Audi A4 kørt 111 km købt fra ny - nu ny motor til 90.000,- ??

Besvar
APedersen
Helt nyt medlem
Indlæg: 1
Tilmeldt: 10. feb 2018, 02:46
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Audi A4 kørt 111 km købt fra ny - nu ny motor til 90.000,- ??

Indlæg af APedersen » 10. feb 2018, 12:41

Ved aflevering af min bil til service eftersyn hos AUDI i juni måned, påpeger jeg at den har et ualmindeligt stort olie forbrug, da jeg ca hver anden måned fylder olie på svarende til 4 liter. Mit kørselsforbrug i daværende periode er meget minimalt, svarende til ca 20 km om dagen. <XXX> (ansat ved AUDI, Fredericia) lover at de nok skal finde ud af problemet. Jeg påtaler, at jeg netop 2 dage inden nærværende aflevering, netop har fyldt olie på igen (se bilag 4).

Ved afhentning fortæller <XXX>, at de har tømt olien af bilen og påfyldt nyt (4,6 liter) (se bilag 5), hvilket jeg brokker mig lidt over, da jeg netop selv havde påfyldt 4 liter få dage før aflevering og derfor fandt det unødvendigt at skulle betale dem ca kr. 700,- for nyt olie. De kunne umiddelbart ikke finde problemet omkring det enorme olieforbrug. Han beder mig derfor registrere igennem en periode, hvor langt jeg kører inden olielampen lyser. Hvorefter jeg skal fylde olie på og igen registrere hvor langt den kører. Jeg notere skriftligt på en seddel i bilen, at olielampen lyser efter 297 km. Jeg kontakter <XXX> telefonisk og han siger jeg skal påfylde 1 liter olie og igen notere hvor langt den kører. Jeg notere den på 1 liter olie kører 49,3 km, hvorefter jeg igen påfylder 1 liter olie, som aftalt og næste måling var 50,7 km. I alt foretog jeg 5 målinger med samme resultat. Telefonisk aftaler jeg med <XXX>, at de kigger på det ved næste værkstedsbesøg, da jeg alligevel står overfor at skulle have skiftet bremser.

Ved næste værkstedsbesøg, er <XXX>, som jeg har haft alt dialog omkring olie problemet med, desværre stoppet hos AUDI. Jeg beder dem beholde bilen indtil de har fundet fejlen, da det ikke er en holdbar situation at skulle påfylde olie konstant. Jeg bliver telefonisk kontaktet af <YYY> hos AUDI, som siger de ikke kan finde fejlen, men at jeg igen selv skal måle og notere. Jeg opfordre til de selv kører i bilen og måler indtil den lyser, hvilket han acceptere. Han ringer dagen efter og siger de nu har kørt 100 km uden den lyser og har ikke ressourcer til at køre yderligere, så jeg skal afhente bilen og selv måle igen. (Det er efterfølgende kommet frem, at de "kun" havde kørt til Vejle, hvilket højst kan udgøre ca 35 km tur/retur og ikke 100 km). Jeg afhenter bilen og får besked på, at de nu skal lave en måling, da det tyder på det er en erstatning fra fabrikken. Han oplyser at selv om den begynder at lyse, kan jeg sagtens køre videre men skal komme ud til AUDI med den. Han siger de lader den nuværende regningen stå åben indtil de har fundet fejlen (bilag 8). (Den begynder så at lyse en fredag aften, hvor AUDI har lukket. Da jeg skal til Hellerup mandag morgen og er arbejdsmæssigt afhængig af min bil, ser jeg mig nødsaget til at påfylde olie og igen starte en måling. Jeg kontakter AUDI og oplyser dette. Næste gang olielampen lyser er op til jul, hvor jeg formoder AUDI har lukket værkstedet.

