Hej derude.
Jeg har set at andre Polo'er (1.2 tdi BlueMotion) får deres brændstof forbrug vist i km/l hvor jeg har mit vist i L/100km
Det kunne jeg godt tænke mig at ændre. Jeg kan bare ikke finde hvor man gør det. Har selv VCDS, og synes at have kigget over det hele.
Er det en der tilfældigvis ved det?
I kan se hvilke funktioner jeg har i denne video
http://youtu.be/jQXzdu6pdOI
Det skal siges at l/h ændre sig til l/100 når jeg begynder at køre.
Vh Alexander
Kørecomputer - Fra L/100km til km/L
- GranTurismo
- Meget aktiv medlem
- Indlæg: 5577
- Tilmeldt: 7. jun 2014, 15:50
- Geografisk region: Vestjylland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 320 times
- Been thanked: 368 times
Re: Kørecomputer - Fra L/100km til km/L
Hvad er det for en Polo? I 6R skal det vist indstilles gennem VCDS men i 6C kan det indstilles i mediesystemet.
Edit: det ligner da vist en 6R i videoen...
Edit: det ligner da vist en 6R i videoen...
VW Polo 6C BlueGT - DSG, ACC, Sport-Select, Alarm, Composition Media med 500W Match sound system
- GranTurismo
- Meget aktiv medlem
- Indlæg: 5577
- Tilmeldt: 7. jun 2014, 15:50
- Geografisk region: Vestjylland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 320 times
- Been thanked: 368 times
Re: Kørecomputer - Fra L/100km til km/L
VW Polo 6C BlueGT - DSG, ACC, Sport-Select, Alarm, Composition Media med 500W Match sound system
- Cuno_golf3
- Medlem
- Indlæg: 796
- Tilmeldt: 13. jun 2008, 19:44
- Geografisk region: Nordjylland
- VCDS ejer: Nej
- Geografisk sted: Aalborg
- Has thanked: 26 times
- Been thanked: 4 times
Re: Kørecomputer - Fra L/100km til km/L
Kan huske at Landberg ændrede det på min 3bg ved at skifte til Japan i en indstilling.
I fantasien kan man alt; materialer og bygningsdele kan ikke altid det hele, men man skal vælge og sammensætte de dele, der kommer nærmest på at gøre visionerne til virkelighed - det er kunsten.
-
- Helt nyt medlem
- Indlæg: 49
- Tilmeldt: 2. sep 2013, 22:36
- Geografisk region: Østjylland
- VCDS ejer: Ja
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: Kørecomputer - Fra L/100km til km/L
I er bare guld værd drenge! Ændrede inde i 17-07 landevarianten til Japan. BUM, så viser den km/l
Lækkert, tak venner ligeledes er den også ændret til Engelsk, istedet for tysk.
Polo'en er lige blevet 10% federe!
Men jo, det er en 6R, glemte bare lige at nævne det.
Vh Alexander
Lækkert, tak venner ligeledes er den også ændret til Engelsk, istedet for tysk.
Polo'en er lige blevet 10% federe!
Men jo, det er en 6R, glemte bare lige at nævne det.
Vh Alexander
VW Golf 7 1.6 TDI 110 DSG7 Lounge Variant
-
- Helt nyt medlem
- Indlæg: 49
- Tilmeldt: 2. sep 2013, 22:36
- Geografisk region: Østjylland
- VCDS ejer: Ja
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: Kørecomputer - Fra L/100km til km/L
Nu når vi er i gang. Kan man kode, så der altid er strøm i cigeretstikket? Det irriterende at skulle have tænding på før der er strøm i
Vh
Vh
VW Golf 7 1.6 TDI 110 DSG7 Lounge Variant
Re: Kørecomputer - Fra L/100km til km/L
På golf er det bare en sikring der skal flyttes, tænker det nok er samme koncept på polo
-
- Helt nyt medlem
- Indlæg: 49
- Tilmeldt: 2. sep 2013, 22:36
- Geografisk region: Østjylland
- VCDS ejer: Ja
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: Kørecomputer - Fra L/100km til km/L
Jeg har kigget og kigget og kigget. Jeg kan ikke flytte om på nogle sikringer. Alle pladser er optaget.Decipher skrev:På golf er det bare en sikring der skal flyttes, tænker det nok er samme koncept på polo
Det står heller ikke noget i manualen.
What to do?
Vh Alexander
VW Golf 7 1.6 TDI 110 DSG7 Lounge Variant
-
- Medlem
- Indlæg: 909
- Tilmeldt: 29. jul 2008, 18:17
- Geografisk region: Fyn
- VCDS ejer: Ja
- Geografisk sted: Faaborg
- Has thanked: 0
- Been thanked: 5 times
Re: Kørecomputer - Fra L/100km til km/L
Sjovt hvis VAG er begyndt at lave om på dette. I alle de VAG'ere jeg har haft, har der altid været konstant-strøm i cigaret-stikket. Har lige monteret cigarettænder i min gamle Polo, og her har jeg også lavet det, så der er konstant-strøm. De fleste Japanere plejer man at skulle dreje nøglen et enkelt klik, før der er strøm i, og dette finder jeg egentlig lidt irriterende, men selvfølgelig er man så også sikker på at der ikke er noget, der står og tapper batteriet
Audi Q7 3.0 TDi 245 Quattro, årg. 2011 (kørt 265.000 km.)
VW e-Golf 190, årg. 2015 (kørt 96.000 km.)
Honda VFR 800i, årg. 1999 (kørt 48.000 km.)
Honda ANF 125i, årg. 2012 (kørt 18.000 km.)
VW e-Golf 190, årg. 2015 (kørt 96.000 km.)
Honda VFR 800i, årg. 1999 (kørt 48.000 km.)
Honda ANF 125i, årg. 2012 (kørt 18.000 km.)