Hvor kan man regne med at få den bedste pris for bilen (ren handel)

Stedet hvor tråde om alle andre bilmærker end VAG skal oprettes
Besvar
pus
Nyt medlem
Indlæg: 178
Tilmeldt: 10. aug 2008, 17:26
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Varde
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time

Hvor kan man regne med at få den bedste pris for bilen (ren handel)

Indlæg af pus » 18. feb 2024, 08:42

Min Far’s Kia Ceed SW (2019) skal sælges da han desværre ikke kommer til at køre bil mere. Nogen der har erfaring med hvor der gives det bedste bud ;)
Volvo xc40 d3 R-Design Polestar optimeret.

BrianB
Nyt medlem
Indlæg: 452
Tilmeldt: 4. jun 2018, 08:26
Geografisk region: Sønderjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 72 times
Been thanked: 192 times

Re: Hvor kan man regne med at få den bedste pris for bilen (ren handel)

Indlæg af BrianB » 18. feb 2024, 09:42

Jeg tænker utvivlsomt at svaret er i en privat handel, men så kommer I også til at lægge tid og kræfter i det selv. Skal det være nemt, så er Kia selv nok det bedste bud da de kender bilen - vi fik i hvert fald det højeste bud hos VW selv da vi forespurgte på vores. Undtagelsen er nok hvis en forhandler tilfældigvis lige har en kunde stående som mangler en bil tilsvarende den I har, men I må gribe knoglen og finde ud af det. Det tager jo ikke længe lige at køre en runde blandt de nærmeste bilforhandlere og høre hvad deres bud er :)
2019 VW Golf Variant TSI BlueMotion DSG - Atlantic Blue

The Micktrix / Dk
Aktiv medlem
Indlæg: 1899
Tilmeldt: 16. jun 2008, 16:55
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Varde
Has thanked: 335 times
Been thanked: 216 times

Re: Hvor kan man regne med at få den bedste pris for bilen (ren handel)

Indlæg af The Micktrix / Dk » 18. feb 2024, 10:05

Kig priserne på Bil Basen og DBA.

An på hvor hurtig det skal gå, så sæt den i den billig enden. Gode billede og text.

Jeg ville smide den på FB Markedet plads. Bil Basen ville jeg ikke bruge. Så skal jeg sku nok komme et bud eller 2. Alt kan sælges, det afhænger bare af pris ;)
Mercedes w124 280TE sommervogn 8-)

Mercedes w204 200 kompressor

Datsun 240z

Before: Golf 2 GTI 16v KR - Golf 2 GTI 16v Edition One - Golf 2 GTI 8v Edition One - Polo 2 1300 GT Coupe - and + 70

kuno
Medlem
Indlæg: 524
Tilmeldt: 2. mar 2014, 19:34
Geografisk region: Sønderjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 1 time
Been thanked: 110 times

Re: Hvor kan man regne med at få den bedste pris for bilen (ren handel)

Indlæg af kuno » 18. feb 2024, 17:34

en bil i den prisklasse - klar det bedste med bilbasen - her kan I også finde en forhandler som evt. mangler den

De håndører som det koster er godt givet ud
ID.5 PRO Performance 2022

Brugeravatar
TomDK
Nyt medlem
Indlæg: 159
Tilmeldt: 16. jun 2008, 16:13
Geografisk region: Nordsjælland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 48 times
Been thanked: 21 times

Re: Hvor kan man regne med at få den bedste pris for bilen (ren handel)

Indlæg af TomDK » 18. feb 2024, 17:39

Jeg tror også den sælges bedst vis Bilbasen, da den er forholdsvis ny. Sæt den i den lave ende og så får du sikkert opkald fra forhandlere, som mangler biler af denne type.
These users thanked the author TomDK for the post:
kuno

The Micktrix / Dk
Aktiv medlem
Indlæg: 1899
Tilmeldt: 16. jun 2008, 16:55
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Varde
Has thanked: 335 times
Been thanked: 216 times

Re: Hvor kan man regne med at få den bedste pris for bilen (ren handel)

