Indlæg
af Hurtig » 3. jul 2014, 20:58
MikkelVAG skrev:kimhemm skrev:C-hansen skrev:Jeg tror han mener den originale uden GFB med "metal" stempel som egentlig bare er grå plastik. Den har jeg også kørt et par tusinde km med og så skiftet til Forge DV igen. Den virker bare bedre for mig og den lyder bedre
Ja den originale rev D tror jeg også der henvises til. De har det med at blive lidt utætte i stemplet.
Rev G eller Forge er gerne min anbefaling. Er det jeg oplever fungerer bedst ( i hvert fald med APR software )
Lige præcis Kim.
Det var den jeg mente
Det svinger meget alt efter hvor man læser. De fleste sværger til Forge og det jeg synes at kunne læse ud fra fora i Tyskland, UK og US, er at hvis man vil gå OEM-vejen, så er det rev. D, der klarer Stage 2 og op bedst.
G-revisionen er med det tynde orange "Diagraphm" gummi, som på de første revisioner og det har jeg stortset ikke set nogle anbefale til Stage 2 og op. Det tror jeg personligt ikke holder.
Jeg vil have OEM, da jeg ikke gider vedligehold på Forge.
Med DV+ til en tussebass som Jake kører med er der ingen problemer med holdbarhed ihvertfald.
Som en detalje kan jeg slet ikke høre rev. D ventilen ved Stage 1, men G ventilen sagde efter min kærestes mening, som en syg hamster
Current garage:
2015 Audi A3 Limousine 2.0 TDI 150 HK Ambition.
1982 Volkswagen Golf Mk. 1 "Tintop" - 1,5L JB + 2x40mm Solex
Tidligere biler
2008 Audi S3 8P 265 HK Quattro - Solar Orange - APR Stage 1
2008 Seat Leon 2.0 TFSI FR DSG - Eftermonteret: RNS310 navigation, Bluetooth Premium, PDC sensorer, bakkamera. 270 HK / 400+ NM.
2010 Seat Leon Cupra R 265 HK - Cupra R læderkabine, 19" Cupra R fælge, OPS-sensorer for og bag, RNS310 og ALT i udstyr.