes i medierne.
Det er jo ikke kun 2700 kr hvis de har lavet hul.. Og det er deres håndtering der berettiger at inddrage f.eks. EB, hvilket det lyder til du ikke helt kender, hvis du mener de plejer at dække større problemer... ;)
Man skal tage hensyn til miljøet og den næsten ikke-eksisterende, hypotetiske mulighed for, at en havskildpadde kan blive kvalt.

Brugeravatar
gudhjem
Medlem
Indlæg: 796
Tilmeldt: 1. jul 2010, 20:15
Geografisk region: Bornholm
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 214 times
Been thanked: 34 times
Kontakt:

Re: Eftermonteret, hvad mener I det betyder?

Indlæg af gudhjem » 30. jul 2018, 09:05

tvartou skrev:https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 7665181139

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Det er fjernet, i gang igen


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

vartaz
Aktiv medlem
Indlæg: 1903
Tilmeldt: 23. jul 2013, 16:42
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 10 times
Been thanked: 178 times

Re: Eftermonteret, hvad mener I det betyder?

Indlæg af vartaz » 30. jul 2018, 09:29

Det er jo i princippet heller ikke kun 2700kr
hvis i var blevet lovet original eftermonering er det vel det bilen mangler nu
= 20000kr
hvor svært havde det været at sætte det kryds og få bilen leveret korrekt

tvartou
Medlem
Indlæg: 649
Tilmeldt: 13. sep 2010, 21:19
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 14 times
Been thanked: 57 times

Re: Eftermonteret, hvad mener I det betyder?

Indlæg af tvartou » 30. jul 2018, 09:32

Fordi det var en lagerbil så vidt det forstås

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk


Brugeravatar
Realtor
Aktiv medlem
Indlæg: 4124
Tilmeldt: 14. jan 2009, 16:26
Geografisk region: Nordjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: 9210
Has thanked: 36 times
Been thanked: 478 times

Re: Eftermonteret, hvad mener I det betyder?

Indlæg af Realtor » 30. jul 2018, 09:39

Helt enig med panelet.

Løsningen er sjusk, og sælger har ikke oplyst ordentligt om aftalen.

Jeg mener, at da sælger er prof. part i det her, så har de en forpligtelse til at oplyse, hvis de montere en løsning der afviger hvad man kan forvente, her ment den originale fabriksløsning, især da det lyder til at det har været vigtigt for køber.

Som jeg ser det, ville jeg bede dem tage lortet ud og leve med ingen DAB, samt kræve penge tilbage.

Henvend jer på skrift til sælgeren og chefen for denne, og skriv at såfremt overstående forhold ikke kan accepteres vil i tage forholdet videre til retslige instanser. ( har de bare lidt forretningssans, så acceptere de )

Acceptere de ikke, så overvej om det er kampen værd at tage. Personligt havde jeg nok taget det som lærepenge, beløbets størrelse taget i betragtning, selvom det er unfair.
2020 Audi E-tron 55

Brugeravatar
Sgh2008ejs
Nyt medlem
Indlæg: 477
Tilmeldt: 16. jan 2012, 21:20
Geografisk region: Fyn
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Sydfyn
Has thanked: 8 times
Been thanked: 100 times

Re: Eftermonteret, hvad mener I det betyder?

Indlæg af Sgh2008ejs » 30. jul 2018, 09:51

Realtor skrev:
30. jul 2018, 09:39
Helt enig med panelet.

Løsningen er sjusk, og sælger har ikke oplyst ordentligt om aftalen.

Jeg mener, at da sælger er prof. part i det her, så har de en forpligtelse til at oplyse, hvis de montere en løsning der afviger hvad man kan forvente, her ment den originale fabriksløsning, især da det lyder til at det har været vigtigt for køber.

Som jeg ser det, ville jeg bede dem tage lortet ud og leve med ingen DAB, samt kræve penge tilbage.

Henvend jer på skrift til sælgeren og chefen for denne, og skriv at såfremt overstående forhold ikke kan accepteres vil i tage forholdet videre til retslige instanser. ( har de bare lidt forretningssans, så acceptere de )

Acceptere de ikke, så overvej om det er kampen værd at tage. Personligt havde jeg nok taget det som lærepenge, beløbets størrelse taget i betragtning, selvom det er unfair.
Helt enig! Havde gjort det samme.
MEDMINDRE de har boret hul i instrumentbordet for at montere den. Så er der hul bagved og det ville jeg ikke selv acceptere. Det er lidt mere end 2700,- ...
2022 Tesla Model 3
2019 Seat Mii Style

BrianB
Nyt medlem
Indlæg: 452
Tilmeldt: 4. jun 2018, 08:26
Geografisk region: Sønderjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 72 times
Been thanked: 192 times

Re: Eftermonteret, hvad mener I det betyder?

