composition media

Alt vedr. MFD, Navi, DVD, TV, skærme mv.
Besvar
Kmngolf
Helt nyt medlem
Indlæg: 6
Tilmeldt: 9. maj 2020, 05:39
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 1 time
Been thanked: 0

composition media

Indlæg af Kmngolf » 29. maj 2020, 19:25

Jeg har en købt composition media til min golf sportsvan fra 2014, den har alt af udstyr/program.
Har været ved VW og fået fjernet Komponent beskyttelse, så virke den næste men alt er væk fra den,har kun radio tilbage øv øv, kan det godt passe man skal tilkøbe det hele igen ?
Jeg har jo købt en med alt udstyr i.? 😢🙏

kreativ
Medlem
Indlæg: 1251
Tilmeldt: 14. dec 2009, 16:01
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Horsens
Has thanked: 3 times
Been thanked: 122 times

Re: composition media

Indlæg af kreativ » 29. maj 2020, 20:45

De har nok glemt at overføre dine gamle funktionskoder til radioen. Hvis du havde bluetooth før så skal det også virke på den nye enhed.
These users thanked the author kreativ for the post:
Kmngolf
VCDS, VCP, ODIS S Online - SVM kodning, komponent beskyttelse samt kodning af nøgler + mere
Tjek Vag Service for alle mine projekter.
Nuværende bil: Skoda Octavia Combi Style 1,2 TSi 110 HK 2016
Eftermonteret:Xenon m/LED, Blindspot Assist, Parkeringsassistent PLA 3.0 inkl Bremseassistent, Dæktrykskontrol High m/sensor, ACC Adaptiv Fartpilot, Bakkamera Highline, Amundsen Facelift 8" skærm, Anhængertræk inkl Trailer Assist, QI Trådløs Opladning, DWA+ Tyverialarm, 230V stik inkl USB udgang, Ratvarme,

Kmngolf
Helt nyt medlem
Indlæg: 6
Tilmeldt: 9. maj 2020, 05:39
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 1 time
Been thanked: 0

Re: composition media

Indlæg af Kmngolf » 30. maj 2020, 05:49

Min gamle radio har ingen ting andet ind radio 😂 der for købet jeg en ny med det hele i, men når den blive sat spærre VW alle de ting der er i den nye radio ? Det kan jo ikke passe de har lov til spærre noget der er købt lovligt og sat til af en VW forhandler.

kreativ
Medlem
Indlæg: 1251
Tilmeldt: 14. dec 2009, 16:01
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Horsens
Has thanked: 3 times
Been thanked: 122 times

Re: composition media

Indlæg af kreativ » 30. maj 2020, 08:34

Du får kun lov at åbne op for de funktioner bilen er født med. Det vil sige havde du fx købt den nye radio med navi og bilen ikke er født med det så får man ikke lov at låse det op, uden at "hacke" enheden.
VCDS, VCP, ODIS S Online - SVM kodning, komponent beskyttelse samt kodning af nøgler + mere
Tjek Vag Service for alle mine projekter.
Nuværende bil: Skoda Octavia Combi Style 1,2 TSi 110 HK 2016
Eftermonteret:Xenon m/LED, Blindspot Assist, Parkeringsassistent PLA 3.0 inkl Bremseassistent, Dæktrykskontrol High m/sensor, ACC Adaptiv Fartpilot, Bakkamera Highline, Amundsen Facelift 8" skærm, Anhængertræk inkl Trailer Assist, QI Trådløs Opladning, DWA+ Tyverialarm, 230V stik inkl USB udgang, Ratvarme,

Kmngolf
Helt nyt medlem
Indlæg: 6
Tilmeldt: 9. maj 2020, 05:39
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 1 time
Been thanked: 0

Re: composition media

Indlæg af Kmngolf » 30. maj 2020, 08:44

Hej det lyde helt mærkeligt man har jo købt en radio med det hele i og så spærre de den 🤔

Brugeravatar
Watcher
Hyper aktiv medlem
Indlæg: 14497
Tilmeldt: 13. jun 2008, 10:25
Geografisk region: Sverige - (syd)
VCDS ejer: Ja
Kommerciel bruger: CarTrends.dk
Geografisk sted: København
Has thanked: 30 times
Been thanked: 842 times
Kontakt:

Re: composition media

Indlæg af Watcher » 30. maj 2020, 10:39

Kmngolf skrev:Hej det lyde helt mærkeligt man har jo købt en radio med det hele i og så spærre de den Billede
Nej for man har kun de ting dit stelnr siger du har ligesom vi har skrevet sammen om på mail så de ting du ikke har låser den for når du får fjernet komponentbeskyttelse på. Det er derfor vw heller ikke kan eftermontere ting selv i de biler da det her netop sker, men det kan jo godt løses, det bare ikke billigtBillede


Sent from my iPhone using Tapatalk
http://www.facebook.com/pages/Cartrends ... 5536683461
http://www.CarTrends.dk alt i orig udstyr/Reservedele/FORSIKRINGSSKADER!, navigation til vag biler samt OBD Chiptuning med Landberg
www.WatchTrends.dk Salg/Køb af luksus ure

Besvar

Tilbage til "Multimedie/Navi"