Fejlkode 19226 vw passat B8 1,6 TDI, 2015
-
- Helt nyt medlem
- Indlæg: 14
- Tilmeldt: 22. mar 2018, 07:45
- Geografisk region: Østjylland
- VCDS ejer: Ja
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 0
Fejlkode 19226 vw passat B8 1,6 TDI, 2015
Får vedhæftede motorfejl på min passat. Andre der har bøvlet med det? Synes ikke google er til megen hjælp.
Bilen kører som den skal og mærker ingen forandring
Bilen kører som den skal og mærker ingen forandring
- Vedhæftede filer
-
- Log-CP65043-WVWZZZ3CZFE462138-202080km.txt
- (17.29 KiB) Downloadet 60 gange
- i-s
- Meget aktiv medlem
- Indlæg: 6581
- Tilmeldt: 14. jun 2008, 17:54
- Geografisk region: Vestjylland
- VCDS ejer: Ja
- Kommerciel bruger: i-s.dk
- Geografisk sted: Struer
- Has thanked: 553 times
- Been thanked: 921 times
- Kontakt:
Re: Fejlkode 19226 vw passat B8 1,6 TDI, 2015
Sandsynligvis G450 føleren der svigter eller du har et fyldt DPF.
Udlæs DPF værdier og log af G450 ved tomgang og 2500 o/min, så finder du nok ud af hvilken af delene det er.
DPF lampen har ikke tændt sig ?
Udlæs DPF værdier og log af G450 ved tomgang og 2500 o/min, så finder du nok ud af hvilken af delene det er.
DPF lampen har ikke tændt sig ?
/Søren.
-
- Helt nyt medlem
- Indlæg: 14
- Tilmeldt: 22. mar 2018, 07:45
- Geografisk region: Østjylland
- VCDS ejer: Ja
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 0
Re: Fejlkode 19226 vw passat B8 1,6 TDI, 2015
Mange tak for svar. Når jeg kigger i motorrummet er der 2 identiske følere, hvilken af de to eller begge to? Synes virkelig det er svært at finde rundt i de avancerede måleværdier. Med det nye V2 kabel kan man åbenbart ikke gå ind i måleværdier kun avancerede måleværdier.
Nej DPF lampen har ikke været tændt på noget tidspunkt
- i-s
- Meget aktiv medlem
- Indlæg: 6581
- Tilmeldt: 14. jun 2008, 17:54
- Geografisk region: Vestjylland
- VCDS ejer: Ja
- Kommerciel bruger: i-s.dk
- Geografisk sted: Struer
- Has thanked: 553 times
- Been thanked: 921 times
- Kontakt:
Re: Fejlkode 19226 vw passat B8 1,6 TDI, 2015
Når jeg kigger i motorrummet er der 2 identiske følere, hvilken af de to eller begge to?Thomaskiba skrev: ↑10. aug 2020, 17:29Mange tak for svar. Når jeg kigger i motorrummet er der 2 identiske følere, hvilken af de to eller begge to? Synes virkelig det er svært at finde rundt i de avancerede måleværdier. Med det nye V2 kabel kan man åbenbart ikke gå ind i måleværdier kun avancerede måleværdier.
Nej DPF lampen har ikke været tændt på noget tidspunkt
Ja, ser ud til der er 2 i din, som så bliver til differenstryk. Med det nye V2 kabel kan man åbenbart ikke gå ind i måleværdier kun avancerede måleværdier.
Det har ikke noget med kablet at gøre. Det er bilens kommunikations protokol der bestemmer det. Et V2 kabel kan sagtens. Du kan finde tips i tilsvarende emner hvis du bruger søgefunktionen. Det har været oppe flere gange.
- These users thanked the author i-s for the post:
- Thomaskiba
/Søren.
-
- Helt nyt medlem
- Indlæg: 14
- Tilmeldt: 22. mar 2018, 07:45
- Geografisk region: Østjylland
- VCDS ejer: Ja
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 0
Re: Fejlkode 19226 vw passat B8 1,6 TDI, 2015
Mange tak for svar, det må jeg lige prøve at søge mig frem til.
Tror det vil blive meget nemmere at fejlsøge på den måde. Har du nogen ide om hvor stort forskelstrykket må være ved hhv tomgang og 2500 omd?
