BT adapter og Passat 3C

Alt vedr. MFD, Navi, DVD, TV, skærme mv.
Besvar
Hancock
Helt nyt medlem
Indlæg: 6
Tilmeldt: 7. aug 2009, 13:27
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

BT adapter og Passat 3C

Indlæg af Hancock » 8. aug 2009, 15:26

Jeg har købt en Passat 3C med RNS300 og mobil universalholder installeret.
RNS_TLF.JPG
RNS_TLF.JPG (23.81 KiB) Vist 3332 gange
Under højre forsæde er der installeret en Nokia boks med reservedelsnummer: 3C0 035 729 E

Kan jeg købe en VW Bluetooth Pairing-Touch Adapter UHV 3C0 051 435 TA, og forvente at det passer sammen ?

Vores telefoner er Nokia E51 samt Nokia 5800, begge med BlueTooth selvfølgelig.


Mvh
Søren Hansen.

Brugeravatar
Grenaa
Helt nyt medlem
Indlæg: 58
Tilmeldt: 24. jun 2009, 09:15
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Grenaa
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Kontakt:

Re: BT adapter og Passat 3C

Indlæg af Grenaa » 9. aug 2009, 17:02

Vh. Grenaa
Ford Kuga Vignale 2.0 TDCI AWD Powershift. / Mercedes GLK 4 Matic 2012 (Solgt) / Opel Insignia 2.0 CDTi 160 Cosmo ST Aut. 4X4 2011 (Solgt) / VW Passat Variant 2.0 TDI 140 DSG 2006 3C (Solgt) / Peugeot 806 1.9 SRDT (Solgt) / Suzuki GSX 1100 F

Hancock
Helt nyt medlem
Indlæg: 6
Tilmeldt: 7. aug 2009, 13:27
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: BT adapter og Passat 3C

Indlæg af Hancock » 10. aug 2009, 11:52

Den har jeg kigget på, men synes ikke at den gør mig sikker i min sag.

Jeg ville gerne vide om adapteren var kompatibel med det Nokia modul som er installeret i min bil.
Og jeg kan ikke se i tråden hvilket Nokia modul Grenaa har i sin bil.

Men jeg må nok en tur omkring SMC.

ohaue
Nyt medlem
Indlæg: 171
Tilmeldt: 28. jun 2008, 15:47
Geografisk region: Fyn
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Odense
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: BT adapter og Passat 3C

Indlæg af ohaue » 10. aug 2009, 13:18

Adapteren er kompatibel. Det er en orginal VW holder du har der som er koblet sammen med din VW/Nokiaboks under forsædet. Ingen problemer i det. De 2 dele er lavet til at passe sammen:-) Vær dog opmærkseom på at parringsadapter er MEGET dyr ved SMC. Find en på ebay.de i stedet.

Mvh Otto
12' Golf 2,0 Highline med følgende tilføjelser:
Scirocco Sportsrat, Navi, Bakkamera, Alarm, Regn/lyssensor, Fjernlysassistent, LED/Xenon, LED baglygter, Webasto fyr, PDC/OPS
[/color][/size]

18' Passat 2,0 Highline med følgende tilføjelser:
PLA, El Bagklap, Svingbart træk, TPMS, Discover Pro, Area View, Klapspejle, Side Assist, Lane Assist, Alarm, Dynaudio Soundsystem, Kessy (Easy Open/Easy Close), Dynamisk lys assistent, Trailer assistent, Kø assistent, Emergency Assist.
[/color][/size]

Hancock
Helt nyt medlem
Indlæg: 6
Tilmeldt: 7. aug 2009, 13:27
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: BT adapter og Passat 3C

Indlæg af Hancock » 10. aug 2009, 13:45

Tak for svar til jer alle.
Jeg kontaktede SMC for en time siden, og de bekræftede at den burde virke i min bil.
Prisen er ikke så afskrækkende (ca. 1800,-) og så har jeg jo reklamationsmuligheden inden for rækkevidde.
Så det bliver en tur til Amager :o)
Endnu engang tak for hjælpen.

