VW Golf GTI med K04

Alt vedr. tuning af benzinmotorer
Brugeravatar
jakethemoss
Aktiv medlem
Indlæg: 3285
Tilmeldt: 10. jul 2008, 19:51
Geografisk region: Nordsjælland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: danmark
Has thanked: 16 times
Been thanked: 8 times

VW Golf GTI med K04

Indlæg af jakethemoss » 6. nov 2012, 23:09

Ejeren har fået K04, S3 dyser, RS4 returventil, men standard indsugning, HPFP og std. forrør, med første cat fjernet

Landberg Fil

Billede
Billede

Associeret med BNAutoteknik.dk og BNA Performance

Kevinff
Aktiv medlem
Indlæg: 2948
Tilmeldt: 25. jan 2012, 10:33
Geografisk region: Vestsjælland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 967 times
Been thanked: 507 times

Re: Sv: VW Golf GTI med K04

Indlæg af Kevinff » 7. nov 2012, 09:02

Lyder som en billig konvertering så det gør bare resultatet endnu mere imponerende! Hvorfor er der et lille hak i momentet?

Brugeravatar
kimhemm
Meget aktiv medlem
Indlæg: 7492
Tilmeldt: 14. jun 2008, 10:06
Geografisk region: København
VCDS ejer: Ja
Kommerciel bruger: vagtuning.dk
Geografisk sted: København
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Kontakt:

Re: Sv: VW Golf GTI med K04

Indlæg af kimhemm » 7. nov 2012, 09:03

Kevinff skrev:Lyder som en billig konvertering så det gør bare resultatet endnu mere imponerende! Hvorfor er der et lille hak i momentet?
Jeg vil gætte pga standard benzinpumpen lige skal følge med :)
http://www.vagtuning.dk Software = APR og Chiptuning.nu (landberg) - Hardware = APR - Bilstein - BSH - Eibach - Forge- Integrated Engineering - Milltek - Volkswagen Racing og meget andet...
Nyheder og konkurrencer : vagtuning.dk på facebook APR DK på facebook

Kevinff
Aktiv medlem
Indlæg: 2948
Tilmeldt: 25. jan 2012, 10:33
Geografisk region: Vestsjælland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 967 times
Been thanked: 507 times

Re: Sv: VW Golf GTI med K04

Indlæg af Kevinff » 7. nov 2012, 09:13

kimhemm skrev:
Kevinff skrev:Lyder som en billig konvertering så det gør bare resultatet endnu mere imponerende! Hvorfor er der et lille hak i momentet?
Jeg vil gætte pga standard benzinpumpen lige skal følge med :)
Det er selvfølgelig logisk men det er flotte kurver når man tænker på hvad der er lavet og at den har standard benzinpumpe

Flamiq
Aktiv medlem
Indlæg: 3523
Tilmeldt: 13. jun 2008, 11:16
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 117 times
Been thanked: 116 times

Re: Sv: VW Golf GTI med K04

Indlæg af Flamiq » 7. nov 2012, 09:59

Kevinff skrev:Lyder som en billig konvertering så det gør bare resultatet endnu mere imponerende! Hvorfor er der et lille hak i momentet?
Er det ikke din bil, der vises kurve på :?
Edit: Jeg trækker mit spørgsmål tilbage - Læste lige forkert i anden tråd - Sorry :oops:
Mvh.
Flemming
.........................................................................................................................................
2020 Skoda Kamiq Style 1.5 tsi act dsg
Konebil: 2001 VW Lupo 1.4 16V aut.
Svigersøn: 2020 Skoda Scala Style 1,5 tsi act dsg
Datter: (pt. gjort arveløs🤣): 2022 Kia Ceed Stationcar🤫

Stef coupe
Nyt medlem
Indlæg: 472
Tilmeldt: 3. aug 2009, 18:50
Geografisk region: Fyn
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Nordfyn
Has thanked: 7 times
Been thanked: 9 times

Re: Sv: VW Golf GTI med K04

Indlæg af Stef coupe » 7. nov 2012, 19:07

kimhemm skrev:
Kevinff skrev:Lyder som en billig konvertering så det gør bare resultatet endnu mere imponerende! Hvorfor er der et lille hak i momentet?
Jeg vil gætte pga standard benzinpumpen lige skal følge med :)
Arg kan det nu også passe... :D Der står da at den har HPFP. :lol:
Skoda Octavia RS
Seat Leon Cupra 290. Solgt
VW Golf 6 GTI DSG solgt.
Seat Leon 2.0 TFSI Sport Up APR Stage 2+
[/color] solgt.