Tror det vil blive meget nemmere at fejlsøge på den måde. Har du nogen ide om hvor stort forskelstrykket må være ved hhv tomgang og 2500 omd?
- i-s
- Meget aktiv medlem
- Indlæg: 6581
- Tilmeldt: 14. jun 2008, 17:54
- Geografisk region: Vestjylland
- VCDS ejer: Ja
- Kommerciel bruger: i-s.dk
- Geografisk sted: Struer
- Has thanked: 553 times
- Been thanked: 921 times
- Kontakt:
Re: Fejlkode 19226 vw passat B8 1,6 TDI, 2015
5-10 hpa ved tomgang og max 50 ved 2500 o/min. Men det skal sammenholdes med aske og sod værdier, for man kan sige noget.Thomaskiba skrev: ↑10. aug 2020, 19:22Mange tak for svar, det må jeg lige prøve at søge mig frem til.
Tror det vil blive meget nemmere at fejlsøge på den måde. Har du nogen ide om hvor stort forskelstrykket må være ved hhv tomgang og 2500 omd?
/Søren.
-
- Helt nyt medlem
- Indlæg: 14
- Tilmeldt: 22. mar 2018, 07:45
- Geografisk region: Østjylland
- VCDS ejer: Ja
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 0
Re: Fejlkode 19226 vw passat B8 1,6 TDI, 2015
Mange tak for svar igen. Vedhæfter lige en fil jeg gemte den anden dag.i-s skrev: ↑10. aug 2020, 20:055-10 hpa ved tomgang og max 50 ved 2500 o/min. Men det skal sammenholdes med aske og sod værdier, for man kan sige noget.Thomaskiba skrev: ↑10. aug 2020, 19:22Mange tak for svar, det må jeg lige prøve at søge mig frem til.
Tror det vil blive meget nemmere at fejlsøge på den måde. Har du nogen ide om hvor stort forskelstrykket må være ved hhv tomgang og 2500 omd?
Nu må jeg bare lige finde hoved og hale i de avancerede måleværdier så jeg også får et pålideligt resultat når jeg måler.
Der er pokkers mange valgmuligheder
- Vedhæftede filer
-
- Log-CP65043-WVWZZZ3CZFE462138-201838.txt
- (1.01 KiB) Downloadet 58 gange
- i-s
- Meget aktiv medlem
- Indlæg: 6581
- Tilmeldt: 14. jun 2008, 17:54
- Geografisk region: Vestjylland
- VCDS ejer: Ja
- Kommerciel bruger: i-s.dk
- Geografisk sted: Struer
- Has thanked: 553 times
- Been thanked: 921 times
- Kontakt:
Re: Fejlkode 19226 vw passat B8 1,6 TDI, 2015
Hmmm . Har du lige købt bilen ? - for med de tal, så ligner det desværre at DPF'en har fået en "salgs nulstilling".
Det er ikke første gang jeg ser en hvor DPF er fuld og så det nulstillet og der er lavet en nødgenerering. Så går det lige et par tusind km før den kommer igen.
Prøv at lave en tilsvarende log med motor omdr/min + differenstryk. Lav en log i tomgang og en ved 2500 omdr.
Så ser vi ...
Det er ikke første gang jeg ser en hvor DPF er fuld og så det nulstillet og der er lavet en nødgenerering. Så går det lige et par tusind km før den kommer igen.
Prøv at lave en tilsvarende log med motor omdr/min + differenstryk. Lav en log i tomgang og en ved 2500 omdr.
Så ser vi ...
/Søren.
-
- Helt nyt medlem
- Indlæg: 14
- Tilmeldt: 22. mar 2018, 07:45
- Geografisk region: Østjylland
- VCDS ejer: Ja
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 0
Re: Fejlkode 19226 vw passat B8 1,6 TDI, 2015
Har haft bilen 6 mdr, har kørt omkring 17000 i den nu, vil tro problemerne begyndte for ca 5-6000 km siden. Problemerne begyndte efter at jeg fik den chiptunet til omkring 160hk. Er sidenhen på standardsoftware igen, men det gør ingen forskel.i-s skrev: ↑10. aug 2020, 21:24Hmmm . Har du lige købt bilen ? - for med de tal, så ligner det desværre at DPF'en har fået en "salgs nulstilling".
