Billedene er jo ikke taget på samme tidspunkt og det er to forskellige biler, der vises på skærmene
Altså, skal det forstås som 300 km rækkevidde i alt eller 340 km?
Billedene er jo ikke taget på samme tidspunkt og det er to forskellige biler, der vises på skærmene
Altså, skal det forstås som 300 km rækkevidde i alt eller 340 km?
340 km rækkevidde, men kender ingen der kører sin el bil ned til nul, bortset fra Junior der kører den gamle ned til 5 km
Ja, den går vel omkring 480.
De 600 km er stadig teoretisk. Dem jeg kender med Tesla kører væsentlig kortere.
Ham vi købte vores A4 af, salgschef på Amager, sagde også de virkelig har haft svært ved at få produktionspladser afsted. De digitale Sidespejle har også været i restordre
Affjedring er da en klasse bedre og så kan man få alt det nogen gerne vil have.SteffenR skrev: ↑29. apr 2019, 17:04Fik prøve den idag, i forhold til Model X, så føles det som en noget mindre bil når man kører, hvor teslaen føles meget bred. Synes også den kører mere som en almindelig bil, hvor den anden er noget tungere i det.
Teslaen vinder dog på kabinepladsen, der føles som en mindre kollegielejlighed indeni.
873.000 for en X long range er ok pris.
Åhh nej, ikke messenger som ungerne, brug SMS.Anti Replica skrev: ↑29. apr 2019, 21:17Jeg tænker at det er meget meget fin audi og at Steffen og AU-R8 burde have kontakt via messenger
Jeg glæder mig meget til billeder af vognene når i engang får dem.
Også selvom den ene nok bliver grøn
Der er mange med rækkeviddeangst
Sådan er vi jo så forskelligemajland skrev:Der er mange med rækkeviddeangst
Den blev jeg kureret for engang med en lille mc med blot 9,5 liter tank.
De sidste 10års biler i husstanden har haft ganske nøjagtige tankmålere og som regel tanker vi når der er mindre tilbage end til at nå den næste tank på ruten.
Min nuværende MC's er dog ikke præcis nok da det bare er en trip tæller på de sidste ~5liter og der afhænger forbruget meget af evt modvind og højre hånd ....Så der kører jeg med 0,6 liters reserve-brændstof-flaske når jeg ende med at køre helt i 0 når jeg har forregnet mig på at nå tanken (Er sket omkring årligt i snit)
Min filosofi er at det er spild af tid at stå og tanke og det samlede tidsforbrug ved at gøre stoppet er stort set det samme om man kommer ind med "tom" tank eller med 10 liter tilbage. Men kommer man ind med stort set tom tank i forhold til at have mere end 10% tilbage spare man jo hver 10 tankning.
Men jeg er også typen der tanker ved stationerne uden kiosk da jeg alligevel ikke skal ind efter smøger eller kage. Hvis man alligevel gør stop ved en kiosk med brændstofsalg kan man jo lige så godt også fylde tanken når man nu alligevel er kørt derind