Jeg påfylder derfor som aftalt med 1 liter af gangen med henblik på at notere og køre ud til AUDI når den lyser, da dette er aftalt. Problemet opstår nu ved, at den ikke længere lyser orange som den plejer, men pludselig bare lyser med en rød olielampe og går i stå. Jeg tilkalder Autohjælp som bringer bilen ud til AUDI i tirsdags den 6. februar 2018. Onsdag den 7. februar 2018, bliver jeg kontaktet af <ZZZ> ved AUDI, som ikke vil se på min bil før jeg har betalt den "åbne" regning. Jeg påtaler at det er dem selv som har ladet regningen stå åben, men vælger omgående at betale regningen og sender dokumentation herfor (se bilag). Herefter ringer han mig så op for at fortælle jeg skal have en ny motor og den koster ca. kr. 90.000,-. Dette beder jeg ham bekræfte per mail (se bilag 1 og 2).

Jeg mener det er en forsømmelse fra AUDI's side, da jeg gentagne gange har gjort opmærksom på det olie problem og at jeg har handlet ud fra hvad de har meddelt mig. De skriver I deres mail af 8. februar 2018, at der kun var 1 liter olie på bilen, hvilket de selv har sagt jeg skulle påfylde. Hvad vil I rådgive mig til og mener I jeg har gjort noget forkert her ?

Brugeravatar
HansH
Admin
Indlæg: 13175
Tilmeldt: 1. jun 2011, 13:12
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Taulov
Has thanked: 3171 times
Been thanked: 4489 times

Re: Audi A4 kørt 111 km købt fra ny - nu ny motor til 90.000,- ??

Indlæg af HansH » 10. feb 2018, 13:14

Godt nok en trist historie.
For bedre forståelses skyld:
- hvilken motor er der tale om ... gætter måske på 1.8TFSI ?
- hvor langt har bilen kørt ? du skriver 111 i overskriften. Betyder det 111.000 ?
- årgang ?
Elsa - hun er en 2022 Skoda Enyaq iV 80 Sportline : viewtopic.php?f=107&t=157273
Elli - hun er en 2020 e-Golf 7.5 : viewtopic.php?f=108&t=156813

Brugeravatar
AU-R8
Meget aktiv medlem
Indlæg: 5841
Tilmeldt: 12. okt 2010, 20:40
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 15 times
Been thanked: 293 times

Re: Audi A4 kørt 111 km købt fra ny - nu ny motor til 90.000,- ??

Indlæg af AU-R8 » 10. feb 2018, 13:31

Gætter på at alle steder der står km skal der stå tkm, blot ikke at jeg lige fattede det med 100 km som Audi selv kørt, så troede et øjeblik at den brugte en liter per 50 km. :mrgreen:

Brugeravatar
mojo
Medlem
Indlæg: 1365
Tilmeldt: 27. okt 2013, 17:54
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Stjær
Has thanked: 109 times
Been thanked: 226 times

Re: Audi A4 kørt 111 km købt fra ny - nu ny motor til 90.000,- ??

Indlæg af mojo » 10. feb 2018, 13:58

kan den kun køre 50 km på en liter olie er det helt logisk at der er noget helt galt.
du skulle ikke køre i den overhovedet og audi skulle have sagt det samme til dig.
at du skulle køre videre selv om den lyser orange er dybt godnat med det forbrug.
den må også ryge som en gal med det forbrug.

Brugeravatar
GaSelle
Hyper aktiv medlem
Indlæg: 10849
Tilmeldt: 4. aug 2009, 20:52
Geografisk region: Sønderjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Danmark
Has thanked: 656 times
Been thanked: 1882 times

Re: Audi A4 kørt 111 km købt fra ny - nu ny motor til 90.000,- ??

Indlæg af GaSelle » 10. feb 2018, 15:07

Spøjst. Selvsamme <XXX> sad ved Fredericia Autoservice indtil for ganske nyligt, og håndterede en reklamation på min Golf under al kritik. Lige pludseligt var han stoppet. Herefter må han så være røget til Audi Fredericia, men kan dæleme ikke have været der ret længe 1-2 mdr. max.

Det er godt nok en trist omgang, og selvom det nok ikke sker, så ville det være lækkert, hvis Audi tog et ansvar for det, der er sket!

nomaden
Nyt medlem
Indlæg: 488
Tilmeldt: 7. nov 2009, 11:31
Geografisk region: Nordjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Audi A4 kørt 111 km købt fra ny - nu ny motor til 90.000,- ??

Indlæg af nomaden » 11. feb 2018, 11:44

Håber de får styr på det det med motoren for det er ikke god reklame for dem at de ikke har lavet deres ting ordn lig fra starten. Jeg tør ikke at købe bil der eller få lavet bil der.

Brugeravatar
Rheinlaender
Medlem
Indlæg: 827
Tilmeldt: 23. feb 2014, 11:14
Geografisk region: Fyn
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Aarup 5560
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Audi A4 kørt 111 km købt fra ny - nu ny motor til 90.000,- ??

Indlæg af Rheinlaender » 11. feb 2018, 13:09

Går ud fra de burde dække den motor med kulance kender ikke årgang. Skriv en mail til dem hvor du linker til emnet i dette forum og skriv at du agter at fortsætte debatten på div forummer/facebook/trustpilot det plejer de at have respekt for så får pipen sikkert en anden lyd. Hold kæft hvor blev semler i Odense flinke da de fandt ud af at jeg delte mine erfaringer med vagcars.dk så vi har altså en magt.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Venlig Hilsen
Bjørn Rheinlænder
LinkedIn

11/2023 Skoda Enyaq 80X Sportsline Max

Brugeravatar
HansH
Admin
Indlæg: 13175
Tilmeldt: 1. jun 2011, 13:12
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Taulov
Has thanked: 3171 times
Been thanked: 4489 times

Re: Audi A4 kørt 111 km købt fra ny - nu ny motor til 90.000,- ??

Indlæg af HansH » 12. feb 2018, 09:27

Hmm...
I en sag som denne, hvor trådstarter er ude med riven med offentliggørelse af navne osv, så synes jeg det er på tide at trådstarter kommer på banen nu, før tråden "fortjener" mere feed back og opbakning.

Teksten i indlægget forekommer mig mest at være en ren copy/paste af noget der måske er sendt til en advokat? FDM?
Henvisninger til bilag - som der ingen er af i indlægget her, samt formuleringen der i min optik indikerer at vagcars.dk ikke er første modtager af denne tekst.

Der er jo tydeligtvis en sag.
Men synes det vil klæde trådstarter at komme tilbage på den nu, inden gabestokken strammes yderligere om Audi og de omtalte medarbejderes hals.
Elsa - hun er en 2022 Skoda Enyaq iV 80 Sportline : viewtopic.php?f=107&t=157273
Elli - hun er en 2020 e-Golf 7.5 : viewtopic.php?f=108&t=156813

Brugeravatar
Avantismo
Aktiv medlem
Indlæg: 1805
Tilmeldt: 13. feb 2010, 16:44
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Samsø eller Amager
Has thanked: 74 times
Been thanked: 220 times

Re: Audi A4 kørt 111 km købt fra ny - nu ny motor til 90.000,- ??

Indlæg af Avantismo » 12. feb 2018, 09:40

Trådstarter har kun et indlæg på forum.

Er oprettet samme dag som indlæg er posted.

Jeg tænker mit.

Jeg kunne aldrig finde på at køre en meter i en bil, der brugte så meget olie.

:roll:
Mvh Kim

Folk forveksler mig ofte med en voksen på grund af min alder :mrgreen:

Verstappen fanboy

Audi TT 1,8T 8n - Das Originale

Brugeravatar
KHADK
Nyt medlem
Indlæg: 389
Tilmeldt: 7. aug 2012, 12:24
Geografisk region: Vestsjælland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: DANMARK igen :-)
Has thanked: 109 times
Been thanked: 25 times

Re: Audi A4 kørt 111 km købt fra ny - nu ny motor til 90.000,- ??

Indlæg af KHADK » 12. feb 2018, 10:22

Må indrømme at jeg heller ikke havde kørt mere i bilen efter den havde ædt de første 2-3 liter.
Tesla Model 3 Long Range
Skoda Superb GreenLine Elegance Solgt
Golf VI BlueMotion Solgt

Flamiq
Aktiv medlem
Indlæg: 3522
Tilmeldt: 13. jun 2008, 11:16
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 117 times
Been thanked: 116 times

Re: Audi A4 kørt 111 km købt fra ny - nu ny motor til 90.000,- ??

Indlæg af Flamiq » 12. feb 2018, 16:46

HansH skrev:
12. feb 2018, 09:27
Hmm...
I en sag som denne, hvor trådstarter er ude med riven med offentliggørelse af navne osv, så synes jeg det er på tide at trådstarter kommer på banen nu, før tråden "fortjener" mere feed back og opbakning.

Teksten i indlægget forekommer mig mest at være en ren copy/paste af noget der måske er sendt til en advokat? FDM?
Henvisninger til bilag - som der ingen er af i indlægget her, samt formuleringen der i min optik indikerer at vagcars.dk ikke er første modtager af denne tekst.

Der er jo tydeligtvis en sag.
Men synes det vil klæde trådstarter at komme tilbage på den nu, inden gabestokken strammes yderligere om Audi og de omtalte medarbejderes hals.
Tænker lidt at det er en trold, der er på spil her, hvis der ikke kommer mere :(
Mvh.
Flemming
.........................................................................................................................................
2020 Skoda Kamiq Style 1.5 tsi act dsg
Konebil: 2001 VW Lupo 1.4 16V aut.
Svigersøn: 2020 Skoda Scala Style 1,5 tsi act dsg
Datter: (pt. gjort arveløs🤣): 2022 Kia Ceed Stationcar🤫

Brugeravatar
HansH
Admin
Indlæg: 13175
Tilmeldt: 1. jun 2011, 13:12
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Taulov
Has thanked: 3171 times
Been thanked: 4489 times

Re: Audi A4 kørt 111 km købt fra ny - nu ny motor til 90.000,- ??

Indlæg af HansH » 12. feb 2018, 16:56

Engolf_R skrev:
12. feb 2018, 16:46
Tænker lidt at det er en trold, der er på spil her, hvis der ikke kommer mere :(
Kender en der er involveret og kan bekræfte at der ER en sag.
Man skal bare huske at der altid er to sider af en historie. Og her hører vi den ene side.
Og det er helt i orden hvis trådstarter fremstiller sin version herinde, med henblik på at debattere sagens aspekter og høre vagcars brugernes meninger, råd og vejledninger.
Men hvis opslaget kun er lagt herind med henblik på at hænge nogen til tørre på flest mulig platforme, så kan jeg personligt ikke bruge det til så meget.

Og som jeg tidligere har antydet - jeg synes ikke ordlyd og formulering tyder på at det er oplæg til dialog på vagcars. Det lyder for mig mere som en copy/paste af et brev til en advokat.
Elsa - hun er en 2022 Skoda Enyaq iV 80 Sportline : viewtopic.php?f=107&t=157273
Elli - hun er en 2020 e-Golf 7.5 : viewtopic.php?f=108&t=156813

Brugeravatar
Avantismo
Aktiv medlem
Indlæg: 1805
Tilmeldt: 13. feb 2010, 16:44
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Samsø eller Amager
Has thanked: 74 times
Been thanked: 220 times

Re: Audi A4 kørt 111 km købt fra ny - nu ny motor til 90.000,- ??

Indlæg af Avantismo » 12. feb 2018, 17:34

Manden skriver at bilen kører 50 km på en liter olie....

Hvis man tror at man kan køre videre så er man ret naiv.
Mvh Kim

Folk forveksler mig ofte med en voksen på grund af min alder :mrgreen:

Verstappen fanboy

Audi TT 1,8T 8n - Das Originale

Brugeravatar
HansH
Admin
Indlæg: 13175
Tilmeldt: 1. jun 2011, 13:12
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Taulov
Has thanked: 3171 times
Been thanked: 4489 times

Re: Audi A4 kørt 111 km købt fra ny - nu ny motor til 90.000,- ??

Indlæg af HansH » 12. feb 2018, 17:57

Anti Replica skrev:
12. feb 2018, 17:34
Manden skriver at bilen kører 50 km på en liter olie....