Brugeravatar
kimhemm
Meget aktiv medlem
Indlæg: 7492
Tilmeldt: 14. jun 2008, 10:06
Geografisk region: København
VCDS ejer: Ja
Kommerciel bruger: vagtuning.dk
Geografisk sted: København
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Kontakt:

Re: Sv: VW Golf GTI med K04

Indlæg af kimhemm » 7. nov 2012, 20:01

Stef coupe skrev:
kimhemm skrev:
Kevinff skrev:Lyder som en billig konvertering så det gør bare resultatet endnu mere imponerende! Hvorfor er der et lille hak i momentet?
Jeg vil gætte pga standard benzinpumpen lige skal følge med :)
Arg kan det nu også passe... :D Der står da at den har HPFP. :lol:
Som jeg læser det er indsugning, HPFP og forrør standard dog er katalysatoren fjernet på forrøret... så ja, standard HPFP :)

Ejeren har fået K04, S3 dyser, RS4 returventil, men standard indsugning, HPFP og std. forrør, med første cat fjernet
http://www.vagtuning.dk Software = APR og Chiptuning.nu (landberg) - Hardware = APR - Bilstein - BSH - Eibach - Forge- Integrated Engineering - Milltek - Volkswagen Racing og meget andet...
Nyheder og konkurrencer : vagtuning.dk på facebook APR DK på facebook

Brugeravatar
Greden
Aktiv medlem
Indlæg: 2329
Tilmeldt: 13. jun 2008, 10:42
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Silkeborg
Has thanked: 0
Been thanked: 2 times

Re: VW Golf GTI med K04

Indlæg af Greden » 7. nov 2012, 20:13

undskyld min uvidenhed, men benzintuning er ikke lige min stærke side...

hvad ligger en K04 turbo i, og der må være flere forskellige af dem, hvis jeg husker korrekt så findes der både -15 -23- 64.
Jeg lurede på een til en kammi 1.8t'er men der ville møllen koste 11 jern.

hvis nogen ligger inde med det, så ville de det være fedt hvis man kunne lave en sammenligning med fx 2860'eren.

Brugeravatar
karstein
Medlem
Indlæg: 710
Tilmeldt: 7. jul 2008, 21:38
Geografisk region: Nordsjælland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 10 times
Been thanked: 31 times

Re: VW Golf GTI med K04

Indlæg af karstein » 7. nov 2012, 20:16

kimhemm skrev: Som jeg læser det er indsugning, HPFP og forrør standard dog er katalysatoren fjernet på forrøret... så ja, standard HPFP :)

Ejeren har fået K04, S3 dyser, RS4 returventil, men standard indsugning, HPFP og std. forrør, med første cat fjernet
Det er korrekt at det er standard benzinpumpe, standard indsugning og standard udstødning (dog med første cat fjernet) ... Og jeg er rigtig glad for resultatet :D

Er også rigtig glad for de sidste 1,7hk - De er mentalt vigtige :D
Mvh, "Mr. 300+" :lol:
Nu 100% elektrificeret... :shock:
Tesla Model Y (01/2023), Tesla Model 3 SR+ (12/2020) og hverdags transporten (MC) Zero DSR 2018 (08/2020)

Brugeravatar
bnautoteknik
Nyt medlem
Indlæg: 152
Tilmeldt: 8. sep 2008, 18:43
Geografisk region: Nordsjælland
VCDS ejer: Ja
Kommerciel bruger: BN Autoteknik
Geografisk sted: Ølstykke
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Kontakt:

Re: VW Golf GTI med K04

Indlæg af bnautoteknik » 7. nov 2012, 22:45

Greden skrev:undskyld min uvidenhed, men benzintuning er ikke lige min stærke side...

