TDI 240MM LUK og SACHS forstrækning
- HeineM
- Medlem
- Indlæg: 765
- Tilmeldt: 13. jun 2008, 14:05
- Geografisk region: Vestjylland
- VCDS ejer: Ja
- Geografisk sted: Vognsild
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Kontakt:
TDI 240MM LUK og SACHS forstrækning
er der nogen der er kommet vidre i at forstærke det originale svinghjul som det kan holde til noget mere moment?
Golf IV TDI HIGHLINE - opdateret til Can-bus system, nu med PD-TDI motor, Endelig færdig..
http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=122461
Campingvogns Opbevaring i Stålhald send PB
Incl. Vagcom & Login udlæsning
golfivtdi@forum.dk
http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=122461
Campingvogns Opbevaring i Stålhald send PB
Incl. Vagcom & Login udlæsning
golfivtdi@forum.dk
- Sorens2
- Meget aktiv medlem
- Indlæg: 9072
- Tilmeldt: 16. jun 2008, 08:48
- Geografisk region: Vestjylland
- VCDS ejer: Ja
- Geografisk sted: Ribe DK
- Has thanked: 31 times
- Been thanked: 123 times
Re: TDI 240MM LUK OG SACHS FORSTÆRKNING
Nej det kniber lidt med det.
Søren S2
Søren S2
Rullefelt - Fejlfinding - VAG speciale - Kobling/svinghjul - TDI problemer - VCDS - Kodning
Mondeo MK4 2.5T
T6.1 150 DSG 2021
Porsche Diesel Junior 1958
Lupo 3L trækløver.
Mondeo MK4 2.5T
T6.1 150 DSG 2021
Porsche Diesel Junior 1958
Lupo 3L trækløver.
- Greden
- Aktiv medlem
- Indlæg: 2329
- Tilmeldt: 13. jun 2008, 10:42
- Geografisk region: Østjylland
- VCDS ejer: Nej
- Geografisk sted: Silkeborg
- Has thanked: 0
- Been thanked: 2 times
Re: TDI 240MM LUK OG SACHS FORSTÆRKNING
kom nu ind i kampen Heine.
væk med den 6 trins gearkasse og ind med en 5trins, længere 5gear - enkeltmassesvinghjul og så en kobling der kan holde.
Det er jo ikke fordi du ikke har skruet på den bil
væk med den 6 trins gearkasse og ind med en 5trins, længere 5gear - enkeltmassesvinghjul og så en kobling der kan holde.
Det er jo ikke fordi du ikke har skruet på den bil
-
- Nyt medlem
- Indlæg: 257
- Tilmeldt: 22. aug 2008, 21:33
- Geografisk region: Vestjylland
- VCDS ejer: Nej
- Geografisk sted: Videbæk
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: TDI 240MM LUK OG SACHS FORSTÆRKNING
Kan dette evt. bruges
http://www.sachsperformance.com/sachs-r ... index.html
http://www.sachsperformance.com/sachs-r ... index.html
Golf V 2,0 TDI GT SPORT 2008 ( BMM )
- HeineM
- Medlem
- Indlæg: 765
- Tilmeldt: 13. jun 2008, 14:05
- Geografisk region: Vestjylland
- VCDS ejer: Ja
- Geografisk sted: Vognsild
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Kontakt:
Re: TDI 240MM LUK OG SACHS FORSTÆRKNING
Naeejj mester. jeg har godtnok en 5gear med den højeste 5the gear. den går 145 ved 3000 omdr!. men min 6 trins går jo ca 170-175kmt i 6gear ved 3000omdr.
det er nøjagtig samme gearing som TDI den har bare et gear mere.
nej du, jeg skal nok få løst problemet.! om jeg så skal låse det originale hjul fast. laves skal det sku inden den skal under kniven
de 3 timer det tager at skifte det er jo ikke så galt
KIM H intresant side den vil jeg lige se lidt mere på...
Takker
det er nøjagtig samme gearing som TDI den har bare et gear mere.
nej du, jeg skal nok få løst problemet.! om jeg så skal låse det originale hjul fast. laves skal det sku inden den skal under kniven
de 3 timer det tager at skifte det er jo ikke så galt
KIM H intresant side den vil jeg lige se lidt mere på...
Takker
Greden skrev:kom nu ind i kampen Heine.
væk med den 6 trins gearkasse og ind med en 5trins, længere 5gear - enkeltmassesvinghjul og så en kobling der kan holde.
Det er jo ikke fordi du ikke har skruet på den bil
Golf IV TDI HIGHLINE - opdateret til Can-bus system, nu med PD-TDI motor, Endelig færdig..
http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=122461
Campingvogns Opbevaring i Stålhald send PB
Incl. Vagcom & Login udlæsning
golfivtdi@forum.dk
http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=122461
Campingvogns Opbevaring i Stålhald send PB
Incl. Vagcom & Login udlæsning
golfivtdi@forum.dk
-
- Helt nyt medlem
- Indlæg: 19
- Tilmeldt: 18. mar 2009, 20:11
- Geografisk region: København
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: TDI 240MM LUK OG SACHS FORSTÆRKNING
Er der nogen som har erfaring med Sachs koblinge om hvilken en jeg skal vælge til 2,0 Tdi til ca 185 hk og 410 nm ??
- HeineM
- Medlem
- Indlæg: 765
- Tilmeldt: 13. jun 2008, 14:05
- Geografisk region: Vestjylland
- VCDS ejer: Ja
- Geografisk sted: Vognsild
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Kontakt:
Re: TDI 240MM LUK OG SACHS FORSTÆRKNING
kan du ikke bruge din originale??
bond_dk skrev:Er der nogen som har erfaring med Sachs koblinge om hvilken en jeg skal vælge til 2,0 Tdi til ca 185 hk og 410 nm ??
Golf IV TDI HIGHLINE - opdateret til Can-bus system, nu med PD-TDI motor, Endelig færdig..
http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=122461
Campingvogns Opbevaring i Stålhald send PB
Incl. Vagcom & Login udlæsning
golfivtdi@forum.dk
http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=122461
Campingvogns Opbevaring i Stålhald send PB
Incl. Vagcom & Login udlæsning
golfivtdi@forum.dk
- Greden
- Aktiv medlem
- Indlæg: 2329
- Tilmeldt: 13. jun 2008, 10:42
- Geografisk region: Østjylland
- VCDS ejer: Nej
- Geografisk sted: Silkeborg
- Has thanked: 0
- Been thanked: 2 times
Re: TDI 240MM LUK OG SACHS FORSTÆRKNING
Ind på tdiclub.com der er en bruger som hedder turbo Johan han kører med 300hk og 530nm på det org svinghjul blot med koblingskit fra sre. Mener at tas5 sælger sådan sre stumper herhjemme. Ham Johan har også lavet flere biler bla en lille Skoda med 6 trins gearkasse fra en vrs og den skulle han efterhånden lave 320hk og550 nm med en 2260'er
men Google vvt tuning.nl så kan du finde hans hjemmeside
men Google vvt tuning.nl så kan du finde hans hjemmeside