pisse skat/nummerplade ekspedition lukket

Stedet hvor der snakkes VAG biler
Besvar
Brugeravatar
larslyn
Aktiv medlem
Indlæg: 2145
Tilmeldt: 13. jun 2008, 18:34
Geografisk region: Nordsjælland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Beerpiece
Has thanked: 229 times
Been thanked: 110 times

pisse skat/nummerplade ekspedition lukket

Indlæg af larslyn » 22. maj 2009, 09:00

Skal sgu bare lige af med min vrede over de inkompetente tumper, i vores moderne verden burde man så ikke kunne forvente at man kunne informere på sin hjemmeside at man holder lukket???? :evil: :evil: :evil:
Har fået en gammel vag mere og ville selvfølgeligt gerne have plader på så den kunne komme ud og trille en tur, så da kl. var 8.30 indfandt jeg mig hos skat i frederiksund for at hente pladerne, går op til døren hvor der hænger en seddel der fortæller at de holder lukket både d. 21. og d.22/5 :twisted: kører derefter hjem og ringer til dem bare lige for at udtrykke min utilfredshed over at man ikke kan informere om dette på feks. forsiden på skat.dk........... KRAFTHELVEDE om der ikke der er en båndsvarer der fortæller at de holder lukket AAARRRRRRGGGGGGHHHHH :evil: :evil: :evil:
så nu tror jeg sgu at jeg triller en tur med en plade fra den anden bil for polititet holder vel også lukket idag :roll: :roll:
hvad er bøden for at køre uden plader??

Brugeravatar
jansom
Meget aktiv medlem
Indlæg: 6278
Tilmeldt: 15. jun 2008, 18:21
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Gjessø, Silkeborg
Has thanked: 2104 times
Been thanked: 696 times

Re: pisse skat/nummerplade ekspedition lukket

Indlæg af jansom » 22. maj 2009, 09:06

Skal motorkontoret holde åbent 24/7 for at du kan få plader når det passer dig?
-No one is more hated than he who speaks the truth-

Brugeravatar
larslyn
Aktiv medlem
Indlæg: 2145
Tilmeldt: 13. jun 2008, 18:34
Geografisk region: Nordsjælland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Beerpiece
Has thanked: 229 times
Been thanked: 110 times

Re: pisse skat/nummerplade ekspedition lukket

Indlæg af larslyn » 22. maj 2009, 09:13

jansom skrev:Skal motorkontoret holde åbent 24/7 for at du kan få plader når det passer dig?
Nej selvfølgeligt skal de ikke det men nu er det jo altså ikke helligdag idag VEL? :roll:

svan
Aktiv medlem
Indlæg: 2667
Tilmeldt: 13. jun 2008, 11:44
Geografisk region: Sydsjælland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Faxe (ligesom øllen)
Has thanked: 0
Been thanked: 35 times

Re: pisse skat/nummerplade ekspedition lukket

Indlæg af svan » 22. maj 2009, 09:42

......nu du havde tid til at hente plader, holder du fri?


svan

thomasp
Nyt medlem
Indlæg: 148
Tilmeldt: 15. jun 2008, 19:03
Geografisk region: Nordjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Aalborg
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: pisse skat/nummerplade ekspedition lukket

Indlæg af thomasp » 22. maj 2009, 09:44

Ja skulle også have hentet plader idag, da en køber var interesseret i at få den med hjem idag, men som der står på nederst på siden har de idag lukket. :(

http://www.skat.dk/SKAT.aspx?oId=1713540&vId=0

Men det gjorde som sagt ikke noget, hvis de havde åbent engang imellem, når mange af os har fri.

