Kalle1234 skrev: ↑18. apr 2020, 10:18
Kristian88 skrev: ↑18. apr 2020, 05:49
Det er også der min er coatet
Det er pisse fedt med Milltek, det er på ingen måde slemt, faktisk vil jeg vove den påstand at der ingen forskel er i kabinen under kørsel. Den brummer noget dybere, og der er gode DSG prutter. Tænker derimod at hvis du fjerner OPF, så vil der komme en del mere støj i kabinen....men det er helt sikkert en super alternativ og billigere løsning
Hmm nej, forståeligt. Jeg kunne ikke vente, så min blev peppet lidt op ude hos palms auto....den fik 266 HK og 430 Nm. Den er virkelig sjov nu, specielt pga momentet.
Min er hvid, havde bestilt den i grå....men den blev hvid (lang historie) . Den er fed i hvid, men kræver lidt mere vedligeholdelse..... coatingingen kommer rigtig til sin magt her.
Købt din eller leaset?
Hmm det kunne godt være man skulle begynde og forhøre sig på en milltek udstødning rundt omkring, hvor har du fået det lavet?
266 hk i en polo, det lyder fandme vildt! Der må kræfter i den, har du prøvet launch control med den efter du fik optimeret den?
Hvad med brændstof forbruget er det det samme som originalt?
Den er satme også fed i hvid, hvor fik du coatet din?
Ja, det synes jeg er en god ide. Den lyder godt og det ser også lidt federe ud med to lidt større afgangsrør. Det ser fedt ud, uden det er for meget.
Købt og monteret igennem Driver, som lægger på Amager, Kirstinehøj. Super god service derude og gode priser på montering.
Det er også ret vildt! Den tager virkelig fat.....
Ja, har prøvet hvor kæresten forsøgte at tage tid fra 0-100, men problemet med optimeringen er, at den nu laver endnu mere hjulspind i de lave gear. Men vi ramte 5,9 sek på den bedste tid.....men med hende som tidstager
Denner sjovest i 3, 4, 5 og 6 gear. Motorvejskørsel er en fornøjelse nu....en overhaling er hurtigt overstået .
Ja, der er sgu ingen forskel på benzin økonomien, den er stadig dårlig .
Samme sted som dig, Rudetoning