Hvis man tror at man kan køre videre så er man ret naiv.
Det er faktisk en "hun" .. :)

Jeg hæfter mig også ved denne:

...da jeg netop selv havde påfyldt 4 liter få dage før aflevering..

Hvordan i alverden kan man fylde 4L olie på sin bil ?? Så må det jo betyde at den har været nede på noget der ligner max 1L.. det synes jeg lyder helt vildt !?!
Med mindre jeg misforstår det, så kan jeg ikke forstå hvis bilen overhovedet kan køre med kun 1L olie på...
Elsa - hun er en 2022 Skoda Enyaq iV 80 Sportline : viewtopic.php?f=107&t=157273
Elli - hun er en 2020 e-Golf 7.5 : viewtopic.php?f=108&t=156813

Brugeravatar
Martin1986
Aktiv medlem
Indlæg: 2361
Tilmeldt: 4. feb 2011, 16:01
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Herning
Has thanked: 36 times
Been thanked: 105 times

Re: Audi A4 kørt 111 km købt fra ny - nu ny motor til 90.000,- ??

Indlæg af Martin1986 » 12. feb 2018, 18:13

AU-R8 skrev:Gætter på at alle steder der står km skal der stå tkm, blot ikke at jeg lige fattede det med 100 km som Audi selv kørt, så troede et øjeblik at den brugte en liter per 50 km. :mrgreen:
Tror det skal forstås sådan at den bruger 1 liter olie pr 50 km og ikke 50.000 km
Nuværende bil: BMW F11 530D

Brugeravatar
Fredrik
Medlem
Indlæg: 788
Tilmeldt: 16. maj 2013, 11:23
Geografisk region: København
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Charlottenlund
Has thanked: 17 times
Been thanked: 16 times
Kontakt:

Re: Audi A4 kørt 111 km købt fra ny - nu ny motor til 90.000,- ??

Indlæg af Fredrik » 12. feb 2018, 23:10

Et familiemedlem på fruens side oplevede præcis det samme som trådstarter beskriver med hans A4.

Det var en top-udstyret vogn som havde kostet kassen. Audi lavede præcis samme nummer med at han skulle måle km den kørte før der kom lys i olielampen.

Da de fandt problemet, gav de ham en pris på 60K. Han brokkede sig og de gik lynhurtigt ned på 30K som goodwill. Han var stadig ikke tilfreds, men de blev til sidst enige om 15K inkl. et service.

Så man skal ikke altid tage deres første priser som faste, de kaster bare et sygt beløb op i luften og håber af folk er dumme nok til at betale.

Kode: Vælg alt

Mvh
Fredrik

- VW Passat Variant R-Line 2.0 TDI 190HK 4Motion [2017]
- Skoda Citigo 1.0 Mpi 75 Hk 5-dørs Hatchback [2015]
- AUDI A3 8V Sportback 1.4 TFSI 150HK COD [2017] SOLGT
- AUDI A3 8P Sportback 1.4 TFSI 125HK [2008] SOLGT
- AUDI A3 8L Hatchback 1.8 125HK [1997] SOLGT

Retrofit Hjemmeside
http://www.lightnings.dk

MogensR
Nyt medlem
Indlæg: 339
Tilmeldt: 3. okt 2010, 16:52
Geografisk region: Nordjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Aalborg
Has thanked: 5 times
Been thanked: 0

Re: Audi A4 kørt 111 km købt fra ny - nu ny motor til 90.000,- ??

Indlæg af MogensR » 12. feb 2018, 23:41

HansH skrev:
12. feb 2018, 17:57
Hvordan i alverden kan man fylde 4L olie på sin bil ?? Så må det jo betyde at den har været nede på noget der ligner max 1L.. det synes jeg lyder helt vildt !?!
Bilen er uden oliepind og kræver at man kører nogle km. før olieniveauet opdateres i displayet.
Hvis man ikke læser instruktionsbogen eller ved det mindste om en motor, så kan man nemt fylde for meget olie på.

Lyser olielampen gul, så er det korrekt at man skal hælde 1 liter på.


Til trådstarter :
Hvis du oplyser til værkstedet at der lige er hældt 4 liter olie på, så er det eneste rigtige at tappe alt olie af, skifte oliefilter og hælde den korrekte mængde på.