Nu må jeg håbe at den interesserede køber vil vente til næste uge.
2004 Mondeo billig A-B bil:)
2009 Suzuki SV650S ABS

Brugeravatar
larslyn
Aktiv medlem
Indlæg: 2145
Tilmeldt: 13. jun 2008, 18:34
Geografisk region: Nordsjælland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Beerpiece
Has thanked: 229 times
Been thanked: 110 times

Re: pisse skat/nummerplade ekspedition lukket

Indlæg af larslyn » 22. maj 2009, 10:19

svan skrev:......nu du havde tid til at hente plader, holder du fri?


svan

Nej desværre er sgu syg med en diskusprolaps, men kan nu ikke se hvad det har med sagen at gøre? mit arbejde er da ikke lukket af den grund ;)

ups havde sgu ikke set at det stod nederst på deres side... kunne være at jeg skulle få tjekket synet også :oops: :oops:

svan
Aktiv medlem
Indlæg: 2667
Tilmeldt: 13. jun 2008, 11:44
Geografisk region: Sydsjælland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Faxe (ligesom øllen)
Has thanked: 0
Been thanked: 35 times

Re: pisse skat/nummerplade ekspedition lukket

Indlæg af svan » 22. maj 2009, 11:28

hehe, god ide, nej det er rigtigt, men rigtig mange virksomheder vælger at holde lukket idag så hvorfor ikke skat, de skal jo nødigt overanstrenge sig ;)
Nææææ, vi er nogen der må knokle.............eller ja, jeg er her da.

svan

Biker
Nyt medlem
Indlæg: 367
Tilmeldt: 13. jun 2008, 21:44
Geografisk region: Nordjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Mariager
Has thanked: 4 times
Been thanked: 1 time

Re: pisse skat/nummerplade ekspedition lukket

Indlæg af Biker » 22. maj 2009, 13:32

jansom skrev:Skal motorkontoret holde åbent 24/7 for at du kan få plader når det passer dig?
Nej men de skal sgu da holde åbent på en alm dag.
Jeg har også været på parkering's pladsen ved motorkontoret i ålborg idag.
Satme nederen og køre 60km for at se at skrankepaverne holder lukket.
Da de lagde det ud til Skat og lukkede de lokale motorkontore,kunne man vel forvente de havde åbent alm hverdage.
Golf 2,0 TDI 2019
Yamaha YZF 1000 Thunderace.
Seat mii -15

Brugeravatar
Big-_-D
Medlem
Indlæg: 1324
Tilmeldt: 13. jun 2008, 12:11
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: 2860 Søborg
Has thanked: 5 times
Been thanked: 5 times

Re: pisse skat/nummerplade ekspedition lukket

Indlæg af Big-_-D » 22. maj 2009, 13:57

Mit arbejde har lukket - men jeg arbejder stadig :) lidt modsat men sådan er det i finansverdenen...

Idag er en bankhelligdag som det heller og derfor har Skat også lukket præcist som rigtigt mange andre virksomheder!
At du ikke kan få dine plader har vel bare noget at gøre med at du ikke har været dernede i onsdags? hvis du ligger hjemme har du jo trods alt mulighed for at komme der modsat os andre der tager hjemmefra kl. 7.30 og først er på adressen igen sidst på efter middagen...

Stop tuderiet og hent dine plader på mandag... (hvor de finansielle markeder sådan set også har lukket pga. usa men det er der ikke nogen der tænker på eller tuder over!)

Big D
VW Golf IV 2,8 V6 4motion SOLGT
VW Golf IV 1,8 20v SOLGT
VW Golf III 1,8 cl "The Pendler" TOTALSKADET
VW Golf II 1,8 16v GTI - To Be Decided

Projekt-tråd på Low-Budget-Ringtool

Dirty golf 4 t
Medlem
Indlæg: 694
Tilmeldt: 21. jun 2008, 06:53
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 1 time
Been thanked: 0

