HYDRIVE en død Banan eller?

Senz
Nyt medlem
Indlæg: 299
Tilmeldt: 10. mar 2017, 10:21
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 20 times

HYDRIVE en død Banan eller?

Indlæg af Senz » 16. jul 2018, 20:20

Faldt lige over dette. Det ser godt nok ikke godt ud for Hydrive. Til folk der ikke gider at læse det hele. Så har de nu oplevet flere motor som er gået i stykker. Hvor folk har været nød til at købe ny bil. Samt at ejeren har sagt meget lidt om sandheden omkring det.

https://www.facebook.com/Op2You/posts/580913438972546

EGR ventilen! Blev din ren efter en HYDRIVE behandling?
Det blev din motor heller ikke!

SNYD I AUTOBRANCHEN. Pas på der ude og del gerne dette opslag sådan at flest muligt kan få deres godtgørelse, for det der er betalt for meget.

Når HYDRIVE´s CEO Uffe Lauge Jensen. Og Adm. Direktør og ejer af QuickPot: Steen Haugaard Fransen!

Bevidst og mod bedre vidende har solgt HYDRIVE BEHANDLINGER i medierne Så er det snyd!

Når HYDRIVE´s ejer Uffe Lauge Jensen sammen med QuickPot sælger behandlinger af din motor, under slogan og med Stig Tøfting som front figur, FDM kontrolleret og medlem af Dansk Bilbranche Råd.

QuickPot om Kvalitet:
Det centrale i vores koncept er kvaliteten af vores arbejde. Vi investerer løbende i det nyeste udstyr og værktøj, samt i uddannelse af vores personale. Vi vil ikke gå på kompromis med vores produkter og det vi laver. Foruden dette, skal det naturligvis være til en konkurrencedygtig pris. QuickPot - det skal fand’me være i orden!

Derfor har vi også valgt, at lade os kontrollere af FDM, Michelin og Teknologisk Institut, som kontrollerer at vi lever op til vores kvalitetskrav.

“Jeg har personligt fremsendt bevis til QuickPot’s Direktør”
Med hold i virkeligheden og har haft samtale med samme.
Han har bekæmpet Dansk Auto Branche Råd. I at finde SANDHEDEN!

Så er det handling mod bedre vidende. Når som QuickPot har solgt og stadig sælger HYDRIVE behandlinger af din motor til en pris på 899 Kr.

Har du fået en behandling med HYDRIVE af din motor og er den ikke helt ren i EGR ventilen, så den nok heller ikke ren i resten af systemet. Og du kan med god samvitighed henvende dig til QuickPot eller andet HYDRIVE Værksted, hvor du nu har fået den oversolgte behandling og kræve dine penge retur, for manglende effekt.

Uffe Lauge Jensen. Har mod bedre vidende udbredt sin Maskine over det ganske land. Brugt sin tidligere opnåede status til at snyde sig vej til udviklingsmidler og helt UDOKUMENTERET OG MOD BEDRE VIDENDE solgt KINESER MASKINEN. Og det at Han, selv samme Uffe Lauge Jensen skulle havde opfundet / udviklet - maskinen / apparatet og at dette kan gøre din motor ren indvendig, uden brug af kemikalier, for det jo kun rent drikke vand de har i maskinen, for det passer IKKE.

Og gøre din Motor ren indvendig gør det heller IKKE!

Denne Skandale minder om Kød skanddalen i det tidliger Super Bedst. En Skandale der kostede over 100 Milioner kr.

Det svare til at du går til tandlægen og betaler 899 Kr. for en TANDRENS

Efter betaling finder ud af at du kun fik hvad der svare til et MUNDSKYLD.

TANDRENS vs. MUNDSKYLD

Vil du finde dig i dette?

Henvend dig til FDM. og eller Forbruger ombuds manden om du ikke straks får dine penge retur.

Er du så uheldig at du har lavet en samarbejdsaftale med dem og er denne underskrevet før d.5/7-2018. Bør du kunne få dine penge retur og sende maskinen tilbage med baggrund i det tidligere over reklamerede og postulerede, som der er dokumentation for her i dette oplæg.

Jeg er blevet truet og forsøgt tvunget til tavshed. Jeg er blevet Politianmeldt.

Der har været indblanding fra QuickPots Direktør, der har kvalt: Dansk Bilbranche råd´s forsøg på at opnå en forståelse for sandheden.

Uffe Lauge Jensen har forsøgt at fjerne alle spor på de løgne jeg har taget ham i.

Jeg har forventninger om at FDM opstarter en sag snarest. Da jeg har kontakt til flere hvis motor er stået af efter at havde modtaget en behandling.

Mest af alt handler det om at Stærke Penge mænd og Utroværdige Firmaer forsøger at beskytte deres egne investeringer, frem for at levere beviser for det de reklamere med og som de har skadet små private personers biler og økonomi ved ikke at ville indrømme. Derefter forsøgt indblanding og destruere alle beviser.

Undlade at informere deres egen advokat, så denne kunne agere efter gældende Dansk lov og i stedet nu har lavet en uretmæssig Politianmeldelse af mig.

Med baggrund i alt dette har et firma måttet lukke moms nummeret for at komme ud af kontrakten, Hydrives eneste kommentar var: Er det os der har hældt sod og slagger ned i din kundes motor? ( Meget useriøst )

Og nu har den ældre mand måtte købe sig en ny bil. Da Motoren i den gamle brækkede sig.

