Erfaringer med Audi forhandlere på Sjælland?

Besvar
motley
Nyt medlem
Indlæg: 170
Tilmeldt: 12. mar 2017, 01:01
Geografisk region: Nordsjælland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 30 times
Been thanked: 5 times

Erfaringer med Audi forhandlere på Sjælland?

Indlæg af motley » 24. okt 2018, 11:28

Jeg overvejer at købe en ny Audi A3. Er der nogen herinde, der har erfaring med Audi forhandlerne på Sjælland, gerne Nordsjælland? Jeg er mest interesseret i en mulighed til at forhandle mere ekstraudstyr til prisen.
2019 Audi A3 35TFSI S-tronic Limited Edition | Eibach Pro | S-line eksteriør | Titaniumsort optikpakke

Brugeravatar
Ztrejfer
Medlem
Indlæg: 943
Tilmeldt: 20. apr 2015, 12:35
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 253 times
Been thanked: 79 times

Re: Erfaringer med Audi forhandlere på Sjælland?

Indlæg af Ztrejfer » 24. okt 2018, 11:54

Altså, jeg besøgte og forhandlede bl.a. med Audi Hørsholm i 2015, da jeg købte min Audi A3. Det var nu et kort besøg i det nordsjællandske, for hele setup'et var ikke liiiige mig...

Fik derefter forhandlet en god pris hjem hos Audi Fredericia, idet jeg opnåede ca. 26.000 kr. i rabat hos en venlig forhandler i øjenhøjde. Sådan kan jeg nu bedst li' det ;)
These users thanked the author Ztrejfer for the post:
motley
Audi A3

Brugeravatar
Mike H
Aktiv medlem
Indlæg: 2410
Tilmeldt: 22. apr 2010, 11:12
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 63 times
Been thanked: 161 times

Re: Erfaringer med Audi forhandlere på Sjælland?

Indlæg af Mike H » 24. okt 2018, 12:12

Har lige købt en knap 1 årig brugt A5 hos Audi Amager - fik god og venlig service af Annika. Har godt læst fra andre bilsælgere herinde at hun skulle være en serviceminded sælger.

Om hun giver den største rabat? Det kan jeg ikke svare på pga. jeg købte en brugt.
Men reglen er vel altid, at du skal have ekstraudstyrs listen klar - så kan man få flere forhandlere til at give en pris/bytte pris hvis brugt skal indgå.

Skal sige at jeg også besøgte Audi Gladsaxe - de gad end ikke flytte sig fra stolen for at høre hvad jeg som kunde kunne være interesseret i at kigge på. Så her gik jeg igen uden at lægge en bøjet femøre.
Mike
Audi A5 Sport Sportback 2.0 TFSI 7-trins S tronic årgang 2018

Kevinff
Aktiv medlem
Indlæg: 2948
Tilmeldt: 25. jan 2012, 10:33
Geografisk region: Vestsjælland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 967 times
Been thanked: 507 times

Re: Erfaringer med Audi forhandlere på Sjælland?

Indlæg af Kevinff » 24. okt 2018, 12:55

Sælgerne hos Audi Amager er flinke de gange jeg har besøgt dem. Sælgerne i Gladsaxe er nogle tosser men de har et super solidt værksted som også har nok en af Danmarks bedste Audi mekanikere :)
These users thanked the author Kevinff for the post:
motley

Turbotrim
Aktiv medlem
Indlæg: 1848
Tilmeldt: 7. okt 2008, 21:31
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 20 times

Re: Erfaringer med Audi forhandlere på Sjælland?

Indlæg af Turbotrim » 24. okt 2018, 20:09

Kevinff skrev:
24. okt 2018, 12:55
Sælgerne hos Audi Amager er flinke de gange jeg har besøgt dem. Sælgerne i Gladsaxe er nogle tosser men de har et super solidt værksted som også har nok en af Danmarks bedste Audi mekanikere :)
Af ren nysgerrighed, hvordan er man Danmarks bedste Audi mekaniker ? :mrgreen:

Kevinff
Aktiv medlem
Indlæg: 2948
Tilmeldt: 25. jan 2012, 10:33
Geografisk region: Vestsjælland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 967 times
Been thanked: 507 times

Re: Erfaringer med Audi forhandlere på Sjælland?

