Sort golf 3 vr6 stjålet i kbh 15/11 - fundet og rippet

Kun til efterlysning af stjålne eller glemte biler/bilting
Besvar
vr6`eren
Nyt medlem
Indlæg: 170
Tilmeldt: 13. jun 2008, 12:26
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: København
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Sort golf 3 vr6 stjålet i kbh 15/11 - fundet og rippet

Indlæg af vr6`eren » 17. nov 2008, 15:08

Ja så blev bilen fundet, i kbh området (husum) rippet.
Der mangler ved første øjekast følgende:

Fælge
Komplet sort lædder kabine, med dørsider og det hele.
Anlæg, noget dsl monoblok mv.
Batteri.
sportsluftfilter
alle lygter (celis lygte ting foran)
Lygte kontakter i instrumentbord.
og flere småting

Så hvis nogen høre om nogen som pludselig har fået komplet lædderkabine fra en golf3 eller "tysker" fælge så kunne det være denne.
Det er ihvertfalde de mest oplagte ting..



Min kammi fik stjålet sin Golf 3 vr6 lørdag den 15/11 fra blegdamsvej i kbh.

reg nr: YV27096

Kendetegn:
fælge: 8.5x17" og 10.5x 17" tommer RH cup, med Geisertuning emblemer
Sort lædder kabine
Supersprint bagpotte
Utæt ved køleren

Se også billederne.

Hvis nogen ser den / får tilbudt nogle mistænkelige stumper så kontakt Mike på 60245280
eller skriv her.

tak:)
Vedhæftede filer
3.JPG
3.JPG (33.83 KiB) Vist 4498 gange
2.JPG
2.JPG (19.22 KiB) Vist 4498 gange
1.JPG
1.JPG (35.07 KiB) Vist 4499 gange
Senest rettet af vr6`eren 29. nov 2008, 00:49, rettet i alt 3 gange.

Danny Salling
Nyt medlem
Indlæg: 355
Tilmeldt: 20. jun 2008, 22:03
Geografisk region: Vestsjælland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Jyderup
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Sort golf 3 vr6 stjålet i kbh 15/11

Indlæg af Danny Salling » 18. nov 2008, 12:13

Hader de svin der stjæler biler, har mistet to vr6 med fire måneders mellemrum, så jeg føler sku med din kammi :cry:
Dem der render rundt og gør de ting burde få brækket benene, og hvis de gjorde det igen blev det så både arme og ben anden gang :twisted:

Herpes
Nyt medlem
Indlæg: 122
Tilmeldt: 14. jun 2008, 10:37
Geografisk region: Vestsjælland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 13 times

Re: Sort golf 3 vr6 stjålet i kbh 15/11

Indlæg af Herpes » 18. nov 2008, 17:46

Muligvis spotted ved Guldborgsundtunnellen ved middag mandag i sydgående spor. Husker tydeligt en støvet lilla 6benet, der kom for fuld skrue sydpå, selvom vi havde afspærring på. Den larmede RET meget. Nu er der ikke billeder af fronten, men den der havde mørke forlygter mulgivis Celis/angeleyes og emblemfri grill på. Så ved ikke om det kan være den ud fra de specifikationer.

Men bagfra ligner den ret godt.

vr6`eren
Nyt medlem
Indlæg: 170
Tilmeldt: 13. jun 2008, 12:26
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: København
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Sort golf 3 vr6 stjålet i kbh 15/11

Indlæg af vr6`eren » 18. nov 2008, 20:15

Herpes skrev:Muligvis spotted ved Guldborgsundtunnellen ved middag mandag i sydgående spor. Husker tydeligt en støvet lilla 6benet, der kom for fuld skrue sydpå, selvom vi havde afspærring på. Den larmede RET meget. Nu er der ikke billeder af fronten, men den der havde mørke forlygter mulgivis Celis/angeleyes og emblemfri grill på. Så ved ikke om det kan være den ud fra de specifikationer.

Men bagfra ligner den ret godt.
Hey. har lige snakket med ham, og den havde emblem fri front, og sådan lygter som du beskriver.
Dog er den sort. men det kan jo godt snyde i farten... tror du den kunne have været sort? du så ik tilfældigvis nummerplade ?

