Jeg indrømmer gerne at jeg ganske enkelt ikke forstår den tankegang hvor man suboptimerer til et enkelt produkt, og så forsøge at overbevise andre at de skal tilpasse deres produkter tilsvarende
Det er ikke sådan standarder udvikles, hvis det var, så havde alle mobile enheder fremover Lightning stik - det kommer så ikke til at ske.
Betamax var også teknisk en bedre løsning end VHS, men det var så heller ikke afgørende.
Jeg har ikke problemet, som jeg vist har nævnt tidligere, så ligger Tesla stationerne ikke så optimalt for mig, og de er temmelig dyre at bruge, så nej
@DanielB12 der er intet at blive krænket over, jeg synes bare det er fjollet at indrette noget fysisk til at være ufleksibelt fra starten, for at suboptimere - og jeg er 100% overbevist om at Tesla hele tiden har vidst de ville åbne på et tidspunkt, og at de også har vidst at ladestikket vil sidde forskelligt, for der var elbiler før dem, og de sad ikke i venstre baglygte.
Jeg tænker der kommer en form for regulering, så må man jo rette ind - og jeg er også overbevist om at det er lettere at skifte 40.000 kabler til nogle der er lidt længere, fremfor at flytte ladestikket på samtlige elbiler
Det kan godt være Tesla har den største andel af elbiler i verden, men der er trods alt flere elbiler end Tesla ladestandere
@Korreborg Jeg bliver meget overrasket hvis EU skulle komme og pålægge at flytte ladestikket til venstre baglygte - det vil ikke genere mig, det kan være hvor som helst det nu passer - helst bagerst på bilen efter min mening, men så må der jo være nogen der producerer nye baglygter med ladestik
Så rigtig fint - vi har hver vores holdning, jeg synes det er fjollet at man indretter ladestandere ufleksibelt, som kan løses med et nyt kabel, og flere af jer andre synes alle andre skal rette sig ind efter én producent - selvom det kræver store konstruktive ændringer på de fleste biler.