Side 1 af 1

Car-Net/We Connect

: 16. sep 2019, 14:02
af Haase
Jeg er den lykkelige ejer af Passat B8 sidst i 2015.
Bilen er udstyret med Discover Pro infotainment, og active info display.
Bilen er uden SIM-kort, så derfor er den koblet op via Wifi, eller telefon.
Jeg har købt bilen brugt tilbage i februar måned.
Mit problem er jeg ikke kan aktivere Car-Net/We Connect. Jeg har været i dialog med VW digitale tjenester siden marts, som er kommet med mange løsningsforslag, men ingen af dem har hjulpet. Jeg kan få bilen ind på portalen, men jeg kan ikke få lov til aktivere den, så jeg kan blive den primære bruger af bilen. Det abonnement som følger med bilen, er vist udløbet, men når jeg tilknytter den i We-Connect protalen, får jeg mulighed for at ligge en aftale på til 0,- kr., men der kommer ikke nogen aftale, og jeg kan ikke købe et abonnement, før bilen er aktiveret.
Er der nogle herinde som har oplevet samme problem, og måske ligger inde med en løsning til at få bilen online på Car-Net.
På forhånd tak.