Chris' Audi S6 2015 Facelift

Her kan du vise din Audi frem og få feedback
Forumregler
Værkstedet - Galleri/Show off - Audi > Tilføjelse til de generelle regler
Billeder eller video er et krav i galleriet.
Emnetitel skal indeholde [Årgang] [Mærke][Model]
Bilen skal være indenfor VAG-gruppen.
Bilen skal være din egen.
Besvar
Brugeravatar
vrod
Medlem
Indlæg: 1081
Tilmeldt: 29. nov 2012, 10:56
Geografisk region: Tyskland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Düsseldorf
Has thanked: 3 times
Been thanked: 6 times
Kontakt:

Chris' Audi S6 2015 Facelift

Indlæg af vrod » 10. maj 2019, 10:01

Først lidt om bilen:

Model: Audi S6 2015 Avant
Motor: 4.0 TFSI V8 Biturbo 450 Heste (500 med optimering)
Farve: Mørkeblå
Gearkasse: 7-Gear S-Tronic
KM: ca. 70.000

Udstyr:
- Matrix LED forlygter
- ACC med pre-sense plus
- Audi AAS Sport (Luftaffjedring)
- MMI 3G Plus med Audi Connect og Audi Phone Box
- 20" Rotor Sommerfælge og 19" Winterfælge
- Side Assist, Lane Assist, Sign assist
- Keyless go med sensorstyret bagklap
- PDC foran og bagved
- Head-up display
- Sort himmel
- BOSE Sound System
- Elsæder og memory ved føresæde
- 4 Zone klima
- Og mere..

Lidt om forløbet

Efter 4 år med GTI'en fik jeg igår indregistreret en Audi S6 i mit navn :D. Jeg er så heldig at bo i Tyskland, således at bilafgiften er lig 0%.

I og med at jeg har en søn på vej, en stor motherf... af en hund (Bernersennehund) og jeg blev forelsket i luftaffjedring efter at have kørt med det i vores Touareg, så var der ingen vej udenom.. Overvejede først Passat, men der er hverken V6 eller Luftaffjedring. Derefter kiggede jeg A6 V6, men for en 3-4000€ mere kunne jeg stige ind i en S6. Og siden at der er så meget snak om mindre motorer (fx. den nye S6 får en 3.0 TDI diesel :| ), skulle jeg prøve at eje en V8, så skulle det sku være nu!

Havde en masse i søgelyset her i Tyskland men sjovt nok skulle valget falde på en der var i... Danmark :roll: Flex-leaset, derfor intet bøvl med registreringsafgift og export.

Billeder fra annoncen:
Billede
Billede
Billede

Den har kørt i Tyskland indtil for et år siden og havde kun været i danmark i 9-10 måneder. Prøvekørt og kun fede indtryk :)

Autotransport til Düsseldorf til 3000 danske kroner fra Hillerød var meget attraktivt så det benyttede jeg mig af.

Ankomst til Düsseldorf:

Billede
Billede
Billede

Desværre er Tyskerne meget meget strenge når det kommer til udstødningen (især med klappeudstødning). Bilen kan sågar få klippet pladerne i værste tilfælde og da sælger havde lagt den originale udstødning med, så kom den på. :(

Igår blev bilen så indregistreret og hvad for en fed slæde!

Billede

Bilen trænger nok til et S-Tronic reset, da de forhenværende ejere ser ud til at have kørt noget anderledes ift. min kørestil :D Man kan ikke undgå at få et ordentlig smil på læberne når man hører lyden af V8'eren der brummer når den fyres af på Autobahn. Havde jeg stadig boet i Danmark, så havde jeg ikke købt sådan en bil, da man ikke kan have meget sjov på de danske motorveje. Det er en utrolig bil og jeg føler mig skideheldig over at være i en situation hvor jeg har mulighed for at eje en!