hvad ligger en K04 turbo i, og der må være flere forskellige af dem, hvis jeg husker korrekt så findes der både -15 -23- 64.
Jeg lurede på een til en kammi 1.8t'er men der ville møllen koste 11 jern.

hvis nogen ligger inde med det, så ville de det være fedt hvis man kunne lave en sammenligning med fx 2860'eren.
K04 turboen på en tfsi er meget anderledes end dem der er til 1,8t'eren
Manifold og turbo er i en på tfsi og der findes kun en slags en ny koster vist omkring 11 kilo hos daugbjerg. Men de handles omkring 8-10 med dyser brugt.
Vi tager tuning seriøst. Nu også indehaver af eget rullefelt! :o)

http://www.bnautoteknik.dk


https://www.facebook.com/bnautoteknik.dk

Forhandling af: REVO Software, REVO Hardware, TTE turbo, WD Tuning Software og Hardware, Bilstein suspension, Spec Clutches, 034 Motorsport, CTS Motorsport, 42 Draft design, Whiteline, Auto Polar, Yokohama Tyres, H&R, Integrated Engineering, Powerflex, USP Motorsport, TTE turbo, WD Tuning Software og Hardware, LOBA Motorsport, THS performance, 034 Motorsport

Stef coupe
Nyt medlem
Indlæg: 472
Tilmeldt: 3. aug 2009, 18:50
Geografisk region: Fyn
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Nordfyn
Has thanked: 7 times
Been thanked: 9 times

Re: Sv: VW Golf GTI med K04

Indlæg af Stef coupe » 8. nov 2012, 06:33

Arg kan det nu også passe... :D Der står da at den har HPFP. :lol:[/quote]
Som jeg læser det er indsugning, HPFP og forrør standard dog er katalysatoren fjernet på forrøret... så ja, standard HPFP :)

Ejeren har fået K04, S3 dyser, RS4 returventil, men standard indsugning, HPFP og std. forrør, med første cat fjernet[/quote]
Sorry, mig der misforstod så. :(
Skoda Octavia RS
Seat Leon Cupra 290. Solgt
VW Golf 6 GTI DSG solgt.
Seat Leon 2.0 TFSI Sport Up APR Stage 2+
[/color] solgt.

Brugeravatar
karstein
Medlem
Indlæg: 710
Tilmeldt: 7. jul 2008, 21:38
Geografisk region: Nordsjælland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 10 times
Been thanked: 31 times

Re: VW Golf GTI med K04

Indlæg af karstein » 15. nov 2013, 22:22

Så kom dagen - Indkaldt til syn!!

Jeg var til syn med dyret i dag. Kørte standard softwaren tilbage, og håbede på det bedste trods den manglende cat. Den gik lige igennem med bemærkningen "Ja, der var jo ikke noget at komme efter". :D "Jo, tak"
Nu 100% elektrificeret... :shock:
Tesla Model Y (01/2023), Tesla Model 3 SR+ (12/2020) og hverdags transporten (MC) Zero DSR 2018 (08/2020)

Brugeravatar
kimhemm
Meget aktiv medlem
Indlæg: 7492
Tilmeldt: 14. jun 2008, 10:06
Geografisk region: København
VCDS ejer: Ja
Kommerciel bruger: vagtuning.dk
Geografisk sted: København
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Kontakt:

Re: VW Golf GTI med K04

Indlæg af kimhemm » 15. nov 2013, 22:44

karstein skrev:Så kom dagen - Indkaldt til syn!!