Indlæg af Kevinff » 24. okt 2018, 20:22

Turbotrim skrev:
Kevinff skrev:
24. okt 2018, 12:55
Sælgerne hos Audi Amager er flinke de gange jeg har besøgt dem. Sælgerne i Gladsaxe er nogle tosser men de har et super solidt værksted som også har nok en af Danmarks bedste Audi mekanikere :)
Af ren nysgerrighed, hvordan er man Danmarks bedste Audi mekaniker ? :mrgreen:
BilledeBillede det er jo selvfølgelig altid en smagssag og kan jo ikke måles men jeg ved da at ihvertfald en af dem dernede er ret efterspurgt af de andre afdelinger hos Audi og tom Kristensen skulle vist ofte bede om ham som mekaniker når han kører/har kørt events herhjemme. Du har selvfølgelig ret i at Danmarks bedste mekaniker er en forkert måde at sige det på. Ret populær skulle jeg nok have sagt i stedet Billede

motley
Nyt medlem
Indlæg: 170
Tilmeldt: 12. mar 2017, 01:01
Geografisk region: Nordsjælland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 30 times
Been thanked: 5 times

Re: Erfaringer med Audi forhandlere på Sjælland?

Indlæg af motley » 26. okt 2018, 16:42

Ztrejfer skrev:
24. okt 2018, 11:54
Altså, jeg besøgte og forhandlede bl.a. med Audi Hørsholm i 2015, da jeg købte min Audi A3. Det var nu et kort besøg i det nordsjællandske, for hele setup'et var ikke liiiige mig...

Fik derefter forhandlet en god pris hjem hos Audi Fredericia, idet jeg opnåede ca. 26.000 kr. i rabat hos en venlig forhandler i øjenhøjde. Sådan kan jeg nu bedst li' det ;)
Tillykke med det! Fik du et tilbud først hos Audi Hørsholm og kontaktede Audi Fredericia til at prøve din lykke bagefter? Hvorfor valgte du Fredericia og ikke nogen anden forhandler? Var det et tilfældigt valg?
2019 Audi A3 35TFSI S-tronic Limited Edition | Eibach Pro | S-line eksteriør | Titaniumsort optikpakke

motley
Nyt medlem
Indlæg: 170
Tilmeldt: 12. mar 2017, 01:01
Geografisk region: Nordsjælland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 30 times
Been thanked: 5 times

Re: Erfaringer med Audi forhandlere på Sjælland?

Indlæg af motley » 26. okt 2018, 16:52

Mike H skrev:
24. okt 2018, 12:12
Har lige købt en knap 1 årig brugt A5 hos Audi Amager - fik god og venlig service af Annika. Har godt læst fra andre bilsælgere herinde at hun skulle være en serviceminded sælger.

Om hun giver den største rabat? Det kan jeg ikke svare på pga. jeg købte en brugt.
Men reglen er vel altid, at du skal have ekstraudstyrs listen klar - så kan man få flere forhandlere til at give en pris/bytte pris hvis brugt skal indgå.

Skal sige at jeg også besøgte Audi Gladsaxe - de gad end ikke flytte sig fra stolen for at høre hvad jeg som kunde kunne være interesseret i at kigge på. Så her gik jeg igen uden at lægge en bøjet femøre.
Tak! Jeg har lavet et notat om at besøge Audi Amager til sidst og tjekke om det kan give det bedste tilbud efter Hørsholm, Hillerød, Glostrup- og Gladsaxe. Min udstyr liste er klar lange siden :)
2019 Audi A3 35TFSI S-tronic Limited Edition | Eibach Pro | S-line eksteriør | Titaniumsort optikpakke

Seven7
Helt nyt medlem
Indlæg: 43
Tilmeldt: 17. sep 2008, 15:31
Geografisk region: Fyn
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Odense
Has thanked: 1 time
Been thanked: 3 times

Re: Erfaringer med Audi forhandlere på Sjælland?