Den havde også chrome spejle kan jeg lige tilføje
Vedhæftede filer
3.JPG
3.JPG (33.02 KiB) Vist 4242 gange

Herpes
Nyt medlem
Indlæg: 122
Tilmeldt: 14. jun 2008, 10:37
Geografisk region: Vestsjælland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 13 times

Re: Sort golf 3 vr6 stjålet i kbh 15/11

Indlæg af Herpes » 18. nov 2008, 22:37

Så hverken nummerplade eller om der var chromspejle. Men den ligner ret godt den vogn. Meget mørk udseende enten sort eller dyb/støvet lilla. Intet er sikkert, men på billederne ligner den ret godt. Har også set billeder af fronten på BG og de matcher ret godt hvad jeg så. Kan ikk se om det var præcis de fælge der sad på(pga den kørte) men det var lignende tyskere med tydelig kant. Sad en meget lille(eller lavt siddende)kort/lyshåret ung mand i den, dansk udseende. Men ikk en jeg ville kunne genkende. Vedkommende sænkede kun farten lige ved skiltetraileren, og så fik den bare roulade ned mod tunnellen, så jeg er slet ikke i tvivl om at det var en 6er. Husker den tydeligt pga lyden, for jeg stod efter og undrede mig over, om der var tryk på den netop pga lyden, for det lød somom der var ret god gennemgang i det system. Den lød ret gal.

Så mit bud er at se efter den eller dele på lolland, og ellers er den vel røget sydover via rødby havn. Var den røget mod gedser ville man være kørt af før. Så HVIS det er den så er området pludseligt afgrænset meget.

Jeg har EN arbejdsdag mere dernede indenfor den næste månedstid, så skal nok holde øje med den, men igen er det jo ikke sikkert, så hold selv alle følere ude. Men jeg er meget opmærksom på hvad der kommer igennem af VWer dernede, så det er ikk for sjov at jeg mener det kunne være den vogn jeg så. Den ligner utrolig meget

Brugeravatar
Lisberg
Aktiv medlem
Indlæg: 1571
Tilmeldt: 16. jun 2008, 14:11
Geografisk region: Sverige - (syd)
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Sort golf 3 vr6 stjålet i kbh 15/11

Indlæg af Lisberg » 25. nov 2008, 00:44

:twisted: :twisted: :twisted: hva sker der!! kan folk ikke bare holde nallerne fra andres ting/biler!! Forsvinder mange VR6'ere efterhånden desværre :cry: Håber du finder den/dem!

vr6eren
Helt nyt medlem
Indlæg: 35
Tilmeldt: 30. jul 2008, 20:52
Geografisk region: Vestsjælland
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Sort golf 3 vr6 stjålet i kbh 15/11

Indlæg af vr6eren » 25. nov 2008, 19:21

vil lige høre om de vr6 der blir stjålet er det de modeller uden startspær altså de første eller gælder det også de sidste modeller 96-97

vr6`eren
Nyt medlem
Indlæg: 170
Tilmeldt: 13. jun 2008, 12:26
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: København
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Sort golf 3 vr6 stjålet i kbh 15/11

Indlæg af vr6`eren » 25. nov 2008, 21:36

vr6eren skrev:vil lige høre om de vr6 der blir stjålet er det de modeller uden startspær altså de første eller gælder det også de sidste modeller 96-97
Denne her havde eftermonteret, men en startspære er desværre ik meget værd i dagens dag...:(

vr6`eren
Nyt medlem
Indlæg: 170
Tilmeldt: 13. jun 2008, 12:26
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: København
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Sort golf 3 vr6 stjålet i kbh 15/11

Indlæg af vr6`eren » 28. nov 2008, 14:15

Så blev den fundet, efterladt og stippet, mere info kommer..

mikeaarup
Helt nyt medlem
Indlæg: 49
Tilmeldt: 13. jan 2009, 14:23
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Sort golf 3 vr6 stjålet i kbh 15/11

Indlæg af mikeaarup » 13. jan 2009, 14:30

Danny Salling skrev:Hader de svin der stjæler biler, har mistet to vr6 med fire måneders mellemrum, så jeg føler sku med din kammi :cry:
Dem der render rundt og gør de ting burde få brækket benene, og hvis de gjorde det igen blev det så både arme og ben anden gang :twisted:
Jeg tror heller aldrig jeg har været så tosset, kom ud fra hotellet og ville bare gerne hjem... Men så var der en der kunne bruge min bil bedre end jeg selv...

Men forsikringen var god ved mig, og nu har jeg bare en kedelig passat 3b tdi, den er der sku ikke nogen der gider stjæle:-)

Det værste var bare at det sted den blev fundet var et OPLAGT sted til at rippe en bil, de kunne stå overdækket og fuldstændig i ly, og det var ikke den første bil der var blevet rippet der, så fatter ikke at man lige svinger patruljen forbi engang imellem..

Bare mens Tommy stod og ventede på os (ca 15 min) kom der en masse skumle typer trillende forbi...

Årh de skulle bare....GRRR..

Besvar

Tilbage til "Efterlysning"