Det er ikke første gang jeg ser en hvor DPF er fuld og så det nulstillet og der er lavet en nødgenerering. Så går det lige et par tusind km før den kommer igen.
Prøv at lave en tilsvarende log med motor omdr/min + differenstryk. Lav en log i tomgang og en ved 2500 omdr.
Så ser vi ...
Kører i øvrigt mest motorvej ca 2x100 km/dag, så det burde være ok betingelser for DPF
Vil hurtigst muligt få lavet den måling du snakker om, det burde være til at finde ud af nu.
- i-s
- Meget aktiv medlem
- Indlæg: 6581
- Tilmeldt: 14. jun 2008, 17:54
- Geografisk region: Vestjylland
- VCDS ejer: Ja
- Kommerciel bruger: i-s.dk
- Geografisk sted: Struer
- Has thanked: 553 times
- Been thanked: 921 times
- Kontakt:
Re: Fejlkode 19226 vw passat B8 1,6 TDI, 2015
Nu er det vel ikke din chiptuner, der har lavet en 0-stilling ?Thomaskiba skrev: ↑10. aug 2020, 21:35Har haft bilen 6 mdr, har kørt omkring 17000 i den nu, vil tro problemerne begyndte for ca 5-6000 km siden. Problemerne begyndte efter at jeg fik den chiptunet til omkring 160hk. Er sidenhen på standardsoftware igen, men det gør ingen forskel.i-s skrev: ↑10. aug 2020, 21:24Hmmm . Har du lige købt bilen ? - for med de tal, så ligner det desværre at DPF'en har fået en "salgs nulstilling".
Det er ikke første gang jeg ser en hvor DPF er fuld og så det nulstillet og der er lavet en nødgenerering. Så går det lige et par tusind km før den kommer igen.
Prøv at lave en tilsvarende log med motor omdr/min + differenstryk. Lav en log i tomgang og en ved 2500 omdr.
Så ser vi ...
Kører i øvrigt mest motorvej ca 2x100 km/dag, så det burde være ok betingelser for DPF
Vil hurtigst muligt få lavet den måling du snakker om, det burde være til at finde ud af nu.
/Søren.
-
- Helt nyt medlem
- Indlæg: 14
- Tilmeldt: 22. mar 2018, 07:45
- Geografisk region: Østjylland
- VCDS ejer: Ja
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 0
Re: Fejlkode 19226 vw passat B8 1,6 TDI, 2015
Har lige snakket med ham og jo, fik ham til at indrømme at det havde han gjort. Åbenbart fordi hans tuning skulle ændres nogle gange for den opførte sig ikke som “alle de andre” 1,6 han havde lavet. Det virker ret uprofessionelt nu hvor han han siger det. Har forståelse for at der skal finjusteres lidt i filen så det kører optimalt, men ikke en nulstilling af dpf.i-s skrev: ↑11. aug 2020, 07:37Nu er det vel ikke din chiptuner, der har lavet en 0-stilling ?Thomaskiba skrev: ↑10. aug 2020, 21:35Har haft bilen 6 mdr, har kørt omkring 17000 i den nu, vil tro problemerne begyndte for ca 5-6000 km siden. Problemerne begyndte efter at jeg fik den chiptunet til omkring 160hk. Er sidenhen på standardsoftware igen, men det gør ingen forskel.i-s skrev: ↑10. aug 2020, 21:24Hmmm . Har du lige købt bilen ? - for med de tal, så ligner det desværre at DPF'en har fået en "salgs nulstilling".
Det er ikke første gang jeg ser en hvor DPF er fuld og så det nulstillet og der er lavet en nødgenerering. Så går det lige et par tusind km før den kommer igen.
Prøv at lave en tilsvarende log med motor omdr/min + differenstryk. Lav en log i tomgang og en ved 2500 omdr.
Så ser vi ...
Kører i øvrigt mest motorvej ca 2x100 km/dag, så det burde være ok betingelser for DPF
Vil hurtigst muligt få lavet den måling du snakker om, det burde være til at finde ud af nu.