Indlæg af BrianB » 30. jul 2018, 09:54

Fik du tilfældigvis bilen leveret 1. april? Ellers er det der da fuldstændig hen i vejret.

Jeg forstår simpelthen ikke man kan være det bekendt at tilbyde sådan en løsning. I hvert fald ikke uden meget klart og tydeligt at informere kunden at den originale medieenhed sættes ud af spil, og at kabinen vil komme til at ligne noget fra 2004.
2019 VW Golf Variant TSI BlueMotion DSG - Atlantic Blue

Brugeravatar
HansH
Admin
Indlæg: 13248
Tilmeldt: 1. jun 2011, 13:12
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Taulov
Has thanked: 3210 times
Been thanked: 4541 times

Re: Eftermonteret, hvad mener I det betyder?

Indlæg af HansH » 30. jul 2018, 09:55

Ib T skrev:
30. jul 2018, 06:11
Dennis2k skrev:Jeg har kommenteret oplægget én gang idag, men jeg kan ikke lade være med at blande mig igen.

Ring og book et møde med Kenneth - Han plejer at være rigtig fornuftig at tale med.
Han er medejer af butikken.

Jeg kan ikke i min vidste fantasi forestille mig at han ikke kan se galskaben i denne sag.

Jeg havde egentlig vw Ishøj som min klare favorit - jeg har brugt dem mange gange og servicen har altid været i top.

Men hvis ikke de gør mere i denne sag, så er det helt sikkert jeg ikke kommer i den butik igen. For det rabler da fuldstændigt for dem.
Har haft fat i Kenneth mere end en gang. Hans svar er, at han henviser til sælger, da det er ham der kender sagen.

Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Hvilken ansvarlig indehaver/chef løber fra sit ansvar, ved bare at pege nedad i hierarkiet ?
Han kan ikke gemme sig bag en medarbejders skørter. Sælgerens handlinger og aftaler er hans ansvar til syvende og sidst. Hvis han ikke kender til sagen, så må han gudhjælpemig da bare se at sætte sig ind i den. Den er jo ikke særlig indviklet.
Derefter må han melde ud om han bakker sin medarbejder op, eller om han forstår din anke.
Men han må tage ansvar!
These users thanked the author HansH for the post (total 3):
DanielB12baconbaronenBrianDS
Elsa - hun er en 2022 Skoda Enyaq iV 80 Sportline : viewtopic.php?f=107&t=157273
Elli - hun er en 2020 e-Golf 7.5 : viewtopic.php?f=108&t=156813

AAMS
Medlem
Indlæg: 1331
Tilmeldt: 23. aug 2014, 13:36
Geografisk region: Midtjylland
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 186 times
Been thanked: 157 times

Re: Eftermonteret, hvad mener I det betyder?

Indlæg af AAMS » 30. jul 2018, 10:04

HansH skrev:
30. jul 2018, 09:55
Ib T skrev:
30. jul 2018, 06:11
Dennis2k skrev:Jeg har kommenteret oplægget én gang idag, men jeg kan ikke lade være med at blande mig igen.

Ring og book et møde med Kenneth - Han plejer at være rigtig fornuftig at tale med.
Han er medejer af butikken.

Jeg kan ikke i min vidste fantasi forestille mig at han ikke kan se galskaben i denne sag.

Jeg havde egentlig vw Ishøj som min klare favorit - jeg har brugt dem mange gange og servicen har altid været i top.

Men hvis ikke de gør mere i denne sag, så er det helt sikkert jeg ikke kommer i den butik igen. For det rabler da fuldstændigt for dem.
Har haft fat i Kenneth mere end en gang. Hans svar er, at han henviser til sælger, da det er ham der kender sagen.

Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Hvilken ansvarlig indehaver/chef løber fra sit ansvar, ved bare at pege nedad i hierarkiet ?
Han kan ikke gemme sig bag en medarbejders skørter. Sælgerens handlinger og aftaler er hans ansvar til syvende og sidst. Hvis han ikke kender til sagen, så må han gudhjælpemig da bare se at sætte sig ind i den. Den er jo ikke særlig indviklet.
Derefter må han melde ud om han bakker sin medarbejder op, eller om han forstår din anke.
Men han må tage ansvar!
+1.