Som jeg forstår det så har olielampen i sidste omgang, lyst rød uden først at lyse gul.
Det betyder at olietrykket er lavt, hvilket er meget mere alvorligt end lav oliestand.

Det er ikke optimalt at du har kørt i bilen med så stort olieforbrug i mere end 6 måneder, men det kan du ikke kun give værkstedet skylden for.

Skulle fejlen med olieforbruget havde været løst tidligere, ville det formentlig være nye stempler mv. (ca. 55.000 kr.) eller i nogle tilfælde alligevel en ny motor, så ikke sikkert at det ville havde været billigere end nu.
Mogens R.

-------------
2012 BMW F11 520d
2010 Opel Astra 1.6T 180

Brugeravatar
HansH
Admin
Indlæg: 13175
Tilmeldt: 1. jun 2011, 13:12
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Taulov
Has thanked: 3171 times
Been thanked: 4489 times

Re: Audi A4 kørt 111 km købt fra ny - nu ny motor til 90.000,- ??

Indlæg af HansH » 13. feb 2018, 07:49

MogensR skrev:
12. feb 2018, 23:41
HansH skrev:
12. feb 2018, 17:57
Hvordan i alverden kan man fylde 4L olie på sin bil ?? Så må det jo betyde at den har været nede på noget der ligner max 1L.. det synes jeg lyder helt vildt !?!
Bilen er uden oliepind og kræver at man kører nogle km. før olieniveauet opdateres i displayet.
Hvis man ikke læser instruktionsbogen eller ved det mindste om en motor, så kan man nemt fylde for meget olie på.

Lyser olielampen gul, så er det korrekt at man skal hælde 1 liter på.
Jo, det er jeg med på.
Men jeg fatter ikke at bilen overhovedet kan lave olietryk med 1L olie på.
Hvis der kun er 1L olie tilbage, så bør vi jo være langt forbi den gule olielampe.
Så bør der i min bog være en rød oliekande på størrelse med et containerskib i instrumentet og et "STOP!" skilt.
Hvis den antagelse er rigtig, og man så stadig kører videre, så kan jeg ikke rigtig se at trådstarter har en god sag.
Elsa - hun er en 2022 Skoda Enyaq iV 80 Sportline : viewtopic.php?f=107&t=157273
Elli - hun er en 2020 e-Golf 7.5 : viewtopic.php?f=108&t=156813

JPC
Nyt medlem
Indlæg: 194
Tilmeldt: 27. jan 2010, 20:38
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Fredericia
Has thanked: 1 time
Been thanked: 0

Re: Audi A4 kørt 111 km købt fra ny - nu ny motor til 90.000,- ??

Indlæg af JPC » 13. feb 2018, 11:16

Det er en træls sag for kunden og ikke mindst forhandleren. En professionel forhandler som Audi, bør ikke lade kunder køre videre med et olieforbrug på 1 liter/50 km. Det er uforsvarligt.

Generelt synes jeg ikke, at Audi håndterer sager med uheldige motorkonstruktioner særligt professionelt. Tænk blot på 2,0 TDI-motoren, hvor man tidligt konstaterede, at visse motorkoder kunne miste drevet (slidt blyant) til oliepumpen. Her lod man blot intetanende og trofaste kunder køre videre, indtil de en dag havarede med motoren pga. mistet olietryk. Uansvarligt.

Når dette er sagt, er det ikke god stil, at nævne medarbejderes navne i et offentlig forum. Dette burde trådstarter rette!

Held og lykke med sagen. Du kommer naturligvis ikke til at betale kr. 90.000 for en ny motor.

Mvh.
JPC
Volvo XC90 D5, 185 HK, aut, 7 pers
Audi A1 1,6 TDI Ambition, 105 HK

Brugeravatar
HansH
Admin
Indlæg: 13175
Tilmeldt: 1. jun 2011, 13:12
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Taulov
Has thanked: 3171 times
Been thanked: 4489 times

Re: Audi A4 kørt 111 km købt fra ny - nu ny motor til 90.000,- ??

