Tja - ved ikke om jeg har teknisk snilde eller ej, men har da skiftet kobling, oliepumpe og genrel lavet en motorrenovering af min tidligere MC (CX500), skiftet tandrem på min tidligere Corolla og holdt min Amazon kørende da jeg havde den.Glintborg skrev:Rasmusa skrev:Ha - fed diskution
Synes det ert ok at en fartpilot ikke er liiige sådan at sætte i - det er vel normalt en værkstedsopgave
Men en forlygtepære / blinklyspære / pos.pære eller lignende - det bør krafthelvede da være noget man kan skifte selv
Som sagt - ville gerne skridtprygle den VAG-konstruktør som har lavfet tegningerne
Enten har du ingen teknisk snilde, ellers har du bare irriteret dig over du ikke vidste hvordan man skulle gøre
Når man først har prøvet det en gang er det meget nemt. Jeg forstår så heller ikke at man piller kofangeren af på en golf IV. Hvis man er lidt fingersnild er det slet ikke så galt.
Du kan jo ikke sammenligne din nye audi med en audi 80. Der er jo sket en kæmpe udvikling, og det tager mere og mere plads hver eneste gang de propper noget nyt udstyr i!
Men min indgang til denne tråd var blot: Hvorfor hulen skal ting væreVIRKELIGT bøvlet på nogle biler, og meget nemme på andre?
F.eks tager FIAT motoren ud af en Brava / Bravo hvis tandremmen skal skiftes.... Det er sq da en latterlig konstruktion!
Og noget som en pære bør sq være rimeligt let at skifte, uden at skulle adskille alt for meget - just my 5