Jeg var til syn med dyret i dag. Kørte standard softwaren tilbage, og håbede på det bedste trods den manglende cat. Den gik lige igennem med bemærkningen "Ja, der var jo ikke noget at komme efter". :D "Jo, tak"
Så længe der er en kat på stadigvæk burde den også klare sig fint, men dejligt at få bekræftet :)

Jeg kender flere der har fået synet deres med en 200 celles katalysator på
http://www.vagtuning.dk Software = APR og Chiptuning.nu (landberg) - Hardware = APR - Bilstein - BSH - Eibach - Forge- Integrated Engineering - Milltek - Volkswagen Racing og meget andet...
Nyheder og konkurrencer : vagtuning.dk på facebook APR DK på facebook

Brugeravatar
karstein
Medlem
Indlæg: 710
Tilmeldt: 7. jul 2008, 21:38
Geografisk region: Nordsjælland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 10 times
Been thanked: 31 times

Re: VW Golf GTI med K04

Indlæg af karstein » 19. apr 2015, 15:27

UPDATE:

Autotech upgrade HPFP pumpe er monteret - det har fjernet det "døde punkt" der var først på kurven... nu mangler jeg blot at få den rullet, for at se om det så også rent faktisk er forsvundet - eller om det blot er inde i mit hoved :lol:
Nu 100% elektrificeret... :shock:
Tesla Model Y (01/2023), Tesla Model 3 SR+ (12/2020) og hverdags transporten (MC) Zero DSR 2018 (08/2020)

Brugeravatar
jakethemoss
Aktiv medlem
Indlæg: 3285
Tilmeldt: 10. jul 2008, 19:51
Geografisk region: Nordsjælland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: danmark
Has thanked: 16 times
Been thanked: 8 times

Re: VW Golf GTI med K04

Indlæg af jakethemoss » 19. apr 2015, 15:44

karstein skrev:UPDATE:

Autotech upgrade HPFP pumpe er monteret - det har fjernet det "døde punkt" der var først på kurven... nu mangler jeg blot at få den rullet, for at se om det så også rent faktisk er forsvundet - eller om det blot er inde i mit hoved :lol:
Ikke tosset, ser frem til rulningen :)
Billede

Associeret med BNAutoteknik.dk og BNA Performance

Brugeravatar
Jacob8877
Nyt medlem
Indlæg: 117
Tilmeldt: 13. jul 2012, 16:31
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Østjylland
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: VW Golf GTI med K04

Indlæg af Jacob8877 » 24. maj 2015, 15:47

Hvorfor ikke få anden indsugning og andet forrør på, det ville da give en del, nu hvor du kører k04.
Men ellers fedt projekt og rigtig fine kurver og resultater :-)
Seat Léon Cupra 1P

Brugeravatar
karstein
Medlem
Indlæg: 710
Tilmeldt: 7. jul 2008, 21:38
Geografisk region: Nordsjælland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 10 times
Been thanked: 31 times

Re: VW Golf GTI med K04

Indlæg af karstein » 24. maj 2015, 16:02

Jacob8877 skrev:Hvorfor ikke få anden indsugning og andet forrør på, det ville da give en del, nu hvor du kører k04.
Men ellers fedt projekt og rigtig fine kurver og resultater :-)
Jeg er fint tilfreds og vil helst ikke (meget) over 415nm, da plejlstængerne har deres begrænsning når man kommer lidt højere op... og det vil jeg ikke risikere :)
Nu 100% elektrificeret... :shock:
Tesla Model Y (01/2023), Tesla Model 3 SR+ (12/2020) og hverdags transporten (MC) Zero DSR 2018 (08/2020)

Brugeravatar
Don Karnage
Medlem
Indlæg: 1319
Tilmeldt: 2. jan 2011, 21:42
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Tune (Greve)
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time

Re: VW Golf GTI med K04

Indlæg af Don Karnage » 24. maj 2015, 16:06

Du kan sagtens maxe din K04 ud uden problemer med plejlstængerne.
Audi RS3 8V 2018 Stage 3

Tidligere biler:
Seat Leon 1P 2.0 TFSI Sport-Up
Revo Stage 2+ 293 hk, 436 nm [Tidligere setup]
APR Stage 3, i omegnen af 370 hk, 500 nm.