Indlæg af The Micktrix / Dk » 18. feb 2024, 18:11

De sidste par gange jeg har skulle sælge noget på Bilbasen er der ikke sket en skid. Al henvedelses er kommet fra andre sider.
Mercedes w124 280TE sommervogn 8-)

Mercedes w204 200 kompressor

Datsun 240z

Before: Golf 2 GTI 16v KR - Golf 2 GTI 16v Edition One - Golf 2 GTI 8v Edition One - Polo 2 1300 GT Coupe - and + 70

BrianB
Nyt medlem
Indlæg: 452
Tilmeldt: 4. jun 2018, 08:26
Geografisk region: Sønderjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 72 times
Been thanked: 192 times

Re: Hvor kan man regne med at få den bedste pris for bilen (ren handel)

Indlæg af BrianB » 18. feb 2024, 20:07

The Micktrix / Dk skrev:
18. feb 2024, 18:11
De sidste par gange jeg har skulle sælge noget på Bilbasen er der ikke sket en skid. Al henvedelses er kommet fra andre sider.
Hvilke andre sider har du så benyttet, af ren nysgerrighed? Nogle af de andre sider som fx Biltorvet eller alternativer som Facebook Marketplace?
2019 VW Golf Variant TSI BlueMotion DSG - Atlantic Blue

Brugeravatar
TomDK
Nyt medlem
Indlæg: 159
Tilmeldt: 16. jun 2008, 16:13
Geografisk region: Nordsjælland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 48 times
Been thanked: 21 times

Re: Hvor kan man regne med at få den bedste pris for bilen (ren handel)

Indlæg af TomDK » 18. feb 2024, 20:10

Facebook marketplace har jeg haft stor succes med ved ældre biler >8 år.

Brugeravatar
Skoulsen
Medlem
Indlæg: 558
Tilmeldt: 25. mar 2009, 10:20
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Gedved
Has thanked: 12 times
Been thanked: 31 times

Re: Hvor kan man regne med at få den bedste pris for bilen (ren handel)

Indlæg af Skoulsen » 18. feb 2024, 20:28

Brugte bilbasen da jeg solgte Audien - fravalgte Facebook, da jeg synes man bliver bombarderet med alle mulige byttehandler og skambud der.
Audi A4 B8.5 - 3.0 TDI 245 s-tronic Quattro.

Swoelf
Nyt medlem
Indlæg: 113
Tilmeldt: 14. jul 2013, 11:20
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 20 times
Been thanked: 28 times

Re: Hvor kan man regne med at få den bedste pris for bilen (ren handel)

Indlæg af Swoelf » 18. feb 2024, 23:15

Har lie solgt en Citigo ved privat handel... 3 ugers tid til at starte med var den kun på FB Marketplace med kun to henvendelser. Da den røg på Bilbasen fik jeg +10 seriøse henvendelse på 1-2 uger - køber var dog den ene af de som henvendte sig fra Marketplace.

Brugeravatar
HansH
Admin
Indlæg: 13248
Tilmeldt: 1. jun 2011, 13:12
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Taulov
Has thanked: 3210 times
Been thanked: 4543 times

Re: Hvor kan man regne med at få den bedste pris for bilen (ren handel)

Indlæg af HansH » 19. feb 2024, 07:19

Med en så relativt ny bil (2019) ville jeg personligt lægge indsatsen i at sælge den privat.
Har solgt 3 Passat'er via bilbasen, til priser på 140.000 - 172.000 for at give en idé om prislejet.

Hvis prislejet er "lavt" ... dvs måske under 70-80K ... tror jeg fb Markeplace er en god børs for den slags. Man skal nok lige have lidt stamina og være lidt teflonbelagt for at kunne begå sig på den platform. Jeg har endnu ikke haft en sag hvor Marketplace var relevant, og tror jeg lige ville skulle tage luft ind for at oprette min første annonce der.

