Multimedie til Passat B7

Alt vedr. MFD, Navi, DVD, TV, skærme mv.
Besvar
tdi-madsen
Helt nyt medlem
Indlæg: 76
Tilmeldt: 22. jun 2008, 15:03
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Odder
Has thanked: 3 times
Been thanked: 0

Multimedie til Passat B7

Indlæg af tdi-madsen » 3. jul 2019, 16:53

Halløj

Længe siden jeg har benyttet det her lækre forum, men nu er den gamle Passat ved at synge på sidste vers. I morgen skal en lidt nyere Passat trille ind i garagen.

Nu har jeg læst og læst på diverse tråde her og andre steder omkring RCD330 plus osv. Men mit spørgsmål er om der er nogen som har erfaring med en anden 2din løsning? Feks Pioneer, Alpine eller andet. Jeg vil rigtig gerne have carplay, men vil også gerne kunne bruge de få funktioner der er i rattet. Tage tlf og skrue op og ned.

Som jeg kan forstå det så kommer RCD330 heller ikke ind i MFD med rutevejledning, tlf bog osv? Så den eneste fede ting ved RCD330 er det originale look? Og at det snakker sammen med parkeringssensorer?

Jeg kunne godt tænke mig at montere bakkamera LOW model og mine parkeringssensorer må egentlig også stadig gerne virke.

Er der nogen med anden erfaring end RCD?


Sent from my iPhone using Tapatalk
VW passat 2.0 B7 177 HK R-line

Vw Passat 1,9 Tdi 130 Hk givet videre til nye oplevelser ved 508.000

BrianDS
Meget aktiv medlem
Indlæg: 6020
Tilmeldt: 20. mar 2010, 14:12
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 6455 times
Been thanked: 1637 times

Re: Multimedie til Passat B7

Indlæg af BrianDS » 3. jul 2019, 20:23

Sådan noget som dette burde vel kunne gå i en Passat B7 (og en hel del billigere modeller også)

https://www.pioneershop.dk/produkter/95 ... bluetooth/

De har også kamera indgange og er forberedt til klima og parkeringssensorer - sandsynligvis med en adapter.

Der er flere radioer og tilbehør her:
https://www.pioneershop.dk/produkter/38 ... /#!?page=2

Det kunne jeg godt finde på at vælge hvis jeg havde en sådan bil.
2021 Skoda ENYAQ 80 First Edition
Tidligere: 2017 Volkswagen Touran Highline 2.0 TDI 150 HK DSG6, 2014 Skoda Octavia Elegance Plus 1.6 TDI 105 HK, 2010 Volkswagen Polo Highline 1.6 TDI 105 HK, 2007 Seat Altea XL Stylance Van 1.9 TDI 105 HK, 1996 Volkswagen Polo 6N 5d 1.6 75 HK "Comfort", 1992 Volkswagen Polo 2F Fox 1.3 55 HK
"Bil #2" 2015 Volkswagen Polo Comfortline 1.2 TSI 90 HK
Tidligere: 2008 Skoda Fabia Combi 1.4 MPI 68 HK, 1993 Volkswagen Polo 1.0 45 HK

Daniel Alban
Helt nyt medlem
Indlæg: 60
Tilmeldt: 6. jun 2016, 10:39
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 1 time
Been thanked: 0

Re: Multimedie til Passat B7

Indlæg af Daniel Alban » 19. jul 2019, 11:21

Jeg er på udkig efter det samme. BrianDS, ved du om den viser P sensor info på skærmen og info fra Climatronic? Og mon ikke den med en adaptor kan bruge bilens egen mikrofon? Det kan min nuværende uoriginale unit fra Dynavin i hvert fald.


Sent from my iPhone using Tapatalk

BrianDS
Meget aktiv medlem
Indlæg: 6020
Tilmeldt: 20. mar 2010, 14:12
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 6455 times
Been thanked: 1637 times

Re: Multimedie til Passat B7

Indlæg af BrianDS » 19. jul 2019, 12:06

Daniel Alban skrev:Jeg er på udkig efter det samme. BrianDS, ved du om den viser P sensor info på skærmen og info fra Climatronic? Og mon ikke den med en adaptor kan bruge bilens egen mikrofon? Det kan min nuværende uoriginale unit fra Dynavin i hvert fald.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Jeg har desværre ikke en selv, men de er modelspecifikke så de burde kunne vise det din nuværende radio kan.
Mikrofonen kunne jeg ikke forestille mig der var et problem, du køber jo kabelsættet der passer til bilen
2021 Skoda ENYAQ 80 First Edition
Tidligere: 2017 Volkswagen Touran Highline 2.0 TDI 150 HK DSG6, 2014 Skoda Octavia Elegance Plus 1.6 TDI 105 HK, 2010 Volkswagen Polo Highline 1.6 TDI 105 HK, 2007 Seat Altea XL Stylance Van 1.9 TDI 105 HK, 1996 Volkswagen Polo 6N 5d 1.6 75 HK "Comfort", 1992 Volkswagen Polo 2F Fox 1.3 55 HK
"Bil #2" 2015 Volkswagen Polo Comfortline 1.2 TSI 90 HK
Tidligere: 2008 Skoda Fabia Combi 1.4 MPI 68 HK, 1993 Volkswagen Polo 1.0 45 HK

Daniel Alban
Helt nyt medlem
Indlæg: 60
Tilmeldt: 6. jun 2016, 10:39
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 1 time
Been thanked: 0

Re: Multimedie til Passat B7

Indlæg af Daniel Alban » 20. jul 2019, 10:36

Ok. Mange tak.

