vw4ever skrev: ↑8. sep 2018, 12:32
Hvad med at svine nogle ikke vagbiler til istedet, I/Vi bliver jo aldrig enige.
Det er jo ikke første gang, og det er de samme brugere der ikke kan fordrage VW og modsat.
Jeg er ikke
XXX fan, men har ikke behov for at fortælle det i alle tråde
Meget enig i det synspunkt. Dog har jeg rettet en smule i sidste linje
Det gav anledning til at reflektere lidt over tråden her.
Det virker som om at
"Passat vs Superb" lidt har overtaget den rolle som
"vurdering af tuner XYZ" tidligere havde på vagcars.dk. Det var også et emne som altid kunne trigge de samme brugere, og som ofte (ret hurtigt) kaldte på følelser og en stigning i debattemperatur. Det var tydeligtvis en hjertesag for visse.
Derfor ser jeg det som ... måske handler det om
Passat vs Superb et stykke ad vejen.
Men måske i mindst lige så høj grad om aktørernes ego, og måske tilsat lidt personligt vagcars-beef med udvalgte brugere.
Der kan ligge en historik.
Og så kunne det tænkes, at attituden ... "selv om jeg har skrevet mit synspunkt 4 gange, og i 10 andre tråde, så hvis den anden vender tilbage, så skriver jeg det en 5. gang om nødvendigt. Men jeg vil bare have det sidste ord i sagen!" .... melder sig på banen.
Kigger man indad : har jeg ikke hjertesager? Helt sikkert.
Passat vs Superb er så ikke en af dem. Jeg har en Passat som jeg er glad for, og jeg er fuldstændig fløjtende ligeglad med hvor meget andre kunne finde på at kritisere den bil. Hvis det fungerer for mig, så er det alt der betyder noget for mig. Og jeg føler ikke behov for at modsige dem der synes det er en skrammelkasse. Herregud.. hvis jeg skulle have reageret på alle de gange erlingvj har skrevet, at interiøret i en B7 knirker og knager .....
Jeg kunne sagtens lige så vel have haft en Superb, som jeg synes er en flot, stilfuld og velkørende bil. Det er sagen uvedkommende.
Men der kunne nemt være en anden hjertesag, som jeg også personligt lagde mig i, så bedre skal jeg ikke forsøge at gøre mig selv.
I forhold til hvad folk vil bruge deres tid på, og hvor mange gange de vil gentage sig selv - det er op til den enkelte.
Og da vagcars.dk ikke afregnes for antal tegn i databasen hos vores udbyder, så betyder et indlæg fra eller til om
Passat vs Superb heller ingenting.
Der er heller ikke brudt nogen forumregler.
Der er i det hele taget ingen problemer i tråden.
Så derfor : fortsæt bare
Passat vs Superb, de der har lyst. Bare gi den gas! I denne tråd, eller den næste der helt sikkert kommer
Det til trods er jeg alligevel meget enig i Bent/vw4ever's indlæg.