Så sluttede sagen med Giga Dæk endelig. Har aldrig nogensinde oplevet så ringe kommunikation og kunde “service” i November måned 2019 fik jeg endelig overtalt Giga Dæk til at jeg kunne sende dækkene retur, de skulle testes af producenten, hvis de ville give mig medhold i min klage, ville jeg få pengene retur, ville min klage blive afvist ville jeg få dækkene sendt retur. Følte ikke jeg havde noget af tabe, så sendt blev de. Hørte intet i 3-4 uger, men så fik jeg endelig en mail fra Giga Dæk, de havde kun modtaget 2 af mine 4 dæk
de krævede bevis for jeg havde sendt alle 4 dæk. Jeg havde både underskrevet kvitteringer, fra GLS og billeder af dækkene, hvor de efter Giga Dæk forskrifter var tapet sammen 2 og 2. Sende hurtigt mail med min dokumentation. Måske var jeg naiv? Da jeg regnede med at der nu ville komme lidt skred i sagerne. Men det skulle desværre vise sig at være det modsatte. Efter at havde ventet til starten af januar, kontaktede jeg Giga Dæk, deres undskyldning var så at de stadig ventede på at GLS skulle finde en “løsning” derefter kontaktede jeg løbende Giga Dæk ca hver 14 dag. Samme undskyldning hver gang, det er GLS som er den “skyldige”
Giga Dæk er en del af dæk online som sælger dæk i det meste af EU. Alt kunde kontakt er fra deres hovedkontor i Tyskland, jeg er ikke god til at snakke tysk, engelsk er ok, men da jeg har købe dækkene på en stor dansk hjemmeside så forventer jeg at firmaet har dansktalende personale. Det kræver 4 - 5 opkald hver gang for at komme til at snakke med en som kan gøre sig forståelig på dansk.
For et par uger siden, opgav jeg Giga Dæk, gjorde indsigelse gennem min bank. Noget jeg har prøvet før med stor positivt resultat. Dog fik fik jeg desværre besked fra banken, at de ikke kunne hjælpe mig, da jeg havde været alt for tålmodig, og pengene var umulig at trække tilbage. Banken skrev at der Max må gå 4 uger.
Så status var at de 4 vinterdæk som jeg betalte i august måned 2019. Men uden dækkene da 2 af dem var hos Giga Dæk og de 2 andre ligger og roder rundt i GLS systemet enten i DK eller DE
I sidste uge tænkte jeg, prøver en sidste gang. Jeg gjorde det meget tydeligt at nu gad jeg ikke mere! Havde før argumenteret med at GLS kun har 3 uger, til at finde den/de forsvindende genstande, derefter skal de hjælpe til med at finde en løsning, så den undskyldning med at det var GLS som var årsagen, det gad jeg IKKE høre mere på. Efter 2 meget lange samtaler med 2 forskellige i kunde “service” og e-mail hvor jeg skrev min mening om Giga Dæk meget TYDELIGT så skete der endelig noget. Jeg skulle nu sende mine konto oplysninger også ville de overføre pengene til min konto. Idag tikkede pengene ind på min konto, efter et forløb som har taget ca 7 måneder ! Jeg har flere gange tænke, fuck de penge, skriv dem på tabs kontoen og kom videre, men jeg er bare ikke en person som opgiver.
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro