2.0TFSI med 587hk & 672nm på hjulene
Re: 2.0TFSI med 587hk & 672nm på hjulene
Jeg er ikke forblændet af Landberg....Jeg be'r bare om en rulning for at kontrollere på et felt jeg kender.
-
- Medlem
- Indlæg: 636
- Tilmeldt: 27. sep 2008, 11:36
- Geografisk region: Nordsjælland
- VCDS ejer: Nej
- Geografisk sted: nordsjælland
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Kontakt:
Re: 2.0TFSI med 587hk & 672nm på hjulene
vil da så sige at et felt som RH-motorsport er da et felt alle kender eller har hørt om, og det er helt ok..
Seat leon 2,0tfsi REVO stage 3+
Tak til REVO TECHNIK DENMARK Main Dealer!!
SORENSEN-PERFORMANCE
Tak til REVO TECHNIK DENMARK Main Dealer!!
SORENSEN-PERFORMANCE
- ICON
- Aktiv medlem
- Indlæg: 2572
- Tilmeldt: 14. jun 2008, 11:23
- Geografisk region: Østjylland
- VCDS ejer: Ja
- Geografisk sted: Fun city
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: 2.0TFSI med 587hk & 672nm på hjulene
Nu vil jeg ikke anfægte hvorvidt APR lever op til deres effektopgivelser. Men jeg må ærligt indrømme, at jeg synes det er påfaldende, at den TFSi som tråden startede med, laver mere effekt på en gt3076 end Garrett selv rater den til. Så vidt jeg har forstået, så er de 525 hk som Garret rater gt3076´eren med det største udstødningshus til, under helt perfekte omstændigheder, som er mere eller mindre umulige at opnå i praksis.
At man så efterfølgende hiver yderligere 100 hk ud af den, virker helt ulogisk i min, måske utopiske, verden.
At man så efterfølgende hiver yderligere 100 hk ud af den, virker helt ulogisk i min, måske utopiske, verden.
- Dennis J
- Medlem
- Indlæg: 1066
- Tilmeldt: 18. jun 2008, 22:03
- Geografisk region: København
- VCDS ejer: Ja
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: 2.0TFSI med 587hk & 672nm på hjulene
muligt, men spørg dig selv om alle de biler der også herhjemme næsten maxer hvad Garrett lover, og så tænk på denne bil kører med hvad der i EU svarer til 115-120oktan benzin og som er mappet efter de forhold, der findes en lidt velkendt opskrift der hedder;ICON skrev:Nu vil jeg ikke anfægte hvorvidt APR lever op til deres effektopgivelser. Men jeg må ærligt indrømme, at jeg synes det er påfaldende, at den TFSi som tråden startede med, laver mere effekt på en gt3076 end Garrett selv rater den til. Så vidt jeg har forstået, så er de 550 hk som Garret rater gt3076´eren med det største udstødningshus til, under helt perfekte omstændigheder, som er mere eller mindre umulige at opnå i praksis.
At man så efterfølgende hiver yderligere 100 hk ud af den, virker helt ulogisk i min, måske utopiske, verden.
ladetryk = moment
Tænding = effekt
Med 120oktans racebenzin kan der i forhold til 98 oktan setups laves over en fordobling i tændingen i forhold til ellers, det er lidt som at tilslutte vandindsprøjtning dog er 120oktan langt voldsommere, det er jo fandme nærmest ren methanol ....
Men igen tilbage til de mere humane målinger som er drøftet heftigt frem og tilbage.....
Ta en 590hk sugemotor og monter en GT35 på den, skulle den kæmpe turbo på en 590hk kun levere 10hk ekstra så? Det er klart kompressionenen er gigantisk på sådan en og højt ladetryk bliver det ikke til, men alligevel.....
Helt generelt vil jeg sige at jeg har set deres målinger hold vand og længere er den ikke for mit vedkommende...
Ny bil Golf 6R 2.0 4motion, 2011 APR+DSG software
Golf 4 1.8T AGU, årgang 2000 APR stage 3+ GTX2867R (Stjålet)
- mtech
- Medlem
- Indlæg: 692
- Tilmeldt: 16. jun 2008, 15:18
- Geografisk region: Sydsjælland
- VCDS ejer: Nej
- Geografisk sted: sydsjælland.
