SMC Amager - skal de undgås?

Besvar
Decipher
Has thanked: 0
Been thanked: 0

SMC Amager - skal de undgås?

Indlæg af Decipher » 6. okt 2014, 08:35

Jeg har nu i min korte tid på det her forum set en del negative bemærkninger om SMC og afdelingen på Amager i særlig grad. Der er i de fleste tilfælde ikke rigtig nogen begrundelse for kritikken, så er der ikke nogen, der har erfaringer (positive som negative) med forhandleren, der vil dele dem i lidt mere detalje?

Jeg bor i København og skal til at købe mig en VAG skude. Det meste praktiske i forhold til afstand er SMC Amager, men hvis de er helt håbløse "after sale", er der jo andre forhandlere.

Hjælp? :)

erlingvj
Meget aktiv medlem
Indlæg: 6227
Tilmeldt: 22. aug 2011, 17:30
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 96 times
Been thanked: 213 times

Re: SMC Amager - skal de undgås?

Indlæg af erlingvj » 6. okt 2014, 08:46

Du skal nok være lidt mere konkret.
Fx har jeg meget gode erfaringer med Audi Gladsaxe, hvorimod jeg aldrig sætter mine ben ved Volkswagen Gladsaxe, der både er arogante og uduelige. Der kan meget vel være en tilsvarende forskel på Amager, uden at jeg kender dem ret godt.

Brugeravatar
Mike H
Aktiv medlem
Indlæg: 2410
Tilmeldt: 22. apr 2010, 11:12
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 63 times
Been thanked: 161 times

Re: SMC Amager - skal de undgås?

Indlæg af Mike H » 6. okt 2014, 09:02

erlingvj skrev:Du skal nok være lidt mere konkret.
Fx har jeg meget gode erfaringer med Audi Gladsaxe, hvorimod jeg aldrig sætter mine ben ved Volkswagen Gladsaxe, der både er arogante og uduelige. Der kan meget vel være en tilsvarende forskel på Amager, uden at jeg kender dem ret godt.
Ja - det er sku en jungle derude... personlig har jeg haft dårlige erfaringer med Audi Gladsaxe - ridser I bil efter de har lavet arbejde for mig. Bliver sku snart nød til at bede værkføre gennemgå bilen for fejl og mangler inden man giver dem nøglen. Sætter ikke mine ben I deres service bix igen.

Jeg er nok en af de få der ikke er utilfreds med SMC Amanger. Har både brugt deres Audi og senest deres VW. Har fået lavet service på min tidligere Passat derude flere gang uden nogle problemer overhoved. Arbejde og pris er som aftalt - bil afleveres altid retur uden noget at klage over. Sådan er en god service efter min overbevisning.
Mike
Audi A5 Sport Sportback 2.0 TFSI 7-trins S tronic årgang 2018

Decipher
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: SMC Amager - skal de undgås?

Indlæg af Decipher » 6. okt 2014, 09:13

OK, lidt mere konkret er det VW, og det er jo mest værkstedet, jeg er bekymret for. Salgsafdelingen har faktisk været rigtig gode og opmærksomme (deres Audi sælgere er til gengæld nogle arrogante galninge, som jeg aldrig ville handle hos). Det hjælper bare ikke meget, hvis jeg kan se frem til at skulle slås med værkstedet om garantireparationer, få ridset min bil, lavet ting forkert, etc. etc., som der er mange historier om herinde.

Der er mange tråde herinde fra 2011, men SMC kan jo have forbedret sig, så derfor tænkte jeg, at det ville være godt at høre lidt friske erfaringer.

Brugeravatar
Mike H
Aktiv medlem
Indlæg: 2410
Tilmeldt: 22. apr 2010, 11:12
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 63 times
Been thanked: 161 times

Re: SMC Amager - skal de undgås?

Indlæg af Mike H » 6. okt 2014, 10:02

Ok - jeg vil godt sige god for deres VW service. De har alle gange jeg har brugt dem, leveret som forventet og uden nogle klager fra min side :D . Prismæssigt er de også konkurrencedygtige ifht. Carepoint priser rundt omkring I kbh.
Mike
Audi A5 Sport Sportback 2.0 TFSI 7-trins S tronic årgang 2018

LarsK
Helt nyt medlem
Indlæg: 36
Tilmeldt: 10. maj 2009, 20:40
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: SMC Amager - skal de undgås?

