RIX skrev: ↑27. maj 2018, 10:36
der er bare de ting hvor man siger det kunne været et fedt projekt, det gør vi.
som da jeg som den første satte fender i en up med kun 2 højtalere i ab fabrik det projekt greb sku om sig, bare forstærkere er 600 euro minus evt. rabat i tyskland he he, eller mit sort himmel projekt det tog næsten 1 år da vw ikke ville frigive de sidste stumper så jeg kunne blive færdig(bakspejl og nødbremse afdækning)
så jeg følger spændt med i dette lidt utraditionelle projekt(det er en diesel)
bare klø på
VH:
Altid dejligt at have lidt at rode med.. Og da der for øjeblikket kun sendes dårligt tv når solen er væk, kan man jo fornuftigt nok bruge tiden på at google, google og atter google om hvad andre har formået at lave på deres biler
Uden at sige for meget, så jeg ret sikker på at når min BCM er oppe og køre så går der ikke lang tid før der skal tages hul på projekt keyless, her har jeg heldigvis alieret mig med en der har lavet det på en Golf 5 før.
Så nu hvor jeg alligevel er herinde kan der komme lidt updates til jer der stadigvæk følger lidt med..
Mine adatpere fra Vagbremtechnic passede ikke til mine alu spindler, der er nu fundet løsning sammen med Mike der står for hjemmesiden (Han har vist nok ejet den, og solgt til awesomeGTI.)
Anyways.. De nye adapter beslag lander forhåbentlig slut denne måned, han (Mike) har haft købt et sæt alu spindler og 986 kalibre hjem for at sikre sig de nye beslag laves så de passer til dette setup - Hatten af for hans tilgang til at få løst problemer hurtigt og smertefrit.
-
Stadigvæk intet hørt fra mit turbo byggeri fra dem der skal lave den i Tyskalnd - håber snart de gives lyd fra sig så moteren kan sættes i bilen snart!
Lidt andre småting igang, men kedeligt at skrive om uden billeder.. Så når der er lidt at vise kommer der friske billeder