Ombygning af A6

Alt vedr. ombygning, skørter, spoilere, lakering mv.
Besvar
Bobo1
Helt nyt medlem
Indlæg: 2
Tilmeldt: 31. jul 2019, 07:23
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 1 time
Been thanked: 0

Ombygning af A6

Indlæg af Bobo1 » 31. jul 2019, 07:31

Hej alle

Jeg går med tankerne om, at få faceliftet bagenden på min Audi A6 C7 2011. Jeg er udemærket klar over, at det indebærer ny kofanger (og dertilhørende) samt nye lygter osv. Er der dog nogen af jer der kender nogle der udfører sådanne jobs? Jeg har hørt om en fra Sverige, som skulle hedde Purewraps, men som ikke skulle være den nemmeste at få fat på med hensyn til svar osv. Er der nogen herinde der kender til andre?

På forhånd tak! :D

Brugeravatar
DanielB12
Aktiv medlem
Indlæg: 4947
Tilmeldt: 24. apr 2016, 12:22
Geografisk region: Sydsjælland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Køge
Has thanked: 4435 times
Been thanked: 1956 times
Kontakt:

Re: Ombygning af A6

Indlæg af DanielB12 » 31. jul 2019, 07:33

Bobo1 skrev:
31. jul 2019, 07:31
Hej alle

Jeg går med tankerne om, at få faceliftet bagenden på min Audi A6 C7 2011. Jeg er udemærket klar over, at det indebærer ny kofanger (og dertilhørende) samt nye lygter osv. Er der dog nogen af jer der kender nogle der udfører sådanne jobs? Jeg har hørt om en fra Sverige, som skulle hedde Purewraps, men som ikke skulle være den nemmeste at få fat på med hensyn til svar osv. Er der nogen herinde der kender til andre?

På forhånd tak! :D
Velkommen til - tag fat i brugeren Watcher der har Cartrends, der ligger i Rødovre. Han har styr på det der.
These users thanked the author DanielB12 for the post:
Bobo1
Man skal tage hensyn til miljøet og den næsten ikke-eksisterende, hypotetiske mulighed for, at en havskildpadde kan blive kvalt.

superbeszzz
Aktiv medlem
Indlæg: 1998
Tilmeldt: 9. apr 2009, 07:01
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Solrød Strand
Has thanked: 291 times
Been thanked: 486 times

Re: Ombygning af A6

Indlæg af superbeszzz » 31. jul 2019, 07:50

Bobo1 skrev:
31. jul 2019, 07:31
Hej alle

Jeg går med tankerne om, at få faceliftet bagenden på min Audi A6 C7 2011. Jeg er udemærket klar over, at det indebærer ny kofanger (og dertilhørende) samt nye lygter osv. Er der dog nogen af jer der kender nogle der udfører sådanne jobs? Jeg har hørt om en fra Sverige, som skulle hedde Purewraps, men som ikke skulle være den nemmeste at få fat på med hensyn til svar osv. Er der nogen herinde der kender til andre?

På forhånd tak! :D
Jeg fik fat i Dawid fra purewrap instantly og fik lavet det jeg skulle i min egen garage inden for en uge. Det var vidst i maj - tænker ikke, at tingene kan have ændret sig så dramatisk?

Han er for øvrigt klart anbefalelsesværdig.
These users thanked the author superbeszzz for the post (total 2):
DanielB12CSSO
Herrebil: 2022 BMW X5 e45 M-sport+ - Dravitgrå, Individual Merino ivory leather, B&W speakers, Laser light, Skylounge, HUD, 4-zone klima, sædevarme bag, 360 parkering, træk, oma.
Konebil: 2020 Fiat 500e cab La Prima
Tidligere biler: - Porsche Taycan Cross Turismo, Audi E-tron 55, E-golf 300, Audi A6 320 biturbo, VW T-Roc cab, Audi A5 Sportback LE

Brugeravatar
Dawid S
Nyt medlem
Indlæg: 406
Tilmeldt: 4. feb 2010, 01:05
Geografisk region: Sverige - (syd)
VCDS ejer: Ja
Kommerciel bruger: PureWrap.se
Has thanked: 0
Been thanked: 10 times

Re: Ombygning af A6

Indlæg af Dawid S » 31. jul 2019, 10:02

Har været på ferie men prøver at svare på mails og diverse så ofte jeg kan :)

Skal det facelift være med dynamiske blink?
Får nemlig en facelift bagende uden dynamiske blink ind inden længe som jeg kan sælge billigt komplet inkl kofanger (S-line)


Sent from my iPhone using Tapatalk
These users thanked the author Dawid S for the post (total 3):
superbeszzzDanielB12CSSO
SQ5

Bobo1
Helt nyt medlem
Indlæg: 2
Tilmeldt: 31. jul 2019, 07:23
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 1 time
Been thanked: 0

Re: Ombygning af A6

Indlæg af Bobo1 » 31. jul 2019, 11:31

DanielB12 skrev:
31. jul 2019, 07:33
Bobo1 skrev:
31. jul 2019, 07:31
Hej alle

Jeg går med tankerne om, at få faceliftet bagenden på min Audi A6 C7 2011. Jeg er udemærket klar over, at det indebærer ny kofanger (og dertilhørende) samt nye lygter osv. Er der dog nogen af jer der kender nogle der udfører sådanne jobs? Jeg har hørt om en fra Sverige, som skulle hedde Purewraps, men som ikke skulle være den nemmeste at få fat på med hensyn til svar osv. Er der nogen herinde der kender til andre?

