SERVO fabia fejl.

Alt vedr. el og elektriske dele
Besvar
Theis B
Helt nyt medlem
Indlæg: 1
Tilmeldt: 1. dec 2018, 16:47
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

SERVO fabia fejl.

Indlæg af Theis B » 2. dec 2018, 18:36

Kære entusiaster. Blandt mange af servo historierne på fabia mk1 har jeg et problem. Det kan måske løses med en computer nulstilling af fejl. Min servo stod af og både servo og motor lampen lyser. Det er en model o5 indreg i o4. Alt det med ledningsnet mm det er tæret har jeg gennemsøgt på nær indvendigt. Jeg har skiftet pumpen, Skiftet ligger på youtube til hjælp for andre. Jeg får nu den underlige fejl at når jeg starter springer den lille 5amp sikring nr 7 inden for. Hvis jeg starter uden sikring og sætter sikring i virker servo, selv om sikringen springer straks. Jeg kan altså køre med fuld servo med sprunget sikring indtil jeg slukker motoren. SERVO lampen er slukket men motor haveri lampen lyser stadig. Som sagt har jeg ikke haft computer på bagefter i tilfælde af der er noget der skal nul stilles. Serbien virker også med fuld kraft, den går altså ikke ned i følsomhed ved høj hastighed. Det kan jeg leve med. Nogle forslag.

Dyrnesli
Helt nyt medlem
Indlæg: 18
Tilmeldt: 13. okt 2012, 10:46
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: SERVO fabia fejl.

Indlæg af Dyrnesli » 6. apr 2020, 13:47

Halløj
Jeg har en MK1 fra 2003 som også driller i servoen, starter jeg bilen uden Servo sikring (NR 7) og herefter sætter sikringen i kører bil incl. servo fint...

Hvordan endte din historie, måske jeg kan lære noget af det? Håber ikke der skal ny servo på, de er vist dyre..

Mvh
Per / Roskilde

Besvar

Tilbage til "El"