Min kobling er begyndt at tabe virkningen fra morgenstunden og går helt i bund og skal hjælpes med foden.
Når den er pumpet et par gange er den helt normal indtil man har kørt 100 km uden brug af koblingen så er den gal igen.
Jeg har luftet den ud på flere måder bla baglæns og den ændrer sig også indtil næste morgen.
Nogen der kan komme med nogle bud?
A3 8p 2.0tdi
Slatten fra morgenstunden (kobling)
-
- Aktiv medlem
- Indlæg: 4311
- Tilmeldt: 18. nov 2011, 19:29
- Geografisk region: Sydsjælland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 58 times
Re: Slatten fra morgenstunden (kobling)
utæt hovedcyl.
...Er fordi de har monteret en idiotisk gearindikator der beder en om at lade motoren sejtrække sig ihjel.
Der er hverken brændstoføkonomi eller totaløkonomi i at følge anvisningerne.
Der er hverken brændstoføkonomi eller totaløkonomi i at følge anvisningerne.
- mojo
- Medlem
- Indlæg: 1367
- Tilmeldt: 27. okt 2013, 17:54
- Geografisk region: Østjylland
- VCDS ejer: Nej
- Geografisk sted: Stjær
- Has thanked: 111 times
- Been thanked: 227 times
Re: Slatten fra morgenstunden (kobling)
Godt bud ph.
Også det jeg selv har googlet mig til på div BIL forums.
Jeg tror jeg prøver at skifte den.
Også det jeg selv har googlet mig til på div BIL forums.
Jeg tror jeg prøver at skifte den.
- norn
- Meget aktiv medlem
- Indlæg: 7785
- Tilmeldt: 13. jun 2008, 15:58
- Geografisk region: Sønderjylland
- VCDS ejer: Ja
- Geografisk sted: blans - sønderborg
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 171 times
Re: Slatten fra morgenstunden (kobling)
Røret som der går fra hovedcylinder til gearkassen , har en dæmperfunktion indbygget
Jeg har haft nogle gange at membranen i dæmperen blir utæt så luftrummet på bagsiden af membranen blir fyldt med bremsevæske og det luft der skulle være der går med i bremsevæsken
Jeg har haft nogle gange at membranen i dæmperen blir utæt så luftrummet på bagsiden af membranen blir fyldt med bremsevæske og det luft der skulle være der går med i bremsevæsken
på job: VOLVO FH16 750
til hverdag: ALTEA 2,0 TDI DSG
om søndagen: T-ROC 2,0TDI DSG
til hverdag: ALTEA 2,0 TDI DSG
om søndagen: T-ROC 2,0TDI DSG
- mojo
- Medlem
- Indlæg: 1367
- Tilmeldt: 27. okt 2013, 17:54
- Geografisk region: Østjylland
- VCDS ejer: Nej
- Geografisk sted: Stjær
- Has thanked: 111 times
- Been thanked: 227 times
Re: Slatten fra morgenstunden (kobling)
Lyder spændende norn.
Er det det t stykke hvor udluftningsskruen sidder i?
Jeg har læst at det tit driller og man kan få et uorginalt i alu som er bedre og uden ned drosling.
Edit.
Jeg kan også se at der findes nogle med en dåse på slangen og det er nok den du mener.
Er det det t stykke hvor udluftningsskruen sidder i?
Jeg har læst at det tit driller og man kan få et uorginalt i alu som er bedre og uden ned drosling.
Edit.
Jeg kan også se at der findes nogle med en dåse på slangen og det er nok den du mener.
- norn
- Meget aktiv medlem
- Indlæg: 7785
- Tilmeldt: 13. jun 2008, 15:58
- Geografisk region: Sønderjylland
- VCDS ejer: Ja
- Geografisk sted: blans - sønderborg
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 171 times
Re: Slatten fra morgenstunden (kobling)
Nej det er ikke den som du viser
Det er i modsatte ende
Det er i modsatte ende
på job: VOLVO FH16 750
til hverdag: ALTEA 2,0 TDI DSG
om søndagen: T-ROC 2,0TDI DSG
til hverdag: ALTEA 2,0 TDI DSG
om søndagen: T-ROC 2,0TDI DSG
- mojo
- Medlem
- Indlæg: 1367
- Tilmeldt: 27. okt 2013, 17:54
- Geografisk region: Østjylland
- VCDS ejer: Nej
- Geografisk sted: Stjær
- Has thanked: 111 times
- Been thanked: 227 times
Re: Slatten fra morgenstunden (kobling)
Okay jeg må se om jeg kan hitte den.
Jeg kunne nu godt finde på at lave denne opgrade på begrænseren ved at tage den grønne ring ud.
Nede i teksten stå hvordan man gør det uden at brække den ud.
https://www.vwroc.com/forums/topic/1218 ... nual-cars/
Jeg kunne nu godt finde på at lave denne opgrade på begrænseren ved at tage den grønne ring ud.
Nede i teksten stå hvordan man gør det uden at brække den ud.
https://www.vwroc.com/forums/topic/1218 ... nual-cars/