Indlæg af Seven7 » 29. okt 2018, 06:02

Hej
Du skal forberede dig lidt, ellers bliver du fanget i deres system. Har en af butikkerne registreret dig med navn og telefon nr. Og givet dig et tilbud. Må en anden ikke give et bedre tilbud på samme bil.
Det er Semler der ejer de forskellige forhandlere af Audi. Tag evt en ven med og få tilbud til ham eller lignende.
These users thanked the author Seven7 for the post (total 2):
DanielB12motley
Biler
Skoda Octavia Style 2021 2.0TDI Solgt Audi A4 Avant B9 S Tronic 2,0TDI, New Beetle 2006. Første Bil jeg købte i 1986 VW Type 34 Kharman Ghia.

Brugeravatar
Ztrejfer
Medlem
Indlæg: 943
Tilmeldt: 20. apr 2015, 12:35
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 253 times
Been thanked: 79 times

Re: Erfaringer med Audi forhandlere på Sjælland?

Indlæg af Ztrejfer » 29. okt 2018, 11:39

motley skrev:
26. okt 2018, 16:42
Tillykke med det! Fik du et tilbud først hos Audi Hørsholm og kontaktede Audi Fredericia til at prøve din lykke bagefter? Hvorfor valgte du Fredericia og ikke nogen anden forhandler? Var det et tilfældigt valg?
Jeg fik ikke et tilbud i Hørsholm, nej. Men måden man blev behandlet på kunne jeg simpelthen ikke med.

Jeg havde så ved at spørge mig for fået anbefalet Michael Kjær Thomsen hos Audi Fredericia. Det swingede.

Så ikke tilfældigt, men en research der førte til et godt resultat. Rabatten fik jeg ved at forlange en kontantrabat. Den fik jeg ;)
Senest rettet af Ztrejfer 29. okt 2018, 12:30, rettet i alt 1 gang.
Audi A3

motley
Nyt medlem
Indlæg: 170
Tilmeldt: 12. mar 2017, 01:01
Geografisk region: Nordsjælland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 30 times
Been thanked: 5 times

Re: Erfaringer med Audi forhandlere på Sjælland?

Indlæg af motley » 29. okt 2018, 12:16

Seven7 skrev:
29. okt 2018, 06:02
Hej
Du skal forberede dig lidt, ellers bliver du fanget i deres system. Har en af butikkerne registreret dig med navn og telefon nr. Og givet dig et tilbud. Må en anden ikke give et bedre tilbud på samme bil.
Det er Semler der ejer de forskellige forhandlere af Audi. Tag evt en ven med og få tilbud til ham eller lignende.
Tak for rådet, ellers ville jeg gøre helt omvendt: få et tilbud fra en forhandler, bagefter spørge andre forhandlere om de kunne give et der er bedre. Min kollega fik et tilbud på en ny Arteon, samt en byttepris på hans 2 år gammel A5. Han var utilfreds med en byttepris og gik og fik tilbud hos flere andre VW forhandlere, så jeg tænkte det virker på samme måde hos Audi.
2019 Audi A3 35TFSI S-tronic Limited Edition | Eibach Pro | S-line eksteriør | Titaniumsort optikpakke

Brugeravatar
Mogens K
Helt nyt medlem
Indlæg: 54
Tilmeldt: 18. okt 2020, 18:17
Geografisk region: Nordsjælland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 23 times
Been thanked: 11 times

Re: Erfaringer med Audi forhandlere på Sjælland?

Indlæg af Mogens K » 19. okt 2020, 06:36

Jeg har købt en Audi A3, hvorfor jeg skal ha fundet mig et aut værksted til service.
Hven har du valgt?
———-
/Mogens
Audi A3 e-tron TFSI-e Sportback S-line
Tidligere biler: 2001 Porsche 911 turbo, 2014 BMW 435d M-sport, 2010 BMW 335i M-sport cabriolet, BMW 120d cabriolet, BMW 530d M-sport Touring og flere Alfa Romeo V6’ere

superbeszzz
Aktiv medlem
Indlæg: 1994
Tilmeldt: 9. apr 2009, 07:01
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Solrød Strand
Has thanked: 290 times
Been thanked: 486 times

Re: Erfaringer med Audi forhandlere på Sjælland?