Kigger på følgende mods:

- Sportudstødning (sorte rør istedet for chrom)
- Mellempotte fra RS6 (passer perfekt på og giver mere lyd)
- DAB eftermontering
- Apple carplay (officielt kun understøttet fra 2017)
- Komfortsæder med massage og ventilation
- Evt. B&O anlæg selvom BOSE-anlægget ikke er så skidt endda

Pt. er der ikke så mange billeder, de kommer efter at den har fået en ordentlig rengøring!
These users thanked the author vrod for the post (total 2):
nuggivr6Frandsen6000
2015 Audi S6 Avant - ACC, AAS, Matrix, Head-Up, Bose, Keyless Go, MMI 3GP+, Audi Connect, Side assist, Sign assist, Lane Assist m.m.
2015 Touareg 3.0 V6 TDi Tiptronic R-Line - ACC, Luftundervogn, DLA, El. Bagklap, KESSY, RNS 850 m. GE, El. Læderkabine "Nappa" (Memory), Fuld el. spejle (Memory), Sign assist, Blind spot assist, Lane Assist m.m.
2015 Golf 7 GTI Performance DSG (Solgt) - ACC, DCC, DLA, DYNAUDIO, KESSY, Discover Media, Læderkabine, Fuld el. spejle, Sign assist, Lane Assist m.m.

Brugeravatar
Roeden
Medlem
Indlæg: 1103
Tilmeldt: 13. jun 2008, 12:30
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Holte
Has thanked: 70 times
Been thanked: 70 times

Re: Chris' Audi S6 2015 Facelift

Indlæg af Roeden » 10. maj 2019, 10:05

Tillykke med den, ser lækker ud!
Må man spørge hvad den stod til af pris ex afgift/moms?

Roeden
Senest rettet af Roeden 10. maj 2019, 10:07, rettet i alt 1 gang.
Sommer: 07' MB CLK63 Cab
Hele året: 24' BMW i4 M50
Fruens:
21' MB GLE
tidligere:
22'Cupra Formentor VZ 310
21' MB S205 300d 9G-Tronic AMG night

Brugeravatar
HansH
Admin
Indlæg: 13175
Tilmeldt: 1. jun 2011, 13:12
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Taulov
Has thanked: 3171 times
Been thanked: 4489 times

Re: Chris' Audi S6 2015 Facelift

Indlæg af HansH » 10. maj 2019, 10:06

Wauv! Den er virkelig flot :shock:
Nogle kabinebilleder vil du ikke høre kritik for.
Kæmpestort tillykke med den! jeg kan godt forstå at du er tilfreds :)
These users thanked the author HansH for the post:
DanielB12
Elsa - hun er en 2022 Skoda Enyaq iV 80 Sportline : viewtopic.php?f=107&t=157273
Elli - hun er en 2020 e-Golf 7.5 : viewtopic.php?f=108&t=156813

Brugeravatar
vrod
Medlem
Indlæg: 1081
Tilmeldt: 29. nov 2012, 10:56
Geografisk region: Tyskland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Düsseldorf
Has thanked: 3 times
Been thanked: 6 times
Kontakt:

Re: Chris' Audi S6 2015 Facelift

Indlæg af vrod » 10. maj 2019, 10:12

Jeg fik den inkl nye bremser, vinterhjul og service for ca 45k€. I den tid jeg har ledt efter den rigtige vogn har jeg fundet ud af at de har et kæmpe værditab de første 3-4 år. Nyprisen for dem jeg har kigget på lå (dengang) på ca. 110-120.000€.

Den største udfordring var helt klart at få overbevist konen :lol: Heldigvis har hun en barndomsven der netop arbejder som indkøber ved en Audi nær os og han gav mig en som de havde i en weekend. Efter at hun selv kom bag rattet sagde hun god for det. :shock:
2015 Audi S6 Avant - ACC, AAS, Matrix, Head-Up, Bose, Keyless Go, MMI 3GP+, Audi Connect, Side assist, Sign assist, Lane Assist m.m.
2015 Touareg 3.0 V6 TDi Tiptronic R-Line - ACC, Luftundervogn, DLA, El. Bagklap, KESSY, RNS 850 m. GE, El. Læderkabine "Nappa" (Memory), Fuld el. spejle (Memory), Sign assist, Blind spot assist, Lane Assist m.m.
2015 Golf 7 GTI Performance DSG (Solgt) - ACC, DCC, DLA, DYNAUDIO, KESSY, Discover Media, Læderkabine, Fuld el. spejle, Sign assist, Lane Assist m.m.

