Chiptuning

Alt vedr. tuning af dieselmotorer
Besvar
Passatjohnny
Helt nyt medlem
Indlæg: 2
Tilmeldt: 29. dec 2018, 11:28
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Chiptuning

Indlæg af Passatjohnny » 29. dec 2018, 11:33

Søger erfaring til chiptuning af passat fra 2014 177 hk DSG. På forhånd tak

Brugeravatar
HansH
Admin
Indlæg: 13175
Tilmeldt: 1. jun 2011, 13:12
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Taulov
Has thanked: 3171 times
Been thanked: 4489 times

Re: Chiptuning

Indlæg af HansH » 29. dec 2018, 11:49

Velkommen til DK's bedste forum for VAG entusiaster! :)

Du er allerede i det rette forum mht. dieseltuning, så du kan jo begynde at læse nogen af de eksisterende tråde.

Mange brugere herinde (mig selv inkl) peger på Landberg (chiptuning.nu) som værende dygtig til at lave noget der fungerer.
Din 177HK motor hedder CFGC og jeg har selv forgængeren til den (CFGB, 170HK) i min 2013 Passat. Den er optimeret med en Landberg fil, som jeg selv har lagt i med en uTune II enhed. Den er landet på 200HK/402Nm og kører supergodt.
Det som i min bog er karakteristisk for Landberg er, at jeg har aldrig hørt at han har lavet noget lort. Det fungerer bare .. i denne uge, i næste uge, om en måned osv. Dvs. holdbarhed er prioriteret.
Og så er der ingen problemer med hans filer mht regenerering af partikeltfilter, som andre døjer lidt med (efter sigende).

Rittersport aka dynotrim er også dygtig. Han bor dog i den nordlige halvdel af Jylland, så nok lidt langt for dig når du er fra hovedstaden.

Hvis jeg var dig, ville jeg kontakte firmaet cartrends (du kan finde dem både på nettet, på facebook og herinde (bruger=watcher)).
De bor i dit hood og er Landberg agent og kan lægge hans filer i for dig.
Du vil ikke fortryde :)

Og ellers må du uddybe hvilke andre erfaringer du ønsker at høre om.
Elsa - hun er en 2022 Skoda Enyaq iV 80 Sportline : viewtopic.php?f=107&t=157273
Elli - hun er en 2020 e-Golf 7.5 : viewtopic.php?f=108&t=156813

Passatjohnny
Helt nyt medlem
Indlæg: 2
Tilmeldt: 29. dec 2018, 11:28
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Chiptuning

Indlæg af Passatjohnny » 29. dec 2018, 19:22

:D mange tak.

Besvar

Tilbage til "Dieseltuning"