Et skammeligt Firma. En FANTAST af en CEO: Uffe Lauge Jensen. Har igen mangel på forståelse af de tekniske data og hvad som det er han sælger.

Mange har mistet penge her og stopper det ikke nu, er du den næste?

Kender du nogen der har fået en behandling eller to?

Og er din / deres motoren, EGR, Ventiler eller andre vitale dele ikke blevet helt rene. Kan du kræve dine penge retur. Blot opsøg behandler stedet og kræv din ret.

Lovgivningen er klar på dette område. Et produkt skal leve op til det reklamerede.

Se og lyt Videoen og billederne med teksten om hvad Uffe Lauge Jensen, påstod han kunne og hvad er det så du har fået?

Svarede behandlingen op til det der var reklameret da du betalte?

Hvis ikke nu, hvornår så skal vi som Behandler ( samarbejdspartnere ) og kunder, stå sammen mod løgne og bedrag ?

Gad godt vide hvad Horsens Borgmester, egentligt ved om hvad som det er Uffe egentligt har af begrænset viden, eller om hvor meget Uffe Lauge Jensen har ført ham bag lyset, da de valgte at putte mange penge i røven af HYDRIVE.

Borger af Horsens ved i hvad jeres skatte kroner er gået til og hvor mange kroner Horsens Kommune har støttet HYDRIVE med?

Brugeravatar
larslyn
Aktiv medlem
Indlæg: 2143
Tilmeldt: 13. jun 2008, 18:34
Geografisk region: Nordsjælland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Beerpiece
Has thanked: 229 times
Been thanked: 110 times

Re: HYDRIVE en død Banan eller?

Indlæg af larslyn » 16. jul 2018, 21:07

aner ikke hvad der er i procuktet... fik en behandling under en demo på min vens værksted, han droppede at bliver samarbejdspartner da hverken min eller den andens bil som blev behandlet gik så meget som 100mtr. længere pr. tank.....

MEN jeg fik roligere motorgang og bedre speeder-respons, ihvertfald en periode...

Therkel
Helt nyt medlem
Indlæg: 30
Tilmeldt: 28. apr 2010, 13:32
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 21 times
Been thanked: 3 times

Re: HYDRIVE en død Banan eller?

Indlæg af Therkel » 17. jul 2018, 21:51

Jeg fik hældt Hydrive i min SEAT Altea 1.6TDi i torsdags, da jeg kom på værksted med motorfejl (EGR fejl). Det var påstanden at Hydrive ville rense EGR mm, men en del kilometer senere meldte den samme fejl igen.
Det viste sig at EGR skulle skiftes, hvilket nu er gjort (per kulance).
Men ellers fornemmer jeg ikke en ændring efter Hydrive behandlingen. Håber ikke jeg har nogle uheldigheder tilgode.

Sendt fra min HUAWEI VNS-L31 med Tapatalk


HHKP
Aktiv medlem
Indlæg: 2418
Tilmeldt: 25. okt 2014, 09:48
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: 8641 Sorring
Has thanked: 5 times
Been thanked: 124 times

Re: HYDRIVE en død Banan eller?

Indlæg af HHKP » 18. jul 2018, 07:39

Jeg forhørte mig om en omgang rens sammen med en skyldning af DSG gearkassen da min havde gået 450.000. ( 2.0 tdi CFJA )

De sagde OG mente at alt blev rent incl. intercooler ??

Jeg var bekymret for DPF'en, tænkte at alt det snask der blev tryllet væk fra indsugningen, motor, egr system mm skulle igennem DPF og med 450.000 var den nok belastet det den kunne holde til :lol: :lol:
Efter en snak med værkstedet skulle de ikke så meget som hælde sprinkler væske på min bil !!

Nå, efter 515.000 kunne den så ikke længere holde olie tryk og ny motor skulle der til ;)

Kan se på den gamle motor, at den faktisk ikke er så til sodet som man kunne frygte efter så mange km.
Rigtige mænd har egen Lift og er ikke bange for at bruge den
VW Touran 2016 2.0 Tdi 190HK 7 personers DSG med alt udstyr....
VW Touran 1.9 2008 som extra bil
Jeep Grand Cherokee 1998 som trækker af maskin og tiptraler ( 35-50L / 100km !!!!! )
Landrover til sjov efter kl 23....
VCDS mm

Brugeravatar
HansH
Admin
Indlæg: 13175
Tilmeldt: 1. jun 2011, 13:12
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Taulov
Has thanked: 3171 times
Been thanked: 4489 times

Re: HYDRIVE en død Banan eller?

Indlæg af HansH » 18. jul 2018, 08:43

Facebook brugeren Jens Rasmussen er tydeligtvis godt og grundig frustreret.
Jeg ved godt, at man ikke skal skose folk over manglende færdigheder udi skriftlig kommunikation. Jeg kan blot konstatere at Jens Rasmussen klarer sig rigtig, rigtig sløjt på den front. Og det gør nok bare et eller andet ved min opfattelse af de fremførte påstandes troværdighed.