Brugeravatar
_Jensen
Medlem
Indlæg: 1364
Tilmeldt: 15. jul 2015, 19:27
Geografisk region: Bornholm
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 87 times
Been thanked: 413 times

Re: Chris' Audi S6 2015 Facelift

Indlæg af _Jensen » 10. maj 2019, 10:15

WOW! Stort tillykke, kæft den er fed 8-)
Bh John
2024 Xpeng G9 Performens
2022 ID.4 GTX
2019 Tiguan 2.0 TDI IQ.Drive 150 HK DSG
2018 Passat Variant 1.4 TSI Highline 150 HK DSG
2016 Golf Variant 1.4 TSI Comfortline 125 HK DSG

Brugeravatar
vandhunden
Medlem
Indlæg: 1338
Tilmeldt: 25. maj 2010, 11:39
Geografisk region: Sønderjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Sønderjylland
Has thanked: 46 times
Been thanked: 138 times

Re: Chris' Audi S6 2015 Facelift

Indlæg af vandhunden » 10. maj 2019, 10:24

Tillykke med bilen og kan være jeg ser den i 3 spor når jeg er i Ruhr området:-)
Nuværende køretøjer: VW Passat 2,0 TDI BMT Variant 190 HK DSG6 & Honda 1100 CBR BlackBird

superbeszzz
Aktiv medlem
Indlæg: 1994
Tilmeldt: 9. apr 2009, 07:01
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Solrød Strand
Has thanked: 290 times
Been thanked: 486 times

Re: Chris' Audi S6 2015 Facelift

Indlæg af superbeszzz » 12. maj 2019, 22:40

Jeg har de komfortsæder i min A6. Det er en kæmpe fornøjelse. Jeg glæder mig til at høre mere om dit Apple car play projekt.
Herrebil: 2022 BMW X5 e45 M-sport+ - Dravitgrå, Individual Merino ivory leather, B&W speakers, Laser light, Skylounge, HUD, 4-zone klima, sædevarme bag, 360 parkering, træk, oma.
Konebil: 2020 Fiat 500e cab La Prima
Tidligere biler: - Porsche Taycan Cross Turismo, Audi E-tron 55, E-golf 300, Audi A6 320 biturbo, VW T-Roc cab, Audi A5 Sportback LE

Brugeravatar
Mikkel K
Medlem
Indlæg: 1155
Tilmeldt: 23. jun 2008, 20:15
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Viborg
Has thanked: 11 times
Been thanked: 29 times

Re: Chris' Audi S6 2015 Facelift

Indlæg af Mikkel K » 13. maj 2019, 07:34

Du glemte at skrive fælge på din mod-liste. ;)

Men hvor er den fed! A6 C7 er IMO en af de bedst designede biler i lang, lang tid. Og så har man ikke nævnt motor, kabine og det fede udstyr i din... :P

Kan godt følge din tankegang om, at skal man have sjov benzinbil, skal det være. Jeg kigger med samme mindset... men dog ikke S6 til danske priser. :cry:

Brugeravatar
Mike H
Aktiv medlem
Indlæg: 2410
Tilmeldt: 22. apr 2010, 11:12
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 63 times
Been thanked: 161 times

Re: Chris' Audi S6 2015 Facelift

Indlæg af Mike H » 13. maj 2019, 09:57

Nice tillykke - dælme en flotter øse 8-)
Er slet ikke misundelig :mrgreen:

måske lidt :P
Mike
Audi A5 Sport Sportback 2.0 TFSI 7-trins S tronic årgang 2018

Brugeravatar
vrod
Medlem
Indlæg: 1081
Tilmeldt: 29. nov 2012, 10:56
Geografisk region: Tyskland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Düsseldorf
Has thanked: 3 times
Been thanked: 6 times
Kontakt:

Re: Chris' Audi S6 2015 Facelift

Indlæg af vrod » 14. maj 2019, 05:57

Mikkel K skrev:
13. maj 2019, 07:34
Du glemte at skrive fælge på din mod-liste. ;)

