Garanti omlakering efter coating

Alt vedr. ombygning, skørter, spoilere, lakering mv.
Besvar
FrederikHansen
Nyt medlem
Indlæg: 291
Tilmeldt: 25. jul 2014, 10:50
Geografisk region: Nordsjælland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 6 times
Been thanked: 9 times

Garanti omlakering efter coating

Indlæg af FrederikHansen » 12. jul 2019, 12:53

Vi har for knap 14 dage siden fået coatet vores nye bil, og kan til min store skræk se at lakken 3 steder på bilen bobler / der ligger noget under lakken, kan jeg forlange at forhandleren / importoren dækker en ny coating af de lakerede områder? :shock:

Wimzei
Nyt medlem
Indlæg: 232
Tilmeldt: 3. maj 2019, 16:30
Geografisk region: København
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 3 times
Been thanked: 13 times

Re: Garanti omlakering efter coating

Indlæg af Wimzei » 12. jul 2019, 13:01

FrederikHansen skrev:
12. jul 2019, 12:53
Vi har for knap 14 dage siden fået coatet vores nye bil, og kan til min store skræk se at lakken 3 steder på bilen bobler / der ligger noget under lakken, kan jeg forlange at forhandleren / importoren dækker en ny coating af de lakerede områder? :shock:
Det er interessant at vide. De måler tykkelsen og den vil formentlig afvige, når der er lagt en coating på. Men det er nok kun forhandleren som kan svare på det..

FrederikHansen
Nyt medlem
Indlæg: 291
Tilmeldt: 25. jul 2014, 10:50
Geografisk region: Nordsjælland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 6 times
Been thanked: 9 times

Re: Garanti omlakering efter coating

Indlæg af FrederikHansen » 12. jul 2019, 13:21

Wimzei skrev:
12. jul 2019, 13:01
FrederikHansen skrev:
12. jul 2019, 12:53
Vi har for knap 14 dage siden fået coatet vores nye bil, og kan til min store skræk se at lakken 3 steder på bilen bobler / der ligger noget under lakken, kan jeg forlange at forhandleren / importoren dækker en ny coating af de lakerede områder? :shock:
Det er interessant at vide. De måler tykkelsen og den vil formentlig afvige, når der er lagt en coating på. Men det er nok kun forhandleren som kan svare på det..
Du har nok ret, men måske nogle har været ude for samme problemstilling :D

Peter N
Nyt medlem
Indlæg: 115
Tilmeldt: 10. jun 2017, 07:15
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 47 times
Been thanked: 51 times

Re: Garanti omlakering efter coating

Indlæg af Peter N » 16. nov 2019, 10:46

Wimzei skrev:
12. jul 2019, 13:01
FrederikHansen skrev:
12. jul 2019, 12:53
Vi har for knap 14 dage siden fået coatet vores nye bil, og kan til min store skræk se at lakken 3 steder på bilen bobler / der ligger noget under lakken, kan jeg forlange at forhandleren / importoren dækker en ny coating af de lakerede områder? :shock:
Det er interessant at vide. De måler tykkelsen og den vil formentlig afvige, når der er lagt en coating på. Men det er nok kun forhandleren som kan svare på det..
Tykkelsen burde ikke betyde noget som helst. For når du måler lakken eks. 3-4 steder indenfor en område på 50x50 cm vil du oftest få forskellige mål.
Og en coating lægger altså ikke en ekstra laktykkelelse på i mål.
Men om de vil dække selve coatingen, skal jeg ikke gøre mig klog på.
Vh Peter
Volkswagen Golf GTI TCR 2019
(solgt)VW Polo BlueGT 1,4 TSI DSG7 2017

Besvar

Tilbage til "Karosseri"