- i-s
- Meget aktiv medlem
- Indlæg: 6581
- Tilmeldt: 14. jun 2008, 17:54
- Geografisk region: Vestjylland
- VCDS ejer: Ja
- Kommerciel bruger: i-s.dk
- Geografisk sted: Struer
- Has thanked: 553 times
- Been thanked: 921 times
- Kontakt:
Re: Fejlkode 19226 vw passat B8 1,6 TDI, 2015
Nå, men det forklarer de mærkelig tal.
Bliver interessant at se hvad du måler diff. tryk til.
Bliver interessant at se hvad du måler diff. tryk til.
/Søren.
-
- Helt nyt medlem
- Indlæg: 14
- Tilmeldt: 22. mar 2018, 07:45
- Geografisk region: Østjylland
- VCDS ejer: Ja
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 0
Re: Fejlkode 19226 vw passat B8 1,6 TDI, 2015
Her er hvad jeg kunne finde af målepunkter.. Ville dog gerne have et punkt der bare hedder differencetryk
- Vedhæftede filer
-
- Log-CP65043-202292km.txt
- (1.78 KiB) Downloadet 44 gange
-
- Helt nyt medlem
- Indlæg: 14
- Tilmeldt: 22. mar 2018, 07:45
- Geografisk region: Østjylland
- VCDS ejer: Ja
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 0
-
- Helt nyt medlem
- Indlæg: 14
- Tilmeldt: 22. mar 2018, 07:45
- Geografisk region: Østjylland
- VCDS ejer: Ja
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 0
Re: Fejlkode 19226 vw passat B8 1,6 TDI, 2015
Og den viser 14 hPa ved 2500 omd. Hvis du ser på den vedhæftede fil
- i-s
- Meget aktiv medlem
- Indlæg: 6581
- Tilmeldt: 14. jun 2008, 17:54
- Geografisk region: Vestjylland
- VCDS ejer: Ja
- Kommerciel bruger: i-s.dk
- Geografisk sted: Struer
- Has thanked: 553 times
- Been thanked: 921 times
- Kontakt:
Re: Fejlkode 19226 vw passat B8 1,6 TDI, 2015
Det ser fint ud, så dit filter er sandsynligvis OK.Thomaskiba skrev: ↑11. aug 2020, 16:18Og den viser 14 hPa ved 2500 omd. Hvis du ser på den vedhæftede fil
Så den fejl du har, er nok pga filteret er nulstillet uden at det er skiftet.
/Søren.
-
- Helt nyt medlem
- Indlæg: 14
- Tilmeldt: 22. mar 2018, 07:45
- Geografisk region: Østjylland
- VCDS ejer: Ja
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 0
Re: Fejlkode 19226 vw passat B8 1,6 TDI, 2015
Fejlen kom inden han nulstillede filteret. Så måske en sensor? Når jeg laver autoscan viser den nogle gange at fejlen har været der 100 gange hvis jeg har kørt med lampen tændt nogle dagei-s skrev: ↑11. aug 2020, 17:29Det ser fint ud, så dit filter er sandsynligvis OK.Thomaskiba skrev: ↑11. aug 2020, 16:18Og den viser 14 hPa ved 2500 omd. Hvis du ser på den vedhæftede fil
Så den fejl du har, er nok pga filteret er nulstillet uden at det er skiftet.
- i-s
- Meget aktiv medlem
- Indlæg: 6581
- Tilmeldt: 14. jun 2008, 17:54
- Geografisk region: Vestjylland
- VCDS ejer: Ja
- Kommerciel bruger: i-s.dk
- Geografisk sted: Struer
- Has thanked: 553 times
- Been thanked: 921 times
- Kontakt:
Re: Fejlkode 19226 vw passat B8 1,6 TDI, 2015
Går ud fra du mener motorlampen ? - ja, det kunne godt være en sensor der svigter periodisk. Det er ikke usædvanligt, at diff. sensor går til, men det kunne være rart at fange den i øjeblikket. Ellers er det på mistanke vi dømmer den ude.Thomaskiba skrev: ↑11. aug 2020, 17:48Fejlen kom inden han nulstillede filteret. Så måske en sensor? Når jeg laver autoscan viser den nogle gange at fejlen har været der 100 gange hvis jeg har kørt med lampen tændt nogle dagei-s skrev: ↑11. aug 2020, 17:29Det ser fint ud, så dit filter er sandsynligvis OK.Thomaskiba skrev: ↑11. aug 2020, 16:18
Og den viser 14 hPa ved 2500 omd. Hvis du ser på den vedhæftede fil
Så den fejl du har, er nok pga filteret er nulstillet uden at det er skiftet.