Det er jo umuligt at sige hvad der er sandt og hvad der er fake news i sådan en smøre.
Elsa - hun er en 2022 Skoda Enyaq iV 80 Sportline : viewtopic.php?f=107&t=157273
Elli - hun er en 2020 e-Golf 7.5 : viewtopic.php?f=108&t=156813

Brugeravatar
jan67
Nyt medlem
Indlæg: 174
Tilmeldt: 15. okt 2011, 19:32
Geografisk region: København
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Gentofte
Has thanked: 10 times
Been thanked: 4 times

Re: HYDRIVE en død Banan eller?

Indlæg af jan67 » 18. jul 2018, 09:32

om det er et tilfælde eller ej, ved jeg ikke. men der findes meget der ligener Hydrive på nettet, så helt nyt er det nok ikke.

https://www.alibaba.com/showroom/engine ... eaner.html,

jeg fik selv tilbudt en sådan rensning for ca 3 år siden. af en der optimerer biler, jeg så hans maskine, med fik det ikke udført.

Jan
Skoda fabia 2006 16v 101hk, Skoda Superb 2012 1.8 tsi

vartaz
Aktiv medlem
Indlæg: 1903
Tilmeldt: 23. jul 2013, 16:42
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 10 times
Been thanked: 179 times

Re: HYDRIVE en død Banan eller?

Indlæg af vartaz » 18. jul 2018, 10:28

Men at det ligefrem ødelægger motoren? Tror da bare det tilfælde at det har været havari efterfølgende... også prøver han at skyde skylden på hydrive?
uden at jeg skal forsvare dem, eller sige at deres produkt virker.... men forsage havari , det må kræve en form for dokumentation om at motoren var i perf stand inden og at efter ikke længere

thg
Medlem
Indlæg: 1134
Tilmeldt: 26. aug 2008, 07:09
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 5 times
Been thanked: 41 times

Re: HYDRIVE en død Banan eller?

Indlæg af thg » 18. jul 2018, 10:52

vartaz skrev:
18. jul 2018, 10:28
Men at det ligefrem ødelægger motoren? Tror da bare det tilfælde at det har været havari efterfølgende... også prøver han at skyde skylden på hydrive?
uden at jeg skal forsvare dem, eller sige at deres produkt virker.... men forsage havari , det må kræve en form for dokumentation om at motoren var i perf stand inden og at efter ikke længere

Hvis man havde en perfekt motor, havde man jo ikke fået lavet en HYDRIVE behandling :)
Golf 7 2.0 TDI 150 hk. Highline DSG (årg. 4/2013)

DK-pakke, Vienna læderkabine, xenonforlygter m. LED kørelys og kurvelys, LED-baglygter, Discover Pro, DAB+ modtager, panorama soltag, adaptiv fartpilot, bakkamera, Park assist, Lane assist, Road Sign assist, Dynamic Light assist, køreprofil indstilling, tyverialarm, sportsundervogn, tonede ruder bag, 18" VW Marseille alufælge, Golf R multifunktionsrat med shift paddles, Helix Soundsystem.

vartaz
Aktiv medlem
Indlæg: 1903
Tilmeldt: 23. jul 2013, 16:42
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 10 times
Been thanked: 179 times

Re: HYDRIVE en død Banan eller?

Indlæg af vartaz » 18. jul 2018, 18:58

Lyder fornuftigt med skylning, hvis kompressoren har lavet metalstumper... så dur den sku nok heller ikke mere.
på normale anlæg sætter vi bare et burn out filter på , da kølemiddel er dyrt

Senz
Nyt medlem
Indlæg: 299
Tilmeldt: 10. mar 2017, 10:21
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 20 times

Re: HYDRIVE en død Banan eller?

Indlæg af Senz » 18. jul 2018, 21:21

eg forhørte mig om en omgang rens sammen med en skyldning af DSG gearkassen da min havde gået 450.000. ( 2.0 tdi CFJA )

De sagde OG mente at alt blev rent incl. intercooler ??

Jeg var bekymret for DPF'en, tænkte at alt det snask der blev tryllet væk fra indsugningen, motor, egr system mm skulle igennem DPF og med 450.000 var den nok belastet det den kunne holde til :lol: :lol:
Efter en snak med værkstedet skulle de ikke så meget som hælde sprinkler væske på min bil !!

Nå, efter 515.000 kunne den så ikke længere holde olie tryk og ny motor skulle der til ;)

Kan se på den gamle motor, at den faktisk ikke er så til sodet som man kunne frygte efter så mange km.
Nu laver vi rigtig mange rens og det med de siger at man renser turbo samt intercooler.. Jeg er ked af at sige det men det er ikke den rigtige måde. Og når man som firma fortæller at man "bore" et hul tæt på turboen og sætter en skrue i. Så virker det for mig helt forkert. hvad med de rester som man bore ud? det ryger i turboen. Det er den da bare slet ikke glad for. Udover det så er grunden til man renser indsugningen er sod ved ventiler samtspjæld og udgang af egrventilen.

Det betyder at man vil have det rens så tæt på de steder. og derfor ikke ved turboen hvor det skal igennem intercooleren. Hvorfor vil man rense en intercooler??? for olie? så skal den af.! og skylde den med en masser af rens.

