HHKP skrev:prøv lige at afmonterer stikket på LMM og kør en turJohnnyhjo skrev:Hej.
Ny original luftmængde måler fra Bosch monteret og stadig samme fejl
Dog da jeg kørte virkede det som om problemet var løst. Den tog gas med det samme, til forskel fra tidligere hvor jeg kunne sidde med speederen i bund, og den bare tøffer med tomgang.
Så jeg var glad over den igen kørte og det virkede godt... Tror jeg.
Igår skulle jeg lige ud og lufte den, men der var den død igen... Jeg kunne træde speederen i bund og den tøffede blot ud i tomgang... Nær den så endelig begynder at stige i omdrejninger, så er den sløv som i meget sløv..
Tester registrerer speederens % op til 100 når jeg træder speederen i bund... Så jeg ved ikke hvad der er galt..
Mvh Johnny
Slangen fra intercooler var trykket US af den lås til det sorte plastik rør til Egr. Den metal lås var dårlig. Havde en reserve liggende og den kunne nu samles helt.
Tog den LMM (MAF) af og bilen kunne køre men sløv som i starten... Fik fejl så den virker!
Kørte og den kørte normalt.
Tog MAP af ig den var endnu mere sløv... Så den virker.
Det virker som om den kører nu, efter en defekt LLM og en dårlig lås mellem gummeslange og plastik. Indsugningslangen..
Dog så er jeg ikke helt imponeret over trækket i den. Syntes den var lidt mere frisk før...
Men jeg er ikke helt sikker på de dyser jeg har sat i er til en 130 HK. Købte en reservedels motor men nummeret på pumpedyserne var nogle andre end de gamle.