du mener simpelthen at bakterier og smuds ikke blæses rundt i hele kabinen hvergang du åbner dør(e) og/ eller har gang i blæserenZtrejfer skrev: ↑5. apr 2019, 11:09Kan forstå, at bvarrdd-indstillingen til stofmåtter i ens bil virker provokerende på nogenMonze1980 skrev: ↑5. apr 2019, 10:49Så bare tænk på dine sæderZtrejfer skrev:Bvarrrdd, hvor uhygiejnisk med stofmåtter. Gummimåtter vasker man derimod lynhurtigt og de bliver helt helt rene. Hvad stofmåtter over tid kommer til at indeholde af bakterier og støvmider tør jeg sket ikke tænke på, føj da. Ikke i min bil.
Well, med fodtøjet slæber man jo alt muligt ind i bilen hele tiden - usynligt hundepis fra fortovene, tyggegummi, støv & mudder, mikrober fra alle verdenshjørner, hvad-har-vi - og sko bliver nok banket af, men sjældent egentlig vasket, selvom det regner en del i dette land. Anderledes er det da med ens tøj, det skifter man jo ret ofte.
Så der er nok en ganske markant forskel på bakterie- og smudslivet på gulvet og så oppe i sæderne i ens bil. Der er jo en grund til, at vi alle nøjes med at tage skoene af, når vi går ind indendørs - og ikke også begynder at strippe. Nødvendigvis.
(Forretningsidé: find ud af, om man kan dyrke champignon i mørket under bilsæder. Verdensomspændende potentiale.
Sloganforslag: 1) Pluck'n'Drive 2)Drive'n'Grow. 3)MushRoomMotors 4)SeatSeeds)
jeg tænker at det er nemmere at blæse rundt med noget som ligger på en glat gummioverflade, end noget som ligger gemt godt afvejen nede i en stof måtte
måske du bare skulle investere i nogle plastikæsker med låg som i kan stille jeres fodtøj i når i kører i bil...