Prisnedslag på Golf Variant VII

Besvar
Primula
Helt nyt medlem
Indlæg: 12
Tilmeldt: 28. maj 2013, 16:44
Geografisk region: Sønderjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Prisnedslag på Golf Variant VII

Indlæg af Primula » 3. mar 2018, 21:17

Hej folkens.
Konen og jeg har planer om at købe en ny Golf VII Variant comfortline som ender på 330.000,- kr. Den skal finansieres gennem VW. Kan man forvente noget i prisnedslag i forbindelse med ganske alm forhandling? Eller sommerhjul? Vil helst ikke fornærme sælger men vil omvendt heller ikke gå glip af en evt. Besparelse 😁

Brugeravatar
DanielB12
Aktiv medlem
Indlæg: 4931
Tilmeldt: 24. apr 2016, 12:22
Geografisk region: Sydsjælland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Køge
Has thanked: 4410 times
Been thanked: 1944 times
Kontakt:

Re: Prisnedslag på Golf Variant VII

Indlæg af DanielB12 » 3. mar 2018, 21:58

Der er masser af tråde herinde om det - brug søgefunktionen :)
Man skal tage hensyn til miljøet og den næsten ikke-eksisterende, hypotetiske mulighed for, at en havskildpadde kan blive kvalt.

benj0219
Helt nyt medlem
Indlæg: 47
Tilmeldt: 9. feb 2018, 20:26
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 7 times

Re: Prisnedslag på Golf Variant VII

Indlæg af benj0219 » 3. mar 2018, 22:00

Primula skrev:Hej folkens.
Konen og jeg har planer om at købe en ny Golf VII Variant comfortline som ender på 330.000,- kr. Den skal finansieres gennem VW. Kan man forvente noget i prisnedslag i forbindelse med ganske alm forhandling? Eller sommerhjul? Vil helst ikke fornærme sælger men vil omvendt heller ikke gå glip af en evt. Besparelse Billede
Er selv ikke særlig meget en forhandler type men har selv lige købt bil. Jeg tog rundt til flere forhandlere og fortalte om den bil jeg ønskede at købe. Nogle steder blev man nærmest ignoreret, andre steder mødt med prisen er fast. Dem forlod jeg hurtigt. Flere forhandlere tilkendegav at der var mulighed for at handle. Flere havnede på omtrent det samme og det tolkede jeg som en omtrentlig minimumspris og gav mig en tryghed i at jeg formentlig fik den bedst mulige pris. Priserne kan dog være svære at sammenligne da forhandlerne gerne vil ligge diverse pakker ind automatisk. Summen af min erfaring med at købe min første helt nye bil er, at det kræver tid. Besøg 3-4 forhandlere og få en indledende snak. Vend tilbage igen til dem som du havde en god snak med og hvis din seriøsitet og se hvad de kommer frem med. Lad dem gerne vide at du har et andet tilbud så de ved at du har gjort et forarbejde.

Sendt fra min Pixel 2 med Tapatalk


Besvar

Tilbage til "Erfaringer med forhandlere"