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: 2.0TFSI med 587hk & 672nm på hjulene
sagen er den dennis at du aldrig kommer til at lave mere effekt på en motor end den mængde luft du kan flowe igennem den..længere er/blir den ikke det er er bare et must for det er det alt tuning handler om lige meget om det er na eller trykladning..om så du tager en motor med 1000hk på sug og sætter en gt35 på får du ikke mere luft ud af den end hvad muligt er på den turbo..det du snakker om med race benzin gør kun at du udnytter det max..høj oktan=mulighed for højere tænding inden bank..når du gir den mere tænding laver den som du siger flere hk og skal derfor ha mere benzin..grunden til den skal ha mere benzin er at den flower mere luft..MEN når du så når til det punkt hvor turboen ikke kan flowe mere luft..så stopper festen..for tænding luft og benzin er 3 ting der hænger sammen og det ikke bare noget man laver om på,det er fakta.
Golf R36 Turbo
60ft 1.41s
1/8mile 5.81s@204km/t
1/4mile 8.86s@262km/t
Med andre ord:
0-204km/t 5.81 sek
0-262km/8.86sek
60ft 1.41s
1/8mile 5.81s@204km/t
1/4mile 8.86s@262km/t
Med andre ord:
0-204km/t 5.81 sek
0-262km/8.86sek
Re: 2.0TFSI med 587hk & 672nm på hjulene
Lige præcis.....
Og de tal APR/Dennis opgiver er bare ikke muligt på den lader. Så kort kan det siges..... Og lige præcis derfor kan der sås tvivl om APR's effektopgivelser.
Ligemeget hvad der bliver målt hos RH..... Jeg er nemlig helt sikker på i ganger den forkerte vej når i korrigerer.....
Og de tal APR/Dennis opgiver er bare ikke muligt på den lader. Så kort kan det siges..... Og lige præcis derfor kan der sås tvivl om APR's effektopgivelser.
Ligemeget hvad der bliver målt hos RH..... Jeg er nemlig helt sikker på i ganger den forkerte vej når i korrigerer.....
mtech skrev:sagen er den dennis at du aldrig kommer til at lave mere effekt på en motor end den mængde luft du kan flowe igennem den..længere er/blir den ikke det er er bare et must for det er det alt tuning handler om lige meget om det er na eller trykladning..om så du tager en motor med 1000hk på sug og sætter en gt35 på får du ikke mere luft ud af den end hvad muligt er på den turbo..det du snakker om med race benzin gør kun at du udnytter det max..høj oktan=mulighed for højere tænding inden bank..når du gir den mere tænding laver den som du siger flere hk og skal derfor ha mere benzin..grunden til den skal ha mere benzin er at den flower mere luft..MEN når du så når til det punkt hvor turboen ikke kan flowe mere luft..så stopper festen..for tænding luft og benzin er 3 ting der hænger sammen og det ikke bare noget man laver om på,det er fakta.
- CULT
- Aktiv medlem
- Indlæg: 1888
- Tilmeldt: 15. jun 2008, 14:11
- Geografisk region: Sønderjylland
- VCDS ejer: Ja
- Geografisk sted: 6000 Kolding
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 117 times
Re: 2.0TFSI med 587hk & 672nm på hjulene
Man kan MEGET tit trække meget fra de usa målinger som mtech siger. har set nogle stykker fra usa der påstår de laver op mod 340WHP på en K04 lader det kan den slet slet ikke flowe til..
og en garrett turbo laver ikke meget mere end de skriver. min lavede 300,2hk ved 1,2bar på en GT2860R, når vi prøvede at give den mere tryk blev det bare omsat til varme i turbo og manifold...
og en garrett turbo laver ikke meget mere end de skriver. min lavede 300,2hk ved 1,2bar på en GT2860R, når vi prøvede at give den mere tryk blev det bare omsat til varme i turbo og manifold...