Indlæg af HansH » 13. feb 2018, 11:49

JPC skrev:
13. feb 2018, 11:16
.. er det ikke god stil, at nævne medarbejderes navne i et offentlig forum. Dette burde trådstarter rette!
Enig.
Navne redigeret væk. (Da jeg ikke har meget tiltro til at TS får det gjort).
These users thanked the author HansH for the post:
JPC
Elsa - hun er en 2022 Skoda Enyaq iV 80 Sportline : viewtopic.php?f=107&t=157273
Elli - hun er en 2020 e-Golf 7.5 : viewtopic.php?f=108&t=156813

tvartou
Medlem
Indlæg: 649
Tilmeldt: 13. sep 2010, 21:19
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 14 times
Been thanked: 54 times

Re: Audi A4 kørt 111 km købt fra ny - nu ny motor til 90.000,- ??

Indlæg af tvartou » 13. feb 2018, 13:03

Jeg synes tråden skal lukkes indtil TS kontakter admin og beder om at lukke den op igen og så aktivt fortsætter tråden. Ellers bliver det bare gætværk kommentarer herfra
These users thanked the author tvartou for the post:
ANAJ

JPC
Nyt medlem
Indlæg: 194
Tilmeldt: 27. jan 2010, 20:38
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Fredericia
Has thanked: 1 time
Been thanked: 0

Re: Audi A4 kørt 111 km købt fra ny - nu ny motor til 90.000,- ??

Indlæg af JPC » 13. feb 2018, 13:17

tvartou skrev:
13. feb 2018, 13:03
Jeg synes tråden skal lukkes indtil TS kontakter admin og beder om at lukke den op igen og så aktivt fortsætter tråden. Ellers bliver det bare gætværk kommentarer herfra
Jeg synes da, at sagen er relevant og interessant i et bilforum. HVorfor skal den lukkes?

Luk hellere tråde, hvor man kan læse om brugere, der har støvsuget bilen eller lavet aftensmad.

Mvh.
JPC
Volvo XC90 D5, 185 HK, aut, 7 pers
Audi A1 1,6 TDI Ambition, 105 HK

tvartou
Medlem
Indlæg: 649
Tilmeldt: 13. sep 2010, 21:19
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 14 times
Been thanked: 54 times

Re: Audi A4 kørt 111 km købt fra ny - nu ny motor til 90.000,- ??

Indlæg af tvartou » 13. feb 2018, 13:34

Fordi den udelukkende baserer sig på envejs betragtning og gætværk uden tilbagemelding fra TS

Brugeravatar
Avantismo
Aktiv medlem
Indlæg: 1805
Tilmeldt: 13. feb 2010, 16:44
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Samsø eller Amager
Has thanked: 74 times
Been thanked: 220 times

Re: Audi A4 kørt 111 km købt fra ny - nu ny motor til 90.000,- ??

Indlæg af Avantismo » 13. feb 2018, 13:41

JPC skrev:
13. feb 2018, 13:17
tvartou skrev:
13. feb 2018, 13:03
Jeg synes tråden skal lukkes indtil TS kontakter admin og beder om at lukke den op igen og så aktivt fortsætter tråden. Ellers bliver det bare gætværk kommentarer herfra
Jeg synes da, at sagen er relevant og interessant i et bilforum. HVorfor skal den lukkes?

Luk hellere tråde, hvor man kan læse om brugere, der har støvsuget bilen eller lavet aftensmad.

Mvh.
JPC
Er du mavesur ?

Hvis tråden hedder “ Hvad har du lavet til aftensmad ?” så er det vel ok at folk skriver hvad de har lavet til aftensmad... Eller hvad ?

Og i tråden om ingenting er det frit at skrive hvad man vil. Eller hvad?

Så længe trådstarter udebliver, så er denne tråd komplet ligegyldig.

Det kunne ligeså godt være et på opslag på en lokumsvæg.
Mvh Kim

Folk forveksler mig ofte med en voksen på grund af min alder :mrgreen:

Verstappen fanboy

Audi TT 1,8T 8n - Das Originale

Besvar

Tilbage til "Erfaringer med forhandlere"