Soden bliver forbrændt og det er jo ikke alt som kommer igennem partikelfilteret. fordelen ved end rens vil altid tale for at det bedre kan betale at lave en rens. Hvis dit biler bliver fyldt op af en rens, ja så var dit filter utrolig tæt på at være fyldt op. og du vil nok have fået problemer rimelig hurtig.
Vi har lavet utrolig mange rens. vi er ihvertfald et stykke over 100

Hvis man havde en perfekt motor, havde man jo ikke fået lavet en HYDRIVE behandling :)
Hvis vi snakker rens generelt så får du lavet en rens for at vedligeholde din motor. Jeg har lige renset min vens Polo TSI fra 2015 som havde kørt 36.000km. han ville gerne have at bilen bare er i top og bare virker. Og han sagde han slet ikke forventet at kunne mærke forskel. Vi har lige været i Heide park og han fortæller mig at han kunne mærke en forskel. Han følte den trak mere rent og havde en bedre speeder respons.
Det er bare meget bedre at forbygge end at helbrede.

Senz
Nyt medlem
Indlæg: 299
Tilmeldt: 10. mar 2017, 10:21
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 20 times

Re: HYDRIVE en død Banan eller?

Indlæg af Senz » 18. jul 2018, 21:24

eg forhørte mig om en omgang rens sammen med en skyldning af DSG gearkassen da min havde gået 450.000. ( 2.0 tdi CFJA )

De sagde OG mente at alt blev rent incl. intercooler ??

Jeg var bekymret for DPF'en, tænkte at alt det snask der blev tryllet væk fra indsugningen, motor, egr system mm skulle igennem DPF og med 450.000 var den nok belastet det den kunne holde til :lol: :lol:
Efter en snak med værkstedet skulle de ikke så meget som hælde sprinkler væske på min bil !!

Nå, efter 515.000 kunne den så ikke længere holde olie tryk og ny motor skulle der til ;)

Kan se på den gamle motor, at den faktisk ikke er så til sodet som man kunne frygte efter så mange km.
Nu laver vi rigtig mange rens og det med de siger at man renser turbo samt intercooler.. Jeg er ked af at sige det men det er ikke den rigtige måde. Og når man som firma fortæller at man "bore" et hul tæt på turboen og sætter en skrue i. Så virker det for mig helt forkert. hvad med de rester som man bore ud? det ryger i turboen. Det er den da bare slet ikke glad for. Udover det så er grunden til man renser indsugningen er sod ved ventiler samtspjæld og udgang af egrventilen.

Det betyder at man vil have det rens så tæt på de steder. og derfor ikke ved turboen hvor det skal igennem intercooleren. Hvorfor vil man rense en intercooler??? for olie? så skal den af.! og skylde den med en masser af rens.

Soden bliver forbrændt og det er jo ikke alt som kommer igennem partikelfilteret. Jeg vil sige at det altid taler for at få lavet en rens. Hvis dit partikelfilter bliver fyldt op af en rens, ja så var dit filter utrolig tæt på at være fyldt op. og du vil nok have fået problemer rimelig hurtig.
Vi har lavet utrolig mange rens. vi er ihvertfald et stykke over 100.

Hvis man havde en perfekt motor, havde man jo ikke fået lavet en HYDRIVE behandling :)
Hvis vi snakker rens generelt så får du lavet en rens for at vedligeholde din motor. Jeg har lige renset min vens Polo TSI fra 2015 som havde kørt 36.000km. han ville gerne have at bilen bare er i top og bare virker. Og han sagde han slet ikke forventet at kunne mærke forskel. Vi har lige været i Heide park og han fortæller mig at han kunne mærke en forskel. Han følte den trak mere rent og havde en bedre speeder respons.
Det er bare meget bedre at forbygge end at helbrede.

HenrikClausen
Helt nyt medlem
Indlæg: 7
Tilmeldt: 9. nov 2018, 11:31
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 2 times
Been thanked: 1 time

Re: HYDRIVE en død Banan eller?

Indlæg af HenrikClausen » 9. nov 2018, 11:37

Skal vi ikke være enige om, at FDM i hvert fald ikke er utilfreds med HYDRIVE - og har testet med succes?

https://www.tvsyd.dk/nyheder/1930/rense ... y=1#player

Så kan man selv vurdere effekten af en HYDRIVE rens, når man har prøvet dette.

Senz
Nyt medlem
Indlæg: 299
Tilmeldt: 10. mar 2017, 10:21
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 20 times

Re: HYDRIVE en død Banan eller?

Indlæg af Senz » 9. nov 2018, 15:19

Skal vi ikke være enige om, at FDM i hvert fald ikke er utilfreds med HYDRIVE - og har testet med succes?

https://www.tvsyd.dk/nyheder/1930/rense ... y=1#player

Så kan man selv vurdere effekten af en HYDRIVE rens, når man har prøvet dette.

Nu skal det siges at jeg aldrig har arbejdet med HYDRIVE Så på baggrund af det kan jeg ikke udtale mig. Jeg lagt det op for at starte en debat. omkring det. :)
når man snakker omkring FDM. Ja så siger de jo INTET omkring HYDRIVE. de forholder sig til dvs rense milder.
Hvis man kikker på en testen med forurening. Så er det lidt en mærkelig måde at teste på. Fordi hvis du laver en røg test og bag efter køre en tur med forhøjet omdrejninger så kan du få tallet betydeligt ned.

