Jo der er forskel i stoffet muligvis også udformningen af sæderne, mener de hed "sport" i elegance noget pænere imo om kvaliteten er bedre ved jeg ikke.GaSelle skrev:Nej, men det er også en overflødig feature, i min optik. Det er rart i førersiden, da den husker vores positioner på nøglen. Men at skulle vente på den rokerer rundt i passagersiden mens man holder knappen i bund er ikke så snildt, når det kører så langsomt.majland skrev:Men ikke el-passagersæde ? Det var vist konklusionen højere oppe i tråden.GaSelle skrev:Ambition har altså også memory på sæde og spejle lagret i nøglen. Så den eneste grund til at købe en Elegance er xenon og p-sensorer.
At vi har p-sensorer både for og bag med fin grafisk visning i radioen er nok ganske medvirkende til at vi ikke har skrammet hjørnerne. Bilen er dog så lang at jeg har lavet et stop i garagen vi kan køre frem imod. Ellers er det ikke til at komme bagom bilen med mc'en. Når P-sensoren hyler konstant er der stadig omkring 20cm at give af
Pas til fælgene - min var en Greenline/GreenDream, og der er fælgene vist de samme. Du har ret i, at Elegance har et andet mønster på sæderne. Om kvaliteten skulle være bedre ved jeg nu ikke.
Sølv rælingerne er standard på Elegance men et tilvalg på de øvrige modeller.
COLUMBUS kostede ab fabrik omk. 20.000, der til kommer bluetooth modul.
Brugt omk.10.000 monteret.
Ingen af modellerne er født med Nav, det er tilvalg på dem alle.
Multifunktion Rattet kostede 4000,- som tilvalg. Er ikke standard på nogen af modellerne.
El bagklap er tilvalg på alle modeller.
mht. Greendream/Grean line, mener jeg ikke der var forskel, greendream var blot en kampagne model.
Faceliftet kom vist i 2012