Indlæg af LarsK » 8. okt 2014, 06:14

Har mange gode erfaringer med service og reparation hos audi amager.

ij6210
Medlem
Indlæg: 1345
Tilmeldt: 10. feb 2014, 20:53
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 69 times
Been thanked: 72 times
Kontakt:

Re: SMC Amager - skal de undgås?

Indlæg af ij6210 » 9. okt 2014, 09:52

Synes ikke de er verdens hurtigste til service, og har haft en sag hvor jeg ringede for at få prisen oplyst (fordi jeg skulle finde ud af, om sagen skulle over min forsikring). De oplyste mig en pris på 14.000. Det viste sig så, at prisen kun var ca. 4.000, men det fandt jeg heldigvis ud af så jeg slap for en forsikringssag og 5.000 kr. i selvrisiko.

De er sådan set flinke nok, men sådanne fejl er noget der trækker ned.
Audi A3 2.0 TDI 2011
Audi A4 Avant 2.0 TDI 2011
Audi SQ5 3.0 TDI 2013
VW Touran 1.5 TSI DSG 2020

Brugeravatar
Avantismo
Aktiv medlem
Indlæg: 1811
Tilmeldt: 13. feb 2010, 16:44
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Samsø eller Amager
Has thanked: 74 times
Been thanked: 230 times

Re: SMC Amager - skal de undgås?

Indlæg af Avantismo » 9. okt 2014, 14:59

Hvis de bare ville gide at tage telefonen når man ringer... Det er håbløst
Mvh Kim

Folk forveksler mig ofte med en voksen på grund af min alder :mrgreen:

Verstappen fanboy

Audi TT 1,8T 8n - Das Originale

Brugeravatar
Baronen_
Nyt medlem
Indlæg: 213
Tilmeldt: 1. sep 2014, 14:25
Geografisk region: Nordsjælland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Lige ved siden af naboen
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: SMC Amager - skal de undgås?

Indlæg af Baronen_ » 9. okt 2014, 15:08

Jeg kan ikke udtale mig om deres service på værkstedet men går man ind og kigger i salgsafdelingen, så sidder alle sælgerne og fletter fingre, uden at ænse kunden. Dog har de en ung pige ved navn Tanja (Værtinde) som faktisk kom pænt hen og hilste, så thumps up til hende - hun burde overtage rollen som daglig leder og så kan man passende smide sælgerne ud i klargøringen, hvor der ingen kundekontakt er - der vil de uden tvivl føle sig hjemme!

Brugeravatar
Villanyi
Aktiv medlem
Indlæg: 2328
Tilmeldt: 19. aug 2010, 08:16
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 5 times
Been thanked: 132 times

Re: SMC Amager - skal de undgås?

Indlæg af Villanyi » 9. okt 2014, 16:22

Baronen_ skrev:Jeg kan ikke udtale mig om deres service på værkstedet men går man ind og kigger i salgsafdelingen, så sidder alle sælgerne og fletter fingre, uden at ænse kunden. Dog har de en ung pige ved navn Tanja (Værtinde) som faktisk kom pænt hen og hilste, så thumps up til hende - hun burde overtage rollen som daglig leder og så kan man passende smide sælgerne ud i klargøringen, hvor der ingen kundekontakt er - der vil de uden tvivl føle sig hjemme!
Det skal jeg nok sige videre til Tanja ;-)
Bliver hun glad for :D
Mvh.
Micki


Das Auto

Brugeravatar
Baronen_
Nyt medlem
Indlæg: 213
Tilmeldt: 1. sep 2014, 14:25
Geografisk region: Nordsjælland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Lige ved siden af naboen
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: SMC Amager - skal de undgås?