Lige om lidt afhænder vi en 14 år gammel Octavia.
For dens vedkommende har jeg lavet en aftale med lokal aut Skoda forhandler, at de "tager den ind" og videreformidler den gennem AUTOproff som er en auktion kun tilgængelig for B2B markedet. Man kan altså ikke komme der som privatmand,
Aftalen kom i stand fordi Octavia'en egentlig skulle være indgået som bytte da vi købte vores Enyaq for 2 år siden, men så valgte vi at beholde den lidt længere i stedet.
Bilen har jo en alder som gør at den ingen interesse har for en aut forhandler at få ind i udstillingen, så de ville alligevel bare skubbe den direkte på auktion ... og derfor var det ikke et problem at lave den her aftale om at vi bare kom tilbage, når vi var klar til at afhænde den ... og så ville de ekspedere den til den tid.
Jeg føler mig ikke overbevist om at man til enhver tid bare kan komme med sit gamle skrammel og få en forhandler til at bruge sin tid på en sådan ekspeditonssag. De har jo (formodentlig) ikke noget ud af det.

Men som nævnt indledningsvis - en bil med den alder du står med dér, ville jeg sælge privat via bilbasen.
Elsa - hun er en 2022 Skoda Enyaq iV 80 Sportline : viewtopic.php?f=107&t=157273
Elli - hun er en 2020 e-Golf 7.5 : viewtopic.php?f=108&t=156813

Brugeravatar
LowDog
Medlem
Indlæg: 885
Tilmeldt: 16. jun 2008, 08:28
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Trailerparken
Has thanked: 3 times
Been thanked: 86 times

Re: Hvor kan man regne med at få den bedste pris for bilen (ren handel)

Indlæg af LowDog » 19. feb 2024, 08:48

HansH skrev:
19. feb 2024, 07:19


Lige om lidt afhænder vi en 14 år gammel Octavia.
For dens vedkommende har jeg lavet en aftale med lokal aut Skoda forhandler, at de "tager den ind" og videreformidler den gennem AUTOproff som er en auktion kun tilgængelig for B2B markedet. Man kan altså ikke komme der som privatmand,
Aftalen kom i stand fordi Octavia'en egentlig skulle være indgået som bytte da vi købte vores Enyaq for 2 år siden, men så valgte vi at beholde den lidt længere i stedet.
Bilen har jo en alder som gør at den ingen interesse har for en aut forhandler at få ind i udstillingen, så de ville alligevel bare skubbe den direkte på auktion ... og derfor var det ikke et problem at lave den her aftale om at vi bare kom tilbage, når vi var klar til at afhænde den ... og så ville de ekspedere den til den tid.
Jeg føler mig ikke overbevist om at man til enhver tid bare kan komme med sit gamle skrammel og få en forhandler til at bruge sin tid på en sådan ekspeditonssag. De har jo (formodentlig) ikke noget ud af det.

Men som nævnt indledningsvis - en bil med den alder du står med dér, ville jeg sælge privat via bilbasen.
Med Autoproffs betalingsmodel mener jeg ikke engang det koster forhandleren noget at sælge den på auktionen, det er abbonement løsning de har og salg er "gratis". Så det kræver 20min arbejde fra deres side. Du kan nok også regne med der er ret stor sandsynlighed for at forhandleren lige også lige henter en fortjeneste på auktionsprisen, medmindre du får bilag på hvad auktionen udbetaler til dem. Det er jo ret nemt for dem at sige "Hans, vi fik kun 90.000kr for din Vogn" uden du aner om de fik 110.
Seneste biler: Hvid SQ5 380HK / Daytona SQ5 380HK / RS6
Current: Hvid Q8 286HK

Brugeravatar
HansH
Admin
Indlæg: 13248
Tilmeldt: 1. jun 2011, 13:12
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Taulov
Has thanked: 3210 times
Been thanked: 4543 times

Re: Hvor kan man regne med at få den bedste pris for bilen (ren handel)

Indlæg af HansH » 19. feb 2024, 09:08

LowDog skrev:
19. feb 2024, 08:48
Du kan nok også regne med der er ret stor sandsynlighed for at forhandleren lige også lige henter en fortjeneste på auktionsprisen, medmindre du får bilag på hvad auktionen udbetaler til dem. Det er jo ret nemt for dem at sige "Hans, vi fik kun 90.000kr for din Vogn" uden du aner om de fik 110.
Det har du selvf ret i.
Vi fik lavet en vurdering dengang i maj 2022, og der forwardede sælger vurderingen fra AUTOproff til mig (screenshot herunder).
Så med mindre de har manipuleret billedet/mailen forinden.....
Jeg synes de har været ganske transparente overfor mig. Det så i hvert fald autentisk ud.