BLANZ SOCIETY
Wörthersee Tour 2001-2002-2003-2004-2005-2006-2007-2008-2009-2010
Schafflund 2000-2001-2002-2003-2004-2005-2006-2007-2008-2009-2010
2017 Skoda Superb 2.0 tsi 280hk 4X4
2000 AUDI S3
2002 LUPO 3L med servo
1983 GOLF GTI PIRELLI
1976 PUCH MAXI K
Wörthersee Tour 2001-2002-2003-2004-2005-2006-2007-2008-2009-2010
Schafflund 2000-2001-2002-2003-2004-2005-2006-2007-2008-2009-2010
2017 Skoda Superb 2.0 tsi 280hk 4X4
2000 AUDI S3
2002 LUPO 3L med servo
1983 GOLF GTI PIRELLI
1976 PUCH MAXI K
- Dennis J
- Medlem
- Indlæg: 1066
- Tilmeldt: 18. jun 2008, 22:03
- Geografisk region: København
- VCDS ejer: Ja
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: 2.0TFSI med 587hk & 672nm på hjulene
Du er altså helt sikker på RH korrigere forkert når de måler? for vi korrigerede skam ingenting, det styrer RH......det kunne måske også bare tænkes at Garretts rating er en anelse konservative ud fra ren betragtning af hvor effektiv en motor statisk set er, og tager du TFSI motoren har den vundet 3 år i træk priser for være den mest effektive motor - måske værd at tage med i dette sammenhæng?Supermule skrev:Lige præcis.....
Og de tal APR/Dennis opgiver er bare ikke muligt på den lader. Så kort kan det siges..... Og lige præcis derfor kan der sås tvivl om APR's effektopgivelser.
Ligemeget hvad der bliver målt hos RH..... Jeg er nemlig helt sikker på i ganger den forkerte vej når i korrigerer.....
Aner det ikke, men jeg vil give michael helt ret i at sådan hænger tingene sammen, men min påstand i dette sammehæng hvis ellers de målinger skal forsvares som værende Real så er det at Garrett har konservativ rating, men jeg kan tage fejl naturligvis.....er ikke sikker, men mener Garrett på kompressormappet regner med 75% effektiv motor - hvis nu det tal er 85% fordi denne motor også har fået hævet kompressionen yderligere og er det mere effektiv end gennemsnits standarden garrett kalkulere med, så vil max effekten den turbo kan flow være 620hk og det er da ikke helt skævt i forhold til denne måling
Ny bil Golf 6R 2.0 4motion, 2011 APR+DSG software
Golf 4 1.8T AGU, årgang 2000 APR stage 3+ GTX2867R (Stjålet)
Re: 2.0TFSI med 587hk & 672nm på hjulene
Nej Dennis....Jeg tror i regner forkert. Tror i regner den forkerte vej når i læser effekttallene.
En måling på 500 hk på et felt er ALLEREDE korrigeret for tallene. Så i lægger procenterne til én gang til....Og får lige pludselig mange motor hk. Noget som de ladere der bliver brugt umuligt kan trække....
En måling på 500 hk på et felt er ALLEREDE korrigeret for tallene. Så i lægger procenterne til én gang til....Og får lige pludselig mange motor hk. Noget som de ladere der bliver brugt umuligt kan trække....
- Dennis J
- Medlem
- Indlæg: 1066
- Tilmeldt: 18. jun 2008, 22:03
- Geografisk region: København
- VCDS ejer: Ja
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: 2.0TFSI med 587hk & 672nm på hjulene
hvis du henviser til den måling på 587whp, så er det foretaget i staterne og du kan selv se målingen derinde, de skriver det er på hjulene og om det er eller ej kan man altid diskutere og bruge længere tid på at debatere, men uanset hvad så er viser målingen stadig mere end turboen kan flowe som der bliver sagt, og igen jeg har ikke foretaget målingen, men stoler blot på oplysninger det firma i relation til de målinger jeg/vi selv har oplevet med kits fra APR og på danske rullefelt, som jeg også har oplyst.....Supermule skrev:Nej Dennis....Jeg tror i regner forkert. Tror i regner den forkerte vej når i læser effekttallene.
En måling på 500 hk på et felt er ALLEREDE korrigeret for tallene. Så i lægger procenterne til én gang til....Og får lige pludselig mange motor hk. Noget som de ladere der bliver brugt umuligt kan trække....
Ny bil Golf 6R 2.0 4motion, 2011 APR+DSG software
Golf 4 1.8T AGU, årgang 2000 APR stage 3+ GTX2867R (Stjålet)
Re: 2.0TFSI med 587hk & 672nm på hjulene
Ja og derfor kunne det være interessant at kontrol måle jeres biler, således vi får en indikation på hvad/hvem og hvormeget det er skævt....
- ICON
- Aktiv medlem
- Indlæg: 2572
- Tilmeldt: 14. jun 2008, 11:23
- Geografisk region: Østjylland
- VCDS ejer: Ja
- Geografisk sted: Fun city
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: 2.0TFSI med 587hk & 672nm på hjulene
Et compressor map tager da ikke udgangspunkt i en specifik VE.