Brugeravatar
Jacob8877
Nyt medlem
Indlæg: 117
Tilmeldt: 13. jul 2012, 16:31
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Østjylland
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: VW Golf GTI med K04

Indlæg af Jacob8877 » 24. maj 2015, 16:24

karstein skrev:
Jacob8877 skrev:Hvorfor ikke få anden indsugning og andet forrør på, det ville da give en del, nu hvor du kører k04.
Men ellers fedt projekt og rigtig fine kurver og resultater :-)
Jeg er fint tilfreds og vil helst ikke (meget) over 415nm, da plejlstængerne har deres begrænsning når man kommer lidt højere op... og det vil jeg ikke risikere :)
Jeg kører i en Cupra (født med k04), og den kører 458 NM. Men den er jo også født med bedre plejstænger etc.
Men forstår dig godt, man kan hurtigt få man sindsyge ideer og pungen fylder jo ikke sig selv.
Har selv overvejet større turbo, meeeen :-)
Seat Léon Cupra 1P

Brugeravatar
jakethemoss
Aktiv medlem
Indlæg: 3285
Tilmeldt: 10. jul 2008, 19:51
Geografisk region: Nordsjælland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: danmark
Has thanked: 16 times
Been thanked: 8 times

Re: VW Golf GTI med K04

Indlæg af jakethemoss » 24. maj 2015, 16:33

Jacob8877 skrev:
karstein skrev:
Jacob8877 skrev:Hvorfor ikke få anden indsugning og andet forrør på, det ville da give en del, nu hvor du kører k04.
Men ellers fedt projekt og rigtig fine kurver og resultater :-)
Jeg er fint tilfreds og vil helst ikke (meget) over 415nm, da plejlstængerne har deres begrænsning når man kommer lidt højere op... og det vil jeg ikke risikere :)
Jeg kører i en Cupra (født med k04), og den kører 458 NM. Men den er jo også født med bedre plejstænger etc.
Men forstår dig godt, man kan hurtigt få man sindsyge ideer og pungen fylder jo ikke sig selv.
Har selv overvejet større turbo, meeeen :-)
Karstein, du kan sagtens gå højere op i moment med din K04.
Jacob8877, din Cupra er god for 500hk og 600NM, jeg laver 489hk og 5645NM på en standard cupra motor, (den har ikke været åbnet endnu motoren) Så en garret GTX 3071R turbo er ikke noget problem, skal det være ekstra godt så en Precision 5558 (som jeg har) eller en HTA3071 :)
Billede

Associeret med BNAutoteknik.dk og BNA Performance

Brugeravatar
Jacob8877
Nyt medlem
Indlæg: 117
Tilmeldt: 13. jul 2012, 16:31
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Østjylland
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: VW Golf GTI med K04

Indlæg af Jacob8877 » 24. maj 2015, 16:38

jakethemoss skrev:
Jacob8877 skrev:
karstein skrev: Jeg er fint tilfreds og vil helst ikke (meget) over 415nm, da plejlstængerne har deres begrænsning når man kommer lidt højere op... og det vil jeg ikke risikere :)
Jeg kører i en Cupra (født med k04), og den kører 458 NM. Men den er jo også født med bedre plejstænger etc.
Men forstår dig godt, man kan hurtigt få man sindsyge ideer og pungen fylder jo ikke sig selv.
Har selv overvejet større turbo, meeeen :-)
Karstein, du kan sagtens gå højere op i moment med din K04.
Jacob8877, din Cupra er god for 500hk og 600NM, jeg laver 489hk og 5645NM på en standard cupra motor, (den har ikke været åbnet endnu motoren) Så en garret GTX 3071R turbo er ikke noget problem, skal det være ekstra godt så en Precision 5558 (som jeg har) eller en HTA3071 :)
Jake - ja ved godt hvad jeg kan hive ud af motoren, og havde overvejet en turbo fra The Turbo Engineerings(TTE).
Men kører 346 HK nu. RH Motorsport som kører den ind og finjusterer, vi blev enige om der skal methanol på, større turbo, og ekstra benzinstrofpumpe i tanken :-) nu må vi se hvad det bære med sig :-)
Seat Léon Cupra 1P

Brugeravatar
Don Karnage
Medlem
Indlæg: 1319
Tilmeldt: 2. jan 2011, 21:42
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Tune (Greve)
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time