Men jeg forstår det derhen, at du snakker om hvad auktionen så rent faktisk indbragte .. at jeg som kunde ikke har nogen mulighed for at følge op på hvad den gik for ?
Det kan sagtens være du har ret i det. Jeg ved i hvert fald ikke lige hvor jeg skal kigge ...
Det er nok et spørgsmål om at have tillid. Eller om "hvad man ikke ved, har man ikke ondt af" .. :)

Jeg ville nu ingenlunde have ondt af at de tog sig et eller andet for ulejligheden. Alternativet er jo, at jeg selv skal rode med salg. Og hvis jeg ikke har lyst til det, så må jeg jo også acceptere at andre skal have et honorar når jeg overlader det til dem.

Jeg skal jo spørge mig selv: "Tror jeg på, at jeg med en indsats der står mål med resultatet, selv kan få mere end 46K for den ?"

Snap42.jpg
Snap42.jpg (28.11 KiB) Vist 847 gange
Elsa - hun er en 2022 Skoda Enyaq iV 80 Sportline : viewtopic.php?f=107&t=157273
Elli - hun er en 2020 e-Golf 7.5 : viewtopic.php?f=108&t=156813

Brugeravatar
LowDog
Medlem
Indlæg: 885
Tilmeldt: 16. jun 2008, 08:28
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Trailerparken
Has thanked: 3 times
Been thanked: 86 times

Re: Hvor kan man regne med at få den bedste pris for bilen (ren handel)

Indlæg af LowDog » 19. feb 2024, 16:15

HansH skrev:
19. feb 2024, 09:08
LowDog skrev:
19. feb 2024, 08:48
Du kan nok også regne med der er ret stor sandsynlighed for at forhandleren lige også lige henter en fortjeneste på auktionsprisen, medmindre du får bilag på hvad auktionen udbetaler til dem. Det er jo ret nemt for dem at sige "Hans, vi fik kun 90.000kr for din Vogn" uden du aner om de fik 110.
Det har du selvf ret i.
Vi fik lavet en vurdering dengang i maj 2022, og der forwardede sælger vurderingen fra AUTOproff til mig (screenshot herunder).
Så med mindre de har manipuleret billedet/mailen forinden.....
Jeg synes de har været ganske transparente overfor mig. Det så i hvert fald autentisk ud.

Men jeg forstår det derhen, at du snakker om hvad auktionen så rent faktisk indbragte .. at jeg som kunde ikke har nogen mulighed for at følge op på hvad den gik for ?
Det kan sagtens være du har ret i det. Jeg ved i hvert fald ikke lige hvor jeg skal kigge ...
Det er nok et spørgsmål om at have tillid. Eller om "hvad man ikke ved, har man ikke ondt af" .. :)

Jeg ville nu ingenlunde have ondt af at de tog sig et eller andet for ulejligheden. Alternativet er jo, at jeg selv skal rode med salg. Og hvis jeg ikke har lyst til det, så må jeg jo også acceptere at andre skal have et honorar når jeg overlader det til dem.

Jeg skal jo spørge mig selv: "Tror jeg på, at jeg med en indsats der står mål med resultatet, selv kan få mere end 46K for den ?"


Snap42.jpg
Det er nok rigtigt nok når de sender screenshot (hvis ikke manipuleret som du selv nævner). det er bare ret almindelig kutyme at når man kommer med en indbytningsbil, beder hr. bilsælger dig lige om at tage en kop kaffe mens de undersøger, som består i at de kontakter BCA/autoproff og får en garantipris på fx. 50k hvorefter de så går ud og siger til dig at du kan få 40... :lol:
These users thanked the author LowDog for the post:
QT1410
Seneste biler: Hvid SQ5 380HK / Daytona SQ5 380HK / RS6
Current: Hvid Q8 286HK

Brugeravatar
Ghettoadam
Medlem
Indlæg: 679
Tilmeldt: 14. maj 2011, 13:31
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Tallmountain
Has thanked: 11 times
Been thanked: 33 times

Re: Hvor kan man regne med at få den bedste pris for bilen (ren handel)

Indlæg af Ghettoadam » 19. feb 2024, 17:32

Jeg har lige brugt Kinnerup Kommission, fordi jeg havde en ekstra bil, som jeg skulle af med. Tjekkede markedet og satte prisen 10 % lavere, og var villig til at slå lidt af.