- Dennis J
- Medlem
- Indlæg: 1066
- Tilmeldt: 18. jun 2008, 22:03
- Geografisk region: København
- VCDS ejer: Ja
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: 2.0TFSI med 587hk & 672nm på hjulene
Igen så er det stadig det samme som at sige RH har foretaget en forkert måling, og det var samme historie der fik os til at måle den bil hos RH, og den tur har vi været igennem vist.Supermule skrev:Ja og derfor kunne det være interessant at kontrol måle jeres biler, således vi får en indikation på hvad/hvem og hvormeget det er skævt....
Ny bil Golf 6R 2.0 4motion, 2011 APR+DSG software
Golf 4 1.8T AGU, årgang 2000 APR stage 3+ GTX2867R (Stjålet)
-
- Nyt medlem
- Indlæg: 122
- Tilmeldt: 27. aug 2008, 14:21
- Geografisk region: Fyn
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: 2.0TFSI med 587hk & 672nm på hjulene
det er da godt nok en lang diskussion i har gang i
Nu ved jeg ikke lige hvor langt fra fyn i bor,men hvis det kan spare jer for nogle kilometer,hvis i skal have afsluttet jeres diskussion,med nogle målinger,lægger jeg da gerne felt til
Jeg vil ovenikøbet bidrage ved at gøre det vederlagsfrit
Mvh
Otto
Nu ved jeg ikke lige hvor langt fra fyn i bor,men hvis det kan spare jer for nogle kilometer,hvis i skal have afsluttet jeres diskussion,med nogle målinger,lægger jeg da gerne felt til
Jeg vil ovenikøbet bidrage ved at gøre det vederlagsfrit
Mvh
Otto
Re: 2.0TFSI med 587hk & 672nm på hjulene
Ved du hvad Otto! Du er fandme en skatterbasse.....
Skal vi ikke lige skrue et mini rulletræf sammen så???
Skal vi ikke lige skrue et mini rulletræf sammen så???
- ICON
- Aktiv medlem
- Indlæg: 2572
- Tilmeldt: 14. jun 2008, 11:23
- Geografisk region: Østjylland
- VCDS ejer: Ja
- Geografisk sted: Fun city
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: 2.0TFSI med 587hk & 672nm på hjulene
Men man kan selvfølgelig hæve effekten, hvis man kan få flere iltatomer ind med samme mængde luft. Ex. lattergas har jo et forholdvist højt indhold af oxygen, i forhold til vores alm. friske luft, og der findes også en række andre gasser som tilsvarende kan bruges som oxygen-booster. Men udover dem, så har jeg svært ved at se, at man skal kunne hive mere effekt ud af en turbo, som kun kan flytte en vis mængde luft.
- Dennis J
- Medlem
- Indlæg: 1066
- Tilmeldt: 18. jun 2008, 22:03
- Geografisk region: København
- VCDS ejer: Ja
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: 2.0TFSI med 587hk & 672nm på hjulene
jeg er frisk Otto, men jeg tvivler på mulen stoler på andet end hjallerup målinger....men jeg ved at ham svenskeren gør det kun hvis mulen vil vædde om penge med ham, sådan er han bare....men jeg vil da gerne bevise at den måling jeg har fået hos RH på 322hk er identisk med det jeg får på dit felt ......skal som sagt bare have fixet koblingen først da den stod af over 400nm ....
Men det får jo stadig ikke overbevist at den bandit i staterne som har drønet den syge måling op er rigtig, og ville da mene at målingen hos RH var legalt nok til at overbevise om at APR´s påståede effekter stemmer overens med den danske virkelighed, men desværre kører jeg bare ikke med APR Sw og kan ikke fremvise samme flotte resultater som svenskeren med samme kit.
Men det får jo stadig ikke overbevist at den bandit i staterne som har drønet den syge måling op er rigtig, og ville da mene at målingen hos RH var legalt nok til at overbevise om at APR´s påståede effekter stemmer overens med den danske virkelighed, men desværre kører jeg bare ikke med APR Sw og kan ikke fremvise samme flotte resultater som svenskeren med samme kit.
Ny bil Golf 6R 2.0 4motion, 2011 APR+DSG software
Golf 4 1.8T AGU, årgang 2000 APR stage 3+ GTX2867R (Stjålet)
Re: 2.0TFSI med 587hk & 672nm på hjulene
Nej....Otto er ligeså godt. Det skal der ikke herske tvivl om.....Er der nogen der har rullet biler i DK, så er det Otto.