Jeg kunne godt tænke mig at der blev lavet test med kamera før og efter. kontrol på rullefelt.
Især det med kamerat det er godt fordi så ser man jo om det har fjernet noget :)

Brugeravatar
Korreborg
Aktiv medlem
Indlæg: 3403
Tilmeldt: 12. mar 2012, 11:50
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Viborg
Has thanked: 576 times
Been thanked: 869 times

Re: HYDRIVE en død Banan eller?

Indlæg af Korreborg » 9. nov 2018, 16:31

Lidt sjovt at man kan finde en Henrik Clausen der på facebook skriver at han er managing partner i HYDRIVE :lol:

@Henrik. Du har lavet 1. opslag her på forum, i stedet for at få opslaget til at se "normalt" ud, så man ikke nødvendigvis tænker over det. Så smid da kortene på bordet fra starten. "Hej jeg hedder Henrik, jeg arbejder ved Hydrive, og er ikke enig i jeres betragtninger", og så kom med noget sobert fakta.

Jeg er som Senz ikke 100% overbevist af en simpel røggastest, der skal sgu noget ordetlig data på bordet, og ikke bare en teori om at det burde virke. "se her, jeg har nedbragt CO2, som jeg lige så godt bare kunne have gjort ved at køre en lang tur" :roll:

Fedt hvis det virker. Men det kræver vist lidt mere data før man kan komme med sådan en påstand. :geek:
2022 Polestar 2 Pilot Plus Performance 476HK
2017 Golf VII Facelift GTD 2.0TDI CR 184 DSG7 Van (Solgt)
2013 Golf VII Highline 2,0 TDI CR 150 DSG6 Van (Solgt)
2009 Octavia II FL Elegance Combi 2,0 TDI 140 (Solgt)
2007 Leon Stylance 1,9 TDI 105 Van (Solgt)

Senz
Nyt medlem
Indlæg: 299
Tilmeldt: 10. mar 2017, 10:21
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 20 times

Re: HYDRIVE en død Banan eller?

Indlæg af Senz » 9. nov 2018, 16:43

Du ser da ud til at have ret :lol: Synes det er lidt dårlig still.! for mig at se får man bare en ide om at i fra Hydrive prøver at gemme noget.

Hvis det var at Hydrive vil prøve at få folk fra Vagcars til at tro på jeres produkt, så gør da noget ved det. vælge nogen som er kendte personer her inde, tag billeder før og efter og kontrol på rullefelt. mens personen kan se på det. i bund og grund er det utrolig nemt at bevise hvis man vil :)

Jeg synes det er fedt hvis der er flere gode måder at rense på.

vwbattle
Medlem
Indlæg: 859
Tilmeldt: 14. jun 2008, 10:29
Geografisk region: Nordsjælland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Nordsjælland
Has thanked: 6 times
Been thanked: 34 times

Re: HYDRIVE en død Banan eller?

Indlæg af vwbattle » 9. nov 2018, 18:01

Hvorfor ikke lave en test på rullelfelt inden/efter?
- So What Speed Shop! -
VW bobbel 1958 - Golf Cabriolet 1990(solgt)- Mercedes SLK R172 2013(totalt skadet) - Mercedes w205 Cab Solgt - Porsche Macan 2018

HenrikClausen
Helt nyt medlem
Indlæg: 7
Tilmeldt: 9. nov 2018, 11:31
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 2 times
Been thanked: 1 time

Re: HYDRIVE en død Banan eller?

Indlæg af HenrikClausen » 14. nov 2018, 10:24

Nu har jeg jo oprettet en profil herind med mit navn tydeligt stående - netop fordi jeg ikke ønsker at gå skjult med hvem jeg er - hvilket ville have været det letteste at gøre. F.eks. dig Senz - eller skulle jeg sige Jens?

Ja, jeg er partner i HYDRIVE, og det eneste jeg ønskede at bidrage med her i tråd er, at FDM har lavet deres egne test på HYDRIVE, uden at vi i HYDRIVE har været involveret, og at de har selv og uvildigt konkluderet, at det virker.

Derefter må det være op til jer, at prøve eller lade være. Ligesom alle andre forbrugsprodukter. Men vi gemmer ikke noget - og alle, der er skeptiske eller i tvivl, er velkommen til at komme til vores testcenter i Hedensted - få lavet en rens til 899,- og målt forurening før og efter. Og så kan I selv sørge for rullefelttest før og efter. Resultatet er vi ikke i tvivl om.

Ps. Test på rullefelt har vi lavet masser af - og der kommer faktisk en historie om dette inden for de næste dage - nu hvor vwbattle nævner det. Men igen vil folk sikkert stille sig skeptiske. Ligesom nogen også har gjort ved den artikel som FDM bragte i Motor december 2017, hvor de skrev, at deres bil gik 10% længere på literen (målt over en periode på flere måneder og med deres eget måleudstyr).

Brugeravatar
HenrikH29
Medlem
Indlæg: 618
Tilmeldt: 12. jun 2016, 20:35
Geografisk region: Nordjylland
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 8 times
Been thanked: 49 times

Re: HYDRIVE en død Banan eller?