Deres håndtering er om muligt endnu mere grotesk end løsningen. Det forbavser mig også, at VW Danmark indirekte erklærer sig enig i håndteringen.

For mit vedkommende er det den mest arrogante sagsbehandling jeg har hørt om fra en forhandler!

Jeg tror jeg ville bede VW forhandleren om et mæglingsmøde. Og sætte VW Danmark Cc. på mailen. Gøre det klart, at hvis de afviser at hjælpe med at finde en løsning, så er kommunikationen fremadrettet via advokat.

Har du retshjælp via din forsikring på hus/indbo? Et brev fra en advokat på officielt papir plejer at kunne åbne kommunikationen.
Det man siger, er man selv

pjb
Helt nyt medlem
Indlæg: 17
Tilmeldt: 14. jun 2008, 16:33
Geografisk region: København
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Eftermonteret, hvad mener I det betyder?

Indlæg af pjb » 30. jul 2018, 10:10

Klag direkte til VW i Tyskland over den dysfunktionelle Danske del af VW. Både over forhandleren og importøren som åbenbart bakker forhandleren op.

Spørg om de kan stå inde for sådan en levering af en VW.

Kan love dig for, at dit problem bliver løst. Nogle kommer til at stå meget skoleret og det fortjener de ved gud.

NB: Er du medlem af FDM, så er de en del af problemet, når de ikke vil hjælpe dig i så åbenlys en sag. Hvad skal vi med FDM, når de ikke tør køre en åbenlys sag mod VW. FDM bør have tæv for deres impotente opførsel.
These users thanked the author pjb for the post:
DanielB12
Bora 2.0 Årgang 2000

Ib T
Nyt medlem
Indlæg: 101
Tilmeldt: 29. jul 2018, 13:58
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 9 times
Been thanked: 64 times

Re: Eftermonteret, hvad mener I det betyder?

Indlæg af Ib T » 30. jul 2018, 10:14

Sgh2008ejs skrev:
Realtor skrev:
30. jul 2018, 09:39
Helt enig med panelet.

Løsningen er sjusk, og sælger har ikke oplyst ordentligt om aftalen.

Jeg mener, at da sælger er prof. part i det her, så har de en forpligtelse til at oplyse, hvis de montere en løsning der afviger hvad man kan forvente, her ment den originale fabriksløsning, især da det lyder til at det har været vigtigt for køber.

Som jeg ser det, ville jeg bede dem tage lortet ud og leve med ingen DAB, samt kræve penge tilbage.

Henvend jer på skrift til sælgeren og chefen for denne, og skriv at såfremt overstående forhold ikke kan accepteres vil i tage forholdet videre til retslige instanser. ( har de bare lidt forretningssans, så acceptere de )

Acceptere de ikke, så overvej om det er kampen værd at tage. Personligt havde jeg nok taget det som lærepenge, beløbets størrelse taget i betragtning, selvom det er unfair.
Helt enig! Havde gjort det samme.
MEDMINDRE de har boret hul i instrumentbordet for at montere den. Så er der hul bagved og det ville jeg ikke selv acceptere. Det er lidt mere end 2700,- ...
Jeg er ude at rejse lige nu, men har fået min nabo til at tage et nærbillede senere i dag, så kan vi se om der er boret hul

Sent from my SM-G935F using Tapatalk


Ib T
Nyt medlem
Indlæg: 101
Tilmeldt: 29. jul 2018, 13:58
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 9 times
Been thanked: 64 times

Re: Eftermonteret, hvad mener I det betyder?

Indlæg af Ib T » 30. jul 2018, 10:16

pjb skrev:Klag direkte til VW i Tyskland over den dysfunktionelle Danske del af VW. Både over forhandleren og importøren som åbenbart bakker forhandleren op.

Spørg om de kan stå inde for sådan en levering af en VW.

Kan love dig for, at dit problem bliver løst. Nogle kommer til at stå meget skoleret og det fortjener de ved gud.

NB: Er du medlem af FDM, så er de en del af problemet, når de ikke vil hjælpe dig i så åbenlys en sag. Hvad skal vi med FDM, når de ikke tør køre en åbenlys sag mod VW. FDM bør have tæv for deres impotente opførsel.
Jeg er ved at formulere det på tysk og vil gøre dem opmærksom på dette

Sent from my SM-G935F using Tapatalk


Brugeravatar
bretti
Medlem
Indlæg: 882
Tilmeldt: 25. jul 2013, 21:21
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 6 times

Re: Eftermonteret, hvad mener I det betyder?