Men hvor er den fed! A6 C7 er IMO en af de bedst designede biler i lang, lang tid. Og så har man ikke nævnt motor, kabine og det fede udstyr i din... :P

Kan godt følge din tankegang om, at skal man have sjov benzinbil, skal det være. Jeg kigger med samme mindset... men dog ikke S6 til danske priser. :cry:
Haha synes at de originale fælge ser fede nok ud :D

Jeg synes ikke at C8’eren ser så fantastisk ud, kun bagfra egentlig (hvis man ser bort fra de falske “udstødningsrør”). Selv om jeg faktisk arbejder med IT til hverdag så er jeg heller ikke begejstret for touch i bilen. Det var/er rimelig irriterende noglegange når man kører og skal lave noget på navien. :) er også mere til analoge nåle end et fuldt digitalt speedo. Har lært at MMI touchpad er guld da man jo kan skrive på den!

Og ja for mig er tiden nu til at prøve en V8’er da den nye jo er en tam V6 diesel. Selv ikke hvis jeg købte en diesel ville jeg kunne bruge den da jeg kører langt fra nok antal km om året. RS6’eren bliver vel den eneste benziner men den er allerede for voldsom og for dyr til hvad jeg vil give for en bil.
superbeszzz skrev:
12. maj 2019, 22:40
Jeg har de komfortsæder i min A6. Det er en kæmpe fornøjelse. Jeg glæder mig til at høre mere om dit Apple car play projekt.
Cool, du har dem med ventilation og massage? :) og ang carplay, så kan det skam aktiveres. Inde på audizine er der en som kan gøre det, det skal dog være en facelift model pga. MIB2. Han installerer en ny firmware fra 2017 modellerne og “unlocker” featuren. :) tror han tager en 150 dollar for det eller sådan noget. Overvejer det stærkt men da jeg har audi connect så vil jeg også gerne være sikker på at det funker efterfølgende. :P
2015 Audi S6 Avant - ACC, AAS, Matrix, Head-Up, Bose, Keyless Go, MMI 3GP+, Audi Connect, Side assist, Sign assist, Lane Assist m.m.
2015 Touareg 3.0 V6 TDi Tiptronic R-Line - ACC, Luftundervogn, DLA, El. Bagklap, KESSY, RNS 850 m. GE, El. Læderkabine "Nappa" (Memory), Fuld el. spejle (Memory), Sign assist, Blind spot assist, Lane Assist m.m.
2015 Golf 7 GTI Performance DSG (Solgt) - ACC, DCC, DLA, DYNAUDIO, KESSY, Discover Media, Læderkabine, Fuld el. spejle, Sign assist, Lane Assist m.m.

superbeszzz
Aktiv medlem
Indlæg: 1994
Tilmeldt: 9. apr 2009, 07:01
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Solrød Strand
Has thanked: 290 times
Been thanked: 486 times

Re: Chris' Audi S6 2015 Facelift

Indlæg af superbeszzz » 14. maj 2019, 06:10

vrod skrev:
14. maj 2019, 05:57
Cool, du har dem med ventilation og massage? :) og ang carplay, så kan det skam aktiveres. Inde på audizine er der en som kan gøre det, det skal dog være en facelift model pga. MIB2. Han installerer en ny firmware fra 2017 modellerne og “unlocker” featuren. :) tror han tager en 150 dollar for det eller sådan noget. Overvejer det stærkt men da jeg har audi connect så vil jeg også gerne være sikker på at det funker efterfølgende. :P
Ja, de er med ventilation og massage.

Sæderne er super komfortable og massagefunktionen virker super godt. Ventilationen bruger jeg kun i mindre udstrækning, men det er selvfølgelig rart om sommeren så man ikke sidder og sveder i sæderne 8-) . Jeg har også det store navigationsanlæg i bilen med Tv-tuner og alting. Jeg ville virkeligt gerne have Apple car play og har spurgt ind til det tidligere herinde, men blev oplyst, at det ville koste en opgradering i størrelsesordenen 25.000 - det var alligevel ikke så vigtigt.

