Carplay og bluetooth samtidig

Alt vedr. MFD, Navi, DVD, TV, skærme mv.
Besvar
d797fni
Helt nyt medlem
Indlæg: 1
Tilmeldt: 28. maj 2018, 18:51
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Carplay og bluetooth samtidig

Indlæg af d797fni » 28. maj 2018, 19:03

Hej

Jeg har netop fået mine nye Touran med carplay, og det er jeg vældig tilfreds med. Synes Carplay fungerer rimelig godt (dog med forbedringspotentiale hist og her)

Er der en som kan hjælpe med med følgende spørgsmål.....

Kan man bruge carplay til navigation og samtidig have en anden telefon koblet på via blietooth?
Så jeg kan styre navigation og en af ungerne kan styre musikken fra deres egen telefon.

Pft
Frederik

Lauritsdk
Helt nyt medlem
Indlæg: 89
Tilmeldt: 18. apr 2017, 13:33
Geografisk region: Fyn
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 3 times
Been thanked: 0

Re: Carplay og bluetooth samtidig

Indlæg af Lauritsdk » 28. maj 2018, 19:20

d797fni skrev:Hej

Jeg har netop fået mine nye Touran med carplay, og det er jeg vældig tilfreds med. Synes Carplay fungerer rimelig godt (dog med forbedringspotentiale hist og her)

Er der en som kan hjælpe med med følgende spørgsmål.....

Kan man bruge carplay til navigation og samtidig have en anden telefon koblet på via blietooth?
Så jeg kan styre navigation og en af ungerne kan styre musikken fra deres egen telefon.

Pft
Frederik
Det er ikke muligt i min Ibiza 6p desværre :( så tror ikke det noget der er muligt på nogen enheder

Brugeravatar
jencka
Medlem
Indlæg: 773
Tilmeldt: 1. maj 2017, 16:42
Geografisk region: Nordsjælland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 149 times
Been thanked: 118 times

Re: Carplay og bluetooth samtidig

Indlæg af jencka » 28. maj 2018, 19:45

Hej og velkommen til Vagcars.......

Først og fremmet er der en søgefunktion som faktisk er ret god. Forum har været i gang i rigtig mange år, og der er flere gange både spurgt og så sandelig også svaret på de samme spørgsmål.

Til dit spørgsmål. Laurits.dk har sandsynligvis ret. Jeg har aldrig forsøgt det du spørger til. Men du kan godt køre din musik app ved siden af/samtidig med CarPlay ved at betjene den direkte på den tilsluttede tlf mens du har CarPlay kørende. Se f.eks. denne tråd:
http://www.vagcars.dk/phpbb/viewtopic.php?f=85&t=139260

Der er helt sikkert andre tråde, der uddyber eller har andre vinkler.
Octavia combi Style pre facelift 2017 1,0 TSI DSG
Intet ekstraudstyr der er værd at nævne ;-)

Besvar

Tilbage til "Multimedie/Navi"