Mvh
Søren Hansen

ohaue
Nyt medlem
Indlæg: 171
Tilmeldt: 28. jun 2008, 15:47
Geografisk region: Fyn
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Odense
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: BT adapter og Passat 3C

Indlæg af ohaue » 10. aug 2009, 14:49

Prøv lige at se her:

http://cgi.ebay.de/VW-Bluetooth-Touch-A ... 55783702QQ
157 Euro + 15 i porto = ca 1280 danske kroner + hvad det koster at overføre penge.

Hvis du har en paypal konto så se her:
http://cgi.ebay.de/VW-Bluetooth-Handyad ... 69255529QQ
164,50 Euro + 15 i porto = ca. 1336 kroner

Du kan sikkert finde den billigere hvis du bruger lidt tid på de.

Mvh Otto
12' Golf 2,0 Highline med følgende tilføjelser:
Scirocco Sportsrat, Navi, Bakkamera, Alarm, Regn/lyssensor, Fjernlysassistent, LED/Xenon, LED baglygter, Webasto fyr, PDC/OPS
[/color][/size]

18' Passat 2,0 Highline med følgende tilføjelser:
PLA, El Bagklap, Svingbart træk, TPMS, Discover Pro, Area View, Klapspejle, Side Assist, Lane Assist, Alarm, Dynaudio Soundsystem, Kessy (Easy Open/Easy Close), Dynamisk lys assistent, Trailer assistent, Kø assistent, Emergency Assist.
[/color][/size]

Hancock
Helt nyt medlem
Indlæg: 6
Tilmeldt: 7. aug 2009, 13:27
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: BT adapter og Passat 3C

Indlæg af Hancock » 10. aug 2009, 16:04

Tak for links Otto

Men jeg valgte alligevel at hente den hos SMC hvor den var på lager.
Umiddelbart virker den fint.
Den henter alle mine kontakter, kan ringe op, styre min radio mm.

Men, desværre er lyden skrattende/forvrænget i starten af opkaldet, og som regel kan den ikke få telefonen til at lægge på (Nokia 5800).
Af og til mister den BT-forbindelsen til telefonen, så noget kunne tyde på kompabilitetsproblemer.
Når fruen kommer hjem, vil jeg lige prøve hendes Nokia E51, og se om den opfører sig anderledes.

Mvh
Søren Hansen

ohaue
Nyt medlem
Indlæg: 171
Tilmeldt: 28. jun 2008, 15:47
Geografisk region: Fyn
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Odense
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: BT adapter og Passat 3C

Indlæg af ohaue » 10. aug 2009, 19:40

Har den gamle model paringsadapter uden display. Indtil jeg opgradere systemet til Det store telefonsystem brugte jeg den i en kort periode. Jeg har aldrig oplevet noget lignende. Det var vist med en Nokia N958GB og en Nokia E66 jeg bruget på det tidspunkt.
Kør ud til SMC og få dem til at se/høre fejlen. Lad dem prøve med en anden adapter og hvis det ikke virker må de jo give dig pengene retur.

Mvh Otto
12' Golf 2,0 Highline med følgende tilføjelser:
Scirocco Sportsrat, Navi, Bakkamera, Alarm, Regn/lyssensor, Fjernlysassistent, LED/Xenon, LED baglygter, Webasto fyr, PDC/OPS
[/color][/size]

18' Passat 2,0 Highline med følgende tilføjelser:
PLA, El Bagklap, Svingbart træk, TPMS, Discover Pro, Area View, Klapspejle, Side Assist, Lane Assist, Alarm, Dynaudio Soundsystem, Kessy (Easy Open/Easy Close), Dynamisk lys assistent, Trailer assistent, Kø assistent, Emergency Assist.
[/color][/size]

Hancock
Helt nyt medlem
Indlæg: 6
Tilmeldt: 7. aug 2009, 13:27
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: BT adapter og Passat 3C