Det tog 23 timer så var den solgt, til den pris som jeg havde forventet. Det var ikke så ny en bil, min var fra 16, 300,000 km, diesel, med automatgear og fransk.
Men tjek priserne evt. brug bilpriser.dk og vær lidt hård.

Brugeravatar
HansH
Admin
Indlæg: 13248
Tilmeldt: 1. jun 2011, 13:12
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Taulov
Has thanked: 3210 times
Been thanked: 4543 times

Re: Hvor kan man regne med at få den bedste pris for bilen (ren handel)

Indlæg af HansH » 19. feb 2024, 17:41

LowDog skrev:
19. feb 2024, 16:15
Det er nok rigtigt nok når de sender screenshot (hvis ikke manipuleret som du selv nævner). det er bare ret almindelig kutyme at når man kommer med en indbytningsbil, beder hr. bilsælger dig lige om at tage en kop kaffe mens de undersøger, som består i at de kontakter BCA/autoproff og får en garantipris på fx. 50k hvorefter de så går ud og siger til dig at du kan få 40... :lol:
Jamen det tror jeg da gerne .. :D

Men .. at the end of the day .. så er de 40K et bud. Et bud som jeg kan tage imod .... eller høfligt afslå.
Jeg kan jo bare takke for kaffen, og så gå hjem og selv sætte den til salg ... hvis jeg mener jeg kan gøre det bedre.

Jeg kan ikke se noget odiøst i det.
Elsa - hun er en 2022 Skoda Enyaq iV 80 Sportline : viewtopic.php?f=107&t=157273
Elli - hun er en 2020 e-Golf 7.5 : viewtopic.php?f=108&t=156813

QT1410
Medlem
Indlæg: 750
Tilmeldt: 10. apr 2016, 09:09
Geografisk region: Nordsjælland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 170 times
Been thanked: 121 times

Re: Hvor kan man regne med at få den bedste pris for bilen (ren handel)

Indlæg af QT1410 » 19. feb 2024, 18:52

Jeg er overrasket over at buddet på en så gammel bil med så mange km på klokken er så højt. (HansH's Octavia)

Brugeravatar
xbn
Medlem
Indlæg: 1172
Tilmeldt: 2. apr 2011, 16:13
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 62 times
Been thanked: 271 times

Re: Hvor kan man regne med at få den bedste pris for bilen (ren handel)

Indlæg af xbn » 19. feb 2024, 19:31

QT1410 skrev:
19. feb 2024, 18:52
Jeg er overrasket over at buddet på en så gammel bil med så mange km på klokken er så højt. (HansH's Octavia)
Ja, det er en god pris. Brugtpriserne var også unormalt høje i den periode.
Billede

Brugeravatar
LowDog
Medlem
Indlæg: 885
Tilmeldt: 16. jun 2008, 08:28
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Trailerparken
Has thanked: 3 times
Been thanked: 86 times

Re: Hvor kan man regne med at få den bedste pris for bilen (ren handel)

Indlæg af LowDog » 19. feb 2024, 19:59

HansH skrev:
19. feb 2024, 17:41
LowDog skrev:
19. feb 2024, 16:15
Det er nok rigtigt nok når de sender screenshot (hvis ikke manipuleret som du selv nævner). det er bare ret almindelig kutyme at når man kommer med en indbytningsbil, beder hr. bilsælger dig lige om at tage en kop kaffe mens de undersøger, som består i at de kontakter BCA/autoproff og får en garantipris på fx. 50k hvorefter de så går ud og siger til dig at du kan få 40... :lol:
Jamen det tror jeg da gerne .. :D

Men .. at the end of the day .. så er de 40K et bud. Et bud som jeg kan tage imod .... eller høfligt afslå.
Jeg kan jo bare takke for kaffen, og så gå hjem og selv sætte den til salg ... hvis jeg mener jeg kan gøre det bedre.

