Så kan ny ejer overtage gps tracker
![](https://emoji.tapatalk-cdn.com/emoji23.png)
Og måske endda få Ib’s DAB system med i prisen
![](https://emoji.tapatalk-cdn.com/emoji23.png)
![](https://emoji.tapatalk-cdn.com/emoji23.png)
Sent from my iPhone using Tapatalk
Uden at kende den specifikke sag, så tror jeg samtlige at vores kunder skriver under på lejebil uden at læse vilkår og betingelser for leje som står på kontrakten.SorenR skrev:Hvis VW Ishøj ikke har oplyst kunden om at der er GPS overvågning i bilen hun har fået udleveret, så er VW Ishøj så meget på spanden... Persondataloven skal man IKKE fucke med, specielt ikke i disse GPDR tider.
GDPR er overhovedet ikke i spil i sådan en sag. Må henvise dig til lovgivningen på området.
Det er lidt bla. bla... Hvis de havde mulighed for at melde hende for noget, så var det garanteret gjort. De har solgt en lånebil (før eller imens den blev brugt som lånebil?) og har lovet den klar til levering i denne måned. Måske de så kunne nå deres provisionmål. Who knows. Men har man en låneaftale hvor der står man låner bilen til 300,- pr. dag indtil den reparerede bil er klar til afhentning, hvorefter prisen stiger til 1200,-pr dag. Så ville jeg godt nok også blive forarget hvis de stjæler den efter 2 ekstra dage. For at redde deres egen røv.Murphhs skrev: ↑30. nov 2018, 20:33GDPR er overhovedet ikke i spil i sådan en sag. Må henvise dig til lovgivningen på området.
https://www.datatilsynet.dk/generelt-om ... lysninger/
https://eur-lex.europa.eu/legal-content ... 79&from=EN
GDPR er for at skulle beskytte individer/enkeltmands virksomheder mod deling/indsamling af deres personoplysninger meget groft sagt. Det udspecificeret i lovgivningen hvilke og under hvilke forhold at loven gælder.
At en virksomhed udlejer en bil med aktivt sporing for at sikre bilen mod tyveri er ikke et brud på nogen persondatalov. Et muligt efterspil kunne være brugen af den aktive sporing på denne virksomheds ejendom.
Rent hypotetisk hvis personen har haft en aftale med forhandleren om at aflevere deres ejendom tilbage på et givent tidspunkt uden at gøre eller informere forhandeleren, hvorfor personen ikke har afleveret deres ejendom tilbage snakker man om straffeloven. At de så har valgt at tage deres ejendom tilbage uden at inddrage myndigheder skulle denne person nok være glad for i stedet for at udstille sig selv og andre.
Ved intet om sagen ud fra denne lille tekst.
Derudover sådan en sag med en misfornøjet kunde som udstiller sin forlægning offentligt, styrker ikke hendes eventuelle klage i et retslig efterspil. Injurie lovgivning er stadig gældende i Danmark.
Det er ikke et forsvar i Danmark at være uvidende om den gældende lovgivning i Danmark.
Det skader nok ikke. Så er du nok også grunden til fdm ikke ville hjælpe Ib.Cyppen skrev: ↑30. nov 2018, 21:07Jeg har haft en bil til service, og garanti arbejde hos dem.
Jeg må indrømme at jeg har fået vanvittig god behandling, og service helt i top.
Så jeg kan kun anbefale dem.
At alt kommunikation var fra min arbejds mail (FDM), måske gjorde at tingene spillede kan jeg ikke udelukke![]()
Nej.Cyppen skrev:insider viden?
Hvis det er helt ved siden af hvad hun har oplevet, så har vw ishøj heldigvis mulighed for at give deres side af sagen på hendes Facebook anmeldelse.
Ikke just.SkodiaqDK skrev:Hvis det er helt ved siden af hvad hun har oplevet, så har vw ishøj heldigvis mulighed for at give deres side af sagen på hendes Facebook anmeldelse.
Sikkert ... Du har ingen ide hvad Network Marketing (Multi-level Marketing) dækker over, vel ?
Hvis man undlader at gå ned på børnehaveniveau, så kan man sagtens svare på en anstændig måde uden at fremstå pigefornærmet. Som minimum kan de jo skrive. "hej trunte - vi vil først og fremmest gerne beklage at du har fået en dårlig oplevelse hos os. Selve forløbet kan vi dog ikke helt genkende, men er du interesseret i at høre hvordan vi oplevede det, må du gerne kontakte os på blabla@ish0jautoriseretDAB.dk Mvh vw.
De MLM jeg har arbejdet med har det IKKE været dem der startede først, der fik mest, det har været dem der lagde mest tid i projektet. Desuden er der typisk en grænse for hvor langt tilbage fortjenesten går.9had skrev: ↑30. nov 2018, 22:15Jeg tror nok jeg har.
Pyramide som i... den som har flest venner/godtroende under sit sælger id, får mest. Dvs dem på toppen af pyramide få mest. Da for hver ny medlem/køb skaber % for hele stigen opad. Dem på toppen få naturligvis mest i det at alle andre arbejder for dem.
"Den der tier, Samtykker"SkodiaqDK skrev: ↑30. nov 2018, 22:19Hvis man undlader at gå ned på børnehaveniveau, så kan man sagtens svare på en anstændig måde uden at fremstå pigefornærmet. Som minimum kan de jo skrive. "hej trunte - vi vil først og fremmest gerne beklage at du har fået en dårlig oplevelse hos os. Selve forløbet kan vi dog ikke helt genkende, men er du interesseret i at høre hvordan vi oplevede det, må du gerne kontakte os på blabla@ish0jautoriseretDAB.dk Mvh vw.
Hvis de slet ikke reagerer, så fremstår de også som om de skider på kritikken.
Både og ikke... For man skal ALDRIG tage en reklamation..whatever på de sociale medier, det kommer der aldrig noget godt ud af. Jeg tager ALTID vores reklamationer i telefonen