- Dennis J
- Medlem
- Indlæg: 1066
- Tilmeldt: 18. jun 2008, 22:03
- Geografisk region: København
- VCDS ejer: Ja
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: 2.0TFSI med 587hk & 672nm på hjulene
Jamen den hopper jeg gerne på og får min målt hos Otto
Ny bil Golf 6R 2.0 4motion, 2011 APR+DSG software
Golf 4 1.8T AGU, årgang 2000 APR stage 3+ GTX2867R (Stjålet)
- Dennis J
- Medlem
- Indlæg: 1066
- Tilmeldt: 18. jun 2008, 22:03
- Geografisk region: København
- VCDS ejer: Ja
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: 2.0TFSI med 587hk & 672nm på hjulene
ja ja jeg skal lige havet fixet koblingen først .....Supermule skrev:Så er det bare at Otto melder tilbage med datoer......
Ny bil Golf 6R 2.0 4motion, 2011 APR+DSG software
Golf 4 1.8T AGU, årgang 2000 APR stage 3+ GTX2867R (Stjålet)
- kimhemm
- Meget aktiv medlem
- Indlæg: 7492
- Tilmeldt: 14. jun 2008, 10:06
- Geografisk region: København
- VCDS ejer: Ja
- Kommerciel bruger: vagtuning.dk
- Geografisk sted: København
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Kontakt:
Re: 2.0TFSI med 587hk & 672nm på hjulene
Dennis : Du har fattet at det ikke er APR der har målt den Golf ikke ? Den har aldrig været i hænderne på APR selv, men en samarbejdspartner der har lavet den og målt den... og sjovt nok en der konkurrerer utrolig meget med JC Douglas om hvem der laver mest effekt...
http://www.vagtuning.dk Software = APR og Chiptuning.nu (landberg) - Hardware = APR - Bilstein - BSH - Eibach - Forge- Integrated Engineering - Milltek - Volkswagen Racing og meget andet...
Nyheder og konkurrencer : vagtuning.dk på facebook APR DK på facebook
Nyheder og konkurrencer : vagtuning.dk på facebook APR DK på facebook
- Dennis J
- Medlem
- Indlæg: 1066
- Tilmeldt: 18. jun 2008, 22:03
- Geografisk region: København
- VCDS ejer: Ja
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: 2.0TFSI med 587hk & 672nm på hjulene
Jo tak det har jeg fattet , men idet de selv siger god for den måling og effekt så acceptere de også den måling der er lavet, men om USP har svindlet og smidt en GT35 bandit på er ikke til at vide, jeg ved bare målingerne APR foretager er legaler og jeg stoler fuldt ud på dem, men om der er løjet med hw aner jeg ikke, det kunne klart være en mulighed....igen det aner jeg ikke, min påstand har blot været at når APR smider målinger op så er de ON PAR med danske målingerkimhemm skrev:Dennis : Du har fattet at det ikke er APR der har målt den Golf ikke ? Den har aldrig været i hænderne på APR selv, men en samarbejdspartner der har lavet den og målt den... og sjovt nok en der konkurrerer utrolig meget med JC Douglas om hvem der laver mest effekt...
Ny bil Golf 6R 2.0 4motion, 2011 APR+DSG software
Golf 4 1.8T AGU, årgang 2000 APR stage 3+ GTX2867R (Stjålet)
- mtech
- Medlem
- Indlæg: 692
- Tilmeldt: 16. jun 2008, 15:18
- Geografisk region: Sydsjælland
- VCDS ejer: Nej
- Geografisk sted: sydsjælland.
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: 2.0TFSI med 587hk & 672nm på hjulene
nogen billeder at det motorrum..?det jo lidt det samme med den 1,8t med 740whp(kan ikke huske tallet præcist)men den snakker mange også om at det er på en gt35..det er det bare ikke..