Indlæg af HenrikH29 » 14. nov 2018, 18:17

HenrikClausen skrev:
14. nov 2018, 10:24
Nu har jeg jo oprettet en profil herind med mit navn tydeligt stående - netop fordi jeg ikke ønsker at gå skjult med hvem jeg er - hvilket ville have været det letteste at gøre. F.eks. dig Senz - eller skulle jeg sige Jens?
Arrh det er vist for let. Der er der ingen som ud fra dig navn kan gætte, at du har forbindelse til Hydrive. Det havde tjent dig bedre, at skrive, hvor du var fra i din oprindelige kommentar. Tror faktisk du kunne have fået noget positivt ud af det. Som f.eks. gode spørgsmål og interesse for jeres produkt fra brugerne på vagcars. Nu har du stillet dig i et dårligt lys fra starten, så det kommer ikke til at ske.

Just my 2 cents :D
These users thanked the author HenrikH29 for the post (total 2):
HansHKrog

Brugeravatar
Eddie
Nyt medlem
Indlæg: 122
Tilmeldt: 13. jun 2008, 14:04
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Viborg
Has thanked: 0
Been thanked: 2 times

Re: HYDRIVE en død Banan eller?

Indlæg af Eddie » 14. nov 2018, 21:45

HenrikClausen lad os få dine kommentarer vedrørende udviklingen og den støtte som Senz siger er blevet givet til at udvikle jeres maskiner.

Der er en slående lighed på denne Kina maskine:
https://www.alibaba.com/product-detail/ ... 95998.html

Og den som I sælger:
https://dk.hydrive.com/p/om-hydrive/maskinerne

Der står til og med "Trykmåler" på den maskine kineseren sælger... mærkeligt!

Er maskinerne, hardware og software virkeligt udviklet af jer, som I så fint skriver på jeres hjemmeside? Eller køber I bare maskinerne I Kina og pynter lidt med en god historie der sælger produktet??? Og har der været kommunale midler ind over "udviklingen" af maskinerne?

Det ville være meget fint hvis du kunne rede ud i dette, for jeg har svært med at se, hvad der er sandt og hvad der er en god historie...
1967 T1 splitbus - 9 personers
1990 Golf II 1,8 G60 "1H" - Rallye Golf
1995 Corrado 2,9 VR6 "ABV" - VW Motorsport VSR
2001 Bora 2,0 - Hverdagstraveren
2016 Club Up! - Blueberry metallic, Fender Sound System mv. Konebilen

Senz
Nyt medlem
Indlæg: 299
Tilmeldt: 10. mar 2017, 10:21
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 20 times

Re: HYDRIVE en død Banan eller?

Indlæg af Senz » 16. nov 2018, 17:46

Nu har jeg jo oprettet en profil herind med mit navn tydeligt stående - netop fordi jeg ikke ønsker at gå skjult med hvem jeg er - hvilket ville have været det letteste at gøre. F.eks. dig Senz - eller skulle jeg sige Jens?
Jens? :shock: Nææ det eneste jeg har gjort var at prøve at skabe en debat.

Senz
Nyt medlem
Indlæg: 299
Tilmeldt: 10. mar 2017, 10:21
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 20 times

Re: HYDRIVE en død Banan eller?

Indlæg af Senz » 16. nov 2018, 17:50

Der står til og med "Trykmåler" på den maskine kineseren sælger... mærkeligt!

Er maskinerne, hardware og software virkeligt udviklet af jer, som I så fint skriver på jeres hjemmeside? Eller køber I bare maskinerne I Kina og pynter lidt med en god historie der sælger produktet??? Og har der været kommunale midler ind over "udviklingen" af maskinerne?

Det ville være meget fint hvis du kunne rede ud i dette, for jeg har svært med at se, hvad der er sandt og hvad der er en god historie...
Det var lidt sjovt det der. :) Jeg har hørt fra flere kollegaer at de har fået tilbud at "leje" maskinen for mange penge om mdr.

Brugeravatar
Watcher
Hyper aktiv medlem
Indlæg: 14497
Tilmeldt: 13. jun 2008, 10:25
Geografisk region: Sverige - (syd)
VCDS ejer: Ja
Kommerciel bruger: CarTrends.dk
Geografisk sted: København
Has thanked: 30 times
Been thanked: 842 times
Kontakt:

Re: HYDRIVE en død Banan eller?

Indlæg af Watcher » 16. nov 2018, 21:24

This gonna be funny


Sent from my iPhone using Tapatalk
http://www.facebook.com/pages/Cartrends ... 5536683461
http://www.CarTrends.dk alt i orig udstyr/Reservedele/FORSIKRINGSSKADER!, navigation til vag biler samt OBD Chiptuning med Landberg
www.WatchTrends.dk Salg/Køb af luksus ure

Brugeravatar
Martin1986
Aktiv medlem
Indlæg: 2361
Tilmeldt: 4. feb 2011, 16:01
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Herning
Has thanked: 36 times
Been thanked: 105 times

Re: HYDRIVE en død Banan eller?

Indlæg af Martin1986 » 16. nov 2018, 21:41

Watcher skrev:This gonna be funnyBilledeBillede


Sent from my iPhone using Tapatalk
Den er abbonneret ;)

Sendt fra min ONEPLUS A6003 med Tapatalk

Nuværende bil: BMW F11 530D

Senz
Nyt medlem
Indlæg: 299
Tilmeldt: 10. mar 2017, 10:21
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 20 times

Re: HYDRIVE en død Banan eller?