Indlæg af Baronen_ » 9. okt 2014, 16:30

Villanyi skrev:
Baronen_ skrev:Jeg kan ikke udtale mig om deres service på værkstedet men går man ind og kigger i salgsafdelingen, så sidder alle sælgerne og fletter fingre, uden at ænse kunden. Dog har de en ung pige ved navn Tanja (Værtinde) som faktisk kom pænt hen og hilste, så thumps up til hende - hun burde overtage rollen som daglig leder og så kan man passende smide sælgerne ud i klargøringen, hvor der ingen kundekontakt er - der vil de uden tvivl føle sig hjemme!
Det skal jeg nok sige videre til Tanja ;-)
Bliver hun glad for :D
Det må du gerne! For da jeg kom ind, der var hun travlt optaget og fair nok - men jeg gik nok rundt derinde 10 minutter, uden at blive kontaktet af nogle af deres sælgere. Bevares, de skal da også have lov til at sidde og tjekke facebook og råbe højt til hinanden igennem lokalet. Men lige så snart Tania var "fri", så kom hun pænt hen og undskyldte ventetiden.

Brugeravatar
Villanyi
Aktiv medlem
Indlæg: 2328
Tilmeldt: 19. aug 2010, 08:16
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 5 times
Been thanked: 132 times

Re: SMC Amager - skal de undgås?

Indlæg af Villanyi » 9. okt 2014, 16:36

Det må du gerne! For da jeg kom ind, der var hun travlt optaget og fair nok - men jeg gik nok rundt derinde 10 minutter, uden at blive kontaktet af nogle af deres sælgere. Bevares, de skal da også have lov til at sidde og tjekke facebook og råbe højt til hinanden igennem lokalet. Men lige så snart Tania var "fri", så kom hun pænt hen og undskyldte ventetiden.
Jamen hun er sgu også en sød tøs, så det skal jeg nok meddele!
Og nu kender jeg ikke sælgerne hos Amager, men min gamle kollega her fra Glostrup, Hjalte, sidder derude og han er sgu altid klar til kunderne.
Så han må have haft fri :mrgreen:
Mvh.
Micki


Das Auto

halamadrid1411
Nyt medlem
Indlæg: 104
Tilmeldt: 19. dec 2013, 12:50
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: SMC Amager - skal de undgås?

Indlæg af halamadrid1411 » 9. okt 2014, 21:49

Villanyi skrev:
Det må du gerne! For da jeg kom ind, der var hun travlt optaget og fair nok - men jeg gik nok rundt derinde 10 minutter, uden at blive kontaktet af nogle af deres sælgere. Bevares, de skal da også have lov til at sidde og tjekke facebook og råbe højt til hinanden igennem lokalet. Men lige så snart Tania var "fri", så kom hun pænt hen og undskyldte ventetiden.
Jamen hun er sgu også en sød tøs, så det skal jeg nok meddele!
Og nu kender jeg ikke sælgerne hos Amager, men min gamle kollega her fra Glostrup, Hjalte, sidder derude og han er sgu altid klar til kunderne.
Så han må have haft fri :mrgreen:
Kan jeg godt skrive under på. Super cool fyr ham Hjalte. Var ude at prøvekøre en Polo, ikke en finger at sætte på ham. Har generelt kun gode erfaringer med SMC Amager. :)
Touran 2.0 TDI, manuel 6g fra 2005

Brugeravatar
Villanyi
Aktiv medlem
Indlæg: 2328
Tilmeldt: 19. aug 2010, 08:16
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 5 times
Been thanked: 132 times

Re: SMC Amager - skal de undgås?

Indlæg af Villanyi » 10. okt 2014, 11:54

Kan jeg godt skrive under på. Super cool fyr ham Hjalte. Var ude at prøvekøre en Polo, ikke en finger at sætte på ham. Har generelt kun gode erfaringer med SMC Amager. :)
Han er jo også gammel VW Glostrup fyr ;)
Mvh.
Micki


Das Auto

Brugeravatar
Baronen_
Nyt medlem
Indlæg: 213
Tilmeldt: 1. sep 2014, 14:25
Geografisk region: Nordsjælland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Lige ved siden af naboen
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: SMC Amager - skal de undgås?