På forhånd tak! :D
Velkommen til - tag fat i brugeren Watcher der har Cartrends, der ligger i Rødovre. Han har styr på det der.
Tak, og tak for svar! Kan se cartrends er på ferie til d.5/8, hvorefter jeg vil forhøre dem om mulighederne! 😀

Fahad
Helt nyt medlem
Indlæg: 15
Tilmeldt: 1. aug 2019, 22:08
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 6 times
Been thanked: 0

Re: Ombygning af A6

Indlæg af Fahad » 3. aug 2019, 09:53

Hej!

Jeg har desværre også erfaret den lange ventetid hos Purewraps... Har faktisk spurgt ind til den samme “opgradering” som dig, men efter 3 ugers ventetid på et tilbud har jeg nok ikke tålmodigheden til at vente mere. Fair, at Purewater muligvis har haft travlt, men efter at være blevet enige om, hvad jeg ønskede et tilbud på, gik der 7 dage uden lyd fra Dawid. Jeg henvendte mig herefter til ham, hvorefter jeg fik besked om, at jeg ville få tilbud ugen efter. Der gik herefter 10 dage yderligere uden at jeg havde modtaget et tilbud, hvorefter jeg igen skrev til Dawid. Her fik jeg af vide, at han håbede at kunne give mig et tilbud samme aften. Der er så gået yderligere 3-4 dage uden lyd. Lidt ærgerligt, at man føler man har spildt 3 uger nu.... Du har dog været så heldig, at han allerede har “tilbudt” dig noget herinde 🤷🏽‍♂️

PS: udelukkende min erfaring. Skrev jo til Dawid da han havde gode anmeldelser og hans arbejde så godt ud.

Brugeravatar
Watcher
Hyper aktiv medlem
Indlæg: 14506
Tilmeldt: 13. jun 2008, 10:25
Geografisk region: Sverige - (syd)
VCDS ejer: Ja
Kommerciel bruger: CarTrends.dk
Geografisk sted: København
Has thanked: 30 times
Been thanked: 844 times
Kontakt:

Re: Ombygning af A6

Indlæg af Watcher » 3. aug 2019, 09:58

Bobo1 skrev:
DanielB12 skrev:
31. jul 2019, 07:33
Bobo1 skrev:
31. jul 2019, 07:31
Hej alle

Jeg går med tankerne om, at få faceliftet bagenden på min Audi A6 C7 2011. Jeg er udemærket klar over, at det indebærer ny kofanger (og dertilhørende) samt nye lygter osv. Er der dog nogen af jer der kender nogle der udfører sådanne jobs? Jeg har hørt om en fra Sverige, som skulle hedde Purewraps, men som ikke skulle være den nemmeste at få fat på med hensyn til svar osv. Er der nogen herinde der kender til andre?

På forhånd tak! :D
Velkommen til - tag fat i brugeren Watcher der har Cartrends, der ligger i Rødovre. Han har styr på det der.
Tak, og tak for svar! Kan se cartrends er på ferie til d.5/8, hvorefter jeg vil forhøre dem om mulighederne! Billede



Jeg er retur så du kan bare maile. Og husk at skriv nrplade/stelnr


Sent from my iPhone using Tapatalk
http://www.facebook.com/pages/Cartrends ... 5536683461
http://www.CarTrends.dk alt i orig udstyr/Reservedele/FORSIKRINGSSKADER!, navigation til vag biler samt OBD Chiptuning med Landberg
www.WatchTrends.dk Salg/Køb af luksus ure

Brugeravatar
Dawid S
Nyt medlem
Indlæg: 406
Tilmeldt: 4. feb 2010, 01:05
Geografisk region: Sverige - (syd)
VCDS ejer: Ja
Kommerciel bruger: PureWrap.se
Has thanked: 0
Been thanked: 10 times

Re: Ombygning af A6

Indlæg af Dawid S » 3. aug 2019, 10:01

Fahad skrev:Hej!

Jeg har desværre også erfaret den lange ventetid hos Purewraps... Har faktisk spurgt ind til den samme “opgradering” som dig, men efter 3 ugers ventetid på et tilbud har jeg nok ikke tålmodigheden til at vente mere. Fair, at Purewater muligvis har haft travlt, men efter at være blevet enige om, hvad jeg ønskede et tilbud på, gik der 7 dage uden lyd fra Dawid. Jeg henvendte mig herefter til ham, hvorefter jeg fik besked om, at jeg ville få tilbud ugen efter. Der gik herefter 10 dage yderligere uden at jeg havde modtaget et tilbud, hvorefter jeg igen skrev til Dawid. Her fik jeg af vide, at han håbede at kunne give mig et tilbud samme aften. Der er så gået yderligere 3-4 dage uden lyd. Lidt ærgerligt, at man føler man har spildt 3 uger nu.... Du har dog været så heldig, at han allerede har “tilbudt” dig noget herinde Billede

PS: udelukkende min erfaring. Skrev jo til Dawid da han havde gode anmeldelser og hans arbejde så godt ud.
Hej Fahad.

Beklager du ikke fik tilbud på det du ville ha lavet men da du ønskede tilbud på flere løsninger tager det desværre lidt mere end 5 min at lave et tilbud.
Jeg venter selv på svar fra mine kontakter som desværre også har ferie så istedet for at give et halv tilbud ville jeg give tilbud på det hele du ønskede så du selv kunne sammenligne de ønskede løsninger.
Juli er desværre store ferie måned så det tager lidt længere tid end normalt ;)

Ønsker du stadig er tilbud så vil jeg med glæde lave et til dig.


Sent from my iPhone using Tapatalk
These users thanked the author Dawid S for the post:
DanielB12
SQ5

Besvar

Tilbage til "Karosseri"