Generelt er min bil rimeligt veludstyret. Jeg tror der er 3 ting på udstyrslisten den ikke har; keramiske bremser, B&O og garageåbner ellers har den vidst alt. Jeg har fx. også alcantara loftbeklædning og soft-close på dørene, hvilket er super luksus.
Herrebil: 2022 BMW X5 e45 M-sport+ - Dravitgrå, Individual Merino ivory leather, B&W speakers, Laser light, Skylounge, HUD, 4-zone klima, sædevarme bag, 360 parkering, træk, oma.
Konebil: 2020 Fiat 500e cab La Prima
Tidligere biler: - Porsche Taycan Cross Turismo, Audi E-tron 55, E-golf 300, Audi A6 320 biturbo, VW T-Roc cab, Audi A5 Sportback LE

Brugeravatar
vrod
Medlem
Indlæg: 1081
Tilmeldt: 29. nov 2012, 10:56
Geografisk region: Tyskland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Düsseldorf
Has thanked: 3 times
Been thanked: 6 times
Kontakt:

Re: Chris' Audi S6 2015 Facelift

Indlæg af vrod » 14. maj 2019, 06:13

Lyder som en rigtig læder slæde :D B&O er en af de ting jeg overvejer men BOSE lyder også OK indtil videre. Det er en facelift du har ikke? Så burde den nemlig have MIB2 og det er det som er vigtigt.
2015 Audi S6 Avant - ACC, AAS, Matrix, Head-Up, Bose, Keyless Go, MMI 3GP+, Audi Connect, Side assist, Sign assist, Lane Assist m.m.
2015 Touareg 3.0 V6 TDi Tiptronic R-Line - ACC, Luftundervogn, DLA, El. Bagklap, KESSY, RNS 850 m. GE, El. Læderkabine "Nappa" (Memory), Fuld el. spejle (Memory), Sign assist, Blind spot assist, Lane Assist m.m.
2015 Golf 7 GTI Performance DSG (Solgt) - ACC, DCC, DLA, DYNAUDIO, KESSY, Discover Media, Læderkabine, Fuld el. spejle, Sign assist, Lane Assist m.m.

superbeszzz
Aktiv medlem
Indlæg: 1994
Tilmeldt: 9. apr 2009, 07:01
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Solrød Strand
Has thanked: 290 times
Been thanked: 486 times

Re: Chris' Audi S6 2015 Facelift

Indlæg af superbeszzz » 14. maj 2019, 09:10

vrod skrev:
14. maj 2019, 06:13
Lyder som en rigtig læder slæde :D B&O er en af de ting jeg overvejer men BOSE lyder også OK indtil videre. Det er en facelift du har ikke? Så burde den nemlig have MIB2 og det er det som er vigtigt.
Ja, det er lige blevet bekræftet, at det kan laves for en rimelig sum penge. Jeg er sindsygt træt af, at jeg ikke kan have real time trafik opdatering, selvom jeg har Audi connect, så Apple ser ud til at være eneste mulighed.
Herrebil: 2022 BMW X5 e45 M-sport+ - Dravitgrå, Individual Merino ivory leather, B&W speakers, Laser light, Skylounge, HUD, 4-zone klima, sædevarme bag, 360 parkering, træk, oma.
Konebil: 2020 Fiat 500e cab La Prima
Tidligere biler: - Porsche Taycan Cross Turismo, Audi E-tron 55, E-golf 300, Audi A6 320 biturbo, VW T-Roc cab, Audi A5 Sportback LE

Brugeravatar
vrod
Medlem
Indlæg: 1081
Tilmeldt: 29. nov 2012, 10:56
Geografisk region: Tyskland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Düsseldorf
Has thanked: 3 times
Been thanked: 6 times
Kontakt:

Re: Chris' Audi S6 2015 Facelift

Indlæg af vrod » 14. maj 2019, 09:14

Hvad mener du med real time trafik? Har du ikke online trafik? Det funker fint på min. :)
2015 Audi S6 Avant - ACC, AAS, Matrix, Head-Up, Bose, Keyless Go, MMI 3GP+, Audi Connect, Side assist, Sign assist, Lane Assist m.m.
2015 Touareg 3.0 V6 TDi Tiptronic R-Line - ACC, Luftundervogn, DLA, El. Bagklap, KESSY, RNS 850 m. GE, El. Læderkabine "Nappa" (Memory), Fuld el. spejle (Memory), Sign assist, Blind spot assist, Lane Assist m.m.
2015 Golf 7 GTI Performance DSG (Solgt) - ACC, DCC, DLA, DYNAUDIO, KESSY, Discover Media, Læderkabine, Fuld el. spejle, Sign assist, Lane Assist m.m.

