Nye blinklys til mig idag:)

Besvar
Brugeravatar
tief und breit
Medlem
Indlæg: 1341
Tilmeldt: 15. jun 2008, 15:34
Geografisk region: Fyn
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Svendborg
Has thanked: 0
Been thanked: 6 times

Nye blinklys til mig idag:)

Indlæg af tief und breit » 6. jan 2009, 14:48

Efter et uheld jeg havde forleden røg det ene blinklys glas på golfen helt:( Har længe gået og tænk på om jeg ikke skulle have tågelys på den... Dels det ser pænt ud når man cruiser og dels er det rart når det er tåget...

Købte for noget tid siden INpro forlygter og dem har jeg været tilfreds med.. God pasform og dejligt lys.. Kiggede lidt på ebay og fandt nogle INpro LED blinklys med tågelys til kun 400 kroner. Dem fik jeg straks købt. Har så købt ny lyskontakt og lednings net til at eftermontere de her tågelygter foran. Skulle jo gerne være orginalt det hele...
Jeg har valgt nogle med tågelygter også da jeg gerne ville have eftermonteret dette:)

Der er 12 stk LED i hver blinklygte ser rigtig pænt ud når det blinker:) Dog skal man eftermontere et nyt relæ der hvor det gamle relæ sad men herregud det burde jo hellere ikke være noget problem:)

Har et billede... Kun lige monteret den ene for sjov da min kofanger skal indfarves helt inden de ryger på fast:)

Billede
Det snyder meget på bilede dels er det meget mørkere og man kan ikke se det særlig godt... Men i virkeligheden ser det virkelig pænt ud det hænger sammen og løfter lige bilen nogle år på den front ihvertfald


Billede
Fik også lige leget lidt med slipol med udstødningen. Der skulle ikke meget til før den skinnede igen..

Brugeravatar
Watcher
Hyper aktiv medlem
Indlæg: 14524
Tilmeldt: 13. jun 2008, 10:25
Geografisk region: Sverige - (syd)
VCDS ejer: Ja
Kommerciel bruger: CarTrends.dk
Geografisk sted: København
Has thanked: 30 times
Been thanked: 852 times
Kontakt:

Re: Nye blinklys til mig idag:)

Indlæg af Watcher » 6. jan 2009, 14:55

er det ik forkert placeret ? det sku da ha været under store projekter som da du lavede service på den :mrgreen: :mrgreen:
http://www.facebook.com/pages/Cartrends ... 5536683461
http://www.CarTrends.dk alt i orig udstyr/Reservedele/FORSIKRINGSSKADER!, navigation til vag biler samt OBD Chiptuning med Landberg
www.WatchTrends.dk Salg/Køb af luksus ure

Brugeravatar
tief und breit
Medlem
Indlæg: 1341
Tilmeldt: 15. jun 2008, 15:34
Geografisk region: Fyn
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Svendborg
Has thanked: 0
Been thanked: 6 times

Re: Nye blinklys til mig idag:)

Indlæg af tief und breit » 6. jan 2009, 15:13

Det høre til hjemme under styling?

Det at skifte en tandrem og skifte div pakninker synes jeg var en stor udfordring for mit vedkommende...Det var bare første gang for mit vedkommende og det var et stort projekt for mig... Dette var grunden til at jeg lagde mit 230.000km service ind under store projekter... Men der er da også nogle af de ting andre folk laver på deres bil feks andre lygter osv det høre da hellere ikke hjemme i store projekter....

Kom med nogle konkrete emner om hvad store projekter handler om!!! For mig kan jeg kun se at det er op til en selv at bedømme hvorvidt det er noget stort man er igang med...... Men hvis det kun er til at kneppe sin bil med skørter og lave hk i motoren så er det ikke sådan jeg ser på store projekter.....

Brugeravatar
Watcher
Hyper aktiv medlem
Indlæg: 14524
Tilmeldt: 13. jun 2008, 10:25
Geografisk region: Sverige - (syd)
VCDS ejer: Ja
Kommerciel bruger: CarTrends.dk
Geografisk sted: København
Has thanked: 30 times
Been thanked: 852 times
Kontakt:

Re: Nye blinklys til mig idag:)

Indlæg af Watcher » 6. jan 2009, 15:21

det var ironisk ment batman ;) og et stort projekt er i mine øjne når man går en hel bil igennem og laver alt, eller ska istandsætte en bil splitter den ad fuldstændig får alt lavet som nyt fra top til tå, noget man bruger uger/måneder på at lave og ik et aften projekt det sådan jeg opfatter et stort projekt men cføli fortolker folk det også anderledes 8-)
http://www.facebook.com/pages/Cartrends ... 5536683461
http://www.CarTrends.dk alt i orig udstyr/Reservedele/FORSIKRINGSSKADER!, navigation til vag biler samt OBD Chiptuning med Landberg
www.WatchTrends.dk Salg/Køb af luksus ure

Besvar

Tilbage til "Lys/Lygter"