Golf R36 Turbo
60ft 1.41s
1/8mile 5.81s@204km/t
1/4mile 8.86s@262km/t
Med andre ord:
0-204km/t 5.81 sek
0-262km/8.86sek
60ft 1.41s
1/8mile 5.81s@204km/t
1/4mile 8.86s@262km/t
Med andre ord:
0-204km/t 5.81 sek
0-262km/8.86sek
- Dennis J
- Medlem
- Indlæg: 1066
- Tilmeldt: 18. jun 2008, 22:03
- Geografisk region: København
- VCDS ejer: Ja
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: 2.0TFSI med 587hk & 672nm på hjulene
nej det er det bestemt ikke - det er en PTE67R Precision Turbo with .82 AR exhaust side (aka GT37R) with 4” inlet and filtermtech skrev:nogen billeder at det motorrum..?det jo lidt det samme med den 1,8t med 740whp(kan ikke huske tallet præcist)men den snakker mange også om at det er på en gt35..det er det bare ikke..
-Tial 44mm wastegate, og det precise tal er 707whp...
http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=4014328" onclick="window.open(this.href);return false;
og nej desværre er der ingen billeder af motorrummet og da det er uden for de normale kit og oplyste effekt af APR er der med garanti da en hvis usikkerhed, men så tror jeg mere der er svindlet med valg af turbo osv.......men i forhold til at outperforme en turbo der ved ja da at APR på deres stage 3 kit med GT2871r laver 425hk målt på motoren og på 109oktan og det er ihvertfald ren effekt oplysning af APR.....
Ny bil Golf 6R 2.0 4motion, 2011 APR+DSG software
Golf 4 1.8T AGU, årgang 2000 APR stage 3+ GTX2867R (Stjålet)
Re: 2.0TFSI med 587hk & 672nm på hjulene
En 2871r kan klare op til ca 450-475hk i de største trim...
- Dennis J
- Medlem
- Indlæg: 1066
- Tilmeldt: 18. jun 2008, 22:03
- Geografisk region: København
- VCDS ejer: Ja
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: 2.0TFSI med 587hk & 672nm på hjulene
ja det har du ret iSupermule skrev:En 2871r kan klare op til ca 450-475hk i de største trim...
Ny bil Golf 6R 2.0 4motion, 2011 APR+DSG software
Golf 4 1.8T AGU, årgang 2000 APR stage 3+ GTX2867R (Stjålet)
-
- Nyt medlem
- Indlæg: 122
- Tilmeldt: 27. aug 2008, 14:21
- Geografisk region: Fyn
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- mtech
- Medlem
- Indlæg: 692
- Tilmeldt: 16. jun 2008, 15:18
- Geografisk region: Sydsjælland
- VCDS ejer: Nej
- Geografisk sted: sydsjælland.
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: 2.0TFSI med 587hk & 672nm på hjulene
det nemlig korrekt.. med den lader..men folk her i dk tror det er en gt35 fordi den er baseret størrelsesmæssigt på en gt35r..men precision er ikke kede af at lave større indmad..de er faktisk lige kommet med et alternativ til den pt67 som spoler hurtigere op og laver mere effekt..den er lige kommet ind af døren til den sorte seat under store projekter..kenneth vil lave max på den gt35r som sidder på nu og så derefter lave max med den nye så man kan se den nøjagtige forskel..det blir spændene at se forskellen..
Golf R36 Turbo
60ft 1.41s
1/8mile 5.81s@204km/t
1/4mile 8.86s@262km/t
Med andre ord:
0-204km/t 5.81 sek
0-262km/8.86sek
60ft 1.41s
1/8mile 5.81s@204km/t
1/4mile 8.86s@262km/t
Med andre ord:
0-204km/t 5.81 sek
0-262km/8.86sek
- Dennis J
- Medlem
- Indlæg: 1066
- Tilmeldt: 18. jun 2008, 22:03
- Geografisk region: København
- VCDS ejer: Ja
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: 2.0TFSI med 587hk & 672nm på hjulene
Bare lige for at gøre det klart, så gir jeg ikke en fis og en begmand for den effekt iøvrigt på en GT37turbo og 2.0T ombygget strokermotor skulle ligge på 800hk, det er jo urealistisk - Dahlback bruger et twinturbo setup for at nærme sig samme effekt og på en 5 cylinderet 2.2 motor.......mtech skrev:nogen billeder at det motorrum..?det jo lidt det samme med den 1,8t med 740whp(kan ikke huske tallet præcist)men den snakker mange også om at det er på en gt35..det er det bare ikke..
Egentlig startede jeg også lidt debatten for at blive klog på om den skide 2.0TFSI er så fandes meget mere effektiv end en 1.8T .....
Ny bil Golf 6R 2.0 4motion, 2011 APR+DSG software
Golf 4 1.8T AGU, årgang 2000 APR stage 3+ GTX2867R (Stjålet)