Input søges, til nyere brugt bil. Passat variant, ny model v60 eller E-klasse

Stedet hvor tråde om alle andre bilmærker end VAG skal oprettes
Besvar
Brugeravatar
Cuno_golf3
Medlem
Indlæg: 796
Tilmeldt: 13. jun 2008, 19:44
Geografisk region: Nordjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Aalborg
Has thanked: 26 times
Been thanked: 4 times

Input søges, til nyere brugt bil. Passat variant, ny model v60 eller E-klasse

Indlæg af Cuno_golf3 » 22. jul 2022, 15:04

Hej alvidende panel.

Selvom jeg kan se at der er skrevet flere indlæg om valg af brugt bil forsøger jeg igen.

Jeg kan nemt træffe et valg om passat for 3 gang. Men læser mig også til at den nyeste v60 skulle være en fortræffelig køreoplevelse og med tilsvarende plads. Forleden aften kom jeg til at tænke på om E-klasse var inden for rækkevidde? Og ja med kompromis på alderen.

De krav jeg har er som sådan ikke voldsomme, stc car, adaptiv fartpilot, automatgear og led lygter.

Mine tanker går på årgang 2018 som ældst (ved godt det ikke duer med MB), max 125.000 km, budget 350.000 måske højere.

Bilen skal have fornuftig brændstoføkonomi og også fornuftig reservedelsindex kva mit høje kørselsmønster på km.

Hvad ville i vælge.

God sommer fra et overfyldt badeland i Frankrig.

Sendt fra min CLT-L29 med Tapatalk

I fantasien kan man alt; materialer og bygningsdele kan ikke altid det hele, men man skal vælge og sammensætte de dele, der kommer nærmest på at gøre visionerne til virkelighed - det er kunsten.

Nicklossi
Aktiv medlem
Indlæg: 2733
Tilmeldt: 28. apr 2014, 19:27
Geografisk region: Fyn
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 26 times
Been thanked: 497 times

Re: Input søges, til nyere brugt bil. Passat variant, ny model v60 eller E-klasse

Indlæg af Nicklossi » 23. jul 2022, 14:11

Nu du kigger ældre E-klasse, hvad så med noget A6 eller nyere bmw 5-serie?

Hvis du kan ligge mellem 350-400 er der et par 5-serier der kunne være interessante 😊

Brugeravatar
Cuno_golf3
Medlem
Indlæg: 796
Tilmeldt: 13. jun 2008, 19:44
Geografisk region: Nordjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Aalborg
Has thanked: 26 times
Been thanked: 4 times

Re: Input søges, til nyere brugt bil. Passat variant, ny model v60 eller E-klasse

Indlæg af Cuno_golf3 » 23. jul 2022, 15:11

Nicklossi skrev:Nu du kigger ældre E-klasse, hvad så med noget A6 eller nyere bmw 5-serie?

Hvis du kan ligge mellem 350-400 er der et par 5-serier der kunne være interessante Billede
Kunne måske også være et bud. Jeg har blot hørt mig til at BMW kan være dyr i drift.

Sendt fra min CLT-L29 med Tapatalk

I fantasien kan man alt; materialer og bygningsdele kan ikke altid det hele, men man skal vælge og sammensætte de dele, der kommer nærmest på at gøre visionerne til virkelighed - det er kunsten.

Brugeravatar
GaSelle
Hyper aktiv medlem
Indlæg: 10848
Tilmeldt: 4. aug 2009, 20:52
Geografisk region: Sønderjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Danmark
Has thanked: 656 times
Been thanked: 1882 times

Re: Input søges, til nyere brugt bil. Passat variant, ny model v60 eller E-klasse

Indlæg af GaSelle » 29. jul 2022, 15:27

Cuno_golf3 skrev:
23. jul 2022, 15:11
Nicklossi skrev:Nu du kigger ældre E-klasse, hvad så med noget A6 eller nyere bmw 5-serie?

Hvis du kan ligge mellem 350-400 er der et par 5-serier der kunne være interessante Billede
Kunne måske også være et bud. Jeg har blot hørt mig til at BMW kan være dyr i drift.

Sendt fra min CLT-L29 med Tapatalk
De er i hvert fald billige i service og en 520d har den bedste drivlinje i den klasse, i min optik.

Besvar

Tilbage til "The Car Lounge"