Re: VW Golf GTI med K04

Indlæg af Don Karnage » 24. maj 2015, 18:02

Jacob8877 skrev:
jakethemoss skrev:
Jacob8877 skrev: Jeg kører i en Cupra (født med k04), og den kører 458 NM. Men den er jo også født med bedre plejstænger etc.
Men forstår dig godt, man kan hurtigt få man sindsyge ideer og pungen fylder jo ikke sig selv.
Har selv overvejet større turbo, meeeen :-)
Karstein, du kan sagtens gå højere op i moment med din K04.
Jacob8877, din Cupra er god for 500hk og 600NM, jeg laver 489hk og 5645NM på en standard cupra motor, (den har ikke været åbnet endnu motoren) Så en garret GTX 3071R turbo er ikke noget problem, skal det være ekstra godt så en Precision 5558 (som jeg har) eller en HTA3071 :)
Jake - ja ved godt hvad jeg kan hive ud af motoren, og havde overvejet en turbo fra The Turbo Engineerings(TTE).
Men kører 346 HK nu. RH Motorsport som kører den ind og finjusterer, vi blev enige om der skal methanol på, større turbo, og ekstra benzinstrofpumpe i tanken :-) nu må vi se hvad det bære med sig :-)
Husk at montere en canbus styret inline pumpe. De trykstyret dykpumper kan give en masse hovedpine på en tfsi.
Audi RS3 8V 2018 Stage 3

Tidligere biler:
Seat Leon 1P 2.0 TFSI Sport-Up
Revo Stage 2+ 293 hk, 436 nm [Tidligere setup]
APR Stage 3, i omegnen af 370 hk, 500 nm.

Brugeravatar
Jacob8877
Nyt medlem
Indlæg: 117
Tilmeldt: 13. jul 2012, 16:31
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Østjylland
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: VW Golf GTI med K04

Indlæg af Jacob8877 » 24. maj 2015, 18:55

Lasse O skrev:
Jacob8877 skrev:
jakethemoss skrev: Karstein, du kan sagtens gå højere op i moment med din K04.
Jacob8877, din Cupra er god for 500hk og 600NM, jeg laver 489hk og 5645NM på en standard cupra motor, (den har ikke været åbnet endnu motoren) Så en garret GTX 3071R turbo er ikke noget problem, skal det være ekstra godt så en Precision 5558 (som jeg har) eller en HTA3071 :)
Jake - ja ved godt hvad jeg kan hive ud af motoren, og havde overvejet en turbo fra The Turbo Engineerings(TTE).
Men kører 346 HK nu. RH Motorsport som kører den ind og finjusterer, vi blev enige om der skal methanol på, større turbo, og ekstra benzinstrofpumpe i tanken :-) nu må vi se hvad det bære med sig :-)
Husk at montere en canbus styret inline pumpe. De trykstyret dykpumper kan give en masse hovedpine på en tfsi.
Det satsede jeg også på. Men ved ikke om det bliver til noget, den kører rigtig fint lige nu, men man kan aldrig udelukke det :)
Seat Léon Cupra 1P

Flamiq
Aktiv medlem
Indlæg: 3523
Tilmeldt: 13. jun 2008, 11:16
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 117 times
Been thanked: 116 times

Re: VW Golf GTI med K04

Indlæg af Flamiq » 24. maj 2015, 22:15

jakethemoss skrev:jeg laver 489hk og 5645NM på en standard cupra motor, (den har ikke været åbnet endnu motoren)
Flot moment du laver ;)
Hvilken kobling/gearkasse har du på :lol:
Mvh.
Flemming
.........................................................................................................................................
2020 Skoda Kamiq Style 1.5 tsi act dsg
Konebil: 2001 VW Lupo 1.4 16V aut.
Svigersøn: 2020 Skoda Scala Style 1,5 tsi act dsg
Datter: (pt. gjort arveløs🤣): 2022 Kia Ceed Stationcar🤫

Brugeravatar
Don Karnage
Medlem
Indlæg: 1319
Tilmeldt: 2. jan 2011, 21:42
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Tune (Greve)
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time

Re: VW Golf GTI med K04

Indlæg af Don Karnage » 24. maj 2015, 22:18

Engolf_R skrev:
jakethemoss skrev:jeg laver 489hk og 5645NM på en standard cupra motor, (den har ikke været åbnet endnu motoren)
Flot moment du laver ;)
Hvilken kobling/gearkasse har du på Billede
42 pladet sintermetal!
Audi RS3 8V 2018 Stage 3

Tidligere biler:
Seat Leon 1P 2.0 TFSI Sport-Up
Revo Stage 2+ 293 hk, 436 nm [Tidligere setup]
APR Stage 3, i omegnen af 370 hk, 500 nm.