Indlæg af bretti » 30. jul 2018, 10:21

Sig til, hvis jeg skal oversætte til Tysk.


Sent from my iPhone using Tapatalk
These users thanked the author bretti for the post:
DanielB12
R36 fra 06/2010 -> byttet til 911 Targa fra 1979
Cayenne S (958)

tvartou
Medlem
Indlæg: 649
Tilmeldt: 13. sep 2010, 21:19
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 14 times
Been thanked: 57 times

Re: Eftermonteret, hvad mener I det betyder?

Indlæg af tvartou » 30. jul 2018, 10:29

Vi har flere yderst tyskkyndige på forum, hvis din formulering lige skal gennem en korrektur.
Uden at jeg iøvrigt kender dine evner udi tysk

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk


tvartou
Medlem
Indlæg: 649
Tilmeldt: 13. sep 2010, 21:19
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 14 times
Been thanked: 57 times

Re: Eftermonteret, hvad mener I det betyder?

Indlæg af tvartou » 30. jul 2018, 10:30

Bretti var hurtig

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk


AAMS
Medlem
Indlæg: 1331
Tilmeldt: 23. aug 2014, 13:36
Geografisk region: Midtjylland
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 186 times
Been thanked: 157 times

Re: Eftermonteret, hvad mener I det betyder?

Indlæg af AAMS » 30. jul 2018, 10:32

pjb skrev:
30. jul 2018, 10:10
Klag direkte til VW i Tyskland over den dysfunktionelle Danske del af VW. Både over forhandleren og importøren som åbenbart bakker forhandleren op.

Spørg om de kan stå inde for sådan en levering af en VW.

Kan love dig for, at dit problem bliver løst. Nogle kommer til at stå meget skoleret og det fortjener de ved gud.

NB: Er du medlem af FDM, så er de en del af problemet, når de ikke vil hjælpe dig i så åbenlys en sag. Hvad skal vi med FDM, når de ikke tør køre en åbenlys sag mod VW. FDM bør have tæv for deres impotente opførsel.
FDM er en joke. Et selskab med manglende indsigt I deres egen berettigelse.

I bedste fald et middelmådigt rejseselskab, der samtidig har en webshop med køletasker og snekæder.

Har kendskab til flere forhandlere der tørrer røv i deres interne advokaters brevpapir, når de truer dem.

"Don't forget you're someone's reason to smile. Cause' you're a joke"
Det man siger, er man selv

Ib T
Nyt medlem
Indlæg: 101
Tilmeldt: 29. jul 2018, 13:58
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 9 times
Been thanked: 64 times

Re: Eftermonteret, hvad mener I det betyder?

Indlæg af Ib T » 30. jul 2018, 10:36

bretti skrev:Sig til, hvis jeg skal oversætte til Tysk.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Tusind tak :-)

Sent from my SM-G935F using Tapatalk


Brugeravatar
Marshall
Nyt medlem
Indlæg: 330
Tilmeldt: 12. nov 2008, 10:33
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 17 times
Been thanked: 25 times

Re: Eftermonteret, hvad mener I det betyder?

Indlæg af Marshall » 30. jul 2018, 12:09

Hvem mon har slettet indlægget på Facebook?!

ph
Aktiv medlem
Indlæg: 4311
Tilmeldt: 18. nov 2011, 19:29
Geografisk region: Sydsjælland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 5 times
Been thanked: 58 times

Re: Eftermonteret, hvad mener I det betyder?

Indlæg af ph » 30. jul 2018, 12:25

BrianB skrev:
30. jul 2018, 09:54
Fik du tilfældigvis bilen leveret 1. april? Ellers er det der da fuldstændig hen i vejret.

Jeg forstår simpelthen ikke man kan være det bekendt at tilbyde sådan en løsning. I hvert fald ikke uden meget klart og tydeligt at informere kunden at den originale medieenhed sættes ud af spil, og at kabinen vil komme til at ligne noget fra 1986.
FTFY
...Er fordi de har monteret en idiotisk gearindikator der beder en om at lade motoren sejtrække sig ihjel.
Der er hverken brændstoføkonomi eller totaløkonomi i at følge anvisningerne.

ph
Aktiv medlem
Indlæg: 4311
Tilmeldt: 18. nov 2011, 19:29
Geografisk region: Sydsjælland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 5 times
Been thanked: 58 times

Re: Eftermonteret, hvad mener I det betyder?