/Søren.
-
- Helt nyt medlem
- Indlæg: 14
- Tilmeldt: 22. mar 2018, 07:45
- Geografisk region: Østjylland
- VCDS ejer: Ja
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 0
Re: Fejlkode 19226 vw passat B8 1,6 TDI, 2015
Ja mener motorlampen. Nok svært at fange fejlen når den er der. Lampen er også slukket selv nogle gange, bl.a. i dag. Da jeg havde testeren på sagde den at fejlen havde været der 12 gange. Og lampen var selv slukket da jeg startede til morgen. Sådan en sensor koster vel omkring 500 og jeg skal bruge 2 stki-s skrev: ↑11. aug 2020, 17:53Går ud fra du mener motorlampen ? - ja, det kunne godt være en sensor der svigter periodisk. Det er ikke usædvanligt, at diff. sensor går til, men det kunne være rart at fange den i øjeblikket. Ellers er det på mistanke vi dømmer den ude.Thomaskiba skrev: ↑11. aug 2020, 17:48Fejlen kom inden han nulstillede filteret. Så måske en sensor? Når jeg laver autoscan viser den nogle gange at fejlen har været der 100 gange hvis jeg har kørt med lampen tændt nogle dage
- i-s
- Meget aktiv medlem
- Indlæg: 6581
- Tilmeldt: 14. jun 2008, 17:54
- Geografisk region: Vestjylland
- VCDS ejer: Ja
- Kommerciel bruger: i-s.dk
- Geografisk sted: Struer
- Has thanked: 553 times
- Been thanked: 921 times
- Kontakt:
Re: Fejlkode 19226 vw passat B8 1,6 TDI, 2015
Hvis fejlen kommer så tit, så ville jeg nok bare købe en og prøve den første i kæden. Hvis det ikke giver pote, så prøve den næste.Thomaskiba skrev: ↑11. aug 2020, 18:04Ja mener motorlampen. Nok svært at fange fejlen når den er der. Lampen er også slukket selv nogle gange, bl.a. i dag. Da jeg havde testeren på sagde den at fejlen havde været der 12 gange. Og lampen var selv slukket da jeg startede til morgen. Sådan en sensor koster vel omkring 500 og jeg skal bruge 2 stki-s skrev: ↑11. aug 2020, 17:53Går ud fra du mener motorlampen ? - ja, det kunne godt være en sensor der svigter periodisk. Det er ikke usædvanligt, at diff. sensor går til, men det kunne være rart at fange den i øjeblikket. Ellers er det på mistanke vi dømmer den ude.Thomaskiba skrev: ↑11. aug 2020, 17:48
Fejlen kom inden han nulstillede filteret. Så måske en sensor? Når jeg laver autoscan viser den nogle gange at fejlen har været der 100 gange hvis jeg har kørt med lampen tændt nogle dage
Kan se den står til 70€, så 500 DKK er ikke helt ved siden af. Køb kun org !!
Dem som sidder i din bil har res.dels.nr "03N 906 051 B". Den er erstattet af en version der hedder "03L 906 051 B".
Pust lige i slangerne når det er skilt ad, for at være sikker på der er hul igennem.
Husk også at adaptere via VCDS.
Hvis jeg skulle finde ud af hvilken det var, ville jeg nok tage dem ud af bilen og prøve dem af på bordet med varme og kulde. Så kan man tit fremprovokere dårligdomme.
/Søren.
-
- Helt nyt medlem
- Indlæg: 14
- Tilmeldt: 22. mar 2018, 07:45
- Geografisk region: Østjylland
- VCDS ejer: Ja
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 0
Re: Fejlkode 19226 vw passat B8 1,6 TDI, 2015
Kan det passe at den hedder 04L906051? Det sidder der monteret nu. Min motorkode er DCXAi-s skrev: ↑11. aug 2020, 18:26Hvis fejlen kommer så tit, så ville jeg nok bare købe en og prøve den første i kæden. Hvis det ikke giver pote, så prøve den næste.Thomaskiba skrev: ↑11. aug 2020, 18:04Ja mener motorlampen. Nok svært at fange fejlen når den er der. Lampen er også slukket selv nogle gange, bl.a. i dag. Da jeg havde testeren på sagde den at fejlen havde været der 12 gange. Og lampen var selv slukket da jeg startede til morgen. Sådan en sensor koster vel omkring 500 og jeg skal bruge 2 stk
Kan se den står til 70€, så 500 DKK er ikke helt ved siden af. Køb kun org !!