Jeg kan ikke se noget odiøst i det.
Det er vi fuldstændigt enige om, og tillykke til dig fordi du er en af de få som ikke bliver sure over et bud (uanset hvor godt/dårligt det er), flere med en realistisk tankegang ønskes. Hilsen ham der laver omkring 2000 bud om året... :lol:
Seneste biler: Hvid SQ5 380HK / Daytona SQ5 380HK / RS6
Current: Hvid Q8 286HK

Brugeravatar
KBoesen
Aktiv medlem
Indlæg: 3356
Tilmeldt: 26. okt 2009, 19:45
Geografisk region: Sydsjælland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Lowland
Has thanked: 376 times
Been thanked: 261 times

Re: Hvor kan man regne med at få den bedste pris for bilen (ren handel)

Indlæg af KBoesen » 20. feb 2024, 07:29

Send den ind igennem Solgt.com, så skal jeg nok se hvad jeg kan gøre ved den.
Men smid lige en heads-up på PB, så jeg lige kan og få den fravristet fra en kollega.

Alternativt ville jeg ringe til Jørgen Hansen eller Thomas hos Frank Elkjær Biler, hvis det ellers ikke er en diesel. :D


Og drop de sider der hedder bilpriser osv. Det eneste du kan bruge dem til, er en stor skuffelse, fordi deres algoritme stadig ikke har fattet at bilmarkedet droppede i Q4 2023... Og ja, der mangler også et sted hvor du kan udskrive en check derinde. :-)
1994 VW Passat Variant GL VR6 - Børnelokkeren

Brugeravatar
Hr_Ravn
Medlem
Indlæg: 975
Tilmeldt: 19. aug 2013, 11:27
Geografisk region: Sønderjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Danmark
Has thanked: 61 times
Been thanked: 32 times

Re: Hvor kan man regne med at få den bedste pris for bilen (ren handel)

Indlæg af Hr_Ravn » 20. feb 2024, 07:31

KBoesen skrev:
20. feb 2024, 07:29
Send den ind igennem Solgt.com, så skal jeg nok se hvad jeg kan gøre ved den.
Men smid lige en heads-up på PB, så jeg lige kan og få den fravristet fra en kollega.

Alternativt ville jeg ringe til Jørgen Hansen eller Thomas hos Frank Elkjær Biler, hvis det ellers ikke er en diesel. :D


Og drop de sider der hedder bilpriser osv. Det eneste du kan bruge dem til, er en stor skuffelse, fordi deres algoritme stadig ikke har fattet at bilmarkedet droppede i Q4 2023... Og ja, der mangler også et sted hvor du kan udskrive en check derinde. :-)
så giver du ham lige en god vurdering og ikke som du gjorde ved min G7 for år tilbage :lol: :mrgreen:
Skoda Superb 1,4 TSi iV Style Combi '20 Billede Billede

Kia Ceed SW 1,4 T-GDI DCT GT-Line '19 Billede
VW Golf VII 40 Years 1,6 TDI Bluemotion '15 BilledeTidl. bil
VW Golf VI Trendline '09 BilledeTidl. bil
VW Golf IV Basic '03 Tidl. bil

Brugeravatar
KBoesen
Aktiv medlem
Indlæg: 3356
Tilmeldt: 26. okt 2009, 19:45
Geografisk region: Sydsjælland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Lowland
Has thanked: 376 times
Been thanked: 261 times

Re: Hvor kan man regne med at få den bedste pris for bilen (ren handel)

Indlæg af KBoesen » 20. feb 2024, 15:44

Hr_Ravn skrev:
20. feb 2024, 07:31

så giver du ham lige en god vurdering og ikke som du gjorde ved min G7 for år tilbage :lol: :mrgreen:
Havde man budt udsalg, var der jo stadig ingen herinde der var stillet tilfreds. :mrgreen: :lol:
These users thanked the author KBoesen for the post (total 2):
Hr_RavnHansH
1994 VW Passat Variant GL VR6 - Børnelokkeren