Er der nogen der har et godt bud på en forhandler i hovedstadsområdet der har god vejledning og installation til fair priser?

:)


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Watcher
Hyper aktiv medlem
Indlæg: 14511
Tilmeldt: 13. jun 2008, 10:25
Geografisk region: Sverige - (syd)
VCDS ejer: Ja
Kommerciel bruger: CarTrends.dk
Geografisk sted: København
Has thanked: 30 times
Been thanked: 845 times
Kontakt:

Re: Multimedie til Passat B7

Indlæg af Watcher » 20. jul 2019, 10:42

Daniel Alban skrev:Ok. Mange tak.

Er der nogen der har et godt bud på en forhandler i hovedstadsområdet der har god vejledning og installation til fair priser?

:)


Sent from my iPhone using Tapatalk

Hvis du vil have den helt fede løsning med en orig discover media fra den nye caddy osv så kan jeg hjælpe dig i kbh. Men hvis du efter en pioneer eller anden uorig løsning kan jeg ikke.

Discover media med appconnect til carplay 13395kr
Bakkamera low med faste hjælpeliner 4995kr
Ombygning af pdc til den nye type så unit både kan vise pdc samt kamera på samme tid 2495kr(dette er ikke nødvendigt hvis du kan undvære den vise cam+ sensor samtidig, sensor vil stadig virke optisk ved fremadkørsel eller slukket cam)

Du kan tjek min facebook cartrends.dk der ligger et par biler vi har lavet den løsning i.


Sent from my iPhone using Tapatalk
These users thanked the author Watcher for the post:
BrianDS
http://www.facebook.com/pages/Cartrends ... 5536683461
http://www.CarTrends.dk alt i orig udstyr/Reservedele/FORSIKRINGSSKADER!, navigation til vag biler samt OBD Chiptuning med Landberg
www.WatchTrends.dk Salg/Køb af luksus ure

tdi-madsen
Helt nyt medlem
Indlæg: 76
Tilmeldt: 22. jun 2008, 15:03
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Odder
Has thanked: 3 times
Been thanked: 0

Re: Multimedie til Passat B7

Indlæg af tdi-madsen » 28. jul 2019, 00:54

Watcher skrev:
Daniel Alban skrev:Ok. Mange tak.

Er der nogen der har et godt bud på en forhandler i hovedstadsområdet der har god vejledning og installation til fair priser?

:)


Sent from my iPhone using Tapatalk

Hvis du vil have den helt fede løsning med en orig discover media fra den nye caddy osv så kan jeg hjælpe dig i kbh. Men hvis du efter en pioneer eller anden uorig løsning kan jeg ikke.

Discover media med appconnect til carplay 13395kr
Bakkamera low med faste hjælpeliner 4995kr
Ombygning af pdc til den nye type så unit både kan vise pdc samt kamera på samme tid 2495kr(dette er ikke nødvendigt hvis du kan undvære den vise cam+ sensor samtidig, sensor vil stadig virke optisk ved fremadkørsel eller slukket cam)

Du kan tjek min facebook cartrends.dk der ligger et par biler vi har lavet den løsning i.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Jeg er meget interesseret i den løsning. Kan se du har en til salg? Den passer perfekt med R-Line opstart ;-)


Sent from my iPhone using Tapatalk
VW passat 2.0 B7 177 HK R-line

Vw Passat 1,9 Tdi 130 Hk givet videre til nye oplevelser ved 508.000

Brugeravatar
Watcher
Hyper aktiv medlem
Indlæg: 14511
Tilmeldt: 13. jun 2008, 10:25
Geografisk region: Sverige - (syd)
VCDS ejer: Ja
Kommerciel bruger: CarTrends.dk
Geografisk sted: København
Has thanked: 30 times
Been thanked: 845 times
Kontakt:

Re: Multimedie til Passat B7

Indlæg af Watcher » 28. jul 2019, 02:50

tdi-madsen skrev:
Watcher skrev:
Daniel Alban skrev:Ok. Mange tak.

Er der nogen der har et godt bud på en forhandler i hovedstadsområdet der har god vejledning og installation til fair priser?

:)


Sent from my iPhone using Tapatalk

Hvis du vil have den helt fede løsning med en orig discover media fra den nye caddy osv så kan jeg hjælpe dig i kbh. Men hvis du efter en pioneer eller anden uorig løsning kan jeg ikke.

Discover media med appconnect til carplay 13395kr
Bakkamera low med faste hjælpeliner 4995kr
Ombygning af pdc til den nye type så unit både kan vise pdc samt kamera på samme tid 2495kr(dette er ikke nødvendigt hvis du kan undvære den vise cam+ sensor samtidig, sensor vil stadig virke optisk ved fremadkørsel eller slukket cam)

Du kan tjek min facebook cartrends.dk der ligger et par biler vi har lavet den løsning i.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Jeg er meget interesseret i den løsning. Kan se du har en til salg? Den passer perfekt med R-Line opstart ;-)


Sent from my iPhone using Tapatalk

Jeg tror min makker har solgt den mens jeg på ferie her nu, det var min egen private der var til salg der. Men smid mig en mail med detaljer på din bil så ser vi hvad vi ka trylle til dig :) info (a) cartrends . Dk


Sent from my iPhone using Tapatalk
http://www.facebook.com/pages/Cartrends ... 5536683461
http://www.CarTrends.dk alt i orig udstyr/Reservedele/FORSIKRINGSSKADER!, navigation til vag biler samt OBD Chiptuning med Landberg
www.WatchTrends.dk Salg/Køb af luksus ure

Besvar

Tilbage til "Multimedie/Navi"