Indlæg af Hancock » 10. aug 2009, 20:21

Så fik jeg prøvet kærestens E51, og den fungerede uden problemer.
Tror jeg vil forsøge en SW opdatering af min egen Nokia 5800 inden jeg gør mere ved adapteren.
Det var rart at prøve den, hvor den bare fungerede hver gang.
Den fungerer virkelig godt, og lydkvaliteten er udmærket fortæller personen i den anden ende.
Det er et godt sted de har placeret mikrofonen, i loftet mellem forsæderne. Så er der lagt op til stormøde i bilen :o)
VW_BT_Monteret.JPG
VW_BT_Monteret.JPG (28.6 KiB) Vist 3248 gange
Mvh
Søren Hansen

KIJ
Helt nyt medlem
Indlæg: 75
Tilmeldt: 18. apr 2009, 19:11
Geografisk region: Sverige - (resten)
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: BT adapter og Passat 3C

Indlæg af KIJ » 19. aug 2009, 10:01

Har du fået din Nokia 5800 til at fungere ?

Min nye Golf kommer med samme system, og overvejer ligeledes en VW Bluetooth Pairing-Touch adapter.
Jeg har selv en Nokia N95.

Fandt en kompatilitetsliste på VWs tyske hjemmeside: http://www.volkswagen-zubehoer.de/media_in00.html
Kan se at Nokia 5800 ikke er på listen.

Hvordan er dine erfaringer ellers med systemet, efter du har anvendt det et stykke tid ?
Mvh.
Kenneth

Nu: Audi A4 B8 Avant 2.0 TFSI Quattro (2010), Proline, Quattro Edition, Audi Music Interface, Audi Soundsystem, Audi Handsfree, 18" fælge, Sort beklædning i loftet, og en masse andre ting...

Tidligere: VW Golf VI GT 1.4 TSI160 (2010), 5 døre, Climatronic, RCD510, Media-IN, Park Assist, Bluetooth Premium, Lys og Syn Pakke 2.

Hancock
Helt nyt medlem
Indlæg: 6
Tilmeldt: 7. aug 2009, 13:27
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: BT adapter og Passat 3C

Indlæg af Hancock » 19. aug 2009, 11:04

Nej, og jeg har opdateret min 5800 til nyeste firmware V.21.0.025 og problemet er uændret.
Min kærestes E51 kører perfekt. Underligt da det i bund og grund er meget ens telefoner baseret på samme platform.
Du er velkommen til at komme forbi hvis du er i København og prøve min inden du køber.

Brugeravatar
Dasker
Aktiv medlem
Indlæg: 2339
Tilmeldt: 18. jun 2008, 03:19
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Vinderup
Has thanked: 7 times
Been thanked: 2 times

Re: BT adapter og Passat 3C

Indlæg af Dasker » 19. aug 2009, 13:13

Nokia har haft en del problemer med at få BT til at virke med alle bt høresnegle.
Feks deres 6300 er aldrig kommet til at fungere ordentlig. Kan ikke SW opdateres til at komme til og fungere.
Har selv denne som firmatelefon.

Havde deres 6500classic, den virkede heller ikke i starten, men en SW opdate, så fungerede det hele som det skulle.

Så tror ikke problemet ligger i modulet fra SMC, tror nærmere at det er Nokia som har problemet.
Du skriver jo også at den anden model virker perfekt.

Har hørt at Nokia på et tidspunkt havde påtænkt sig at lave deres eget BT sortiment, så man ikke kunne bruge hvad som helst sammen, ved ikke om det er det som afspejler sig her.
mvh:
Kenneth Askov Hansen

Skoda Octavia 2.0 TDi Elegance 2014. Men en masse dejlige ting. bla: KEESY, xenon lygter med LED. 220v stik. Canton.
Ting der er kodet indtil videre :TPMS High, Tågelygter til CH/LH, LED nrpladelys, trailer kontrollampe i instrument, Needle sweep, Mindre sprinkler på lygter, Led stribe slukket ved blink. Visning af blæser ved auto. MIB 2,5 Columbus monteret. Klapspejle med nedblænding. RVC High. En lille chipning. Virtual Cockpit.
Kommende projekter: :)
VCDS Altid nyeste version.

