Re: VW Golf 5 revival
: 22. feb 2024, 19:30
HansH skrev: De nøddeskaller må alligevel være pænt fintmalede så .....
VIDEO-VIDEO!! VI-DE-O !!! blev der sagt.. (den kører vel nat og dag....... ?)
Der blev jeg så også ramt af(GAS) men mine Google evner rækker ikke kan heller ikke finde det hos Louismertodinlo skrev: ↑22. feb 2024, 11:01Skal bruge gennemføringstop til at spænde undervognsdele og vil ikke give 100% ekstra for Bacho.
Så dette fine sæt landede idag fra Tyskland, umiddelbart i lækker kvalitet.
Og ja jeg ved godt man kan alt muligt med en top og rørnøgle, men det er jo ikke noget der trigger GAS* vel?
*Gear Acquisition Syndrome
Har et sæt magen til ... mener de havde noget tilsvarende i kirken engang, men kunne ikke finde det der, så jeg købte mit ved Lois.de
Super tak er bestilt håber jeg mine abstinenser aftager og så må jeg se om jeg kan finde noget at bruge det tilHej-Hej skrev: ↑23. feb 2024, 06:04Har et sæt magen til ... mener de havde noget tilsvarende i kirken engang, men kunne ikke finde det der, så jeg købte mit ved Lois.de
https://www.louis-moto.dk/da/rothewald- ... r=10002759
Jaja, koster kun 1000 pr hul der skal udblokkesNicklossi skrev:Det er bare mega fedt det der!
Jeg har også bestilt et boroskop, så jeg kan se tilstanden af mine ventiler.
Hvis de også er træls, er det så bare at stille min bil hos dig og så hente den når ventilerne igen er renset?
Jeg har vidst aldrig påstået noget med sådan nogle sensorer dermertodinlo skrev: ↑24. feb 2024, 13:29Skal igang med indsugningsmanifold, nu alt andet er renset ned. Piller sensor ud af den... :
@Nicklossi i påstod du at den bare skal ha' et varmt bad?
Det er nu også selve plasticmanifolden jeg vil badeNicklossi skrev:Jeg har vidst aldrig påstået noget med sådan nogle sensorer dermertodinlo skrev: ↑24. feb 2024, 13:29Skal igang med indsugningsmanifold, nu alt andet er renset ned. Piller sensor ud af den... :
@Nicklossi i påstod du at den bare skal ha' et varmt bad?
Men pas på med dem, de kan godt være lidt sarte - så prøv med en stryger før du går til kanonslag
Jeg så nogen der kørte med en modificeret “flange”, som kunne holdes på porten. I midten var blæsepistol og i bunden var støvsuger. På den måde er der lukket af, samtidig med du får suget en del af skallerne ud med det samme
Jeg er jo ikke ekspert og der var ikke nogen der lige turde lægge hovedet på blokken (fair nok imo ) så hellere af med toppen og tjekke.akaup skrev:Sjovt - eller pudsigt. Jeg havde stirret på billedet først på mobilos, og senere igen på pc'en, og kunne bare ikke se at stemplet skulle være revnet. Men tænkte at jeg tog fejl...
Var det hele generatoren du smed i opvaskemaskinen, eller?
Har en opvaskemaskine i værkstedet til den slags - meen ikke ligefrem en komplet generator. Mere beskidte plastdele osv.
Spændende når du skal have hjertet transplanteret i!!
Forsøger at få den skilt ad i morgen, skal lige ha fundet en torx45/50 slagtop der kan overtale den.akaup skrev:Kan tilføje at jeg af og til bruger borescope på store dieselmotorer mv, og selv med semi-dyrt udstyr synes jeg ofte det er svært at få et brugbart resultat - altså at få total vished om tilstanden af det man tjekker. Better safe than sorry....
Generatoren - edit - hvad med dens lejer?
Lakken burde snildt kunne holde til 70 grader.RIX skrev: ↑29. feb 2024, 05:47Selve vasken skulle den nu nok klare,så.længe den for lov og tørrer ud.men det er nok mere om.lakjen på viklingerne kan holde til 70 grader varmt vand og om fedtet i lejerne er blevet i dem. Ville som min lige tjekke op på om ventilerne lukker helt tæt eller om de skal have lidt slibe pasta
Mvh
Starter lige med, jeg ved ikke om det er det samme som det her, men kan være Simon kommer med svaret i denne video?mertodinlo skrev: ↑29. feb 2024, 22:52
Forsøgte også at få den sidste knast demonteret, det vil den bare ikke. Når jeg kigger i ETKA er det skrue for sig, ved ikke om det er en strækbolt eller det er paskram der er varmet på. Den sidder skufandme fast