Fartetre
Helt nyt medlem
Indlæg: 43
Tilmeldt: 12. feb 2019, 19:35
Geografisk region: Nordsjælland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 56 times
Been thanked: 4 times

Re: Chris' Audi S6 2015 Facelift

Indlæg af Fartetre » 16. maj 2019, 19:28

Wooooouw den er fed manner. Håber du nyder hvert et minut bag rattet 😃
Den lykkelige ejer af en Passat B8 1,4 TSI 150 HK 😃
Tidligere biler: 19 stk af varierende karakter

kristianl
Helt nyt medlem
Indlæg: 93
Tilmeldt: 15. sep 2011, 15:26
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 5 times

Re: Chris' Audi S6 2015 Facelift

Indlæg af kristianl » 16. maj 2019, 19:48

Hejsa, feeed vogn! Vil dog lige komme med en headsup. Min kollega havde en vogn magen til og den smed begge turboer pga et simpelt oliefilter/oliesi som ikke var blevet skiftet ved audi måske det er værd at undersøge - måske du ved det allerede? God fornøjelse med bilen! Det bliver en go sommer


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Brugeravatar
vrod
Medlem
Indlæg: 1081
Tilmeldt: 29. nov 2012, 10:56
Geografisk region: Tyskland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Düsseldorf
Has thanked: 3 times
Been thanked: 6 times
Kontakt:

Re: Chris' Audi S6 2015 Facelift

Indlæg af vrod » 17. maj 2019, 06:08

Yep kender problemer med den oliesi... var din vens en pre-facelift eller også en facelift? Har læst at enten hyppige olieskift eller en ny si skulle løse problemet. :)
2015 Audi S6 Avant - ACC, AAS, Matrix, Head-Up, Bose, Keyless Go, MMI 3GP+, Audi Connect, Side assist, Sign assist, Lane Assist m.m.
2015 Touareg 3.0 V6 TDi Tiptronic R-Line - ACC, Luftundervogn, DLA, El. Bagklap, KESSY, RNS 850 m. GE, El. Læderkabine "Nappa" (Memory), Fuld el. spejle (Memory), Sign assist, Blind spot assist, Lane Assist m.m.
2015 Golf 7 GTI Performance DSG (Solgt) - ACC, DCC, DLA, DYNAUDIO, KESSY, Discover Media, Læderkabine, Fuld el. spejle, Sign assist, Lane Assist m.m.

kristianl
Helt nyt medlem
Indlæg: 93
Tilmeldt: 15. sep 2011, 15:26
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 5 times

Re: Chris' Audi S6 2015 Facelift

Indlæg af kristianl » 17. maj 2019, 06:32

Kan ikke huske hvornår den var fra. Men han var rimelig skuffet over Audi, han havde fået lavet alle service ved dem. Nu kører han a6 diesel


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Brugeravatar
KBoesen
Aktiv medlem
Indlæg: 3356
Tilmeldt: 26. okt 2009, 19:45
Geografisk region: Sydsjælland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Lowland
Has thanked: 376 times
Been thanked: 261 times

Re: Chris' Audi S6 2015 Facelift

Indlæg af KBoesen » 19. maj 2019, 21:12

Stort tillykke med den! Kæft det er en fed vogn!

Men hvad var det for noget udstødning der sad på og havde den ikke TÛV? Så burde det vel ikke være noget problem? Den så ellers temmelig hård ud, med dem på. ;-)
2020 Mini Clubman John Cooper Works - Hundehuset

Besvar

Tilbage til "Audi"