KIJ
Helt nyt medlem
Indlæg: 75
Tilmeldt: 18. apr 2009, 19:11
Geografisk region: Sverige - (resten)
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: BT adapter og Passat 3C

Indlæg af KIJ » 19. aug 2009, 13:52

Tak for det... - har nu ikke planer om at komme til København foreløbigt, da det er en køretur på 1000 km for mig... :)

Eftersom min Nokia N95 er med på VW's kompatilitetsliste, ligesom din kærestes E51, håber jeg at det hele skal gå problemfrit.
Mvh.
Kenneth

Nu: Audi A4 B8 Avant 2.0 TFSI Quattro (2010), Proline, Quattro Edition, Audi Music Interface, Audi Soundsystem, Audi Handsfree, 18" fælge, Sort beklædning i loftet, og en masse andre ting...

Tidligere: VW Golf VI GT 1.4 TSI160 (2010), 5 døre, Climatronic, RCD510, Media-IN, Park Assist, Bluetooth Premium, Lys og Syn Pakke 2.

Brugeravatar
Dasker
Aktiv medlem
Indlæg: 2339
Tilmeldt: 18. jun 2008, 03:19
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Vinderup
Has thanked: 7 times
Been thanked: 2 times

Re: BT adapter og Passat 3C

Indlæg af Dasker » 19. aug 2009, 14:13

Den skal helt sikkert nok fungere. Da den er før Nokia begyndte med at experimentere.
mvh:
Kenneth Askov Hansen

Skoda Octavia 2.0 TDi Elegance 2014. Men en masse dejlige ting. bla: KEESY, xenon lygter med LED. 220v stik. Canton.
Ting der er kodet indtil videre :TPMS High, Tågelygter til CH/LH, LED nrpladelys, trailer kontrollampe i instrument, Needle sweep, Mindre sprinkler på lygter, Led stribe slukket ved blink. Visning af blæser ved auto. MIB 2,5 Columbus monteret. Klapspejle med nedblænding. RVC High. En lille chipning. Virtual Cockpit.
Kommende projekter: :)
VCDS Altid nyeste version.

KIJ
Helt nyt medlem
Indlæg: 75
Tilmeldt: 18. apr 2009, 19:11
Geografisk region: Sverige - (resten)
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: BT adapter og Passat 3C

Indlæg af KIJ » 20. aug 2009, 21:06

Jeg har yderligere et spørgsmål. Men Bluetooth TouchScreen adapteren, er det så muligt at svare telefonen via rattet ?

Jeg har også kig på et "Premium" interface, som udover at skulle styres via rattet, også viser telefonfunktioner i MFA displayet.

Om jeg købte en Premium interface, skal den så bare byttes ud med det telefon-interface der allerede sidder i bilen ?
Mvh.
Kenneth

Nu: Audi A4 B8 Avant 2.0 TFSI Quattro (2010), Proline, Quattro Edition, Audi Music Interface, Audi Soundsystem, Audi Handsfree, 18" fælge, Sort beklædning i loftet, og en masse andre ting...

Tidligere: VW Golf VI GT 1.4 TSI160 (2010), 5 døre, Climatronic, RCD510, Media-IN, Park Assist, Bluetooth Premium, Lys og Syn Pakke 2.

Brugeravatar
jensvw
Helt nyt medlem
Indlæg: 16
Tilmeldt: 8. aug 2009, 09:48
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: silkeborg
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: BT adapter og Passat 3C

Indlæg af jensvw » 21. aug 2009, 17:03

hejsa

jeg har købt en VW Bluetooth Pairing-Touch adapter ligesom jer ,men jeg kan ikke få oplysninger over i min mfd2 radio/navi fra den skal man kunne det eller skal det komme i mfd displayet oppe ved rattet.

ellers kører den indtil videre fint med nokia 6300 og nokia e51

jeg vil teste den senere med nokia 2760 og en sony ericson
VW Passat 2,0 tdi . 140 hk .Comfortline . DSG .mfd 2 navi .
nu også bruger af VW Bluetooth Handyadapter Touch Adapter som er intet mindre end genial.

KIJ
Helt nyt medlem
Indlæg: 75
Tilmeldt: 18. apr 2009, 19:11
Geografisk region: Sverige - (resten)
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: BT adapter og Passat 3C

Indlæg af KIJ » 21. aug 2009, 17:22

jensvw skrev:hejsa

jeg har købt en VW Bluetooth Pairing-Touch adapter ligesom jer ,men jeg kan ikke få oplysninger over i min mfd2 radio/navi fra den skal man kunne det eller skal det komme i mfd displayet oppe ved rattet.

ellers kører den indtil videre fint med nokia 6300 og nokia e51

jeg vil teste den senere med nokia 2760 og en sony ericson
Hej, så vidt jeg har forstået er det kun en VW "Premium" interface, der kan klare og få informationerne op på MFD displayet.
Mvh.
Kenneth

Nu: Audi A4 B8 Avant 2.0 TFSI Quattro (2010), Proline, Quattro Edition, Audi Music Interface, Audi Soundsystem, Audi Handsfree, 18" fælge, Sort beklædning i loftet, og en masse andre ting...

Tidligere: VW Golf VI GT 1.4 TSI160 (2010), 5 døre, Climatronic, RCD510, Media-IN, Park Assist, Bluetooth Premium, Lys og Syn Pakke 2.

Brugeravatar
jensvw
Helt nyt medlem
Indlæg: 16
Tilmeldt: 8. aug 2009, 09:48
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: silkeborg
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: BT adapter og Passat 3C

Indlæg af jensvw » 21. aug 2009, 18:12

hvad er den der VW "Premium" interface for en dims

jens

kører forresten okay med sony ericson c902 også
VW Passat 2,0 tdi . 140 hk .Comfortline . DSG .mfd 2 navi .
nu også bruger af VW Bluetooth Handyadapter Touch Adapter som er intet mindre end genial.

KIJ
Helt nyt medlem
Indlæg: 75
Tilmeldt: 18. apr 2009, 19:11
Geografisk region: Sverige - (resten)
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: BT adapter og Passat 3C

Indlæg af KIJ » 21. aug 2009, 20:00

VW har to interfaces til mobiltelefoner. Et standard, med en Universal holder i bilen, og et "Premium", som ikke har holder, med udelukkende anvender Bluetooth. Det sidste har derudover mulighed for at blive betjent via MFD displayet og RNS-510 navigationsanlægget.

Ret mig hvis jeg tager fejl her.
Mvh.
Kenneth

Nu: Audi A4 B8 Avant 2.0 TFSI Quattro (2010), Proline, Quattro Edition, Audi Music Interface, Audi Soundsystem, Audi Handsfree, 18" fælge, Sort beklædning i loftet, og en masse andre ting...

Tidligere: VW Golf VI GT 1.4 TSI160 (2010), 5 døre, Climatronic, RCD510, Media-IN, Park Assist, Bluetooth Premium, Lys og Syn Pakke 2.

Brugeravatar
jensvw
Helt nyt medlem
Indlæg: 16
Tilmeldt: 8. aug 2009, 09:48
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: silkeborg
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: BT adapter og Passat 3C

Indlæg af jensvw » 22. aug 2009, 04:43

ok tak for det ,det kunne jo bare være sjovt at det også virkede der ,men så kan man jo blive ved
VW Passat 2,0 tdi . 140 hk .Comfortline . DSG .mfd 2 navi .
nu også bruger af VW Bluetooth Handyadapter Touch Adapter som er intet mindre end genial.

mrjs
Helt nyt medlem
Indlæg: 29
Tilmeldt: 27. okt 2009, 21:08
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: BT adapter og Passat 3C

Indlæg af mrjs » 9. nov 2009, 18:17

Kan man styre den via kørecomputeren? kunne jo være rimelig fedt hvis man kunne.
Jonas

VW Passat 1,9 TDI comfortline

KIJ
Helt nyt medlem
Indlæg: 75
Tilmeldt: 18. apr 2009, 19:11
Geografisk region: Sverige - (resten)
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: BT adapter og Passat 3C

Indlæg af KIJ » 9. nov 2009, 19:50

mrjs skrev:Kan man styre den via kørecomputeren? kunne jo være rimelig fedt hvis man kunne.
Premium Bluetooth kan styres via kørecomputeren.

http://www.youtube.com/watch?v=9lYNyeCzGrQ

Videoen er på italiensk, men som du ser cirka 2:20 minutter inde, kan telefonen også betjenes fra rattet.