Brugeravatar
jencka
Medlem
Indlæg: 793
Tilmeldt: 1. maj 2017, 16:42
Geografisk region: Nordsjælland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 154 times
Been thanked: 120 times

Re: Hvor kan man regne med at få den bedste pris for bilen (ren handel)

Indlæg af jencka » 20. feb 2024, 18:15

xbn skrev:
19. feb 2024, 19:31
QT1410 skrev:
19. feb 2024, 18:52
Jeg er overrasket over at buddet på en så gammel bil med så mange km på klokken er så højt. (HansH's Octavia)
Ja, det er en god pris. Brugtpriserne var også unormalt høje i den periode.
Elleeeer ham der gav buddet har et alias herinde og vil stå sig godt med boss @HansH og vagcars
Octavia combi Style pre facelift 2017 1,0 TSI DSG
Intet ekstraudstyr der er værd at nævne ;-)

pus
Nyt medlem
Indlæg: 178
Tilmeldt: 10. aug 2008, 17:26
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Varde
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time

Re: Hvor kan man regne med at få den bedste pris for bilen (ren handel)

Indlæg af pus » 20. feb 2024, 18:20

KBoesen skrev:
20. feb 2024, 07:29
Send den ind igennem Solgt.com, så skal jeg nok se hvad jeg kan gøre ved den.
Men smid lige en heads-up på PB, så jeg lige kan og få den fravristet fra en kollega.

Alternativt ville jeg ringe til Jørgen Hansen eller Thomas hos Frank Elkjær Biler, hvis det ellers ikke er en diesel. :D :mrgreen:


Og drop de sider der hedder bilpriser osv. Det eneste du kan bruge dem til, er en stor skuffelse, fordi deres algoritme stadig ikke har fattet at bilmarkedet droppede i Q4 2023... Og ja, der mangler også et sted hvor du kan udskrive en check derinde. :-)
Det har jeg prøvet, måske en realistisk pris, men ikke videre opløftende
Volvo xc40 d3 R-Design Polestar optimeret.

Brugeravatar
KBoesen
Aktiv medlem
Indlæg: 3356
Tilmeldt: 26. okt 2009, 19:45
Geografisk region: Sydsjælland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Lowland
Has thanked: 376 times
Been thanked: 261 times

Re: Hvor kan man regne med at få den bedste pris for bilen (ren handel)

Indlæg af KBoesen » 21. feb 2024, 11:19

pus skrev:
20. feb 2024, 18:20

Det har jeg prøvet, måske en realistisk pris, men ikke videre opløftende
Smid mig lige en PB, med nr. plade, så tjekker jeg lige om prisen passer. :-)
1994 VW Passat Variant GL VR6 - Børnelokkeren

pus
Nyt medlem
Indlæg: 178
Tilmeldt: 10. aug 2008, 17:26
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Varde
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time

Re: Hvor kan man regne med at få den bedste pris for bilen (ren handel)

Indlæg af pus » 21. feb 2024, 18:52

KBoesen skrev:
21. feb 2024, 11:19
pus skrev:
20. feb 2024, 18:20

Det har jeg prøvet, måske en realistisk pris, men ikke videre opløftende
Smid mig lige en PB, med nr. plade, så tjekker jeg lige om prisen passer. :-)
Tror jeg har sendt dig en besked :) tak for din hjælp.
Volvo xc40 d3 R-Design Polestar optimeret.

Brugeravatar
KBoesen
Aktiv medlem
Indlæg: 3356
Tilmeldt: 26. okt 2009, 19:45
Geografisk region: Sydsjælland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Lowland
Has thanked: 376 times
Been thanked: 261 times

Re: Hvor kan man regne med at få den bedste pris for bilen (ren handel)

Indlæg af KBoesen » 21. feb 2024, 21:42

pus skrev:
21. feb 2024, 18:52

Tror jeg har sendt dig en besked :) tak for din hjælp.
Jeg har stadig ikke modtaget noget. :-)
1994 VW Passat Variant GL VR6 - Børnelokkeren

Besvar

Tilbage til "The Car Lounge"