Indlæg af Baronen_ » 10. okt 2014, 12:14

Villanyi skrev:
Det må du gerne! For da jeg kom ind, der var hun travlt optaget og fair nok - men jeg gik nok rundt derinde 10 minutter, uden at blive kontaktet af nogle af deres sælgere. Bevares, de skal da også have lov til at sidde og tjekke facebook og råbe højt til hinanden igennem lokalet. Men lige så snart Tania var "fri", så kom hun pænt hen og undskyldte ventetiden.
Jamen hun er sgu også en sød tøs, så det skal jeg nok meddele!
Og nu kender jeg ikke sælgerne hos Amager, men min gamle kollega her fra Glostrup, Hjalte, sidder derude og han er sgu altid klar til kunderne.
Så han må have haft fri :mrgreen:
VW afdelingen har jeg intet at sætte en finger på - de henvendte sig straks til mig :-)

Brugeravatar
Villanyi
Aktiv medlem
Indlæg: 2328
Tilmeldt: 19. aug 2010, 08:16
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 5 times
Been thanked: 132 times

Re: SMC Amager - skal de undgås?

Indlæg af Villanyi » 10. okt 2014, 12:17

VW afdelingen har jeg intet at sætte en finger på - de henvendte sig straks til mig :-)
Nååååååårh!
Så giver det bedre mening ;)

Tanja blev rigtig glad for din mening :mrgreen:
Mvh.
Micki


Das Auto

Brugeravatar
Baronen_
Nyt medlem
Indlæg: 213
Tilmeldt: 1. sep 2014, 14:25
Geografisk region: Nordsjælland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Lige ved siden af naboen
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: SMC Amager - skal de undgås?

Indlæg af Baronen_ » 10. okt 2014, 12:22

Villanyi skrev:
VW afdelingen har jeg intet at sætte en finger på - de henvendte sig straks til mig :-)
Nååååååårh!
Så giver det bedre mening ;)

Tanja blev rigtig glad for din mening :mrgreen:
Jeg gik ikke mere end 1½ minut, før en sælger hos VW kom pænt hen :-) I øvrigt et hyggeligt lokale de har sig.

Har du foreslået, at Tania bliver sælger i stedet? :) Ville sgu hellere købe af hende, frem for deres ligeglade sælgere i Audi afdelingen.

Brugeravatar
Villanyi
Aktiv medlem
Indlæg: 2328
Tilmeldt: 19. aug 2010, 08:16
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 5 times
Been thanked: 132 times

Re: SMC Amager - skal de undgås?

Indlæg af Villanyi » 10. okt 2014, 12:30

Jeg gik ikke mere end 1½ minut, før en sælger hos VW kom pænt hen :-) I øvrigt et hyggeligt lokale de har sig.

Har du foreslået, at Tania bliver sælger i stedet? :) Ville sgu hellere købe af hende, frem for deres ligeglade sælgere i Audi afdelingen.
Nej, men det kunne jeg jo gøre :D
Hun arbejder på plejehjem lige pt :p
Mvh.
Micki


Das Auto

Brugeravatar
Baronen_
Nyt medlem
Indlæg: 213
Tilmeldt: 1. sep 2014, 14:25
Geografisk region: Nordsjælland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Lige ved siden af naboen
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: SMC Amager - skal de undgås?

Indlæg af Baronen_ » 10. okt 2014, 12:34

Villanyi skrev:
Jeg gik ikke mere end 1½ minut, før en sælger hos VW kom pænt hen :-) I øvrigt et hyggeligt lokale de har sig.

Har du foreslået, at Tania bliver sælger i stedet? :) Ville sgu hellere købe af hende, frem for deres ligeglade sælgere i Audi afdelingen.
Nej, men det kunne jeg jo gøre :D
Hun arbejder på plejehjem lige pt :p
Ja gør lige det, tak :)

Er Audi Gladsaxe et sted du kan anbefale?

Brugeravatar
Villanyi
Aktiv medlem
Indlæg: 2328
Tilmeldt: 19. aug 2010, 08:16
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 5 times
Been thanked: 132 times

Re: SMC Amager - skal de undgås?

Indlæg af Villanyi » 10. okt 2014, 12:36

Ja gør lige det, tak :)

Er Audi Gladsaxe et sted du kan anbefale?
I will!

Altså.. Har ikke selv haft de bedste erfaringer med hverken Audi Gladsaxe eller Audi Amager, så den er sgu lidt tricky :mrgreen:
Mvh.
Micki


Das Auto

Brugeravatar
Baronen_
Nyt medlem
Indlæg: 213
Tilmeldt: 1. sep 2014, 14:25
Geografisk region: Nordsjælland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Lige ved siden af naboen
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: SMC Amager - skal de undgås?