Indlæg af superbeszzz » 19. okt 2020, 06:58

Mogens K skrev:
19. okt 2020, 06:36
Jeg har købt en Audi A3, hvorfor jeg skal ha fundet mig et aut værksted til service.
Hven har du valgt?
Jeg har været lidt rundt, men er selv endt med Audi i Køge.
These users thanked the author superbeszzz for the post:
Mogens K
Herrebil: 2022 BMW X5 e45 M-sport+ - Dravitgrå, Individual Merino ivory leather, B&W speakers, Laser light, Skylounge, HUD, 4-zone klima, sædevarme bag, 360 parkering, træk, oma.
Konebil: 2020 Fiat 500e cab La Prima
Tidligere biler: - Porsche Taycan Cross Turismo, Audi E-tron 55, E-golf 300, Audi A6 320 biturbo, VW T-Roc cab, Audi A5 Sportback LE

Brugeravatar
vandhunden
Medlem
Indlæg: 1338
Tilmeldt: 25. maj 2010, 11:39
Geografisk region: Sønderjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Sønderjylland
Has thanked: 46 times
Been thanked: 138 times

Re: Erfaringer med Audi forhandlere på Sjælland?

Indlæg af vandhunden » 19. okt 2020, 07:29

Jeg har gode erfaringer med Claus Bech Hansen hos Audi i Fredericia

Mobil +45 20 27 88 74
Nuværende køretøjer: VW Passat 2,0 TDI BMT Variant 190 HK DSG6 & Honda 1100 CBR BlackBird

Brugeravatar
Ztrejfer
Medlem
Indlæg: 943
Tilmeldt: 20. apr 2015, 12:35
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 253 times
Been thanked: 79 times

Re: Erfaringer med Audi forhandlere på Sjælland?

Indlæg af Ztrejfer » 19. okt 2020, 07:32

Er glad for Gladsaxes værksted, kompetente og profesionelle.
Audi A3

superbeszzz
Aktiv medlem
Indlæg: 1994
Tilmeldt: 9. apr 2009, 07:01
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Solrød Strand
Has thanked: 290 times
Been thanked: 486 times

Re: Erfaringer med Audi forhandlere på Sjælland?

Indlæg af superbeszzz » 19. okt 2020, 07:40

Ztrejfer skrev:
19. okt 2020, 07:32
Er glad for Gladsaxes værksted, kompetente og profesionelle.
Har desværre den modsatte oplevelse.
Herrebil: 2022 BMW X5 e45 M-sport+ - Dravitgrå, Individual Merino ivory leather, B&W speakers, Laser light, Skylounge, HUD, 4-zone klima, sædevarme bag, 360 parkering, træk, oma.
Konebil: 2020 Fiat 500e cab La Prima
Tidligere biler: - Porsche Taycan Cross Turismo, Audi E-tron 55, E-golf 300, Audi A6 320 biturbo, VW T-Roc cab, Audi A5 Sportback LE

Brugeravatar
Sonnesen
Nyt medlem
Indlæg: 115
Tilmeldt: 2. sep 2019, 10:02
Geografisk region: Nordsjælland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 25 times
Been thanked: 15 times

Re: Erfaringer med Audi forhandlere på Sjælland?

Indlæg af Sonnesen » 19. okt 2020, 07:44

superbeszzz skrev:
Ztrejfer skrev:
19. okt 2020, 07:32
Er glad for Gladsaxes værksted, kompetente og profesionelle.
Har desværre den modsatte oplevelse.
+1. Kan varmt anbefale Hørsholm.

Alexander i salg
Frederikke i service


Sent from my iPhone using Tapatalk
These users thanked the author Sonnesen for the post:
Mogens K
Audi S3 8V 2014

Brugeravatar
Mogens K
Helt nyt medlem
Indlæg: 54
Tilmeldt: 18. okt 2020, 18:17
Geografisk region: Nordsjælland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 23 times
Been thanked: 11 times

Re: Erfaringer med Audi forhandlere på Sjælland?

