HansH skrev: ↑9. jan 2024, 16:33
trykfajl skrev: ↑9. jan 2024, 15:04
HansH skrev: ↑9. jan 2024, 14:45
Hmm.... skal lige forstå dette ;
Hvem har rullet den tilbage til "sådan som du fik den leveret" .... ? Er det DCB der har gjort det ?
https://dcb-tuning.dk i Århus. Han havde 3 filer logget under min bil.
1. Nyeste update Skoda fil,
2. Min fil Pre-update
3. Den fil han "bryggede" til bilen, mens jeg var der sidst.
Jeg kunne få hvilken af filerne jeg ville ha' indlæst uden omkostninger.
Okay, så dvs:
- to Skoda standardfiler, en pre-dieselgate og en post-dieselgate
- deres egen tuningsfil
Det giver mening.
Men så vil det jo være min påstand, at DCB ikke har kunnet bringe bilen i den stand du købte den i ...... hvor den jo (formodet) var blevet tunet et andet sted.
Hvilken af disse options valgte du ?
Ikke helt.
Han havde en standard Skoda fil, som i systemet (fik lov at kigge med) stod som nyeste opdatering, altså nyeste version fra Skoda
Så havde han den fil, som lå i min bil, inden han lagde sin egen fil i.
Og tilsidst havde han sin egen fil, som han også tilbød at indlæse igen.
DCB tuning laver rigtigt mange filer, son han, ejeren af kæden, med værksted lige syd for Århus, selv bygger fra bunden. (Hans påstand, det kan jeg hverken be- eller af-kræfte). Han har flere samarbejdsaftaler med værksteder rundt omkring i landet, samt flere franchise forhandlere af tuningsfilerne. Der ud over laver han mange filer for folk i Australien, USA, New Zealand, Østen osv.
Kiggede trustpilot inden jeg besluttede mig for ham/DCB og de har nærmest kun positive tilkendegivelser.
Der har heller ikke været noget pis med ham i forbindelse med denne sag. Han tilbød mig med det samme original fil, eller den jeg kom til ham med. Samtidig har han tilbudt mig at jeg kan komme igen efter sagens afslutning og få indlæst hans tuningsfil igen, uden beregning, men blot lidt til kaffekassen. Det er sku’ go’ stil. Jeg anset ikke tuningen som problemet.
Men jeg vil dog højst sandsynlig bruge landberg næsten gang, hvis der bliver en næste alene pga. jeres anbefalinger.