Periodisk fejl på Climaanlæg - Octavia II 1,6 FSI

Alt vedr. klima, aircondition o.lign
Besvar
michaelsaerkjaer
Helt nyt medlem
Indlæg: 1
Tilmeldt: 31. maj 2010, 20:38
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Periodisk fejl på Climaanlæg - Octavia II 1,6 FSI

Indlæg af michaelsaerkjaer » 31. maj 2010, 21:03

Hej

Efter passivt at have fulgt dette forum, er det nu min tur til anmode om lidt eksperthjælp.

Jeg har en Skoda Octavia 1,6 FSI elegance årg. 2006.

Problemet er at der oftes ved længere ture opstår problemer med den automatiske blæser til kabinen. Jeg kan hører blæsemotorem inde bag ved handskerummet kører op i hastighed samt at den manuelle blæseregulator LED indikator viser at blæseren skulle køre. Der kommer dog ikke noget luft ind i kabinen. Efter en kort afbrydelse af tændingen på bilen virker alt perfekt i en kortere eller længere periode. :?: :?: :?:

Sidder der et spjæld foran motoren som ikke lukker op?

Vi kører mest småture så fejlen opstår ikke så hyppigt. Træls med periodiske fejl!! Nogen som ligger inde med ideer eller løsningsforslag.

Vh

Michael ;)

Gossa
Aktiv medlem
Indlæg: 2692
Tilmeldt: 25. jul 2008, 11:58
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Århus området
Has thanked: 1 time
Been thanked: 0

Re: Periodisk fejl på Climaanlæg - Octavia II 1,6 FSI

Indlæg af Gossa » 6. jun 2010, 09:54

Alt kan lade sig gøre ... - få bilen udlæst, det er den hurtigste diagnose, alt andet vil være gætteværk.
Autoriserede værksteder starter også med udlæsning, men deres priser for udlæsning :twisted:

Prøv at finde een herinde fra der bor i dit nærområde, så vil han nok gerne hjælpe dig ....
mvh
Gossa

SEAT Alhambra Signo 2001 TDI PD.
Reflexsilber, Elektrisk-, Vinter- og Teknikpakker, Parkeringsvarmer m/ T70 fjernbetjening, Sony Ericsson BT installation.

Audi A6 Avant, 2.8 AUT, 1998

Besvar

Tilbage til "Klima/Aircon"