Indlæg af Senz » 17. nov 2018, 11:31

https://imgur.com/a/b2XC0Kd

Det fra den side som Eddie sende. Altså den helt samme som HYDRIVE sælger "hvad vi kan se"

Jeg synes det enlig være meget sjovt at de der inde viser før og efter billeder. :lol:

Den maskine gør så ens tændrør er helt nye. samt vasker bilens rørhale :lol:

Brugeravatar
ABT
Aktiv medlem
Indlæg: 3253
Tilmeldt: 16. jun 2008, 08:52
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Jydeland
Has thanked: 26 times
Been thanked: 16 times
Kontakt:

Re: HYDRIVE en død Banan eller?

Indlæg af ABT » 30. nov 2018, 22:20

Når noget er for godt til at være sandt, så er det som regel ikke så godt alligevel.. ;)

Men anyways, så benyttede jeg mig af "Black Friday" tilbuddet til kr. 599,- og fik vores Altea "renset"(!?) i onsdags.
Var/er mega skeptisk over for "tryllemidlet" og tror stadigvæk ikke på at motoren er helt clean efter én rens, da bilen er næsten 13 år gammel og har kørt 275.000 km, MEN vi kan mærke og høre en forskel på motoren..

Bilen er er mere støjsvag og frisk at køre i, men der skal nok heller ikke så meget til efter de år og km, før motoren får det lidt bedre? Lidt ligesom BellAd oa.. :roll:

Kunne da godt tænke mig at høre, om der er andre som har prøvet Hydrive på deres (diesel)bil og hvad jeres erfaringer er?

Jeg sammenligner den 20 min. brintrens med en tur sydpå og hjem igen. Motoren lyder mere kultiveret efter sådan en tur.. Men jeg forventer heller ikke, at min motor er som ny igen, det er bare alm. vedligehold af bilen i stil med service oa..

Mvh Abt
These users thanked the author ABT for the post:
HenrikClausen

Brugeravatar
M_Olsen
Aktiv medlem
Indlæg: 1994
Tilmeldt: 14. jun 2008, 09:50
Geografisk region: Sydsjælland
VCDS ejer: Ja
Kommerciel bruger: M Olsen
Geografisk sted: Sakskøbing Lolland
Has thanked: 4 times
Been thanked: 43 times

Re: HYDRIVE en død Banan eller?

Indlæg af M_Olsen » 1. dec 2018, 20:49

Så længe der ikke ligger beviser i form at billeder fra en indsugning før og efter så tror jeg ikke på det. Ligsom jeg hellere ikke mener man kan få mekaniker på dåse.

Hvorfor er der ikke nogen der har lavet real billeder før og efter det er noget af det nemmeste at lave det faktisk nemmere end en co test.

M Olsen
These users thanked the author M_Olsen for the post (total 2):
HansHHr_Ravn
Mvh. M Olsen

2018 Golf 7,5 GTE Solgt

Formand for foreningen imod skæve nummerplader og nummerpladerammer.

Brugeravatar
HansH
Admin
Indlæg: 13175
Tilmeldt: 1. jun 2011, 13:12
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Taulov
Has thanked: 3171 times
Been thanked: 4489 times

Re: HYDRIVE en død Banan eller?

Indlæg af HansH » 1. dec 2018, 21:06

M_Olsen skrev:
1. dec 2018, 20:49
..Ligsom jeg hellere ikke mener man kan få mekaniker på dåse.
:D
Elsa - hun er en 2022 Skoda Enyaq iV 80 Sportline : viewtopic.php?f=107&t=157273
Elli - hun er en 2020 e-Golf 7.5 : viewtopic.php?f=108&t=156813

HenrikClausen
Helt nyt medlem
Indlæg: 7
Tilmeldt: 9. nov 2018, 11:31
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 2 times
Been thanked: 1 time

Re: HYDRIVE en død Banan eller?

Indlæg af HenrikClausen » 3. dec 2018, 09:20

HenrikH29 skrev:
14. nov 2018, 18:17
HenrikClausen skrev:
14. nov 2018, 10:24
Nu har jeg jo oprettet en profil herind med mit navn tydeligt stående - netop fordi jeg ikke ønsker at gå skjult med hvem jeg er - hvilket ville have været det letteste at gøre. F.eks. dig Senz - eller skulle jeg sige Jens?
Arrh det er vist for let. Der er der ingen som ud fra dig navn kan gætte, at du har forbindelse til Hydrive. Det havde tjent dig bedre, at skrive, hvor du var fra i din oprindelige kommentar. Tror faktisk du kunne have fået noget positivt ud af det. Som f.eks. gode spørgsmål og interesse for jeres produkt fra brugerne på vagcars. Nu har du stillet dig i et dårligt lys fra starten, så det kommer ikke til at ske.

Just my 2 cents :D

God pointe. Det tænkte jeg ikke over, da jeg blot fokuserede på at rette op på misforståelsen vedr. FDM.

Brugeravatar
HansH
Admin
Indlæg: 13175
Tilmeldt: 1. jun 2011, 13:12
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Taulov
Has thanked: 3171 times
Been thanked: 4489 times

Re: HYDRIVE en død Banan eller?