Indlæg af Baronen_ » 10. okt 2014, 12:37

Villanyi skrev:
Ja gør lige det, tak :)

Er Audi Gladsaxe et sted du kan anbefale?
I will!

Altså.. Har ikke selv haft de bedste erfaringer med hverken Audi Gladsaxe eller Audi Amager, så den er sgu lidt tricky :mrgreen:
Du får lige en PB, inden Tonny ser dette topic blev til OT :lol:

Brugeravatar
Villanyi
Aktiv medlem
Indlæg: 2328
Tilmeldt: 19. aug 2010, 08:16
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 5 times
Been thanked: 132 times

Re: SMC Amager - skal de undgås?

Indlæg af Villanyi » 10. okt 2014, 12:40

Du får lige en PB, inden Tonny ser dette topic blev til OT :lol:
Han kan ikke klage, har styr på mine quotes nu :mrgreen:
Mvh.
Micki


Das Auto

ij6210
Medlem
Indlæg: 1345
Tilmeldt: 10. feb 2014, 20:53
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 69 times
Been thanked: 72 times
Kontakt:

Re: SMC Amager - skal de undgås?

Indlæg af ij6210 » 21. okt 2014, 08:10

Baronen_ skrev:
Er Audi Gladsaxe et sted du kan anbefale?
Har haft bil til service i Gladsaxe 3 gange, og jeg er tilfreds. Den ene gang tog det 2 dage ekstra pga. sygdom hos personalet, men jeg slap for at betale ekstra for lånebilen. Har fået fine lånebiler hver gang, og hver gang gratis (minus forsikring). En anden gang var der et issue med en medarbejder derude, men han blev meget hurtig fortid på baggrund af det input de fik fra mig og fra andre kunder (uafhængigt af hinanden).

De kommer hurtigt hen og spørger om man har brug for hjælp.

Audi Amager har jeg været hos en enkelt gang, og her gik der i hvert fald 10 min før nogen havde tid til mig. Måske jeg ikke lignede en kæmpe tegnebog?
Audi A3 2.0 TDI 2011
Audi A4 Avant 2.0 TDI 2011
Audi SQ5 3.0 TDI 2013
VW Touran 1.5 TSI DSG 2020

johnny-1
Nyt medlem
Indlæg: 100
Tilmeldt: 7. sep 2008, 07:57
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Kommerciel bruger: Vw Ishøj
Geografisk sted: Greve
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: SMC Amager - skal de undgås?

Indlæg af johnny-1 » 23. okt 2014, 21:43

Vw Ishøj er og bliver de bedste...
:lol:

Brugeravatar
Mike H
Aktiv medlem
Indlæg: 2410
Tilmeldt: 22. apr 2010, 11:12
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 63 times
Been thanked: 161 times

Re: SMC Amager - skal de undgås?

Indlæg af Mike H » 24. okt 2014, 17:01

Villanyi skrev:
Ja gør lige det, tak :)

Er Audi Gladsaxe et sted du kan anbefale?
I will!

Altså.. Har ikke selv haft de bedste erfaringer med hverken Audi Gladsaxe eller Audi Amager, så den er sgu lidt tricky :mrgreen:
Vel - Audi Gladsaxe service stinker. Og generelt syntes jeg de fleste Audi salgsafdeliger altid virker ret så ligeglade med nye kunder. Det er ihvertfald mine erfaringer når jeg har været rundt i de forskellige VAG salgsafdeliger. Skoda, Seat og VW sælgere kontakter altid en ret hurtigt - mens Audi-folk bare sidder for sig selv i deres bur :roll:
Mike
Audi A5 Sport Sportback 2.0 TFSI 7-trins S tronic årgang 2018

JT80
Nyt medlem
Indlæg: 281
Tilmeldt: 13. maj 2013, 11:52
Geografisk region: Nordsjælland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 18 times
Been thanked: 3 times

Re: SMC Amager - skal de undgås?