Indlæg af ph » 30. jul 2018, 12:28

vartaz skrev:
30. jul 2018, 09:29
Det er jo i princippet heller ikke kun 2700kr
hvis i var blevet lovet original eftermonering er det vel det bilen mangler nu
= 20000kr
hvor svært havde det været at sætte det kryds og få bilen leveret korrekt
nok fordi sælgeren "havde en super fin bil" holdende og havde en endnu bedre "eftermonteret DAB+ løsning" til bilen
=Hvorfor dog vente på at få en bil hjem med det ønskede AB Fabrik!

og 99,9% af befolkningen ville nok ha sagt jatak til at få en bil "NU" frem for om xx-antal mdr. når det ikke var noget "problem" at eftermontere DAB+
samme 99,9% af befolkningen ville så ALDRIG ha valgt at sige jatak til at købe en lagerbil Hvis det var den løsning de var blevet præsenteret for!
Havde sælgeren haft en smule rent mel i posen så havde han vist køber et billede af "sin fantastiske eftermonterede løsning"
...Det havde han så ikke!
...Utroligt hvad man gør for at sælge en lagerbil
JEG GRÆMMES
...Er fordi de har monteret en idiotisk gearindikator der beder en om at lade motoren sejtrække sig ihjel.
Der er hverken brændstoføkonomi eller totaløkonomi i at følge anvisningerne.

ph
Aktiv medlem
Indlæg: 4311
Tilmeldt: 18. nov 2011, 19:29
Geografisk region: Sydsjælland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 5 times
Been thanked: 58 times

Re: Eftermonteret, hvad mener I det betyder?

Indlæg af ph » 30. jul 2018, 12:57

SzleeperDK skrev:
30. jul 2018, 07:09
DanielB12 skrev:Gå til ekstrabladet - de kører jævnligt artikler med utilfredse Bilkunder der er blevet snydt...
Det er en decideret klam løsning de har lavet, og en endnu klammere håndtering af sagen bagefter..
En ting er at de har lavet en lorte løsning, enig, det skal de have hug for. Men at gå i en national avis for 2700 kroner - stop nu, jeg håber sgu verden har større problemer der skal dækkes i medierne.
det er jo ikke de 2700 evt. plus et panel de formentlig har boret hul i
men deres fuldstændigt langt ude latterligt dårlige måde at sælge et klamt produkt, til en kunde som gerne venter på en bil hvor DAB+ er monteret AB Fabrik
og derefter deres endnu mere langt ude totalt fuck'ed håndterning da kunden opdager hvilken elendig løsning de har solgt ham!

og så er det sommerferie så de har alligevel intet at skrive om :ugeek:
...Er fordi de har monteret en idiotisk gearindikator der beder en om at lade motoren sejtrække sig ihjel.
Der er hverken brændstoføkonomi eller totaløkonomi i at følge anvisningerne.

ludom
Nyt medlem
Indlæg: 154
Tilmeldt: 21. jul 2008, 09:19
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 1 time
Been thanked: 0

Re: Eftermonteret, hvad mener I det betyder?

Indlæg af ludom » 30. jul 2018, 13:56

Marshall skrev:
30. jul 2018, 12:09
Hvem mon har slettet indlægget på Facebook?!
- lugter langt væk af, at de ikke er stolte over deres arbejde og situationen.. lige som strudsen der stikker hovedet i jorden og tror, at ingen kan se den!!
Virkelig en tåkrummende, barnlig, uprofessionel og uhensigtsmæssig måde at reagere på!! :evil: :evil:
"Keep it simple"

claussor
Aktiv medlem
Indlæg: 1791
Tilmeldt: 9. mar 2010, 13:08
Geografisk region: Nordjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 185 times
Been thanked: 287 times

Re: Eftermonteret, hvad mener I det betyder?

Indlæg af claussor » 30. jul 2018, 14:28

Er det ikke bare at oprette et nyt opslag på deres side? Vi er vel brugere nok herinde til at beskæftige dem de næste uger med at hive opslag ned?

Brugeravatar
xbn
Medlem
Indlæg: 1172
Tilmeldt: 2. apr 2011, 16:13
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 62 times
Been thanked: 271 times

Re: Eftermonteret, hvad mener I det betyder?

Indlæg af xbn » 30. jul 2018, 15:19

Hvorfor skal en DAB modtager være så besværlig at eftermontere originalt i en VAG?
Billede

Besvar

Tilbage til "Generel bilsnak om VAG"