JGronbeck skrev:Det bliver følgende, bliver det ikke for mørkt så?Gubbi skrev:Jeg havde valgt blank sort.
Gubs
Sent from my iPhone using Tapatalk
Du har flere blanksorte detaljer på bilen, tror det vil se godt ud sammen.
Gubs
JGronbeck skrev:Det bliver følgende, bliver det ikke for mørkt så?Gubbi skrev:Jeg havde valgt blank sort.
Gubs
Korrekt, men bremserne synes jeg ville "forsvinde"Gubbi skrev:JGronbeck skrev:Det bliver følgende, bliver det ikke for mørkt så?Gubbi skrev:Jeg havde valgt blank sort.
Gubs
Du har flere blanksorte detaljer på bilen, tror det vil se godt ud sammen.
Gubs
Kedeligt efter min smagGubbi skrev:Jeg synes det er ok at skifte farve, hvis du f.eks. havde monteret kæmpe Audi RS6 eller Lamborghini skiver, noget i den stil.
Så længe det er standard bremser, så hælder jeg mest til den blanksorte farve.
Gubs
Mange tak, kan kun sige i lige måde har ikke 100000 at smide efter den, så det kommer stille og roligt med tiden, har ikke planer om at sælgeChristianK skrev:Dejligt projekt med grundig tilgang til udførelse for at få lækkert resultat!
Lidt ligesom jeg selv har gang, hvilket bare gør at det tager sååååå meget længere tid at få fuldendt
Fedt vogn!
Det har jeg endnu ikke overvejet nej, men det kunne da være jeg skulle læse lidt op på detChristianK skrev:Fedt at bremserne blev gjort fine
Har du overvejet at skifte dine spindler og wishbones til alu?
Det giver lidt mere camper og er en del lettere på vægten