Re: pisse skat/nummerplade ekspedition lukket

Indlæg af Dirty golf 4 t » 22. maj 2009, 18:48

har prøvet det helt samme sidste år 2 gange... første gang dagen idag for et år siden og så igen i sommerferie perioden hvor man så bare sætter et skilt på døren hvor der står lukket pga ferie.. jeg havde også kontroleret på hjemme siden og der stod ingen ting..
Skat stinker så langt væk. har pt en klage over en fastsat afgift oppe hos dem det har taget en mrd at skrive til mig at de har modtaget min klage, her efter skriver de at man skal regne med mrd svar tid :o

Så det har sku da ikke en skid at gøre med at nogle tror at SKAT skal holde åben 24/7 så de kan hente plader. det handler om vi lever i 2009 og det mindste man kan gøre er sku da at skrive på hjemme siden de holder lukket af den ene eller anden årsag. hvis skat havde været en hvilken som helst privat virksomhed havde de sku lukket for lang tid siden med den ringe service de kan tilbyde :twisted:

og PS sidste år stod det ikke på deres side, for sendte dem en klage på mail hvor de svaret og ville få det rettet.
Audi A6 c7 3,0 tfsi
Nissan Skyline GTR R33 solgt
O O SKYLINE O O

Brugeravatar
larslyn
Aktiv medlem
Indlæg: 2145
Tilmeldt: 13. jun 2008, 18:34
Geografisk region: Nordsjælland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Beerpiece
Has thanked: 229 times
Been thanked: 110 times

Re: pisse skat/nummerplade ekspedition lukket

Indlæg af larslyn » 22. maj 2009, 19:28

Big-_-D skrev:Mit arbejde har lukket - men jeg arbejder stadig :) lidt modsat men sådan er det i finansverdenen...

Idag er en bankhelligdag som det heller og derfor har Skat også lukket præcist som rigtigt mange andre virksomheder!
At du ikke kan få dine plader har vel bare noget at gøre med at du ikke har været dernede i onsdags? hvis du ligger hjemme har du jo trods alt mulighed for at komme der modsat os andre der tager hjemmefra kl. 7.30 og først er på adressen igen sidst på efter middagen...

Stop tuderiet og hent dine plader på mandag... (hvor de finansielle markeder sådan set også har lukket pga. usa men det er der ikke nogen der tænker på eller tuder over!)

Big D

Nej FESSOR :ugeek: :ugeek: kunne ikke hente dem onsdag DA JEG VAR TIL SCANNING :!: tuderi og tuderi... ved du hvad dér hvor jeg arbejder (når jeg nu ikke er sygemeldt) har vi åbent 24/7/365 så i andre får hentet jeres affald ;) .... så tuder nej dét synes jeg sgu ikke jeg gør men det er en ganske almindelig hverdag idag... eller tager jeg helt fejl

Brugeravatar
kenndk
Helt nyt medlem
Indlæg: 42
Tilmeldt: 13. jun 2008, 15:54
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Randers
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: pisse skat/nummerplade ekspedition lukket

Indlæg af kenndk » 22. maj 2009, 22:03

Min sviger skulle også lige omreg mcén idag, men hva fanden? Først til syn, også lige forbi SKAT, men nej, de har fandme lukket på sådan en højhellig hverdag!!!

goof78
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: pisse skat/nummerplade ekspedition lukket

Indlæg af goof78 » 22. maj 2009, 22:18

Nu må jeg også lige tude, nu når koret er så stort.

Jeg skulle have hentet noget anlæg på Sj idag, jeg er "selvstændig" og kan planlægge min arb. dag som jeg vil, men da børnehaven havde lukket(tak Fogh fordi du i 2008 højt og helligt lovede at huldage i daginstitutioner blev elimineret, endnu en du stak af fra), så blev jeg nød til at blive hjemme fordi knægten ikke orker lange ture(og ja, det er en af offringerne ved at være alenefar, alle fordelene er der vidst ikke plads til her).

Nu ville jeg bare pive, i denne pivetråd, også selvom mit indlæg er ironisk.

Besvar

Tilbage til "Generel bilsnak om VAG"