Så vidt jeg har fået at vide, så var det omkring 300 man forventede at få leveret i år, inkl. demo og alt muligt andet biler.
Så hvor stor er garantien for at man kan få den inden nytår?
Så vidt jeg har fået at vide, så var det omkring 300 man forventede at få leveret i år, inkl. demo og alt muligt andet biler.
Det afhænger jo af udbud og efterspørgsel Jeg har hørt mange forskellige bud på hvor mange der kommer til DK, men i det hele taget lyder det ikke alt for optimistisk.
Det kan jeg af gode grunde ikke udtale mig om. Men den er blevet produceret i stride strømme siden starten af august.. så tænker ikke der er en udbredt mangel på dem.
Skuffende.DanielB12 skrev: ↑30. sep 2020, 12:02Det kan jeg af gode grunde ikke udtale mig om. Men den er blevet produceret i stride strømme siden starten af august.. så tænker ikke der er en udbredt mangel på dem.
Tak. Jeg synes ikke der står noget om akustikvinduer? Er jeg bare blind? I pressemeddelelsen, der også er sendt rundt til forhandlerne, står:
Ah hva? Har spurgt 2 forhandlere. Svaret er nej, de ved ingenting.Passatg 3c skrev: ↑21. okt 2020, 20:30ID.4 kunne vi bestille for 3-4 uger siden og de kunne endda ha' den inden nytår til os, men han havde kun meget få biler. Vi valgte noget andet.
Har fået samme svar som Passatg 3cKMDTHY skrev: ↑21. okt 2020, 20:33Ah hva? Har spurgt 2 forhandlere. Svaret er nej, de ved ingenting.Passatg 3c skrev: ↑21. okt 2020, 20:30ID.4 kunne vi bestille for 3-4 uger siden og de kunne endda ha' den inden nytår til os, men han havde kun meget få biler. Vi valgte noget andet.
Stadig rigtig meget hårdt plast, men det var jo også forventet.vandhunden skrev: ↑13. dec 2020, 10:42Her er en test fra tyske AutoBild
https://www.autobild.de/videos/vw-id.4- ... newsletter
En ID.3 føles ikke bovlam, kræfterne leveres på en anden måde - kontant og på baghjulene - jeg tænker måske VW bevidst har begrænset den?_Jensen skrev:Er jeg den eneste der syntes ID.4 er lidt bovlam? 310 NM. 0 - 100 km/t på 8,5 sek, og 160 km/t på toppen. En af de fede ting ved en EV, er IMO netop acceleration. Jeg tænker ikke Tesla hurtig her. Men vi skal under 7 sek til 100 km/t før jeg gider køre ID.4
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Min gamle 136hk E-Golf føltes ikke bovlam, tværtimod. Ingen responstid på power får det hele til at føles lidt mere rigtigt
Hvis den er lige så frisk som ID.3, så er det ikke et punkt jeg er bekymret over._Jensen skrev: ↑13. dec 2020, 21:20Er jeg den eneste der syntes ID.4 er lidt bovlam? 310 NM. 0 - 100 km/t på 8,5 sek, og 160 km/t på toppen. En af de fede ting ved en EV, er IMO netop acceleration. Jeg tænker ikke Tesla hurtig her. Men vi skal under 7 sek til 100 km/t før jeg gider køre ID.4
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Tænk ID.4 som en lidt tungere VW Tiguan 190 HK TDI - den går til 100 på 8 sekunder, så de 8,5 er vist ret fint?_Jensen skrev:Måske er ordet bovlam lige at stramme den. Og jeg medgiver at det føles anderledes men EV da moment er tilgængelig med det samme. Men syntes stadig 8,5 sek 100 km/t er langsomt.
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Den er faldet to gange pga. de nye afgifter og beregningerne omkring den_Jensen skrev:440K for ID.4 MAX er ikke dumt. Kostede den ikke 480K før, eller husker jeg forkert ?
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Jeg har det præcis som dig - kører Touran nu, og vil gerne have noget der kan lidt af det samme9had skrev:Far (og mor) har lige, på 11 måneder, afviklet et bolig lån, så nu må vw gerne komme med noget nyt der har tilsvarende plads som Touran. Id.4 kommer ret tæt. Men tør ikke ligge en bestilling før jeg fysisk har siddet og kørt i bilen. Tiguan er lidt mere klemt end Touran er.
Spændende... ser frem til de første åbne huse og om vw er villig at låne bilen ud et par dage for afprøvning
Det har de været villige før. Men jeg endte ikke med at købe den nye Touran da den udkom. Huset skulle købes.
ikke hvis touran <> tiguan = id.4 ...