Indlæg af JT80 » 27. okt 2014, 14:19

Jeg har haft mange kedelige oplevelser med VW Amagers værksted. Specifikt på garantisag med kæde, da min bil var et år gammel. Skulle kæmpe med at de overhovedet tog den ind, da der jo ikke var udlæst fejl på den og det skal bemærkes at den rystede som en gammel Geländewagen diesel... Jeg kom så selv til at betale for lånebil og da bilen kom retur (efter en uge), så var der stenslag i forruden, som de i første omgang nægtede at have noget at gøre med.

Bemærk dog at dette var i 2011 og det kan jo være de er blevet bedre siden da.
Pløf?

Brugeravatar
cas
Nyt medlem
Indlæg: 222
Tilmeldt: 23. jul 2008, 08:39
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 2 times
Been thanked: 3 times

Re: SMC Amager - skal de undgås?

Indlæg af cas » 28. okt 2014, 06:52

Kan sagtens anbefale deres pladeværksted, altid god service. Mekanisk værksted er i princippet også ok, problemet er værkfører Erik Skovby, som altid opfører sig som et fjols.
Har været kunde derovre med alle mine fire VW (bor lige overfor) og det er altid ham der ødelægger oplevelsen med sin arrogance. Hvis noget skal laves på garanti, så bliver man stort set afvist som det første og skal så kæmpe for sin ret.
Når man så har fået ret og skal bestille tid, så kan man først komme til en måned efter eller længere ude i fremtiden. Går ud fra han håber man finder et andet værksted, som så kan få opgaven til kostpris.
Har prøvet at få konen til at ringe dagen efter og bestille tid til samme opgaver.....kunne få tid inden for en uge.
Klager til Semler har ikke hjulpet.
VW Passat Variant 2.0 GTR 4-motion (280 HK), 2017 Nuværende
VW Passat 2.0 TSI Highline (211 HK), 2012 Tidligere
VW Golf V GTI, 2008 Tidligere
VW Golf V GTI, 2007 Tidligere
VW Golf IV GTI, 1999 Tidligere

JT80
Nyt medlem
Indlæg: 281
Tilmeldt: 13. maj 2013, 11:52
Geografisk region: Nordsjælland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 18 times
Been thanked: 3 times

Re: SMC Amager - skal de undgås?

Indlæg af JT80 » 29. okt 2014, 13:11

cas skrev:Kan sagtens anbefale deres pladeværksted, altid god service. Mekanisk værksted er i princippet også ok, problemet er værkfører Erik Skovby, som altid opfører sig som et fjols.
Har været kunde derovre med alle mine fire VW (bor lige overfor) og det er altid ham der ødelægger oplevelsen med sin arrogance. Hvis noget skal laves på garanti, så bliver man stort set afvist som det første og skal så kæmpe for sin ret.
Når man så har fået ret og skal bestille tid, så kan man først komme til en måned efter eller længere ude i fremtiden. Går ud fra han håber man finder et andet værksted, som så kan få opgaven til kostpris.
Har prøvet at få konen til at ringe dagen efter og bestille tid til samme opgaver.....kunne få tid inden for en uge.
Klager til Semler har ikke hjulpet.
Ja netop samme oplevelse her... Skulle virkelig gå til ham før han gav sig. Ikke særlig behagelig oplevelse at skulle forhandle på en garantisag.
Pløf?

RIX
Meget aktiv medlem
Indlæg: 6809
Tilmeldt: 18. jun 2008, 12:12
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: GALTEN
Has thanked: 220 times
Been thanked: 69 times

Re: SMC Amager - skal de undgås?

Indlæg af RIX » 29. okt 2014, 19:08

Baronen_ skrev:Jeg kan ikke udtale mig om deres service på værkstedet men går man ind og kigger i salgsafdelingen, så sidder alle sælgerne og fletter fingre, uden at ænse kunden. Dog har de en ung pige ved navn Tanja (Værtinde) som faktisk kom pænt hen og hilste, så thumps up til hende - hun burde overtage rollen som daglig leder og så kan man passende smide sælgerne ud i klargøringen, hvor der ingen kundekontakt er - der vil de uden tvivl føle sig hjemme!
nej for dælen det dur de sku ikke til, de kan intet når det kommer til manuel arbejde :lol:


VH:

Besvar

Tilbage til "Erfaringer med forhandlere"