Indlæg af Mogens K » 19. okt 2020, 10:55

Sonnesen skrev:
19. okt 2020, 07:44
superbeszzz skrev:
Ztrejfer skrev:
19. okt 2020, 07:32
+1. Kan varmt anbefale Hørsholm.
Frederikke i service
Ja Hørsholm vil være oplagt for mig, men jeg har sjældent mødt ringere behandling end hos dem.
Kom for en del år siden til værkstedet med en Audi V8 Executive, hvor værkføreren hårdnakket blev ved med at påstå, at den model fandtes ikke - og han gad ikke gå med ud og bese vidunderet. Til sidst kom en over-tekniker fra værkstedet tilfældigvis ind på kontoret, og han kendte godt bilen fra "bladene". På det tidspunkt var min tålmodighed opbrugt, så jeg fandt et andet sted...
———-
/Mogens
Audi A3 e-tron TFSI-e Sportback S-line
Tidligere biler: 2001 Porsche 911 turbo, 2014 BMW 435d M-sport, 2010 BMW 335i M-sport cabriolet, BMW 120d cabriolet, BMW 530d M-sport Touring og flere Alfa Romeo V6’ere

Brugeravatar
Ztrejfer
Medlem
Indlæg: 943
Tilmeldt: 20. apr 2015, 12:35
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 253 times
Been thanked: 79 times

Re: Erfaringer med Audi forhandlere på Sjælland?

Indlæg af Ztrejfer » 19. okt 2020, 11:05

Mogens K skrev:
19. okt 2020, 10:55
Ja Hørsholm vil være oplagt for mig, men jeg har sjældent mødt ringere behandling end hos dem.
Kom for en del år siden til værkstedet med en Audi V8 Executive, hvor værkføreren hårdnakket blev ved med at påstå, at den model fandtes ikke - og han gad ikke gå med ud og bese vidunderet. Til sidst kom en over-tekniker fra værkstedet tilfældigvis ind på kontoret, og han kendte godt bilen fra "bladene". På det tidspunkt var min tålmodighed opbrugt, så jeg fandt et andet sted...
:lol: Samme type oplevelse herfra af Audi i Hørsholm. Tog i sin tid derud for at købe en Audi A3, gik igen efter endt nedladende behandling. Posh er okay, men det skal være med hjertet...
Audi A3

Brugeravatar
Sonnesen
Nyt medlem
Indlæg: 115
Tilmeldt: 2. sep 2019, 10:02
Geografisk region: Nordsjælland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 25 times
Been thanked: 15 times

Re: Erfaringer med Audi forhandlere på Sjælland?

Indlæg af Sonnesen » 19. okt 2020, 11:19

Mogens K skrev:
Sonnesen skrev:
19. okt 2020, 07:44
superbeszzz skrev: +1. Kan varmt anbefale Hørsholm.
Frederikke i service
Ja Hørsholm vil være oplagt for mig, men jeg har sjældent mødt ringere behandling end hos dem.
Kom for en del år siden til værkstedet med en Audi V8 Executive, hvor værkføreren hårdnakket blev ved med at påstå, at den model fandtes ikke - og han gad ikke gå med ud og bese vidunderet. Til sidst kom en over-tekniker fra værkstedet tilfældigvis ind på kontoret, og han kendte godt bilen fra "bladene". På det tidspunkt var min tålmodighed opbrugt, så jeg fandt et andet sted...
Hvis det er “en del år siden” så kunne man jo håbe, at tingene har ændret sig. Der vil altid være bump på vejen, det har jeg også selv haft, men jeg har stadigvæk fået god service derovre :)

Og det er netop derfor, at jeg nævner to specifikke personer, da jeg ikke kan tale for de andre. Jeg er sikker på, at du får en god service hos netop dem, da de er heeeelt nede på jorden :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
These users thanked the author Sonnesen for the post:
Mogens K
Audi S3 8V 2014

Besvar

Tilbage til "Erfaringer med forhandlere"