Har selv bestilt denne opsætning i min nye Golf... 8-)
Mvh.
Kenneth

Nu: Audi A4 B8 Avant 2.0 TFSI Quattro (2010), Proline, Quattro Edition, Audi Music Interface, Audi Soundsystem, Audi Handsfree, 18" fælge, Sort beklædning i loftet, og en masse andre ting...

Tidligere: VW Golf VI GT 1.4 TSI160 (2010), 5 døre, Climatronic, RCD510, Media-IN, Park Assist, Bluetooth Premium, Lys og Syn Pakke 2.

mrjs
Helt nyt medlem
Indlæg: 29
Tilmeldt: 27. okt 2009, 21:08
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: BT adapter og Passat 3C

Indlæg af mrjs » 9. nov 2009, 20:41

Okay så man kan kun hvis man har det Org. bluetooth modul + en RNS 510 ?

Men det er da fedt.
Jonas

VW Passat 1,9 TDI comfortline

KIJ
Helt nyt medlem
Indlæg: 75
Tilmeldt: 18. apr 2009, 19:11
Geografisk region: Sverige - (resten)
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: BT adapter og Passat 3C

Indlæg af KIJ » 9. nov 2009, 22:11

mrjs skrev:Okay så man kan kun hvis man har det Org. bluetooth modul + en RNS 510 ?

Men det er da fedt.
RCD 510 fungerer også... (det er den på videoen, og den jeg har bestilt).

Desuden mener jeg at flere herinde har eftermonteret begge dele, og tror også at Fiscon laver noget som er ligeså godt (bedre ifølge flere herinde), selvom det ikke er en diskussion jeg har fulgt så meget...
Mvh.
Kenneth

Nu: Audi A4 B8 Avant 2.0 TFSI Quattro (2010), Proline, Quattro Edition, Audi Music Interface, Audi Soundsystem, Audi Handsfree, 18" fælge, Sort beklædning i loftet, og en masse andre ting...

Tidligere: VW Golf VI GT 1.4 TSI160 (2010), 5 døre, Climatronic, RCD510, Media-IN, Park Assist, Bluetooth Premium, Lys og Syn Pakke 2.

Brugeravatar
michael winkel
Medlem
Indlæg: 1051
Tilmeldt: 24. okt 2008, 16:01
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time

Re: BT adapter og Passat 3C

Indlæg af michael winkel » 9. nov 2009, 22:37

mhs til kompalitet på nokia 5800, så findes der software du kan instalere på nokia telefonen, så skal det nok virke.
Touran 2022 highline plus. Med digital cockpit , full led,Lane assist,sign assist…

Polo 2017 highline

mrjs
Helt nyt medlem
Indlæg: 29
Tilmeldt: 27. okt 2009, 21:08
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: BT adapter og Passat 3C

Indlæg af mrjs » 10. nov 2009, 08:31

Hvad hedder det software?

Det ser ud til at de har lavet en opdate til adaptoren:
http://www.volkswagen-zubehoer.de/softw ... es000.html
Jonas

VW Passat 1,9 TDI comfortline

Brugeravatar
michael winkel
Medlem
Indlæg: 1051
Tilmeldt: 24. okt 2008, 16:01
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time

Re: BT adapter og Passat 3C

Indlæg af michael winkel » 10. nov 2009, 17:11

[quote="mrjs"]Hvad hedder det software?


Nokia_616_Contacts_Download_S60_3.1
Touran 2022 highline plus. Med digital cockpit , full led,Lane assist,sign assist…

Polo 2017 highline

mrjs
Helt nyt medlem
Indlæg: 29
Tilmeldt: 27. okt 2009, 21:08
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: BT adapter og Passat 3C

Indlæg af mrjs » 11. nov 2009, 13:27

Har fået en nu men har da en del problemer med den.

Se lige min tråd:
http://www.vagcars.dk/phpbb/viewtopic.php?f=85&t=24190
Jonas

VW Passat 1,9 TDI comfortline

Besvar

Tilbage til "Multimedie/Navi"