Indlæg
af thg » 6. apr 2020, 13:43
Hvad sagde hovedkontoret?
Dvs. du har modtaget en regning på arb.løn og kølevæske, men de har betalt selve den defekte res.del?
Jeg ville bare sende dem en mail med henvisning til fakturanr. xxxxx og skrive at jeg nægter at betale, da der er tale om en reklamationssag og hvis de kontaktede mig yderligere, ville jeg kopiere den samme tekst og sende til dem igen og i denne mail skrive at du henviser til din tidligere mail fra d. X/X-20 og så ville jeg ikke bruge mere tid på det.
Sender de det videre til inkasso sender du dem så bare mail korrespondancen og kopi af fakturaen hvor samme res.del tidligere er udskiftet indenfor de sidste 2 år og henviser til at der derfor er tale om en reklamationssag.
Golf 7 2.0 TDI 150 hk. Highline DSG (årg. 4/2013)
DK-pakke, Vienna læderkabine, xenonforlygter m. LED kørelys og kurvelys, LED-baglygter, Discover Pro, DAB+ modtager, panorama soltag, adaptiv fartpilot, bakkamera, Park assist, Lane assist, Road Sign assist, Dynamic Light assist, køreprofil indstilling, tyverialarm, sportsundervogn, tonede ruder bag, 18" VW Marseille alufælge, Golf R multifunktionsrat med shift paddles, Helix Soundsystem.