Brugeravatar
jakethemoss
Aktiv medlem
Indlæg: 3285
Tilmeldt: 10. jul 2008, 19:51
Geografisk region: Nordsjælland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: danmark
Has thanked: 16 times
Been thanked: 8 times

Re: VW Golf GTI med K04

Indlæg af jakethemoss » 24. maj 2015, 22:23

Ups der er skisme lige smuttet et 5 tal for meget med :lol:
Billede

Associeret med BNAutoteknik.dk og BNA Performance

Flamiq
Aktiv medlem
Indlæg: 3523
Tilmeldt: 13. jun 2008, 11:16
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 117 times
Been thanked: 116 times

Re: VW Golf GTI med K04

Indlæg af Flamiq » 24. maj 2015, 22:24

jakethemoss skrev:Ups der er skisme lige smuttet et 5 tal for meget med :lol:
I hvilken ende ;)
Mvh.
Flemming
.........................................................................................................................................
2020 Skoda Kamiq Style 1.5 tsi act dsg
Konebil: 2001 VW Lupo 1.4 16V aut.
Svigersøn: 2020 Skoda Scala Style 1,5 tsi act dsg
Datter: (pt. gjort arveløs🤣): 2022 Kia Ceed Stationcar🤫

Brugeravatar
jakethemoss
Aktiv medlem
Indlæg: 3285
Tilmeldt: 10. jul 2008, 19:51
Geografisk region: Nordsjælland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: danmark
Has thanked: 16 times
Been thanked: 8 times

Re: VW Golf GTI med K04

Indlæg af jakethemoss » 24. maj 2015, 22:27

Engolf_R skrev:
jakethemoss skrev:Ups der er skisme lige smuttet et 5 tal for meget med :lol:
I hvilken ende ;)
Lige midt i sandwichen, 564NM skulle der have stået :) Men det er nu rart at vide der er nogle der læser indlæggene ;)
Billede

Associeret med BNAutoteknik.dk og BNA Performance

Flamiq
Aktiv medlem
Indlæg: 3523
Tilmeldt: 13. jun 2008, 11:16
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 117 times
Been thanked: 116 times

Re: VW Golf GTI med K04

Indlæg af Flamiq » 24. maj 2015, 22:30

jakethemoss skrev:
Engolf_R skrev:
jakethemoss skrev:Ups der er skisme lige smuttet et 5 tal for meget med :lol:
I hvilken ende ;)
Lige midt i sandwichen, 564NM skulle der have stået :) Men det er nu rart at vide der er nogle der læser indlæggene ;)
Jeg læser altid dine indlæg Jake :)
Som du tilsyneladende også læser mine ;)
Mvh.
Flemming
.........................................................................................................................................
2020 Skoda Kamiq Style 1.5 tsi act dsg
Konebil: 2001 VW Lupo 1.4 16V aut.
Svigersøn: 2020 Skoda Scala Style 1,5 tsi act dsg
Datter: (pt. gjort arveløs🤣): 2022 Kia Ceed Stationcar🤫

Brugeravatar
Josl
Medlem
Indlæg: 1228
Tilmeldt: 10. apr 2014, 19:34
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Østerbro
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: VW Golf GTI med K04

Indlæg af Josl » 24. maj 2015, 22:40

Jeg læste det også godt og tænkte at den - når hjulspindet var overstået i 5-6 gear - måtte ryge godt af sted med over 5k NM :D

Perfekt til familien med store campingvogne :lol:
"Hvor blev min signatur af?"

Besvar

Tilbage til "Benzintuning"