Dem som sidder i din bil har res.dels.nr "03N 906 051 B". Den er erstattet af en version der hedder "03L 906 051 B".
Pust lige i slangerne når det er skilt ad, for at være sikker på der er hul igennem.
Husk også at adaptere via VCDS.
Hvis jeg skulle finde ud af hvilken det var, ville jeg nok tage dem ud af bilen og prøve dem af på bordet med varme og kulde. Så kan man tit fremprovokere dårligdomme.
Det er vel bare at finde en Denso som der er monteret.
-
- Helt nyt medlem
- Indlæg: 14
- Tilmeldt: 22. mar 2018, 07:45
- Geografisk region: Østjylland
- VCDS ejer: Ja
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 0
Re: Fejlkode 19226 vw passat B8 1,6 TDI, 2015
Ja mener motorlampen. Nok svært at fange fejlen når den er der. Lampen er også slukket selv nogle gange, bl.a. i dag. Da jeg havde testeren på sagde den at fejlen havde været der 12 gange. Og lampen var selv slukket da jeg startede til morgen. Sådan en sensor koster vel omkring 500 og jeg skal bruge 2 stkThomaskiba skrev: ↑11. aug 2020, 20:38[quote=i-s post_id=<a href="tel:1668858">1668858</a> time=<a href="tel:1597166766">1597166766</a> user_id=410]
[quote=Thomaskiba post_id=<a href="tel:1668853">1668853</a> time=<a href="tel:1597165454">1597165454</a> user_id=40085]
[quote=i-s post_id=<a href="tel:1668849">1668849</a> time=<a href="tel:1597164833">1597164833</a> user_id=410]
Går ud fra du mener motorlampen ? - ja, det kunne godt være en sensor der svigter periodisk. Det er ikke usædvanligt, at diff. sensor går til, men det kunne være rart at fange den i øjeblikket. Ellers er det på mistanke vi dømmer den ude.
[/quote]
Hvis fejlen kommer så tit, så ville jeg nok bare købe en og prøve den første i kæden. Hvis det ikke giver pote, så prøve den næste.
Kan se den står til 70€, så 500 DKK er ikke helt ved siden af. Køb kun org !!
Dem som sidder i din bil har res.dels.nr "03N 906 051 B". Den er erstattet af en version der hedder "03L 906 051 B".
Pust lige i slangerne når det er skilt ad, for at være sikker på der er hul igennem.
Husk også at adaptere via VCDS.
Hvis jeg skulle finde ud af hvilken det var, ville jeg nok tage dem ud af bilen og prøve dem af på bordet med varme og kulde. Så kan man tit fremprovokere dårligdomme.
[/quote]
Kan det passe at den hedder 04L906051? Det sidder der monteret nu. Min motorkode er DCXA
Det er vel bare at finde en Denso som der er monteret.
[/quote]
- i-s
- Meget aktiv medlem
- Indlæg: 6581
- Tilmeldt: 14. jun 2008, 17:54
- Geografisk region: Vestjylland
- VCDS ejer: Ja
- Kommerciel bruger: i-s.dk
- Geografisk sted: Struer
- Has thanked: 553 times
- Been thanked: 921 times
- Kontakt:
Re: Fejlkode 19226 vw passat B8 1,6 TDI, 2015
Passer godt nok. Den du har i din bil er kompatibel med de 2 numre jeg nævnte.
/Søren.
-
- Helt nyt medlem
- Indlæg: 14
- Tilmeldt: 22. mar 2018, 07:45
- Geografisk region: Østjylland
- VCDS ejer: Ja
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 0
Re: Fejlkode 19226 vw passat B8 1,6 TDI, 2015
Tusind tak for al din hjælp, det har virkeligt været lækkert. Nu må jeg bare lige få bestilt en sensor hjem. Nu har den igen kørt knap et par dage uden at tænde motorlampen, så jeg krydser fingre for at det bare er en sensor