Indlæg af HansH » 3. dec 2018, 09:30

HenrikClausen skrev:
3. dec 2018, 09:20
HenrikH29 skrev:
14. nov 2018, 18:17
HenrikClausen skrev:
14. nov 2018, 10:24
Nu har jeg jo oprettet en profil herind med mit navn tydeligt stående - netop fordi jeg ikke ønsker at gå skjult med hvem jeg er - hvilket ville have været det letteste at gøre. F.eks. dig Senz - eller skulle jeg sige Jens?
Arrh det er vist for let. Der er der ingen som ud fra dig navn kan gætte, at du har forbindelse til Hydrive. Det havde tjent dig bedre, at skrive, hvor du var fra i din oprindelige kommentar. Tror faktisk du kunne have fået noget positivt ud af det. Som f.eks. gode spørgsmål og interesse for jeres produkt fra brugerne på vagcars. Nu har du stillet dig i et dårligt lys fra starten, så det kommer ikke til at ske.

Just my 2 cents :D

God pointe. Det tænkte jeg ikke over, da jeg blot fokuserede på at rette op på misforståelsen vedr. FDM.
Personligt synes jeg at HenrikH29 beskriver det rigtig fint.
Jeg mener det er væsentligt at man fra starten toner helt rent flag mht éns rolle/evt. interesse i sagen. Det virker bare 1000x bedre end at det senere kan kastes ind i debatten "nååh... det er DERFOR du siger som du gør!!".
Der behøver intet odiøst være i éns synspunkter, men hvis man giver sin meddebatør muligheden for at trække dette aha-kort, så har man uvilkårligt spillet dem en trumf på hånden, da det pr. definiton fremstår som om der er blevet afsløret noget der ikke skulle have været afsløret.

Men HenrikClausen - det lader jo til at du har taget det helt ad nota, og så kan jeg ikke se noget som helst der skulle stå i vejen for en god debat herinde om Hydrive, der jo bliver markedsført ganske synligt rundt omkring :)
Personligt synes jeg da det er fint at få én ind der har det som sit daglige virke, og derfor måske kan komme lidt i dybden på nogen af de spørgsmål jeg allerede har set rejst i forskellige tråde herinde.
These users thanked the author HansH for the post:
HenrikClausen
Elsa - hun er en 2022 Skoda Enyaq iV 80 Sportline : viewtopic.php?f=107&t=157273
Elli - hun er en 2020 e-Golf 7.5 : viewtopic.php?f=108&t=156813

HenrikClausen
Helt nyt medlem
Indlæg: 7
Tilmeldt: 9. nov 2018, 11:31
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 2 times
Been thanked: 1 time

Re: HYDRIVE en død Banan eller?

Indlæg af HenrikClausen » 3. dec 2018, 09:35

Korreborg skrev:
9. nov 2018, 16:31
Lidt sjovt at man kan finde en Henrik Clausen der på facebook skriver at han er managing partner i HYDRIVE :lol:

@Henrik. Du har lavet 1. opslag her på forum, i stedet for at få opslaget til at se "normalt" ud, så man ikke nødvendigvis tænker over det. Så smid da kortene på bordet fra starten. "Hej jeg hedder Henrik, jeg arbejder ved Hydrive, og er ikke enig i jeres betragtninger", og så kom med noget sobert fakta.

Jeg er som Senz ikke 100% overbevist af en simpel røggastest, der skal sgu noget ordetlig data på bordet, og ikke bare en teori om at det burde virke. "se her, jeg har nedbragt CO2, som jeg lige så godt bare kunne have gjort ved at køre en lang tur" :roll:

Fedt hvis det virker. Men det kræver vist lidt mere data før man kan komme med sådan en påstand. :geek:
Hej Korreborg.
Det må jeg afvise. Jeg lavede ikke opslaget for at det skulle se normalt ud, eller for at skjule mig. Netop også derfor benyttede jeg mit fulde navn, og ikke et eller andet tilfældigt alias, hvilket ville have være det nemmeste i verden at gøre. Og det eneste jeg gjorde i mit indslag var at referere til et udtalelse fra FDM i tv - og så lade folk drage deres egne konklusioner.

Vores test i indslaget er ikke en 'simpel røggastest' (som i alle synshaller), men derimod også en test for NOx mm. Vi måler med 5-gastester og støjmåling, ligesom vi måler nanopartikler (kun tre af den slags målere i Danmark). Og vi er, udover FDM, testet uafhængigt af Motor-magasinet, og et utal af autoriserede værksteder - herunder Toyota, Peugeot, Porsche og BMW. Med deres EGET måleudstyr og computere.

Resten af det lange indslag fra personen der startede denne tråd, ønskede jeg ikke at kommentere på, da jeg finder udsagnene så langt ude, og betragter det som usaglig hetz. Ovennævnte person, der har fremført teksten, har tidligere rettet henvendelse til os direkte med henblik på at afpresse os for mange penge, og hvis HYDRIVE ikke betalte ham, ville han starte det han selv kalder en 'shit-storm'. Personen er anmeldt til politiet og sagsøgt af os.
Du/I er velkomne til at kontakte os i HYDRIVE, besøge os i Hedensted, eller selv prøve en HYDRIVE rens. Vi har renset mere end 25.000 biler og mange tusinde lastbiler/busser. Og vi har mange glade kunder, og vi ved, at vi gør en positiv forskel i vedligehold af ens køretøj. Nøjagtigt som diverse kemiske rense-produkter også gør - vi gør det blot uden brug af kemi. Og det er vi stolte af.

Vh. Henrik Clausen - Partner i HYDRIVE

Besvar

Tilbage til "Motor"