nyt airbag modul golf 7

Besvar
jcm
Nyt medlem
Indlæg: 130
Tilmeldt: 15. jun 2008, 20:40
Geografisk region: Sønderjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Haderslev
Has thanked: 0
Been thanked: 11 times

nyt airbag modul golf 7

Indlæg af jcm » 5. maj 2020, 21:21

hej venner,jeg står i den trælse situration at airbag modulet i min golf 7 er død.vw vil have en arm og et ben for og udskifte det har så fundet en som kan levere et prit nyt kodet på stelnummer til min bil som kun koster 1/3 af VW's pris.
spørgsmållet er så er det plug and play med hensyn til komponent beskyttelse,eller slipper jeg ikke for og kører til vw og få det fjernet.
God aften der ude

Brugeravatar
diskoboy
Meget aktiv medlem
Indlæg: 5468
Tilmeldt: 15. jun 2008, 12:17
Geografisk region: Vestsjælland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Ved Roskilde Fjord
Has thanked: 125 times
Been thanked: 325 times

Re: nyt airbag modul golf 7

Indlæg af diskoboy » 5. maj 2020, 21:38

Først - hvorfor starter du en ny tråd når du var i gang med fejlsøgning i denne her: http://www.vagcars.dk/phpbb/viewtopic.php?f=72&t=150109

Derudover så havde jeg bare kørt ned til VW. Du aner ikke hvordan det nye modul er kodet, hvordan det virker, og OM det virker hvis du rent faktisk har brug for det. Det er meget muligt det koster "en arm og et ben", men hellere det end at du (eller andre) mister dem... For år tilbage var der mange der mente at en modstand i rattet (når man skiftede rat fra 2 sprængladninger til 1) var løsningen. Det var der én på audiforum.us der testede... Uden den store succes da han kørte frontalt ind i et træ :o

Jeg kan faktisk ikke huske om der er komponent beskyttelse på airbag modulet. Jeg mindes ikke at have læst at der er.

www.facebook.com/vagstyle kan fjerne komponent beskyttelse i Fredericia. Brugeren "kreativ" herinde kan fjerne det i Horsens..
VW eGolf 2019 - Predictive ACC, 2Q0 Lane Assist, QQ9-lyspakke med 30 farver, TPMS med dæktryk visning, facelift Passat rat, PLA, keyless i bagdøre og Dynaudio
VW Touran Highline 1.4 TSI - '17 - Predictive ACC, Parkeringsassistent, Lane Assist, Forrudevarme, svingbart træk inkl Trailer Assist, Discovery Pro 2.5 med SIM/DAB, QQ9-lyspakke med 30 farver, 230v inverter, Side Assist, Area View, DLA, trådløs mobilopladning, Active Info Display og Head-Up Display

jcm
Nyt medlem
Indlæg: 130
Tilmeldt: 15. jun 2008, 20:40
Geografisk region: Sønderjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Haderslev
Has thanked: 0
Been thanked: 11 times

Re: nyt airbag modul golf 7

Indlæg af jcm » 5. maj 2020, 21:52

oprettede denne tråd da jeg mener det er på sin plads og spørge vedr.styrreenheder og kodning her,og ja du har ret i at det er det bedste og kører til vw med den og lade dem fixe problemet der er bestilt tid ved dem til på mandag

Besvar

Tilbage til "Kodning af styreenheder/ekstraudstyr"